قیمت هایفو صورت

قیمت هایفو صورت

قیمت هایفو صورت

بالا رفتن سن و پیری یک واقعیت غیر قابل انکار و غیر قابل جلوگیری در زندگی همه ماست. با بالا رفتن سن تغییرات فیزیکی مختلفی در بدن نمایان می‌شود. یکی از اولین تغییراتی که همه ما سریع متوجه آن می‌شویم، تغییرات پوستی است. دلیل عمده تغییراتی که در پوست بروز پیدا می‌کند کاهش ساخت پروتئین کلاژن و الاستین است. و هایفو تراپی که دارای قیمت مناسبی می باشد یکی از روش های زیبا سازی و جوانسازی است که می تواند به زیبا جویان عزیز کمک زیادی در این امر کند.

 خوشبختانه راه‌های زیادی برای جوانسازی و بازگرداندن شادابی پوست وجود دارد و روز به روز این روش‌ها در حال پیشرفت و به روز شدن هستند. هایفوتراپی یکی از روش‌های بسیار موثر و بی خطر برای جوانسازی پوست است که در این مقاله قصد داریم همه نکاتی که در زمینه هایفو وجود دارد را برای شما بیان کنیم.

کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کلینیک الهیه

هایفو تراپی چیست؟

در این روش از طریق دستگاه هایفو تراپی امواجی به سطح پوست ارسال می شوند.  این امواج در دستگاه‌های سونوگرافی موجود هستند.

در هایفو تراپی این امواج به صورت متمرکز به جای خاصی از پوست وارد می‌شود و با آن انرژی وارد می کند. این انرژی باعث تحریک پوست شده و پوست کلاژن سازی کرده در نتیجه سبب سفت شدن چین و چروک های پوست می شود و از بین می‌روند.

استفاده از هایفو تراپی برای درمان تومورهای سرطانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در درمان های زیبایی برای اولین بار در سال 2008 روی کار آمد.

هایفو تراپی برای اولین بار در سال 2009 برای لیفت ابرو تاییدشد.  این دارو اولین بار در ایالات متحده مورد بررسی و تعیین قرار گرفت در سال 2004 از این روش برای از بین بردن چین و چروک ناحیه گردن نیز استفاده کردند.

این روش بسیار جدید است و به همین دلیل در اوایل کار مورد تایید بسیاری از نهادها قرار نمی گرفت اما رفته رفته شواهد زیادی مبنی بر مضر نبودن آن کشف شد و در نتیجه امروزه این روش یکی از روش‌های مرسوم برای از بین بردن چین و چروک صورت است .

تحقیق های زیادی برای دریافتن مضر بودن و یا مفید بودن این روش انجام شد و در نهایت استفاده از آن برای از بین بردن چین و چروک بسیار موثر و ایمن یافته شد. بسیاری از افراد خود را اینگونه درمان کرده و تا مدت ها تاثیرات آن را مشاهده میکنند. این روش مانند لیفت صورت خطر های جانبی زیادی به همراه ندارد.

 روش نوین هایفوتراپی به عنوان یک روش غیر جراحی و مبتنی بر تکنولوژی اولتراسوند برای اصلاح پوست شما عرضه شده است. پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی است که با تقبل هزینه هایفو تراپی فقط در یک جلسه و با نتایج ماندگار رو به رو می شوید.

جذابیت بالای این روش که در مدت تنها 30 تا 60 دقیقه بر روی پوست صورت، گردن و سینه انجام می‌شود، به خاطر آن است که از قابلیت ترمیم و باززایی خود بدن برای التیام و اصلاح آرام و تدریجی پوست و بافت‌های حفاظت کننده آن، بهره می‌گیرد. در ادامه در مورد اینکه هایفوتراپی چیست و چگونه عمل می کند، توضیحات بیشتری داده شده است.

هایفوصورت

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-هایفوصورت

مراحل انجام هایفو تراپی

در این حالت نیازی به آماده کردن بیمار نیست، ژل مخصوص امواج مافوق صوت بر روی پوست تمیز شده قرار می گیرد. در ادامه از دسته مخصوص برای تاباندن انرژی مافوق صوت به زیر پوست بیمار استفاده می شود. بعضی بیماران ممکن است در این زمان انرژی دستگاه را احساس نمایند. به همین خاطر پزشک در این شرایط شما را تحت نظر می گیرد تا به این ترتیب این روش درمانی را تا حد ممکن برای شما راحت نماید.

هر جلسه درمانی هایفوتراپی به 60 تا 90 دقیقه زمان نیاز دارد، اما ممکن است این درمان در طول 30 دقیقه کامل شود. بعضی بیماران در هنگام درمان کمی خارش یا گرما را در زیر پوست خود احساس خواهند کرد. به هر حال در این زمان نیازی به سرد کردن محل نیست، اما می توان از داروی بی حسی به منظور اطمینان از راحتی بیشتر بیمار استفاده کرد. به هر حال این روش درمانی درد غیر قابل تحمل برای بیمار ایجاد نمی کند.

هایفو تراپی چه کاربردهایی دارد؟

چندین آزمایش بالینی کوچک نشان داده است که هایفوتراپی برای لیفت صورت و اصلاح چین‌وچروک‌های پوست آن بی‌خطر و موثر است. افراد تحت این آزمایش‌ها توانسته‌اند نتایج استفاده از دستگاه هایفو را پس از چند ماه و بدون تجربه خطرات مربوط به جراحی مشاهده کنند. هرچند در حال حاضر، از این روش برای جوانسازی کلی صورت، لیفتینگ، سفت شدن و کانتور بدن استفاده می‌شود، اما این موارد جزو کاربردهایی هستند که هنوز توسط سازمان غذا و دارو تایید نشده‌اند.

شواهد بیشتری برای کاربردهای هایفوتراپی روی جوانسازی پوست و شرایط لازم برای تاثیرگذاری آن، نیاز است. اما در حال حاضر، این روش یک درمان امیدوارکننده است که می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود. تاثیرگذاری هایفوتراپی بیشتر در افراد جوانی که نمی‌خواهند خطرات و عوارض لیفت با جراحی را به جان بخرند، بسیار مناسب است. پس کاربردهای هایفوتراپی را می‌توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم:

1- ترمیم خطوط صورت

2- کاهش چین‌وچروک‌های پوستی

3- از بین بردن پوست‌های اضافی در ناحیه گردن و غبغب

4- لیفت صورت

5- لیفت پوست ناحیه گردن و دکلته

6- بهبود خط لبخند و چانه

7- برداشتن بافت‌های چربی زیرپوستی

انواع دستگاه های هایفو تراپی

تنوع دستگاه‌های هایفوتراپی بسیار زیاد بوده و حتی مدل خانگی آن را هم می‌توانید در بازار پیدا کنید. اما برای تاثیرپذیری بیشتر، باید از قوی‌ترین و موثرترین دستگاه‌ها استفاده شود. دستگاه هایفو اولترای آمریکایی و دابلو گلد کره‌ای از معتبرترین و مطرح‌ترین دستگاه‌های هایفوی موجود در دنیا است. البته هایفوتراپی با این دستگاه‌ها تنها باید زیرنظر پزشک متخصص انجام شود.

نتیجه هایفوتراپی با این دو دستگاه هایفو بالاترین میزان بازدهی را دارد و برای لیفت عمیق صورت، گردن و حتی بدن بسیار مناسب‌تر از سایر دستگاه‌ها است. اما در حالت کلی انواع دستگاه هایفو عبارت‌اند از:

1- دستگاه هایفو اولترا و دلتا: اولترا و دلتا پیشرفته‌ترین نوع دستگاه‌ها برای لیفت پوست صورت، گردن و بدن هستند. عمق نفوذ امواج در این دستگاه‌ها با توجه به میزان، نوع آسیب و ناحیه تحت‌درمان قابل‌تنظیم است.

2- دستگاه هایفو ۳ بعدی: بالا بودن سرعت درمان با استفاده از دستگاه هایفو ۳ بعدی ویژگی جذاب و منحصربه‌فرد آن است که انقلابی را در دستگاه‌های هایفوتراپی به وجود آورد. افزایش تعداد لاین‌های هایفوتراپی با این دستگاه باعث کوتاه شدن زمان درمان شده است.

3- دستگاه هایفو ۴ بعدی: تعداد شات‌ها و لاین‌های همزمان در این دستگاه بیشتر از دستگاه ۳ بعدی است و هزینه پایین‌تری نسبت به آن دارد.

4- دستگاه هایفو سالنی: دستگاه هایفو سالنی یا v-max همان‌طور که از نامش پیداست، بیشتر در سالن‌های زیبایی استفاده می‌شود. با توجه به اینکه این دستگاه‌ها نقطه‌ای عمل می‌کنند، زمان درمان آن‌ها طولانی‌تر از سایر دستگاه‌ها است و قیمت پایین‌تری دارند. پس می‌توان نتیجه گرفت که باید تاثیرپذیری کمتری هم نسبت به دستگاه‌های قوی‌تر داشته باشند.

5- دستگاه هایفو خانگی: دستگاه‌های هایفوتراپی خانگی قدرت کمتری نسبت به دستگاه‌های مورداستفاده در کلینیک‌های زیبایی دارند. هرچند استفاده از این دستگاه‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است و هیچ‌گونه خطری نداری، اما قطعا نمی‌تواند شما را به نتیجه‌ای شگفت‌انگیز برساند.

مزایای هایفو تراپی

1- بدون جراحی می‌باشد در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … را ندارد.

2- فقط در یک جلسه انجام می‌شود.

3- نتایج ماندگار دارد.

4- درد ندارد. (چون درد غیر تحملی ندارد پس حتی نیاز به بی‌حسی موضعی هم ندارد)

5- نیاز به بستری ندارد. (به‌صورت سرپایی انجام می‌شود)

6- روشی بی‌خطر و ایمن برای انسان می‌باشد؛ چون هیچ نوع اشعه‌ای ندارد یعنی هایفو دقیقه مثل سونوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند عمل می‌کند که کاملاً بی‌خطر است.

7- هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی‌کند.

معایب هایفو تراپی

 هایفو تراپی عوارضی زیادی ندارد تمامی اقدام هایی که برای زیبایی انجام می شوند دارای عوارض جانبی هستند اما عوارض هایفو تراپی بسیار ناچیز و کم می‌باشند.

خطراتی نظیر کمی قرمزی و یا تورم ممکن است پیش بیاید اما مشکلاتی از قبیل  خطرات جانبی بیهوشی، درد ، ایجاد زخم و یا خطرات دیگری که عمل های جراحی لیفتینگ به همراه دارند در این روش دیده نمی شود. هایفو تراپی بسیار ایمن می باشد؛

اما توجه کنید که باید حتماً توسط یک متخصص با مهارت و با تجربه انجام شود. که باید گفت کلینیک بین المللی زیبای پوست و مو الهیه با  داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه می تواند کمک زیادی به زیبا جویان عزیز کند.

هزینه هایفو تراپی

هزینه هایفو تراپی نسبت به جراحی بسیار پایین‌تر است. هزینه این روش درمانی با توجه به ناحیه تحت‌درمان، موقعیت جغرافیایی کلینیک، تعداد کل جلسات موردنیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب و … تعیین می‌شود. معمولا قبل از شروع درمان و در جلسه مشاوره، پزشک شما با توجه به این عوامل و همچنین میزان آسیبی که به پوستتان وارد شده است، هزینه نهایی هر جلسه را به شما اعلام می‌کند.

هایفوصورت

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-هایفوصورت

بهترین کاندیدا برای هایفو تراپی

یک کاندید خوب برای هایفوتراپی فردی است که هم خودش حس شل شدن پوست را دارد و هم در ظاهرش درجاتی از شلی پوست مشهود می باشد. پوست شل زیر گردن و زیر چانه و یا خطوط و چین و چروک بر روی قفسه سینه، نشان می دهد که بیمار ممکن است کاندید این عمل باشد.

به طور معمول، افراد با سن 30 سال و مسن‌تر، دارای شلی خفیف تا متوسط پوست، کاندید می‌باشند. در عین حالی که هایفوتراپی جایگزین جراحی لیفت نیست ولی بسیاری از افراد مایل‌اند مقداری لیفت صورت داشته باشند اما از لحاظ روحی، جسمی یا مالی برای جراحی آماده نیستند.

کاندیدا نامناسب برای هایفو تراپی

1- خانم‌های باردار
2- داشتن زخم یا تبخال فعال در محل مورد درمان
3- وجود پروتز فلزی یا استنت قلبى
4- بیماران صرعی

مراقبت های قبل از هایفو تراپی

برای گرفتن بیشترین نتیجه از انجام درمان‌های زیبایی باید نکات کوچکی را رعایت کنید. انجام این مراقبت‌ها کار دشواری نیست، اما در نتیجه نهایی درمان بسیار موثر است. توصیه می‌کنیم قبل از رفتن برای جلسه هایفوتراپی به نکات زیر توجه کنید:

1- چند روز قبل از درمان از سلامت پوست خود مراقبت کنید و آن را تمیز نگه دارید.

2- با استفاده از کرم ضدآفتاب از پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید مراقبت کنید.

3- از برنزه کردن پوست پرهیز کنید. چون درمان پوست برنزه یا آفتاب‌سوخته با هایفوتراپی امکان‌پذیر نیست.

4- از مواد شیمیایی که ممکن است باعث تحریک پوست شوند، استفاده نکنید.

5- اگر آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنید، قبل از درمان حتما نظر پزشک خود را در رابطه با ادامه مصرف داروها جویا شوید. ممکن است از شما خواسته شود دو هفته قبل از درمان، مصرف داروها را قطع کنید.

6- در صورت داشتن تب‌خال، ابتدا باید آن را درمان کنید.

7- در روز درمان، از مصرف وسایل آرایشی یا مرطوب‌کننده خودداری کنید.

مراقبت های بعد از هایفو تراپی

اگر قصد درمان با دستگاه هایفو را دارید، باید برای مراقبت از بدن خود بعد از درمان و همچنین جلوگیری از عوارض جانبی احتمالی، از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی آگاه باشید. این مراقبت‌ها عبارت‌اند از:

1- از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنید. پس برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی و کاهش آسیب‌های پوستی بعد از درمان، به مدت چند هفته از نور خورشید دوری کنید. استفاده از کرم ضدآفتاب در این دوران می‌تواند بسیار مفید و کمک‌کننده باشد.

2- از مصرف الکل پرهیز کنید. مصرف الکل بعد از هایفوتراپی احتمال خونریزی را افزایش داده و کار کبد را با مشکل روبه‌رو می‌کند. چون بعد از درمان، کبد وظیفه تجزیه چربی‌های غیرفعال را به عهده دارد و نوشیدن الکل این کار را برای کبد دشوارتر می‌کند.

3- بعد از درمان ممکن است پوست شما دچار خارش شود. اما با توجه به اینکه پوست در این دوران بسیار حساس است، نباید آن را بخارانید. تلاش برای از بین بردن زخم‌ها و خاراندن پوست بعد از هایفوتراپی ممکن است عفونت‌های شدید به همراه داشته باشد.

4- با نوشیدن مداوم آب، بدن خود را مرطوب نگه دارید. وجود آب کافی در بدن باعث افزایش سرعت تولید کلاژن شده و به بهبودی کمک می‌کند.

5- از حمام کردن با آب بپرهیزید. استحمام با آب سرد از تحریک پوست جلوگیری کرده و باعث حفظ روغن محافظ طبیعی روی پوست می‌شود. اگر نمی‌توانید با آب سرد حمام کنید، بهتر از دمای آب را در حد ولرم نگه دارید.

هایفوصورت

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-هایفوصورت

اثرات ونتایج هایفو تراپی

هایفو تراپی می تواند برای زیبا جویان عزیز نتایج و اثرات شگفت انگیزی داشته باشد همانند سفت شدن پوست در نواحی مختلفی از بدن که زمانی که پست دچار پیری و شل شدگی می شود کمک زیادی به این مورد می کند. در ساختار پوست صورت تغییراتی بوجود می اورد که پوست را سفت و صاف می کند و این امر به یکدست شدن صورت کمک می کند.

هایفو تراپی کمک شایانی در از بین بردن لکه ها و تیرگی ها که بر اثر زخم های احتمالی یا جوش بوجود امده می کند. هایفو تراپی دوره نقاهت کوتاه مدتی دارد البته باید در نظر داشته باشد زیبا جویان عزیز که مراکز و کلینیک های معتبر در این امر کمک زیادی می توانند به انها کنند.کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه که از کادری مجرب و متخصص بهره می برد در این امر میتواند با دادن مشاوره های لازم به هر چه بهتر انجام شدن هایفو تراپی به زیبا جویان عزیز یاری برساند.

هایفوصورت

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-هایفوصورت

دوره نقاهت هایفو تراپی صورت

برتری این درمان این است که دوره نقاهت نداشته و شما میتوانید همان روز به سرکار خود برگردید و نیاز به مراقبت خاصی نیز ندارد.

سازمان FDA روش درمانی غیر تهاجمی، بدون جراحی و کاملا ایمن هایفو را تایید کرده و آن را جزو روشهای درمانی غیر تهاجمی و بدون جراحی مشخص نموده است که در مطالعات بالینی امن و موثر بوده و بیش از 450000 درمان در سراسر جهان داشته اند.

در مورد هایفو نتایج مشابه با لیفت صورت با جراحی هستند اما بدون جراحی و از این رو بهترین گزینه جایگزین جراحی تهاجمی و یا تزریق است.

شما میتوانید بلافاصله پس از درمان و بدون هیچ محدودیتی فعالیتهای روزمره ی خویش را انجام دهید. درهر صورت، به منظور مراقبت بعد از هایفو، باید از قرار دادن پوست در معرض حرارت بالا و یا سرمای زیاد اجتناب نموده و از پوست خود با یک مرطوب کننده و SPF مناسب محافظت کنید. همچنین باید آب زیادی بنوشید تا بدن هیدراته باشد و از کافئین و الکل به مدت 48 ساعت پس از درمان خودداری کنید.

پوست شما در ابتدا ممکن است کمی برافروخته شود اما این قرمزی ظرف چند ساعت برطرف خواهد شد. برخی مراجعین ممکن است حس سوزن سوزن شدن داشته باشند اما این حس خفیف و موقتی خواهد بود. اگر هر یک از علائم مذکور ادامه داشت لطفا فورا با پزشک خود تماس بگیرید.

تعداد جلسات هایفو تراپی

اکثر بیماران فقط به یک جلسه درمان  نیاز دارند. نتایج این درمان در طول 2 تا 3 ماه یا حتی 6 ماه پس از درمان در فرد مشاهده می شود. پس از درمان بدن به تولید کلاژن جدید برای مدت بیش از یک سال ادامه می دهد. پس از این زمان، ممکن است نیاز به تکرار هایفوتراپی پوست صورت برای بیمار وجود داشته باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه گیری

هایفو صورت  یک روش غیرتهاجمی، ایمن و موثر برای کشیدن و سفت کردن پوست است. این روش بدون ایجاد هیچ زخم و برشی نتیجه‌ای به خوبی جراحی لیفت صورت به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، هزینه‌ای بسیار پایین‌تر از سایر روش‌های جراحی لیفت داشته و شما بعد از درمان، به استراحت یا مرخصی نیاز ندارید. بیشتر مردم می‌توانند 3 ماه بعد از درمان، نتیجه نهایی را روی صورت خود مشاهده کنند.

پس اگر به‌دنبال درمانی سریع، بدون درد و ارزان هستید، می‌توانید روی هایفوتراپی حساب ویژه‌ای باز کنید. البته به یاد داشته باشید که هایفو نمی‌تواند برای پوست‌های بسیار پیر و افتاده معجزه‌آفرین باشد. ولی در این زمینه هم می تواند به زیبا جویان عزیز کمک شایانی کند.

کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org