اموزش کشیدن خط چشم گربه ای

اموزش کشیدن خط چشم گربه ای

اموزش کشیدن خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای بسیار زیبا است و باعث می شود که چش درشت تر به نظر برسد. در این مطلب کشیدن خط چشم گربه را به شما آموزش می دهیم که می توانید خودتان به صورت حرفه ای چشمتان را آرایش کنید.

خط چشم باعث زیباتر شدن چشم ها می شود. مدل های مختلفی برای کشیدن خط چشم وجود دارد که خط چشم گربه ای یکی از زیباترین مدل های آن است. خط چشم گربه ای از سال 1920 مد شده است. وقتی که یکی از ستاره های کوچک سینمای صامت به نام ژوزفین بیکر خط چشم گربه ای را با مژه های پرپشت و مشکی مد کرد.

پس از آن این مدل خط چشم خیلی محبوب شد و همچنان هم یکی از محبوب ترین مدل های آرایش چشم به حساب می آید که خانم ها و آرایشگران به این مدل بسیار علاقه دارند. اگر روش درست کشیدن این نوع آرایش چشم را به درستی یاد بگیرید در کمتر از یک دقیقه می توانید خودتان این مدل را انجام دهید.

خط چشم یکی از اصلی ترین مراحل آرایش چشم است. خط چشم ابزار بسیار تاثیرگذاری در زیبایی و جلوه چشم های ما محسوب می شود. ما با روش ها و مدل های مختلف خط چشم می توانیم حالت چشم های خود را تغییر داده و ایرادات آن ها را بپوشانیم. به عنوان مثال خط چشم روباهی برای کسانی چشم های افتاده دارند مدل بسیار مناسبی است.

زیرا حالت رو به بالا در چشم ایجاد کرده و افتادگی آن را می پوشاند. یا خط چشم خلیجی مدل شرقی است که جذابیت فوق العاده ای به چشم های شما می دهد. یکی دیگر از مدل های خط چشم که این حالت را در چشم ایجاد می کند، خط چشم گربه ای است.

خط چشم گربه ای تقریبا برای تمام حالت های چشم کاربرد دارد. این مدل بسیار زیبا جلوه بسیار شگفت انگیزی به چشم های شما می بخشد و حواس و تمرکز بیننده را به چشم های شما جلب می کند.

برای داشتن این آرایش چشم زیبا می توانید از انواع خط چشم مایع، ماژیکی، مدادی و ژله ای استفاده کنید. ما در این مطلب، نحوه کشیدن 3 مدل خط چشم گربه ای را به شما آموزش می دهیم. اگر به این سبک آرایش علاقه دارید، با ما همراه باشید.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

خط چشم گربه ای معمولی

یک خط ساده نازک بکشید

برای این مدل آرایش چشم، بهتر است که از خط چشم ماژیکی استفاده کنید. زیرا با این نوع خط چشم تسلط شما بیشتر خواهد بود و می توانید ریزه کاری ها را با دقت بیشتری انجام دهید.

برای شروع، قبل از هر کاری زیرسازی آرایش خود را انجام دهید. ابتدا کانسیلر چشم را به خوبی روی تمام قسمت های پلک خود پخش کنید. سپس یک خط ساده در امتداد خط پلک خود بکشید.

اگر نمی‌دانید کانسیلر چیست یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله کانسیر چیست را بخوانید.

دنباله خط چشم را بکشید

اکنون نوبت به کشیدن دنباله خط چشم می رسد. برای این کار، یک خط فرضی از گوشه خارجی چشم خود به سمت انتهای ابرویتان رسم کنید. شما باید دنباله خط چشمتان را در امتداد این خط بکشید.

اگر برای اولین بار است که این مدل آرایش را امتحان می کنید، می توانید یک مداد را از گوشه بینی تا انتهای ابرو نگه دارید و چند نقطه در فاصله بین چشم و ابرویتان رسم کنید. در این صورت در تشخیص زاویه خط اشتباه نخواهید کرد.

پس از این خط، همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، انتهای خط را به وسط خط مژه خود متصل کنید و داخل آن را پر کنید. دقت کنید که در این مرحله چشم هایتان باز باشد و گوشه چشمتان را نکشید. در مراحل بعدی برای کامل تر کردن خط چشم می توانید چشم هایتان را ببندید و با دقت ایرادات کوچک را برطرف کنید.

سپس، خط چشم را به صورت نوک تیز در گوشه داخلی چشم خود بکشید تا حالت گربه ای آن کامل شود. در نهایت آرایش خود را با مژه مصنوعی و سایه چشم دلخواه خود تکمیل کنید.

خط چشم گربه ای معکوس

خط چشم گربه ای معکوس در واقع به کشیدن خط چشم در زیر چشم گفته می شود. این مدل آرایش نیز بسیار جذاب است و حالت گربه ای زیبایی به چشمان شما می دهد. برای شروع ابتدا از یک سایه نود استفاده کنید و تمام پلک بالای خود را سایه بزنید.

در این سبک آرایش چشم، از خط چشم مدادی استفاده می شود. خط چشمی که استفاده می کنید باید بسیار نرم و پررنگ باشد. مداد چشم خود را ابتدا در خط مژه پایین چشم بزنید. کمی از آن را به مژه هایتان هم بزنید تا مداد به خوبی در زیر چشمتان پخش شود.

سپس با یک براش کوچک تمام مداد را زیر چشمتان پخش کنید. برای دنباله خط چشم، از یک براش دیگر استفاده کنید. بوسیله این براش، مقداری از سیاهی که در زیر چشمتان پخش شده است را به گوشه چشمتان منتقل کنید. آنقدر این کار را انجام دهید تا یک دنباله زیبا و محو در امتداد چشمتان ایجاد شود.

سپس خط مژه بالا و گوشه داخلی چشمتان را تیره کنید و تمام! اکنون می توانید مژه مصنوعی مورد علاقه خود را روی مژه هایتان بچسبانید و از آرایش جذاب خود لذت ببرید.

چشم گربه ای

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-چشم گربه ای

خط چشم گربه ای کامل

در این مدل، خط چشم دخترانه بسیار جذاب، هم در پایین و هم در بالای پلک کشیده می شود. به همین دلیل می تواند برای چشم های درشت بسیار مناسب باشد. زیرا تیره کردن داخل خط مژه کمی چشم را کوچک تر نشان می دهد.

اگر به این مدل آرایش چشم علاقه دارید، کار شما بسیار ساده است. ابتدا باید یک خط چشم ژله ای و یک براش مخصوص خط چشم کوچک تهیه کنید. براش را به خط چشم آغشته کنید و درون خط مژه پایین بکشید. خط را از گوشه داخلی چشم آغاز کنید. دقت کنید که این قسمت چشم باید زاویه تیز و رو به پایین داشته باشد.

سپس، خط مژه بالایی را نیز به همین ترتیب به طور کامل یک خط باریک بکشید. کمی گوشه خارجی چشمتان را بکشید و دنباله کوتاهی برای خط چشم خود ایجاد کنید. در نهایت، گوشه خارجی چشمتان را با یک براش دیگر و به آرامی محو کنید و دنباله آن را کمی امتداد دهید. اکنون می توانید از چشم های گربه ای زیبای خود لذت ببرید.

زیبا جویان عزیز  باید در نظر داشته باشند که همه این روش ها موقتی بوده و احتیاج به اموزش و اتلاف وقت زیادی دارد ولی انها می توانند با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد زیر نظر کادری مجرب و متخصص با عمل چشم گربه ای این زیبایی را برای چشم خود به شکلی دائمی به ارمغان بیاورند.

جراحی چشم گربه‌ای یک جراحی پلاستیک سرپایی است. هدف از انجام ‌‌‌این جراحی، کشیدن چشم به سمت خارج و شبیه‌سازی آن، همانند چشم گربه است. البته احتمالا عوارضی هم در پی خواهد داشت.

جراحی چشم گربه‌ای مانند عمل درشت کردن چشم یا اپی کانتال، امروزه از یکی محبوب‌ترین روش‌های جراحی چشم به شمار ‌می‌رود. داشتن چشمانی کشیده همیشه از جذاب‌ترین معیار‌های زیبایی انسان محسوب ‌می‌شود. اگر حالت چشمانتان را دوست ندارید، یا فرم چشمانتان به گونه‌ای است که شما را خسته و کسل نشان ‌می‌دهد؛ حتما به دنبال روشی برای جذابیت بیشتر و سر‌زنده نشان دادن چشم‌هایتان گشته‌‌‌اید.

با کمک جراحی چشم گربه‌‌‌ای شما ‌می‌توانید احساس نشاط، چشمانی جذاب و کشیده را به چهره خود هدیه دهید. جراحی چشم یکی از پیچیده‌‌ترین و حساس‌‌ترین جراحی‌های پلک به شمار ‌می‌رود. پس داشتن اطلاعات لازم برای انجام‌‌‌ این جراحی زیبایی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هدف ما از ‌‌‌این مقاله راهنمایی هرچه بیشتر شما در زمینه جراحی زیبایی چشم گربه‌‌‌ای ‌می‌باشد.

فراموش نکنید که میزان بالا کشیدن چشم و برش پلک در این جراحی بسیار اهمیت دارد. اگر توسط یک جراح غیر فوق تخصص انجام شود و از استانداردهای لازم فراتر رود موجب عوارض جبران ناپذیری برای چشمان شما خواهد شد.

هر چند آمار دقیقی از تعداد افراد فوت شده بر اثر عمل های زیبایی وجود ندارد اما براساس آمارهای غیر رسمی بیش از 100 نفر در سال قربانی این جراحی ها می شوند. برخی جوانان به قیمت از دست رفتن جانشان ، حاضر به انجام جراحی های زیبایی و غیر ضروری می شوند تا بلکه نیاز خود به دیده شدن را ارضا کنند.

این روزها انواع مختلفی از عمل های جراحی چشم توسط متخصصان انجام می شود اما همه آن ها ساده نیستند. یکی از این عمل های جراحی ، عمل جراحی چشم گربه ای است. عمل چشم گربه ای یک جراحی است که در طول آن جراح حفره هایی را در ناحیه چشم ایجاد می کند و درجه پلک چشم را افزایش می دهد و سپس آن را در گوشه بیرونی قسمت استخوانی چشم ثابت نگه می دارد.

در این عمل چشم به بالا کشیده می شود و دم ابروها برای دوری از هر گونه بخش اضافه در این قسمت به سمت بالا نگه داشته می شود. جراحی پلک برای افرادی که در ناحیه چشم خود دچار افتادگی هستند ، با جراحی چشم گربه متفاوت است.

با بالا رفتن سن افراد ، کم کم انعطاف پذیری پوست کاهش پیدا می کند و در نتیجه پلک دچار افتادگی می شود که علت آن هم کمبود تولید کلاژن است. این روش جراحی با ترمیم پلک ، آن را در محل جدید خود ثابت نگه می دارد اما در عمل جراحی چشم گربه ای قضیه کاملا فرق می کند.

عمل چشم گربه ای چیست؟

عمل چشم گربه ای یا کانتوپلاستی نوعی عمل زیبایی چشم است که گوشه بیرونی چشم تغییر موقعیت داده و چشم‌ها شبیه به چشم گربه می‌شود. در این تکنیک جراحی علاوه بر کشیده‌شدن چشم‌ها، اندازه آنها هم بزرگ‌تر دیده می‌شود. در واقع به این روش می‌توان لیفت چشم گربه ای هم گفت.

جراحی زیبایی چشم به چندین روش انجام می‌شود. تکنیک‌های زیادی برای حالت دادن به چشم‌ها وجود دارد. در عمل زیبایی چشم تکنیکی به نام عمل چشم روباهی وجود دارد که بسیار شبیه به مدل چشم گربه ای بوده و تا حدودی همین روش جراحی انجام می‌شود.

مدل پلک افراد باتوجه‌به سن، جنسیت، قومیت و ژنتیک متفاوت است. بسیاری از افرادی که به دنبال جراحی زیبایی چشم هستند، می‌خواهند چشمانی کشیده و بزرگ‌تر داشته باشند. در این تکنیک چشم‌ها کمی تغییر زاویه داده و شیب ملایمی ایجاد می‌شود. به دلیل همین شباهت به چشم گربه به این تکنیک جراحی چشم گربه ای می‌گویند.

معمولاً افراد زیر 40 سال به دنبال تکنیک‌های جدید جراحی زیبایی چشم از جمله عمل چشم گربه ای هستند. این افراد تمایل دارند، علاوه بر بزرگ‌شدن و ایجاد ظاهری جذاب، چشم‌ها حالت بادامی داشته باشند. بسیاری از افراد کانتوپلاستی را هم‌زمان با بلفاروپلاستی (عمل پلک چشم) انجام می‌دهند تا نتیجه بهتری ایجاد شود.

تفاوت بین تکنیک‌های کانتوپلاستی و کانتوپکسی برای جراحی چشم گربه‌ای و کشیدن چشم

هرچند کانتوپلاستی و کانتوپکسی گاهی حتی به جای یکدیگر به کار می‌روند، اما این دو واژه بیانگر دو تکنیک متفاوت جراحی برای کشیده کردن چشم ها هستند. در تکنیک کانتوپلاستی، عضله‌ی حلقوی چشم بریده می‌شود و تاندون کانتال خارجی در محل کناره‌ی کاسه‌ی چشم  از استخوان کمی جدا می‌شود و قسمتی از این تاندون بریده می‌شود.

سپس ساختار داخلی پلک پایین بالا کشیده می‌شود و به همین نقطه در استخوان کاسه‌ی چشم (محل برش داده‌شده‌ی تاندون) متصل می‌شود. پوست اضافی نیز بریده می‌شود. در تکنیک کانتوپکسی برای جمع کردن و ایجاد ثبات بیشتر در همان تاندون کانتال خارجی و عضله‌ی متصل به آن، از بخیه استفاده می‌شود و دیگر تاندون بریده و بازسازی مجدد نمی‌شود. این عمل موجب به وجود آمدن فضای اضافی در پلک پایین می‌شود و به همین خاطر پوست اضافه که حالت شل و افتاده پیدا کرده است، برداشته می‌شود.

تکنیک کانتوپلاستی در مقایسه با کانتوپکسی، تهاجمی‌تر است. از آنجایی که در این روش بافت پلک پایینی کوچک می‌شود، در صورتی که جراحی طی چند سال بعدی با شکست مواجه شود و یا افتادگی پلک پایین بیشتر شود، بافت کافی در پلک پایین برای بالا کشیدن پلک وجود ندارد تا بتوان مشکل افتادگی پلک را حل کرد.

بسیاری از جراحان برای بیمارانی که مشکلات ساختاری در پلک خود (مانند اکتروپیون) دارند، از روش کانتوپلاستی استفاده نمی‌کنند و این تکنیک را برای اصلاحات احتمالی که در آینده ممکن است به آن نیاز باشد، ذخیره نگه می‌دارند و در مرحله اول از تکنیک کانتوپکسی استفاده می‌کنند.

مراحل انجام عمل چشم گربه ای

جراحی چشم گربه ای یک عمل سرپایی است که تقریبا سه ساعت طول می کشد. این عمل نیاز به بیهوشی ندارد و توسط بی حسی موضعی انجام می شود. در این عمل جراحی ، اساسا گوشه جانبی چشم را مورد هدف قرار می دهد ، دقیقا جایی که پلک بالا با پلک پایین برخورد می کند.

تکنیک های عمل جراحی چشم گربه

قبل از انجام این پروسه ، حتما باید بدانید که جراحی روی انواع مختلف چشم نتایج متفاوتی خواهد داشت اما به طور کلی تکنیک های زیر وجود دارد :

کانتو پلاستی آسیایی :

این تکنیک روی درشت کردن چشم برای از بین بردن خستگی و خواب آلودگی از ظاهر فرد تمرکز می کند.

کانتوپلاستی جانبی :

این تکنیک یکی از رایج ترین تکنیک ها است که گوشه های خارجی چشم را از طریق بلند کردن شیب یا اریب ، دچار تغییر شکل می کند ، به آن ظاهر بادامی شکل می دهد و باعث می شود که افراد شبیه کیتی شوند.

همچنین پلک پایین نیز مورد هدف قرار می گیرد و هرگونه افتادگی در آن بهبود پیدا می کند. پس چه بهتر که این عمل جراحی با درمان هایی مثل بلفاروپلاستی پایین ترکیب شود.

کانتوپلاستی – اپی :

در این تکنیک گوشه های داخلی چشم برای باز نگه داشتن ، از طریق حذف چین خوردگی تغییر شکل داده می شوند؛ علاوه بر آن نتیجه بلفاروپلاستی بالایی و پایینی بهبود پیدا می کند.

مزایای عمل چشم گربه ای

با وجود اینکه اغلب متقاضیان صرفاً برای زیباتر شدن عمل زیبایی چشم گربه‌ای را انجام می‌دهند، اما کشیدن چشم‌ها با این روش مزایای دیگری هم به همراه دارد. از دیگر مزایای این عمل زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رسیدن به چشم‌های گربه‌ای و کشیده

افرایش اعتماد به نفس

مناسب برای تمامی سنین‌

مناسب برای هر جنسیت

آثاری دائمی و ماندگار

مدت زمان جراحی و درمان کوتاه

زمان ریکاوری بسیار کم

عوارض بسیار نادر

ترمیم پلک افتاده

رفع شل شدگی پوست چشم

معایب عمل چشم گربه ای

عمل زیبایی چشم چون یک نوع جراحی است و برش های خاص خود را دارد امکان عوارض و صدمات عصبی هست.

این عمل چون عمدتا به دست افراد غیر کارشناس زیبایی انجام میشود به همین خاطر احتمال صدمه زدن به اعصاب صورت و باقی ماندن جای زخم در ناحیه پلک وجود دارد و همچنین احتمال دارد با ریزش مو و ابرو در محل و اطراف محل جراحی مواجه شویید .

حتی به غیر اصولی انجام شدن این جراحی ،پوست ناحیه عمل گرم شده و حتی گندیدگی پوست در ناحیه جراحی در برخی افراد دیده شده ، در صورت اسیب بسیار جدی در برخی از جراحی ها کوری هم دیده شده است.

اگر در جراحی ،پوست پلک برداشته شود احتمال به روز عوارض بیش تری هم است،احتمال اینکه فرد در پلک خود دچار مشکل شود هم هست .

عمل زیبایی چشم معمولا با اعمال بیهوشی موضعی انجام می شود به همین خاطر بهبودی بعد از جراحی کوتاه مدت است .

بهبودی کامل در این جراحی از بیماران مختلف متفاوت است اما عموما بین 2 تا 4 هفته زمان میبرد .

جراح وظیفه دارد بعد از عمل تمامی اطلاعات لازم درباره اقدامات و دستورالعمل های پس از جراحی و همچنین دارو های لازم برای مداوا کردن جای زخم را در اختیار شما قرار دهد .

بعد از جراحی امکان دارد پلک ها و چشم شما کمی درد و دچار تورم و کبودی شود به همین خاطر تا جاییکه امکان دارد شما باید استراحت کنید و برای کم شدن تورم سر خود را بالا نگه دارید .

اگر جراحی شما توسط یک متخصص با تجربه و کار بلد باشد خطر به جا مانده از جراحی بسسیار کم است.

اگر جای زخمی معمولا روی پوست شما باقی میماند و از بین نمیرود این موضوع را به جراح خود حتما اطلاع دهید که پس از جراحی دچار مشکل نشوید .

عوارض احتمالی عمل چشم گربه‌ای

عوارض احتمالی لیفت چشم گربه‌ای، مانند هر عمل زیبایی اگرچه نادر است اما ممکن است در برخی بیماران نمایان شود. احتمال بروز این عوارض کاملا به فرد بیمار و شرایط خاص او بستگی خواهد داشت. مراقبت‌های پس از عمل نیز تاثیر بسیاری در بروز هر یک از این علائم خواهند داشت. همچنین اگر در انتخاب پزشک و مرکز درمانی دقت نکنید ممکن است نتیجه جراحی باب میل شما پیش نرود.

از جمله عوارضی که ممکن است در این شرایط رخ دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هماتوم

تورم

کبوی

احساس درد

احساس سوزش

احساس سوزن سوزن شدن

خارش

احساس کرخی

عفونت

خونریزی

عدم تقارن بین دو چشم

بازگشت به حالت اولیه و افتاده شدن پوست چشم

کاندیدا مناسب عمل چشم گربه ای

اولین و مهمترین چیز برای داوطلبان جراحی چشم گربه، داشتن سلامتی خوب است. از آنجایی که این روش معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، نباید از انجام آن منع شوید. همچنین اگر بیماری خاصی دارید حتما با پزشک خود در میان بگذارید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

اگر فقط قصد انجام کانتوپلاستی را دارید، پلک های شما نباید افتاده، پف کرده یا چروکیده باشد. البته این بدان معنا نیست که افرادی که این مشکلات را دارند نمی توانند این کار را انجام دهند. یعنی در صورت داشتن چنین مشکلی باید از لیفت چشم و لیفت ابرو نیز برای رفع آن استفاده کنید.

توصیه می کنیم قبل از هر عمل جراحی چشم گربه با پزشک خود مشورت کنید. در طول این جلسات، پزشک با نشان دادن عکس ها یا فیلم های جراحی چشم گربه و نشان دادن نتایج عمل، انتظارات گربه شما را واقعی تر می کند.

در طول این جلسات، پزشک تمام توضیحات لازم در مورد روش، محدودیت ها و مراقبت های قبل و بعد از آن را به شما می دهد. مناسب ترین روش جراحی نیز انتخاب می شود و پزشک دقیقاً می داند که شما در طول جراحی چه می خواهید.

هزینه های عمل چشم گربه ای

قیمت جراحی زیبایی چشم  نسبتا به بقیه عمل های زیبایی بالا است. جراحی جراحی با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

اگر درباره عمل زیبایی چشم  در مشهد به نتیجه قطعی رسیده اید لطفا عجله نکنید!!!جراح با ما با گزینش جراحان حرفه ای مشهد در کنار شماست و به مراتب هزینه این نوع جراحی به دست جراح با ما کاهش قابل قبولی خواهد داشت.

همانطور که می دانید جراحی های زیبایی که چشم گربه ای نیز شامل آن می شود، تحت پوشش بیمه های درمانی نمی باشند. از این رو افراد باید تمام خرج و مخارج آن را به صورت شخصی بپردازند. از آنجایی که هزینه ای این جراحی بالا می باشد، هر شخصی نمی تواند به راحتی از پس آن بر بیاید. مواردی مانند دستمزد پزشک، هزینه تمام وسایل و نیز کمک دستیار پزشک که به او کمک می کند،

داروهایی که در حین عمل از آنها استفاده می کند، هزینه ویزیت قبل و پس از عمل و هزینه های پس از عمل همگی را باید در نظر بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید که این جراحی نیز به دلیل اینکه روی صورت شما انجام می شود و از آنجایی که صورت نیز نقش مهمی در زیبایی و ظاهر شما دارد، پس کیفیت را فدای هزینه نکنید. ممکن است بتوانید از هزینه ها بزنید اما در این طور مواقع نتیجه مهمتر می باشد.

مراقبت های قبل از عمل چشم گربه ای

کانتوپلاستی یک جراحی زیبایی و درمانی سرپایی است. عموما با دو روش بی‌هوشی کامل یا بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. این موضوع کاملا به خواسته بیمار، شرایط جسمی او، احتمال چند جراحی همزمان و تشخیص پزشک بستگی خواهد داشت.

پیش از شروع جراحی از شما خواسته می‌شود تا به نکات زیر عمل کنید:

مصرف هر دارویی که ممکن است خون شما را رقیق و احتمال خونریزی را افزایش دهد را قطع کنید.

روز قبل از جراحی یک وعده غذایی سبک بخورید.، بهتر است معده شما برای جراحی، سبک باشد.

در صورت نیاز به مصرف داروهای مخصوص خود، آن را با آب بسیار کمی مصرف کنید.

هیچ آرایشی در زمان عمل، روی صورت نداشته باشید.

اطمینان حاصل کنید، فردی برای همراهی شما تا منزل، با شما خواهد بود.

مصرف سیگار و الکل را از یک هفته قبل محدود و قطع کنید.

از یک هفته قبل در معرض تابش شدید خورشید قرار نگیرید تا پوست دچار آفتاب سوختگی نشود.

مراقبت های بعد از عمل چشم گربه ای

استراحت کافی داشته باشید.

بدون تجویز پزشک از داروهای مسکن یا سایر داروها استفاده نکنید.

داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید.

هنگام خواب، سر خود را بالاتر از حد معمول بالا بیاورید تا به چشمان خود فشار نیاورید.

برای چند روز به صفحه نمایش گوشی، لپ تاپ یا کامپیوتر خود نگاه نکنید و مطالعه نکنید.

از نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

سعی کنید تا حد امکان از خانه خارج نشوید. در صورت خروج از خانه حتما از عینک آفتابی استفاده کنید.

تا چند هفته پس از جراحی از لنزهای طبی یا زیبایی در چشم خود استفاده نکنید.

تا 8 ساعت بعد از عمل به توالت نروید.

تا زمان بهبودی کامل از رفتن به استخر یا دوش گرفتن با آب پرفشار خودداری کنید.

بیماران معمولاً چند ساعت پس از جراحی به خانه فرستاده می شوند.

بخیه ها معمولاً 2 روز پس از جراحی برداشته می شوند و بیشتر تورم ها در عرض 2 هفته از بین می روند.

بیماران زمانی که روی 2 بالش دراز می کشند باید سر خود را بالا نگه دارند.

کمپرس سرد را می توان چندین بار در روز روی چشم ها گذاشت.

برای جلوگیری از آسیب چشم باید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام شود.

بیماران نباید اجسام سنگین را بلند کنند یا سر خود را کج کنند.

بیماران باید از قطره های چشمی، پمادها و سایر داروهای تجویز شده توسط جراح استفاده کنند.

اثرات و نتایج عمل چشم گربه ای

جراحی زیبایی چشم گربه ای چشم ها کشیده و بزرگ می شوند و بزرگ شدن چشم ها باعث می شود صورت فرد جذاب تر شود.اما در اینجا باید به این نکته نیز اشاره شود که زیبا بودن علمی با آن چیزی که به صورت عرف و مد بیان می شود تفاوت دارد.زیبایی در علم به معنی تناسب داشتن اعضای صورت در کنار یکدیگر است. طبیعتا برای صورت کوچک داشتن چشم های بسیار بزرگ و کشیده مناسب نیست.

با اینکه شاید در جامعه داشتن چشم های گربه ای مد باشد اما افراد زیادی هستند که بعد از انجام جراحی زیبایی چشم گربه ای نه تنها زیبا نشده است بلکه از این عمل پشیمان شده اند.از این رو بهترین کار گرفتن مشاوره از پزشکان دلسوز است. پزشکانی که برای داشتن منافع مالی دست به هر عملی نمی زنند و زیبایی بیمار را در اولویت کاری خود می دانند.

ایجاد تناسب به وسیله ابزار دقیق اری است که پزشک متخصص می تواند انجام دهد ، اگر در مشاوره پزشکی به شما گفته شد که داشتن چشم گربه ای شکل برای شما مناسب نیست بهتر است به مشاوره پزشک اعتماد کنید چرا که بعد از این عمل پشیمانی سودی نخواهد داشت.

چشم گربه ای

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-چشم گربه ای

دوره نقاهت عمل چشم گربه ای

دوره نقاهت این عمل بین 2 تا 4 هفته است و در این مدت ممکن است کمی درد در چشمان خود احساس کنید. در برخی موارد، تورم یا کبودی در اطراف چشم وجود خواهد داشت.

برای کاهش تورم، باید استراحت کنید و به چشمان خود فشار نیاورید. این عوارض در عرض یک هفته ناپدید می شوند. بنابراین در صورت بروز عوارض جانبی برای مدت طولانی حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. در برخی موارد، ممکن است مشکلات بینایی وجود داشته باشد. این عارضه معمولا چند روز پس از جراحی ناپدید می شود.

زمان بهبودی پس از کانتوپلاستی بسیار کوتاه است زیرا این عمل در ناحیه کوچکی از بدن انجام می شود و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بلافاصله پس از عمل، شما را به اتاق ریکاوری منتقل می کنند و در آنجا به مدت یک یا دو ساعت تحت نظر خواهید بود.

در این مدت پرستاران علائم حیاتی شما را تحت نظر خواهند گرفت و بیهوشی و آرامبخشی از بین خواهند رفت. ممکن است در این مدت احساس تهوع و سردی داشته باشید، اما پرستاران یک پتو به شما می‌دهند و طولی نمی‌کشد تا علائم از بین بروند. همچنین ممکن است احساس درد کنید و مسکن دریافت کنید. برای محافظت از چشم و کاهش تورم از بانداژ استفاده می شود.

به طور کلی بیماران دو روز پس از جراحی به حالت قبلی خود باز می گردند. اگر بخیه‌هایی دارید که قابل برداشتن نیستند، باید دو تا پنج روز بعد به عمل جراحی بازگردید تا بخیه‌ها کشیده شوند. همچنین باید مطمئن شوید که به خوبی در حال بهبودی هستید و هیچ عارضه جانبی را در طول جلسات خاص خود تجربه نکرده اید.

فعالیت های خاصی وجود دارد که باید برای مدتی از آنها اجتناب کنید. اگر نمی توانید لحن درست را دریافت کنید، نمی خواهید ناامید شوید، پس روی یک کاپو خوب سرمایه گذاری کنید. همچنین باید از خم شدن یا ورزش خودداری کنید زیرا باید سر خود را تا حد امکان بالا نگه دارید. در صورت امکان، باید گریه را نیز متوقف کنید. زمان بهبودی کامل سه هفته تخمین زده می شود که اثرات کامل جراحی آشکار شود.

تعداد جلسات عمل چشم گربه ای

جراحی چشم گربه ای در یک جلسه انجام می‌شود معمولاً این عمل جراحی دو تا چهار ساعت زمان نیاز دارد.در کلینیک بین‌المللی پوست ، مو و زیبایی آراد انواع روش‌های زیبایی و درمانی پوست و مو توسط پزشکان ماهر و باتجربه صورت می‌گیرد همچنین در این کلینیک تخصصی عمل چشم روباهی امکان‌پذیر است.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/htd0

https://clinicarad.com/f8m8

https://clinicarad.com/9n24

نتیجه گیری

چشم‌ها پنجره روح هستند. هر چشم با توجه به جنسیت، ژنتیک، منطقه جغرافیایی و سن با یکدیگر متفاوت است. اگر دوست دارید برخلاف قومیت خود، چشمانی درشت و کشیده داشته باشید. اگر به دنبال چشمانی شفاف و جذاب هستید. اگر کشیدگی چشم برای شما مهم است. اگر به دنیال تغییرات مثبت در چهره خود هستید، می‌توانید جراحی لیفت چشم گربه‌ای را، امتحان کنید.

جراحی چشم گربه‌ای برای همه افراد مناسب است. فرقی نمی‌کند چند سال دارید. مرد باشید یا زن، جوان باشید یا مسن. هر زمانی به دنبال زیبایی بیشتر باشید، این جراحی مناسب شما خواهد بود. اما مانند هر جراحی زیبایی نیز ممکن است عوارض احتمالی داشته باشد.

اگر عمل کشیدن چشم با روش‌های جراحی، با دستان با مهارت یک جراح فوق‌تخصص پلاستیک و زیبایی انجام شود، نه تنها نتیجه برای شما تضمین شده‌ است. بلکه احتمال بروز هرگونه مشکل در ظاهر و بینایی برای شما به حداقل می‌رسد.

هزینه عمل بسته به روشی که برای کانتوپلاستی استفاده می کنید متفاوت خواهد بود. همچنین اگر بخواهید از عمل های ترکیبی یا ترکیبی از جراحی چشم گربه ای و لیفت ابرو و ابرو استفاده کنید، هزینه شما بیشتر خواهد بود.

همچنین حقوق پزشک، کلینیک و بیمارستان بابت عمل، هزینه های دارو و ویزیت های بعدی نیز به لیست هزینه های عمل اضافه می شود. از این که ما را تا آخر این مقاله همراهی کردید از شما سپاس گزاریم ، همچنین اگر نظر و یا پیشنهادی در این زمینه دارید ممنون می شویم که با ما نیز در میان بگذارید .

در این مطلب شما را با عمل چشم گربه ای، مزایا، عوارض و نحوه انجام آن آشنا کردیم. امیدواریم این مطلب، مطلبی مفید برای شما بوده باشد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در این عمل زیبایی یا هر عمل زیبایی دیگر، در نظر داشته باشید این است که جراحی را نزد چه پزشکی و کجا انجام بدهید.

پزشکان متخصص جراحی پلاستیک که دارای رزومه‌ای قوی در عمل مورد نظر شما باشند، بهترین گزینه برای شما هستند.

پیشنهاد ما به زیبا جویان عزیز، پزشکان متخصص کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد پزشکان حاضر در این مرکز، پزشکان متخصص پوست، زیبایی و جراحان پلاستیک حرفه‌ای هستند که در هر زمینه‌ای، آماده خدمت رسانی به زیباجویان عزیز می‌باشند.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:https://aparat.com/v/5j1Ow

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/x7erfGVo

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org