ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی

ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی

ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از جراحی‌های محبوب در جهان می‌باشد و سالانه هزاران نفر در کشور عزیز ما ایران نیز از این طراحی برای برطرف کردن مشکلات پیرامون چشم استفاده می‌کنند. جراحی پلک روشی کم تهاجم می‌باشد و عوارض بسیار کمی را ایجاد خواهد کرد‌.
تورم، کبودی و درد جزو عوارض جزئی و طبیعی در این روش درمانی و زیبایی به شمار می‌روند.
عوارض بلفاروپلاستی در طول دوره نقاهت و در زمان کوتاهی برطرف خواهد شد. با این حال بعضی عادات بدرفتاری  به رفع این مشکلات دامن بزند و آنها را به تاخیر بیندازد.
برای اینکه عملکرد بهتری در خصوص دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی داشته باشید آشنایی با دستورالعمل‌های کاربردی برای ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی اهمیت بالایی دارد.

دلیل ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟

عمل بلفاروپلاستی برای از بین بردن افتادگی در پلک‌ها پوست اضافه و عضلات شل شده انجام می‌گیرد.
این عمل  در جوانی زیبایی و شادابی چهره نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. ابتدا میزان پوست اضافه به طور دقیق مشخص خواهد شد و با کمک ایجاد برش جراحی مناسب در پشت یا پایین پلک مرحله برداشت آن صورت خواهد گرفت.
متخصص با تجربه و حرفه‌ای، خطوط طبیعی پلک را به عنوان محل بخیه در نظر خواهد گرفت‌. پس دیگر نباید نگران جای باقیماندن بخیه بعد از عمل جراحی روی صورت خود باشید.
اگر در چشم شما چربی اضافه نیز وجود نداشته باشد و تنها مشکل این قسمت پف کردن آن باشد از طریق ایجاد برش بسیار کوچک در ناحیه ملتحمه این عارضه از بین خواهد رفت.
برای برداشتن پوست و چربی اضافه در زیر چشم در پلک پایین دقیقاً در زیر مژه‌ها برش ایجاد خواهد شد.
چربی اضافه و عضلات شل شده با کمک از نخ‌های بسیار ظریف محل بخیه را انجام خواهند داد.
تنها در این صورت بعد از پایان دوره نقاهت هیچگونه آثاری از جای زخم و بخیه در چهره شما باقی نخواهد ماند.
تمام مراحل درمان بلفاروپلاستی، حدود ۱ تا دو ساعت زمان می‌برد و نتیجه طبیعی بلفاروپلاستی احساس درد، تورم و کبودی در اطراف چشم  می‌باشد. این حالت کاملاً طبیعی به شمار می‌رود.
درد و کبودی در بین سه تا ۷ روز بعد از عمل کاملاً از بین  می‌رود.  ممکن است برای برطرف کردن تورم نیاز داشته باشید که زمان بیشتری را پشت سر بگذارید.
اصلاح سبک زندگی و رعایت کردن مراقبت‌ها و دستورالعمل‌های ارائه شده از طرف پزشک در برطرف کردن سریعتر تورم در پلک ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

درمان ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی:

شما می‌توانید  با کمک گرفتن از کمپرس سرد به کاهش تورم در اطراف چشمان خود کمک کنید.
حتماً داروهای تجویز شده توسط پزشک را طبق دستور و در زمان مشخصی مصرف کنید.
دخانیات و مشروبات الکلی علاوه بر آنکه می‌تواند افزایش احتمال خونریزی در زمان جراحی و بعد از آن را بالا ببرد سبب طولانی شدن دوره نقاهت و همچنین افزایش تورم خواهد شد. پس دو هفته قبل از انجام جراحی و بعد از انجام آن از استعمال دخانیات و مصرف مشروبات حاوی الکل خودداری شود.
توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتایج نهایی عمل باید کمی صبر داشته باشید.
البته برای کاهش درد، تورم و کبودی و عوارض ناشی از انجام این جراحی نیز باید در انتخاب کلینیک و پزشک نیز دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید هرچه سریع‌تر به بهبودی دست پیدا کنید.
شما می‌توانید با خیالی آسوده عمل بلفاروپلاستی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض ناخواسته در امان باشید و دوری نقاهت کوتاه و آسانی را پشت سر بگذارید.

مراقبت از زخم پلک:

بهتر است در روزهای اول بعد از عمل بلفاروپلاستی هر ۱۵ دقیقه یکبار از کمپرس سرد استفاده کنید.
جراح برای مواظبت از زخم‌ها و جلوگیری از عفونت با کمک از یک پانسمان روی آنها را خواهد پوشاند. این پانسمان ممکن است سبب ایجاد مشکل در بینایی شود این مشکل کاملاً موقتی می‌باشد و به محض اینکه پاسمان برداشته شود این مشکل نیز برطرف می‌گردد..
بعد از برداشتن پانسمان ممکن است  شما شاهد خونریزی خفیف از محل بخیه‌ها باشید این حالت کاملاً طبیعی به شمار می‌رود‌. با کمک گرفتن از یک گاز استریل روی زخم را  بپوشانید و برای از بین بردن خونریزی و برطرف کردن آن نیز می‌توانید از کمپرس سرد استفاده نمایید.
در ماه‌های اول از ماساژ دادن یا خارش چشم‌ها باید به طور کامل خودداری کنید در این دوره از هیچ گونه ماده آرایشی در پشت پلک‌ها اطراف چشم‌ها نباید استفاده شود.
سه تا چهار روز اول بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی برای کاهش هرگونه فشار و ناراحتی و عضلات صورت و چشم باید از غذاهای نرم و آبکی استفاده کنید. در این دوره مصرف نمک را باید به حداقل میزان خود برسانید و از افزایش مصرف مایعات در برنامه غذایی خود پیروی کنید.

عوامل تحریک کننده ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی

استفاده از مواد آرایشی:

در ساخت این محصولات از مواد شیمیایی استفاده خواهد شد که این امکان را برای فراهم می‌کند که این مواد از طریق زخم‌های پشت پلک به داخل پوست وارد شود  که پیامد آنها نیز افزایش احتمال عفونت و ناراحتی می‌باشد. اگر شدت عفونت افزایش پیدا کند  آسیب‌های جدی به چشم شما وارد می‌کند.
ورزش:
بهتر از در یک تا دو ماه بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی از انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین مانند بدنسازی و شنا خودداری نمایید.
بدنسازی فشار بسیار زیادی را به عضلات صورت و بدن شما وارد خواهد کرد.
علاوه بر این افزایش میزان تعرق ناشی از ورزش در روند بهبودی بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی مشکلاتی را ایجاد می‌کند.
استفاده از کلر برای ضدعفونی کردن استخرهای عمومی نیز  احتمال ایجاد عفونت در محل زخم‌ها را بر بعد از شنا افزایش می‌دهد.
برای انجام فعالیت‌های ایروبیک نیز حداقل باید دو هفته بعد از انجام عمل صبر داشته باشید.
توجه کنید در دوران نقاهت از بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید. زیرا این عمل فشار بسیار زیادی را  در صورت شما وارد می‌کند و احتمال خونریزی و پاره شدن بخیه‌ها را  افزایش می‌دهد.

استعمال دخانیات و مشروبات الکلی:

سیگار کشیدن سبب کاهش سرعت روند بهبودی بعد از انجام جراحی می‌شود. اکسیژن رسانی به بافت را  دچار اختلال می‌کند و می‌تواند بر روی انجام درمان و نتایج نهاییان تاثیر منفی بر جای گذارد.
مشروبات الکلی نیز  سبب رقیق شدن خون  و افزایش احتمال خونریزی را به دنبال دارد. بهتر است که قبل از انجام جراحی بعد از آن از این مواد به هیچ عنوان استفاده نشود.

مراقبت‌های بعد از به عمل بلفاروپلاستی:

برای بهبودی هرچه سریعتر بعد از ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی لازم است که یک سری توصیه‌ها و دستورالعمل‌های ساده اما مهم را به خاطر داشته باشید و آنها را مو به مو اجرا کنید.
چهار روز اول بعد از عمل بلفاروپلاستی به طور کامل استراحت داشته باشید. استراحت سبب می‌شود که بهبودی سرعت بیشتری به خود بگیرد.
برای کاهش هرگونه درد و تورم بهتر است که در زمان خوابیدن سر خود را بالاتر از دیگر نقاط بدن قرار دهید این کار را  با کمک گرفتن از دو بالشت انجام دهید.
خندیدن بیش از اندازه  فشار بسیار زیادی را به عضلات چشم وارد می‌کند پس از خندیدن و حرف زدن طولانی مدت در دوران نقاهت خودداری کنید.
در دوران نقاهت باید به طور آهسته قدم بردارید تند رفتن و حرکات شدید  برای شما مضر می‌باشد.
در دوران نقاهت نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرید حتماً زمان خارج شدن از خانه از عینک‌های آفتابی بزرگ و کلاه‌های لبه‌دار استفاده کنید.
استفاده کردن از لنزهای طبیعی و زیبایی در این دوره ممنوع می‌باشد.
هر ۶ ساعت یکبار باید با کمک از قطره‌های استریل چشمی چشمان خود را ضدعفونی کنید تا از هرگونه عوارض جلوگیری کنید.
برای شستن چشم‌ها باید از سرم‌های استریل فیزیولوژیک کمک بگیرید این سرم‌ها را پزشک برای شما تجویز خواهد کرد به طور خودسرانه به مصرف هیچگونه دارو در دوره نقاهت نپردازید.
بسته نشدن پلک‌ها در هفته اول بعد از عمل بلفاروپلاستی کاملاً طبیعی به شمار می‌رود برای برطرف کردن این مشکل قبل از خواب از پمادهای چشمی و چشم‌بند استفاده کنید.
برای جلوگیری از ایجاد خونریزی به مدت یک هفته بعد از انجام جراحی از مصرف ویتامین E, آسپرین و ایبوپروفن خودداری نمایید.
تا ۵ روز بعد از انجام عمل بالفوروپلاستی حمام ممنوع می‌باشد.
۲۴ ساعت بعد از انجام عمل نمی‌توانید که رانندگی انجام دهید.

عوارض طبیعی عمل بلفاروپلاستی:

مشاهده بعضی عوارض بلفاروپلاستی کاملاً طبیعی به شمار می‌روند و ضرورتی برای مراجعه به پزشک وجود نخواهد داشت این حالات عبارتند از:
خونریزی بسیار خفیف از محل‌ ایجاد برش که  به مدت یک تا دو روز بعد از انجام جراحی ادامه دار باشد.
ورم، کبودی و درد بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی کاملاً طبیعی به شمار می‌رود.
تاری دید که به دلیل استفاده از داروها و پمادهایی است که برای انجام جراحی استفاده شده کاملاً طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد‌.
نامتقارنی جزئی ابروها که ممکن است ایجاد شود.
اما در صورتی که با درد بسیار زیاد در ناحیه قفسه سینه تنگی نفس ایجاد خونریزی غیر قابل کنترل مشکلات شدید بینایی، درد مزمن  یا افزایش غیر عادی ضربان قلب روبرو شدید این موارد را باید حتماً جدی بگیرید و در اولین فرصت با پزشک خود صحبت کنید و از روش‌های مناسب، برای برطرف کردن این مشکل استفاده کنید.
یکی از عوامل موثر در کاهش عوارض بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی، انتخاب یک پزشک متخصص می‌باشد که در بسیاری موارد مشاهده شده بین کاهش دوره نقاهت و مهارت جراح رابطه مستقیمی وجود دارد.
کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا نیروهای مجربی را در این زمینه به کار ببرد‌ به علاوه این مجموعه پشتیبانی‌های لازم بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی انجام می‌دهد تا شما بتوانید ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی و تمام عوارض آن را به راحتی و در زمان کوتاهی پشت سر بگذارید‌
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و موی زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

انواع بلفاروپلاستی:

دلایل اصلی برای افراد متقاضی برای عمل بالفاروپلاستی افتادگی و پوست اضافه در پلک‌ها می‌باشد این جراحی می‌تواند که پوست نواحی پیرامون چشم را لیفت  و ظاهری زیباتر و هوشیارتر برای چهره ایجاد کند.
گاهی اوقات هم از بلفاروپلاستی می‌توان برای برطرف کردن موانع بینایی ناشی از افتادگی در پلک‌ها استفاده کرد.
در فرایند درمانی پوست اضافه عضلات و در بعضی مواقع بافت چربی از نواحی پلک بالا و پایین جدا می‌شود. گاهی هم فقط پوست اضافه برداشته خواهد شد. البته بلفاروپلاستی پلک بالا که به آن لیفت پلک نیز گفته می‌شود که نباید  با جراحی رفع افتادگی پلک یا همان جراحی پتوس اشتباه گرفته شود.
در جراحی پتوز عضلات و تاندون‌های پلک بالا که مسئول بالا نگه داشتن پلک می‌باشند لیفت خواهد شد تا مشکل ایجاد شده به راحتی برطرف شود. اما در بلفاروپلاستی زمانی که پوست اضافه سبب افتادگی و سنگینی در پلک‌ها شده و زیبایی را تحت تاثیر قرار داده است استفاده می‌شود. پس این دو جراحی با هم متفاوت می‌باشند ولی هر دوی آنها برای افتادگی در می‌توانند روش‌های موثری به شمار روند.

بلفاروپلاستی زیبایی:

بلفاروپلاستی زیبایی، به کاربردی از انجام این جراحی اشاره می‌کند که از نظر پزشکان ضرورتی برای انجام آن وجود ندارد و فقط می‌تواند  باعث ایجاد زیبایی و طراوت و جوانی چشم‌ها شود.
متاسفانه در بعضی مواقع پلک بالا و گاهی پلک پایین، در اثر افزایش سن و تجمع چربی پف کرده و تورم در آن ایجاد می‌شود و چشم‌ها دچار افتادگی خواهند شد همچنین این فرایند پیری گاهی سبب افتادگی و تورم در پلک‌ها نیز می‌شود. با افزایش سن به مرور زمان پوست پلک‌ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و به مرور زمان پوست پلک عضلاتش ضعیف و بالشتک‌های مربوط به چربی در آن دچار تورم می‌شوند و این می‌تواند زیبایی را تحت تاثیر خود قرار دهد و جذابیت چشم‌ها بکاهد و سبب خواهد شد که فرد پیرتر و خسته‌تر به نظر برسد‌
متخصصان بسیار زیادی می‌توانند جراحی زیبایی بلفاروپلاستی را انجام دهند و بار دیگر زیبایی و جوانی را به چهره بازگردانند از جمله می‌توان به متخصصان چشم جراحان پلاستیک متخصصان گوش حلق و بینی اشاره کرد.

بلفاروپلاستی درمانی:

بلفاروپلاستی درمانی با آن دسته از جراحی‌های پلک گفته می‌شود که توانسته مشکلاتی را در پلک و ساختارها ایجاد کند که این دسته از مشکلات نیاز به انجام درمان دارند و از نظر پزشکان ضروری و مهم به شمار می‌روند.
در بیشتر موارد بلفاروپلاستی زمانی صورت می‌گیرد که پوست اضافه در پلک‌ها به حدی آنها را سنگین کرده باشد که دید فرد مختل شود.
گاهی هم تورم در پلک بالا و پایین می‌تواند قرار دادن لنزهای طبی و عینک زدن را برای افراد دشوار سازد که در این روش با کمک از بلفاروپلاستی درمانی می‌توان به رفع آن پرداخت.
درمان التهابات پوستی ناشی از قرار گرفتن چین و چروک در روی پلک نیز یکی دیگر از کاربردهای عمل بلفاروپلاستی به شمار می‌رود.
گاهی اوقات پوست اضافه پلک را به حد سنگین خواهد کرد که همیشه مجبور می‌شود برای بالا نگه داشتن پلک‌های خود از عضلات پیشانی خود کمک بگیرد که  خستگی و ناراحتی عضلات پیشانی را برای فرد به دنبال دارد  که با انجام جراحی پلک قابل درمان می‌باشد. این جراحی نیز مانند بلفاروپلاستی زیبایی  توسط متخصصین چشم جراحان و متخصصین گوش حلق و بینی انجام می‌شود.

کاندیدای مناسب عمل بلفاروپلاستی:

کاندیدای مناسب عمل بلفاروپلاستی چه از نظر زیبایی و چه از نظر درمانی را نمی‌توان به طور دقیق معرفی کرد. برای روش‌های درمانی می‌توانید با متخصصین چشم پزشک مشورت داشته باشید.
برای عمل بلفاروپلاستی زیبایی نیز می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبای آراد با متخصصین و کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید.
شما می‌توانید که به صورت تلفنی و یا از طریق سایت یا پیام رسان‌های مجازی با ما در ارتباط باشید با کارشناسان ما گفتگو داشته باشید و برای رزرو نوبت و مشاوره حضوری وقت بگیرید.
به طور کلی اگر که پوست اطراف  چشم شما دچار افتادگی و تورم است و زیبایی شما را تحت تاثیر قرار داده جراحی پلک  یک انتخاب درست می‌باشد که شما را به ایام جوانی باز‌می‌گرداند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که پف کردن چشم‌ها در بعضی موارد  به دلیل آلژیک است. به همین دلیل قبل از اقدام برای انجام عمل بلفاروپلاستی مطمئن شوید که افتادگی و تورم ناشی از افزایش سن می‌باشد.
اگر تمام شرایط برای انجام این جراحی برای شما مساعد باشد باید انتظارات صحیح و واقعی از انجام این عمل داشته باشید. مانند تمام روش‌های زیبایی و جوانسازی این جراحی نیز سبب بهبود چشمگیری در زیبایی صورت و چهره شما می‌شود. ولی به معنای رسیدن به اکسیر جوانی نخواهد بود.
بعد از تمام درمان‌های جوانسازی پوست دوباره فرایند پیری خود را آغاز خواهد کرد و نمی‌توان کاری برای انجام آن انجام داد و ممکن است در آینده نسبتاً دور شما دوباره نیاز پیدا کنید که همین درمان را دریافت کنید، یا برای ترمیم نتایج عمل بلفاروپلاستی از روش‌های دیگر جوانسازی استفاده کنید. اما به طور کامل باید بیان کنیم که اگر شرایط عمومی شما خوب باشد و تمام مراقبت‌ها و توصیه‌های بعد از عمل بلفاروپلاستی را به خوبی انجام دهید و از پوست خود به خوبی مراقبت داشته باشید.
نتایج عمل بلفاروپلاستی بسیار عالی می‌باشد و می‌تواند نتایج این درمان تا بیش از ۱۵ سال برای شما ماندگار باشد.

ممنوعیت عمل:

بعضی از افراد که دچار بیماری‌های حاد و مزمن هستند شانس خود را به عنوان یک کاندیدای مناسب برای عمل بلفاروپلاستی کاهش می‌دهند‌
خطرات انجام عمل بلفاروپلاستی برای افرادی که دچار مشکلات در سیستم ایمنی هستند، بیماری‌های ویروسی  مانند هیپاتیت، ایدز، یا دچار فشار خون، دیابت کنترل نشده، اختلالات انعقادی در خون دارند بسیار خطرناک می‌باشد به همین دلیل معمولاً، جراحی زیبایی برای این افراد هرگز توصیه نمی‌شود .
البته اگر که بتوانند بیماری خود را درمان یا کنترل کنند مشکلی برای انجام عمل بلفاروپلاستی زیبایی برای آنها ایجاد نخواهد شد‌
افرادی که سیگاری هستند یا کسانی که به طور منظم دخانیات استفاده می‌کنند نیز کاندیدای مناسب برای عمل بلفاروپلاستی و هر جراحی دیگر به شمار نخواهند رفت.
مصرف دخانیات می‌تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند به همین دلیل معمولاً پزشکان توصیه دارند که حداقل برای چند هفته بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی از مصرف دخانیات خودداری شود.

مراحل جراحی و مزایا:

بلفاروپلاستی بر روی پلک بالا پلک پایین یا هر دوی آنها انجام می‌گیرد.
در طی انجام این جراحی پزشک برش‌های همسو با خطوط طبیعی در پلک‌ها و در زیر شکاف پلک فوقانی و کمی پایین‌تر از مژه‌های پلک پایینی ایجاد خواهد کرد. نحوه ایجاد این برش‌ها به گونه‌ای می‌باشد که بعد از بهبودی کامل به هیچ عنوان نمی‌تواند قابل مشاهده باشد.
بعد از ایجاد برش‌ها زمانی که روی تخت دراز کشیده‌اید پزشک با دقت محل‌هایی که باید پوست اضافه و چربی‌های اضافه جدا شود را مشخص خواهد کرد.
برش در این جراحی با کمک ابزار بسیار دقیق صورت خواهد گرفت و سپس محل برش زده نیز با کمک بخیه و یا چسب‌های ظریف بافتی به نحوی بسته می‌شود که بتوان به ظاهر مد نظر رسید.
اینکه چه مقدار پوست اضافه چربی و عضلات پیرامون چشم باید از بین بروند بستگی به نظر پزشک متخصص شما در حین جراحی و معایناتی که قبل از انجام عمل صورت داده دارد مواردی مانند ساختار در عضلات صورت، ساختار استخوانی و تقارن در بین ابروها از جمله عواملی به شمار می‌روند که تعیین کننده هستند در بعضی موارد نیز ممکن است که پزشک برای بهبود نتایج و جوانسازی لایه‌های سطحی در پوست و از بین بردن چین و چروک‌های ظریف باقیمانده از لیزر کربن دی اکسید استفاده کند.

مزایای بالفاروپلاستی

روی هم رفته مزایای عمل بلفاروپلاستی می‌تواند در موارد زیر خلاصه شود:
درمان افتادگی در پلک بالا که ناشی از سنگینی پوست اضافه می‌باشد که این امر می‌تواند سبب ایجاد اختلال در بینایی فرد شود.
از بین بردن پف و تورم در پلک‌ها
از بین بردن پف و تورم در زیر چشم‌ها
از بین بردن افتادگی در پلک پایین که می‌تواند باعث بیشتر دیده شدن نواحی سفید چشم در زیر قرینه شود.
برداشتن پوست اضافه و از بین بردن چین و چروک‌های ظریف در پلک پایینی

توصیه‌ها و مراقبت‌های قبل از عمل بلفاروپلاستی

توصیه‌های زیر را باید قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی جدی بگیرید.
از مصرف داروهای رقیق کننده خون داروهای ضد انعقادی و مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن باید به مدت یک تا دو هفته قبل از انجام درمان خودداری شود.
این داروها خطر خونریزی را افزایش می‌دهد.
صبح روز عمل باید داروهای ضروری را مصرف کنید داروهایی مانند فشار خون.
۱۰ روز انجام جراحی نباید که آرایشی روی صورت انجام داده باشید و قبل از مراجعه به کلینیک صورت خود را تمیز بشویید
بلفاروپلاستی یک جراحی بسیار ساده می‌باشد اما برای انجام این جراحی باید فردی شما را همراهی کند و به منزل بازگرداند و برای چند ساعت از شما مراقبت نماید.

هزینه:

هزینه عمل بلفاروپلاستی بسته به فاکتورهای مختلفی از جمله آزمایشات در نظر گرفته توسط پزشک، هزینه دارو، مراقبت‌های قبل و بعد از انجام عمل، دستمزد پزشک و کادر درمانی و نوع جراحی انجام شده دارد. بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی نیازی به بستری شدن ندارید و بلافاصله دوره نقاهت را در منزل سپری کنید به همین دلیل هزینه بابت بستری برای شما رقم نخواهد خورد.
هزینه انجام بلفاروپلاستی بسته به اهداف و نیازهای شما می‌تواند متغیر باشد مثلاً اگر هر دو پلک بالا و پایین نیاز به انجام جراحی داشته باشد پس هزینه بیشتری را برای شما رقم می‌زند تا اینکه یکی از پلک‌های شما نیاز به جراحی داشته باشد.
جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

سوالات متداول:

عمل بلفاروپلاستی چقدر دردناک است؟

به طور کلی عمل بلفاروپلاستی جز کم دردترین انواع جراحی‌ها به شمار می‌رود جدا از ناراحتی و درد مختصری در روزهای اول بعد از عمل برای فرد ایجاد می‌شود. در روزهای آتی مراحل بهبودی به سرعت پشت سر گذاشته می‌شود و بیمار درد شدیدی را تجربه نخواهد کرد.
در صورت بروز بیشتر نیز می‌توان با مصرف مسکن‌های تجویز شده توسط پزشک متخصص آن را کنترل کرد.

آیا بعد از عمل بلفاروپلاستی ظاهر چشم تغییر می‌کند؟

شکل چشم‌ها در قبل و بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی باید ظاهر کاملاً طبیعی داشته باشد و متناسب با صورت فرد باشد. ممکن است به دلیل کشیدگی بر اثر وزن کیسه‌های چربی روی پلک پایین ایجاد شده باشد شکل چشم تغییر کرده باشد که با انجام عمل بلفاروپلاستی شکل چشم طبیعی و متناسب خواهد شد. البته تقارن بین دو چشم نیز موضوع بسیار مهمی می‌باشد که توسط پزشک باید مدنظر قرار گیرد.

بازگشت چربی به پلک پایین بعد از بلفاروپلاستی آیا امکان‌پذیر است؟

شاید این سوال برای شما پیش آید که با افزایش وزن یا دیگر عوامل آیا کیسه‌های چربی کرد روی پلک پایین ایجاد شده مجدد باز می‌گردد.
تجارب جراحان بلفاروپلاستی و افرادی که عمل بلفاروپلاستی پلک پایین را انجام دادند نشان می‌دهد که این کیسه‌های چربی برگشت ناپذیر می‌باشد و دیگر شاهد آنها بر روی پلک پایینی نخواهیم بود.

شاید این مطالب برای شما جالب باشد:

https://clinicarad.ir/%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c/

https://clinicarad.ir/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d9%86%d8%b9%d9%88%d8%b8-%d8%ad%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87/

https://clinicarad.ir/%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%84%db%8c%d9%86/

نتیجه‌گیری:

جراحی پلک یا همان عمل بلفاروپلاستی یک عمل جراحی می‌باشد که برای بهبود در ظاهر پلک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این جراحی  روی هر دو پلک بالا و پایین و یا فقط روی یکی از آنها انجام می‌شود.
بلفاروپلاستی هم  برای زیباسازی نواحی پیرامون چشم و هم برای برطرف کردن مشکلات پیرامون چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
چشم‌هایی که از اصلی‌ترین عناصر زیبایی در صورت به شمار می‌روند و عمل بلفاروپلاستی  یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی نواحی پیرامون چشم می باشد.
این عمل نیازی به بستری شدن نخواهد داشت و می‌توان آن را با کمک بی‌حسی‌های موضعی انجام داد عوارض انجام این عمل در عرض چند روز از بین می‌رود و دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه می‌باشد. این جراحی اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه‌ای و در کلینیک معتبری انجام شود به عنوان یکی از بی‌خطرترین جراحی‌ها یاد می‌شود.
ورم پلک بعد از عمل بلفاروپلاستی با رعایت کردن نکات و توصیه‌های مراقبتی از طرف پزشک هرچه سریع‌تر بهبود پیدا می‌کند و شما می‌توانید از نتیجه انجام این جراحی تا سال‌ها بهره‌مند شوید.
اگر علاقه به انجام عمل بلفاروپلاستی را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی‌شمار آن بهره‌مند شوید.
همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/7UVj4

نماشا:

https://www.namasha.com/v/edb1nZnp