آیا بلفاروپلاستی دائمی است

آیا بلفاروپلاستی دائمی است

آیا بلفاروپلاستی دائمی است

این روزها عمل بلفاروپلاستی پلک این امکان را فراهم خواهد کرد که با کمک روش‌های جدید پزشکی و استفاده کردن از دستگاه‌های به روز و جدید عضلات و چربی‌های اضافه در نواحی پلک بالا و پایین را از بین ببرید و پوست‌هایی که دچار چین و چروک شده را برطرف نمایید به همین دلیل بهتر است افرادی که قصد انجام جراحی بالفاروپلاستی را دارند نزد یک پزشک متخصص در یک کلینیک معتبر این درمان را انجام دهند.
با انجام این درمان افراد با پشت سر گذاشتن دوره نقاهت به یک چهره جذاب و زیبا دست پیدا خواهند کرد که با ایام جوانی تفاوت زیادی ندارد و هیچ اثری از چشم‌های پف کرده و خواب آلوده در آنها مشاهده نخواهد شد.

کلینیک زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه

آیا بلفاروپلاستی دائمی است یا موقتی؟

بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی دائمی می‌باشد که برای رفع مشکلات و افتادگی‌های پیرامون چشم از آن استفاده میگردد به شرطی که فرد متقاضی کاندیدای مناسب برای انجام این جراحی به شمار رود. اگر در سن پایین برای انجام این جراحی اقدام کنید به مرور با افزایش سن دوباره شاهد افتادگی و شل شدگی پوست و ایجاد چین و چروک در اطراف چشمان خود خواهید شد.

این شل شدگی پوست  روی پلک‌ها ایجاد تورم می‌کند و شما را مجدد مجبور می‌کند که جراحی بلفاروپلاستی را انجام دهید. تخصص پزشک و روشی که برای این جراحی در نظر می‌گیرد در ماندگاری این روش بسیار موثر خواهد بود. در صورتی که پزشکان تمام پوست و چربی اضافه در نواحی اطراف چشم را برندارد یا اینکه بخیه زدن و موارد دیگر را به خوبی رعایت نکند  این احتمال زیاد وجود دارد که مجدد نیاز به انجام جراحی ترمیمی پیدا کنید.

در نتیجه تنها در صورتی می‌توانید برای همیشه از بلفاروپلاستی و مزایای آن بهره‌مند شوید که این روش درمانی را به پزشک حرفه‌ای با روش مناسب انجام دهید. انتخاب بهترین کلینیک برای انجام بلفاروپلاستی بعد از جواب دادن به تمام سوالات مهم در خصوص انجام این روش درمانی افتادگی پلک با کمک بلفاروپلاستی وجود دارد. شناخت پیدا کردن از انجام این عمل زیبایی پیدا کردن یک مرکز معتبر با خیالی آسوده می‌باشد.

مرکزی که انتخاب می‌کنید باید تجهیزات کامل و به روز داشته باشد. زیرا لازمه استفاده از روش‌های متنوع برای انجام بلفاروپلاستی به روز بودن امکانات کلینیک زیبایی می‌باشد. کارکنان و پرسنل کلینیک باید از تخصص و مهارت کامل نیز برخوردار باشند. همچنین افراد متقاضی را با آرامش کامل راهنمایی کنند.
پزشکانی که در یک مرکز فعالیت دارند باید سابقه و تجربه کافی در این زمینه را برخوردار باشند. اگر نمونه کارهای پزشکی موجود باشد بهتر می‌توانید در مورد انجام این جراحی در کلینیک مورد نظر خود تصمیم‌گیری داشته باشید. در نهایت هزینه منصفانه تر و استریل بودن کلینیک برای انتخاب آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.
کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی الهیه دارای تمام این شرایط می‌باشد و با انجام جراحی و رعایت کردن نکات مراقبتی و بهداشتی در دوران نقاهت به نحو احسنت می‌توانید از ماندگاری و نتایج این روش درمانی بهره‌مند شوید. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده و همچنین بررسی عکس و فیلم‌ها و نمونه انجام این عمل جراحی به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید برای دیدن نمونه عکس‌های متخصص در این کلینیک به پیج اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

بلفاروپلاستی

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه – بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی است که در آن پزشک با استفاده از بی‌حسی‌های موضعی فرد متقاضی را آماده خواهد کرد، در نهایت پوست اضافه چربی‌های بالا و پایین چشم و عضلات پیرامون را جدا می‌کند و بعد از آن محل برش را توسط بخیه می‌بندد و فرد متقاضی برای سپری کردن دوره نقاهت آماده خواهد شد.
در صورتی که بلفاروپلاستی به درستی انجام گیرد و فرد بعد از انجام این جراحی به تمام توصیه‌ها و مراقبت‌های پزشک دقت کند و به خوبی آنها را انجام دهد. بعد از گذشت ۶ ماه نتایج انجام این جراحی زیبایی را می‌تواند مشاهده کنید. افرادی که به صورت مادرزادی دچار افتادگی در پلک هستند و افرادی که سال‌هاست با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند یا دچار افتادگی شدید هستند، بعد از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت می‌توانند از نتایج دائمی این روش درمانی بهره‌مند شوند.

مراحل انجام بلفاروپلاستی

برای انجام این روش درمانی مانند دیگر روش‌های درمانی مراحل خاصی در نظر گرفته خواهد شد بنابراین به محض اینکه تصمیم بگیرید  بلفاروپلاستی برای درمان افتادگی پلک انجام  دهید پزشک عمل جراحی را برای شما انجام خواهد داد.
در اولین قدم لازم است که خدمات مشاوره کلینیک را دریافت کنید.
در این جلسه شرایط شما مورد معاینه و بررسی قرار خواهد گرفت و میزان افتادگی در پلک‌های شما مشخص خواهد شد.
. در طول انجام این روش مشاوره پزشک در خصوص وضعیت جسمانی شما همچنین داروهایی که استفاده می‌کنید انتظاراتی که از انجام این جراحی دارید صحبت خواهد کرد.
. اگر از بلفوروپلاستی می‌ترسید یا نسبت به انجام آن اطلاعات کامل ندارید جلسات مشاوره می‌تواند به شما کمک کند تا تمام سوالات شما در ذهنتان جواب داده شود و شما بتوانید با دید بازتر و راحت‌تر به انجام این روش زیبایی و جوان‌سازی بپردازید.
در جلسه مشاوره پزشک آزمایشاتی را نیز برای بررسی وضعیت سلامت شما در نظر خواهد گرفت اگر شرایط جسمانی شما مساعد باشد و در بازه زمانی مناسب قرار داشته باشید و بتوانید تمام شرایط قبل و بعد از انجام جراحی را به خوبی انجام دهید بلفاروپلاستی برای رسیدن به چهره زیبا و جوان برای شما انجام خواهد شد.
جهت انجام این جراحی پزشک معمولاً با برش پشت پلک بالا در امتداد خطوط عضلات چربی‌های اضافه در این ناحیه را خارج  و سپس پوست اضافه در اطراف چشم و چین و چروک‌های به وجود آمده را برش خواهد زد.
در نهایت محل برش در روی پلک‌ها بخیه می‌شود و شما می‌توانید دوره نقاهت و ریکاوری را در منزل پشت سر بگذارید.
برای انجام بلفاروپلاستی روش‌های دیگری ما نیز وجود دارد مانند استفاده کردن از لیزر، این خدمات در مراکزی که دارای تجهیزات و دستگاه‌های مدرن هستند و پزشکان با تجربه در این زمینه هستند ارائه می‌شود. در صورتی که از خونریزی بعد از جراحی می‌ترسید می‌توانید از لیزر برای این درمان استفاده کنید.

نکات مهم قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی

چگونه می‌توانیم عمل بلفروپلاسی را با بهترین نتیجه انجام دهیم؟
آیا نکاتی هستند که رعایت آنها می‌تواند باعث ایجاد موفقیت آمیز بودن این جراحی شود یا خیر‌.
اگر این سوالات در ذهن شما نیز وجود دارد در این قسمت حتماً با ما همراه باشید و قبل از انجام این جراحی آنها را رعایت کنید‌.
نکاتی که در ادامه برای شما بیان می‌کنیم می‌تواند شما را کمک کند که به بهترین نتیجه از انجام این جراحی برسید.
. به هیچ عنوان داروهای رقیق کننده خون قبل از انجام جراحی استفاده نکنید. استفاده کردن از مکمل‌های حاوی ویتامین E نیز باید متوقف شود
. برای جراحی بلفاروپلاستی باید از مصرف الکل به مدت دو هفته قبل و همچنین بعد از انجام جراحی خودداری کنید.
. مصرف دخانیات مانند سیگار جلوی اکسیژن رسانی به سلول‌های بدن را می‌گیرد و به همین دلیل بهتر است که قبل از استفاده از جراحی سیگار و مواد مشابه به مدت دو هفته متوقف شود.
. قبل از انجام بلفاروپلاستی حتماً استحمام کنید و روز مراجعه به کلینیک هیچگونه آرایشی روی صورت نداشته باشید
. انجام آزمایش اطلاعات لازم و ارائه آنها به پزشک بسیار مهم و ضروری می‌باشد چون در غیر این صورت وضعیت سلامت شما مشخص نخواهد شد و می‌تواند مشکلات احتمالی در زمان عمل را ایجاد کند.
. در روز جراحی لباس‌های راحت را انتخاب کنید. لباس‌ها بهتر است یقه گشاد باشد تا جلوی برخورد با چشم به راحتی گرفته شود و بتوانید به راحتی آنها را درآورید.
. برای مراجعه به منزل نیاز است که یک نفر همراه داشته باشید بلافاصله بعد از جراحی باید کسی شما را یاری کند و برای چند ساعت بعد از انجام جراحی نیز از شما مراقبت کند.
. اگر تجربه جراحی داشتید یا دچار بیماری‌های چشمی هستید باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

نکات مهم بعد از انجام بلفاروپلاستی

بعد از انجام درمان افتادگی پلک با بلفاروپلاستی باید موارد توسط پزشک متخصص تجویز شود و توسط فرد به دقت کامل رعایت شود. چون کوچک‌ترین اشتباه در زمان انجام این جراحی می‌تواند به قیمت آسیب در چشم‌ها و بینایی تمام شود. در این قسمت در خصوص نتیجه انجام این عمل و بهینه کردن آن برای شما مطالبی را بیان می‌کنیم.
. بعد از انجام جراحی بلفاروپلاستی داروهای تجویز شده و همچنین پمادهای مخصوص را به طور مرتب و طبق نظر پزشک مصرف کنید.
. داروهایی که پزشک برای شما در نظر گرفته برای کاهش درد و جلوگیری از ایجاد عفونت است پس طبق دستور مصرف کنید و از مصرف هرگونه داروی خودسرانه خودداری کنید.
. با کمک پماد نیز می‌توانید به بر هم زدن پلک‌هایتان برای باز و بسته کردن کمک کنید.
. همچنین پمادها می‌تواند جلوی باقیماندن جای زخم و اسکار را به خوبی بهبود ببخشد.
. مصرف دخانیات، سیگار، قلیان و موارد دیگر باید به مدت دو هفته بعد از انجام جراحی متوقف شود.
. اگر به شنا کردن و حمام با آب داغ علاقه بسیار دارید باید به این موضوع اشاره کنیم که در دوران بهبودی نباید این کار را انجام دهید و تا زمانی که پزشک اجازه نداده از انجام آن خودداری کنید. زیرا می‌تواند عواقب ناخوشایندی را برای شما رقم بزند.
. داروهای رقیق کننده را نیز تا زمانی که پزشک اجازه نداده نباید مصرف کنید.
. استفاده از داروهای گیاهی و مکمل‌های ورزشی نیز حداقل تا دو هفته بعد از انجام جراحی بلفاروپلاستی باید کنار گذاشته شود.
. برای کاهش تورم و درد ناشی از این جراحی می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
. بعد از انجام بلفاروپلاستی اجازه آرایش کردن و استفاده از لنزهای طبی را تا بهبودی کامل نخواهید داشت.
. برای حمام کردن و شستشوی صورت باید طبق نظر پزشک عمل کنید و به هیچ عنوان نباید چشمان خود را در مدت بهبودی ماساژ دهید یا آنکه با حوله زبر صورت خود را خشک کنید.
. از نگاه کردن طولانی مدت به گوشی، تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر و …. که باعث ایجاد فشار به چشم‌ها می‌شود باید خودداری کنید.

عوارض بلفاروپلاستی چیست؟

بعضی از افراد فکر می‌کنند که جراحی پلک سرپایی و غیر تهاجمی هیچگونه عوارضی را با خود به دنبال ندارد، به همین دلیل به آسانی و بدون اینکه فکر کند اقدام به انجام این جراحی خواهند کرد، در صورتی که عوارض و مشکلاتی که بلفاروپلاستی می‌تواند حاصل کند گاهی به اندازه آن است که می‌تواند روی روند طبیعی زندگی فرد مشکلاتی را به وجود آورد. بنابراین افراد که علاقه دارند حتماً باید با عوارض و همچنین معایب این روش پرطرفدار نیز آشنایی کامل داشته باشند. تنها در این صورت  عوارض  جراحی پلک را می‌توان کاهش  و فقط با مشکلات طبیعی  این عمل که به صورت موقت است روبرو شوید.
. از معایب بلفاروپلاستی  به مواردی مانند درد، خارش، سوزش یا التهاب موقت بعد از انجام جراحی
. کوتاه و یا بلند شدن پلک‌ها
. آسیب رسیدن به بینایی و عصب‌های چشم
. خونریزی بعد از انجام جراحی
. به جا ماندن جای زخم اسکار بر روی پوست بعد از بهبودی
. عدم برداشت کامل پوست و چربی مورد نیاز و در انجام جراحی و نیاز مجدد به بلفاروپلاستی
. خارش یا عفونت در ناحیه تحت درمان
. حساسیت به داروهای بی‌حسی
. تاری دید بعد از انجام جراحی اشاره کرد.
در صورتی که شما این جراحی را در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام دهید هرگز با عوارض ناخواسته در این جراحی روبرو نخواهید شد، و در زمان کوتاه می‌توانید بهبودی کاملی را به دست آورید و از مزایای بی‌نظیر این روش درمانی بهره‌مند شوید.
شما می‌توانید با خیالی آسوده بلفاروپلاستی را در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی الهیه انجام دهید و از نتایج ماندگار و دائمی این روش درمانی تا آخر عمر بهره‌مند شوید.

مزایای بلفاروپلاستی چیست؟

در کنار معایب و عوارضی که برای شما در خصوص بلفاروپلاستی بیان کردیم مزایای زیادی نیز این روش درمانی می‌تواند با خود به دنبال داشته باشد از جمله مزایای این روش درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
. طبیعی شدن چهره فرد بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی
. جوان شدن چهره و افزایش اعتماد به نفس
. نیاز نداشتن به بیهوشی، بستری و برش.
این جراحی به صورت سرپایی انجام می‌گیرد و همیشگی بودن این روش در صورتی که توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام شود از مهمترین مزایای این جراحی به شمار می‌رود  انجام بلفاروپلاستی همچنین سبب بهبود زاویه دید افرادی که افتادگی در پلک توانسته دید آنها را با مشکل روبرو کند می‌شود.

هزینه بلفاروپلاستی چقدر است؟

از جمله مهم‌ترین قسمتی که طرفداران بلفاروپلاستی علاقه دارند و در خصوص آن سوال می‌پرسند هزینه انجام درمان می‌باشد.
در خصوص آن باید بیان کرد که بلفاروپلاستی تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت مخصوصاً اگر بلفاروپلاستی برای اهداف زیبایی مورد استفاده قرار گیرد‌. اگر اهداف درمانی باشد و پزشک متخصص آن را تایید کند ممکن است که مبلغی از آن را بیمه پرداخت کند، در غیر این صورت باید فرد تمام مبالغ انجام این جراحی را خودش پرداخت کند.
هزینه‌ای که برای انجام عمل زیبایی در نظر گرفته می‌شود به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این موارد می‌توان به دستمزد پزشک جراح با توجه به تجربه و مهارت آن اشاره کرد. علاوه بر آن مرکز معتبر مانند کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه دارای تجهیزات و کادر معتبری است و رقم‌های متفاوتی با کلینیک‌های متفرقه دریافت خواهد کرد.
در نهایت بدون انجام آزمایش قبل از عمل و صرف داروی تجویز شده نمی‌توان هزینه کاملی از انجام این جراحی را بیان کرد. بنابراین حتماً باید هزینه‌های مربوط به این بخش‌ها را نیز در جمع کل هزینه‌های جراحی قرار دهید.
شما می‌توانید جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی الهیه با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان می‌باشد.

چه افرادی می‌توانند جراحی بلفاروپلاستی را انجام دهند؟

انجام بلفاروپلاستی محدودیت سنی خاصی نخواهد داشت و تقریباً تمام افراد می‌توانند از این روش درمانی بهره ببرند. با این حال بعضی از افراد زمینه و مسائل خاصی دارند که از نظر پزشکان سبب می‌شود که محدودیت برای انجام این جراحی برای آنها حاصل شود. برای مثال معمولاً پزشکان توصیه می‌کنند افراد متقاضی این جراحی بالای ۳۵ سال داشته باشند. زیرا این جراحی معمولاً برای افراد بالای ۳۰ سال گزینه مناسبی می‌باشد در نتیجه افراد با سن کمتر می‌توانند از سایر روش‌ها مانند پلاسماجت استفاده کنند.
افرادی که دچار بیماری‌های خاص هستند  کاندیدای مناسب این جراحی به شمار نم‌روند از جمله بیماری‌های چشمی، اختلالات تیروئید، افراد باردار، بیماری‌های قلبی، عروقی، فشار خون بالا و دیابت نیز از این روش درمانی نمی توانند بهره ببرند.

نتایج جراحی بلفاروپلاستی چگونه است؟

افرادی که قصد انجام بلفاروپلاستی را دارند بهتر است در مورد نتایج این جراحی نیز انتظارات واقع بینانه داشته باشند. برای مثال خیلی از افراد فکر می‌کنند نتایج این جراحی می‌تواند تا پایان عمر برای آنها باقی بماند. اگر چه این  فرضیه می‌تواندکاملاً درست باشد اما ماندگاری این جراحی با یا برگشت پذیری آن می‌تواند به عوامل مختلفی نیز بستگی داشته باشد. این جراحی  ظاهر چشم‌ها را بهبود می‌بخشد.
اعتماد به نفس در افراد را افزایش دهد اما افراد نباید انتظارات واقع بینانه از این جراحی داشته باشند یا اینکه بعد از انجام  ظاهر آنها تغییرات بسیار زیادی داشته باشد. گاهی اوقات نتایج این جراحی نمی‌توانند ظاهر آنها را خیلی زیاد تغییر دهد به همین دلیل است که همواره به افراد پیشنهاد می‌شود تا فرایند عکسبرداری قبل و بعد از انجام جراحی را انجام دهند. البته در صورتی که مشکلات ظاهری چشم شدید باشد نتایج این جراحی به خوبی و بلافاصله قابل مشاهده می‌باشد. برای مثال در افرادی که افتادگی در پلک آنها بسیار زیاد است یا پلک آنها دچار عدم تقارن است  نتایج خوبی از این جراحی برایشان ایجاد میگردد.

آیا عمل پلک برگشت دارد؟

خیلی از افراد علاقه دارند بدانند که آیا انجام بلفاروپلاستی برگشت دارد یا خیر.
واقعیت این است که این جراحی می‌تواند تاثیرات افزایش سن که باعث ایجاد افتادگی در پلک‌ها و تورم در اطراف چشم شده را به طور کامل از بین ببرد.
اما تاثیری نمی‌تواند روی فرایند پیری پوست در آینده داشته باشد. بنابراین هر فردی که سن بیشتری داشته باشد احتمال اینکه پیری مجدد و افتادگی در پلک آنها ایجاد شود زیاد است. با این حال نتایج انجام این جراحی برای طولانی مدت برای فرد باقی می‌ماند ماندگاری جراحی پلک بالایی کمتر از جراحی پلک تحتانی می‌باشد.

عوامل موثر روی ماندگاری عمل بلفاروپلاستی

همانطور که بیان کردیم عوامل زیادی روی ماندگاری بلفاروپلاستی تاثیرگذار است ما در ادامه به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد:
. افزایش سن:
یکی از عوامل موثر که می‌تواند روی ماندگاری بلفاروپلاستی تاثیرگذار است، افزایش سن می‌باشد‌.  با افزایش سن میزان کلاژن در پوست کاهش پیدا می‌کند بنابراین پوست حالت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد و این امر سبب افتادگی و شل شدگی پوست می‌شود.
افرادی که با سن پایین‌تر به جراحی بلفاروپلاستی می‌پردازند  احتمالاً در سن بالاتر نیاز به جراحی مجدد پیدا می‌کنند.
. رعایت مراقبت‌ها:
رعایت کردن توصیه‌ها و مراقبت‌های بعد از انجام بلفاروپلاستی نیز تاثیر بسیار زیادی روی ماندگاری این جراحی دارد. علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری  سبب ایجاد افتادگی در پلک می‌شود از جمله سبک زندگی انسان که روی فرایند پیری پوست در بدن تاثیرگذار است. برای مثال اگر به صورت مرتب از لوازم آرایشی نامناسب استفاده کنید پوست شما  کیفیت خود را از دست می‌دهد. همچنین عوامل دیگر مانند مالیدن مداوم چشم‌ها و قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند باعث افتادگی و شل شدگی پوست اطراف چشم شود.

. کیفیت جراحی بلفاروپلاستی
کیفیت و همچنین نوع جراحی  روی ماندگاری آن اثرگذار خواهد بود. هرچه انجام بلفاروپلاستی به بهترین نحو انجام گیرد نتایج آن نیز ماندگارتر خواهد شد. برای مثال اگر افتادگی در پلک بسیار زیاد باشد و جراح شما فقط قسمتی از پوست اضافه را بردارد و بخش دیگر باقی بماند مجدد و به مرور زمان شروع به فرایند پیری می‌کند و تاثیرات این درمان از بین خواهد رفت.

بلفاروپلاستی

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه – بلفاروپلاستی

سوالات متداول

. جراحی پلک چقدر زمان می‌برد؟
اینکه بلفاروپلاستی چقدر زمان می‌برد بستگی به مهارت و تجربه پزشک و همچنین وضعیت پلک‌های شما دارد. اگر نیاز باشد جراحی روی هر دو پلک انجام شود اغلب بین دو ساعت زمان نیاز دارید. معمولاً در ابتدا پزشک جراحی را روی پلک بالا انجام خواهد داد و سپس بر روی خطوط طبیعی پلک شما برش ایجاد می‌کند و بعد از خارج کردن بافت زیرین با بخیه‌های کوچک آنها را ترمیم خواهد کرد. بخیه‌های ایجاد شده  بین ۳ تا ۶ روز روی پلک باقی میماند.

. آیا جراحی پلک نیازی به بیهوشی دارد؟
با توجه به اینکه بلفاروپلاستی یک عمل جراحی به شمار می‌رود اما انتظار نگرانی برای افراد زیاد وجود نخواهد داشت. این جراحی می‌تواند به صورت بیهوشی و یا بی‌حسی موضعی انجام شود که تشخیص آن بر عهده پزشک معالج شما می‌باشد.

. آیا بلفاروپلاستی دائمی است؟
اگر به دلیل بیماری و یا به صورت ارثی و ژنتیکی با مشکلات افتادگی در پلک روبرو هستید می‌توانید از این روش درمانی استفاده کنید و این مشکلات را از بین ببرید. بلفاروپلاستی می‌تواند ماندگاری بسیار طولانی داشته باشد. اما هرگز نمی‌تواند روند پیری پوست را متوقف کند. با مراقبت‌های درست از پوست، قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و استفاده کردن از کرم‌های ضد آفتاب می‌توانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

. بلفاروپلاستی برای چه افرادی خطرناک است؟
مزایا و عوارض بالفاروپلاستی برای تمام افراد وجود دارد با این حال بعضی از افراد به دلیل شرایط خاص بیشتر در معرض عوارض این جراحی قرار می‌گیرند. از جمله افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است و زخم‌های ناشی از انجام جراحی به آهستگی در آنها ترمیم می‌شود، نباید این جراحی را انجام دهند. این عمل برای افراد کمتر از ۱۸ سال توصیه نخواهد شد و افرادی که با مشکلات چشمی مانند آب مروارید روبرو هستند کاندیدای مناسب به شمار نخواهند رفت.

نتیجه گیری

ما در این مقاله در خصوص مزایا و معایب انجام بلفاروپلاستی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم و شما را در مورد اینکه بلفاروپلاستی دائمی است یا موقتی نیز آگاه کردیم.
آگاهی از خطرات و فواید این روش درمانی به متقاضیان عزیز بلفاروپلاستی کمک خواهد کرد تا بتوانند تصمیم درست در مورد انجام این جراحی بگیرند. از جمله مزایای این روش درمانی می‌توان به کوتاه بودن دوره نقاهت و ریکاوری، دید بهتر، کاهش علائم افتادگی در پلک، چین و چروک در اطراف پلک و زیبایی چشم‌ها اشاره کرد.
همچنین این روش درمانی نیاز به بیهوشی و بستری شدن نخواهد داشت از معایب این روش درمانی نیز می‌توان به خونریزی، کبودی، عفونت،  و آسیب به عضلات چشم اشاره کرد.
مشکلات و معایب در بیشتر مواقع به طور خود به خود برطرف می‌شوند و هیچگونه آسیبی را برای افراد ایجاد نخواهند کرد.
همچنین باید بیان کنیم که ماندگاری بلفاروپلاستی در صورتی دائمی می‌باشد که شما انجام این جراحی را در یک کلینیک معتبر و توسط یک متخصص با تجربه و حرفه‌ای در این زمینه انجام دهید و به مراقبت‌ها و توصیه‌های بعد از انجام جراحی نیز توجه ویژه داشته باشید.
اگر شما نیز علاقه به انجام این روش زیبایی برای جوان کردن پیرامون چشم خود را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبای الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این جراحی بپردازید و از نتایج بی‌شمار آن بهره‌مند شوید در این کلینیک ارائه خدمات زیبای پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات با خیال آسوده بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/mpvGU

نماشا:

https://www.namasha.com/v/P6B9Zgwe