آیا بلفاروپلاستی درد دارد

آیا بلفاروپلاستی درد دارد

آیا بلفاروپلاستی درد دارد

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، یک عمل جراحی است که برای بهبود ظاهر پلک‌ها استفاده می‌شود.

این جراحی روی هر دو پلک بالا یا پایین یا تنها روی یکی از آن ها انجام می‌شود.

بلفاوروپلاستی  برای زیبایی در نواحی اطراف چشم و هم برای رفع مشکلات عملکردی در پلک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
با ما همراه باشید تا در مورد این که بلفاروپلاستی درد دارد یا نه، با هم گفت و گو داشته باشیم و در خصوص هزینه این روش درمانی گفتگو کنیم.

بلفاروپلاستی چیست؟

دلیل اصلی برای خیلی از افراد متقاضی بلفاروپلاستی، افتادگی و پوست اضافه در پلک‌ها می‌باشد.

این جراحی می‌تواند پوست نواحی اطراف چشم را لیفت و سفت کند و ظاهری جوان، زیبا و هوشیار برای صورت ایجاد کند.

گاهی اوقات هم از بلفاروپلاستی، برای برطرف کردن موانع بینایی ناشی از افتادگی پلک استفاده می‌شود.

در این روش درمانی پوست اضافه عضلات و گاهی بافت چربی در نواحی پلک بالا و پایین برداشته می‌شود و در بعضی مواقع فقط پوست اضافه برداشته خواهد شد.

البته بلفاروپلاستی پلک بالا که گاهی به آن لیفت پلک یا بالا بردن پلک نیز گفته می‌شود، نباید که با جراحی پتوس اشتباه گرفته شود.

در جراحی پتوس پلک، عضلات و تاندون‌های پلک بالا که مسئول بالا نگه داشتن پلک است، باید سفت شود تا مشکلات برطرف شود.

اما بلفاروپلاستی، زمانی انجام می‌گیرد که باعث رفع افتادگی در پلک شود و پوست اضافه در پلک‌ها، باعث سنگینی و افتادگی آن شده باشد.

این دو جراحی با هم متفاوت هستند، ولی هر دو می‌توانند برای رفع افتادگی در پلک مورد استفاده قرار گیرند.
جراحی پلک با برداشتن پوست و چربی اضافه در پلک بالا که به دلیل افزایش سن ایجاد شده، انجام می‌شود و با کمک این جراحی می‌توانید سبب رفع چین و چروک در این ناحیه شوید.

همانطور که می‌دانید، چشم‌ها یکی از عناصر زیبایی صورت هستند و هر مشکلی می‌تواند زیبایی آن ناحیه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

با انجام این جراحی، می‌توانید زیبایی را بار دیگر به چشمان خود بازگردانید.

شما می‌توانید بلفاروپلاستی را در کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

آیا بلفاروپلاستی درد دارد؟

بلفاروپلاستی اساساً یک درمان عمیق پوستی می‌باشد.

اکثر بیماران بعد از انجام این جراحی، نیاز به داروهای بی‌حس کننده ندارند، هرگونه احساس درد بعد از انجام این جراحی را می‌توان با کمک پمادهای چشمی درمان کرد.

اگرچه محل جراحی ممکن است که دچار کبودی شود و یا پانسمان قابل توجه در آن مشاهده شود، اما بیمار یک روز بعد از انجام جراحی، می تواند اقدام به فعالیت‌های روزمره خود کند و چند روز بعد به طور کامل فعالیت‌های عادی و روزمره خود را آغاز کند.

این درمان، کمترین میزان درد را با خود همراه دارد.

بلفاروپلاستی زیبایی

بلفاروپلاستی زیبایی، از نظر پزشکان ضروری نمی‌باشد و فقط  سبب زیبایی و جوانسازی صورت می‌شود.

متاسفانه پلک بالا و در بعضی مواقع پلک پایین، بر اثر افزایش سن و تجمع چربی متورم می‌شود و افتاده به نظر می رسد.

فرایند پیری، سبب افتادگی و تورم در پلک‌ها می‌شود.

با افزایش سن و به مرور زمان، پوست پلک‌ها ضعیف می‌شوند و بالشتک‌های مربوط به چربی در آن دچار تورم می‌شوند و بیشتر به چشم می‌آیند.

این موضوع از دید زیبایی، می‌تواند سبب کاهش جذابیت و زیبایی چشم‌ها شود و سبب می‌شود که فرد پیرتر و خسته‌تر به نظر برسد.

متخصصان بسیاری این جراحی را انجام می دهند، از جمله متخصصان چشم، جراحان پلاستیک، متخصصان گوش و حلق و بینی.

اگر شما نیز علاقه به استفاده از بلفاروپلاستی زیبایی دارید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید.

بلفاروپلاستی درمانی

بلفاروپلاستی درمانی، آن دسته از جراحی‌های پلک است که باعث وجود مشکل در پلک‌ها و ساختارها شده‌ و برای رفع آن نیاز به جراحی ضروری می‌باشد.

در بیشتر موارد بلفاروپلاستی درمانی، زمانی انجام خواهد گرفت که پوست اضافه در پلک‌ها به حدی آن ها را سنگین کرده باشد که دید فرد مختل شده باشد.

گاهی هم تورم در پلک بالا و پایین، می‌تواند عینک زدن یا قرار دادن لنزهای طبی را با مشکل روبه‌رو کند که در آن صورت نیز می‌توانید از جراحی پلک برای برطرف کردن آن استفاده کنید.

درمان التهابات پوستی ناشی از چین و چروک در پلک، از دیگر کاربردهای بلفاروپلاستی درمانی می‌باشد.

گاهی اوقات پوست اضافه، پلک را سنگین می‌کند که فرد مجبور می‌شود برای بالا نگه داشتن پلک‌های خود از عضلات پیشانی استفاده کند.

این عوامل، ناراحتی و خستگی عضلات پیشانی را به دنبال دارد، ولی با جراحی افتادگی پلک می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

بلفاروپلاستی زیبایی و جراحی درمانی پلک نیز توسط متخصصین چشم و جراحان گوش و حلق و بینی انجام می‌شود.

اگر با مشکل افتادگی در پلک روبه‌رو هستید و دید شما دچار مشکل شده، می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام بلفاروپلاستی درمانی بپردازید و از نتایج به دست آمده آن بهره‌مند شوید.

کاربردهای بلفاروپلاستی

از کاربردهای این روش درمانی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. درمان افتادگی پوست و شلی پوست در پلک‌ها که سبب ایجاد چین و چروک در روی پوست شده است.
. درمان افتادگی پلک ناشی از سنگینی پوست اضافه که سبب شده در بینایی فرد اختلال ایجاد شود.
. از بین بردن پف و تورم در پلک‌ها
. از بین بردن پف و تورم در زیر چشم
. برطرف کردن افتادگی پلک پایین که سبب دیده شدن نواحی سفید چشم در زیر قرینه می‌شود.
. برداشتن پوست اضافه و برطرف کردن چین و چروک‌های ظریف در پلک پایینی.

کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی:

کاندیدای مناسب جراحی پلک از نظر زیبایی و درمانی را نمی‌توان به طور دقیق معرفی کرد.

در خصوص درمان باید با یک متخصص چشم مشورت داشته باشید و برای موارد زیبایی می‌توانید با مشاوران و متخصصین ما در کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد مشورت داشته باشید.

شما می‌توانید از طریق تلفن، سایت یا پیام رسان‌های مجازی با مادر ارتباط باشید، با کارشناسان ما گفت و گو کنید و برای انجام جلسات مشاوره حضوری وقت بگیرید.

اما به طور کلی اگر پوست اطراف چشمان شما دچار تورم است و افتاده به نظر می‌رسد، بلفاروپلاستی پلک می‌تواند یک انتخاب مناسب برای جوانسازی این ناحیه باشد.

در بعضی موارد پف کردن چشم‌ها می‌تواند ناشی از آلرژی و حساسیت باشد، به همین دلیل قبل از اقدام برای انجام جراحی باید مطمئن شوید که افتادگی یا تورم ناشی از افزایش سن می‌باشد.

اگر تمام شرایط برای انجام بلفاروپلاستی مساعد باشد، باید انتظارات صحیحی از انجام این جراحی داشته باشید.

تمام روش‌های جوانسازی و زیبایی، می‌تواند سبب بهبود چشمگیری در زیبایی صورت و چشم‌ها شود، ولی نمی‌تواند شما را به ایام جوانی بازگرداند.

بعد از اتمام تمام درمان‌های جوان‌سازی پوست، دوباره فرایند پیری خود را ادامه خواهد داد و ممکن است در آینده نسبتاً دور نیاز باشد که شما دوباره درمان را انجام دهید یا برای ترمیم، از روش‌های درمانی دیگر کمک بگیرید.

به طور کلی اگر شرایط سلامت خوبی دارید و مراقبت‌ها و توصیه‌های بعد از عمل را به خوبی انجام دهید، نتایج این جراحی می‌تواند بیشتر از ۱۵ سال باقی بماند.

کاندیدای نامناسب بلفاروپلاستی:

باید بیان کنیم خیلی از افراد که دچار بیماری‌های حاد و مزمن هستند، شانس خود را به عنوان یک کاندیدای مناسب برای انجام جراحی پلک کاهش می‌دهند.

این جراحی برای افرادی که دچاراختلال انعقادی هستند، مشکلات در سیستم ایمنی دارند، دچار بیماری‌های ویروسی مانند هپاتیت و ایدز هستند، دیابت یا فشار خون کنترل نشده دارند، باید با مشورت پزشک انجام شود و اگر بتوانند بیماری خود را درمان یا کنترل کنند، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

هزینه بلفاروپلاستی:

هزینه انجام جراحی پلک، شامل آزمایشات پزشکی مانند آزمایش خون قبل از انجام جراحی، هزینه دارو و مراقبت‌های بعد از انجام جراحی، دستمزد پزشک و کلینیک مورد نظر و …. می باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه گفت و گو داشته باشید، خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان می‌باشد.

مراقبت‌های قبل از انجام بلفاروپلاستی:

در این عمل جراحی، از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود که به پیرامون چشم تزریق می‌شود.

گاهی برای راحتی نیز ممکن است که داروهای آرام‌بخش به شکل خوراکی‌ یا تزریقی استفاده شود.

روز قبل از مراجعه به کلینیک به خصوص اگر قرار باشد این جراحی با بیهوشی عمومی انجام شود، از شما خواسته می‌شود که مراقبت‌های زیر را مدنظر قرار دهید.

. استفاده کردن از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن به مدت یک تا دو هفته قبل از انجام عمل، باید متوقف شود. این داروها می‌تواند خطر خونریزی در حین جراحی و بعد از آن را افزایش دهد.
. صبح روز جراحی، باید داروهای ضروری خود را استفاده کنید. داروهایی مانند فشار خون یا دیابت.
. در روز جراحی باید استحمام کنید. هیچ‌گونه آرایشی روی صورت نداشته باشید و قبل از انجام این جراحی صورت خود را تمیز بشویید.
. به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشید که بعد از انجام جراحی، فردی شما را یاری کند تا به منزل بازگردید و برای چند ساعت از شما مراقبت کند.
همان‌طور که بیان کردیم، جراحی بلفاروپلاستی نیازی به بستری شدن نخواهد داشت و شما بعد از جراحی می‌توانید به منزل بازگردید و دوره نقاهت را در منزل سپری کنید، مگر این که علاوه بر بلفاروپلاستی، جراحی‌های زیبای دیگری را نیز روی صورت خود انجام داده باشید.

بلفاروپلاستی

برداشتن پف چشم در عرض 20 دقیقه-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس: 09130323292

مراحل انجام بلفاروپلاستی:

بلفاروپلاستی می‌تواند روی پلک بالا، پلک پایینی و هر دوی آن ها انجام گیرد.

در طی انجام جراحی، برش‌های همسو با خطوط طبیعی در پلک‌ها و زیر شکاف پلک فوقانی و کمی پایین‌تر از مژه‌ها در پلک پایین ایجاد می‌شود.

نحوه ایجاد این برش‌ها به گونه‌ای است که بعد از بهبودی کامل، قابل مشاهده نخواهد بود.

قبل از ایجاد برش، زمانی که دراز کشیده‌اید جراح با دقت، محل‌هایی که باید پوست اضافه و بالشتک‌های چربی جدا شود را مشخص می‌کند.

برش با کمک ابزار بسیار دقیق صورت می‌گیرد و سپس محل آن نیز با کمک بخیه‌های بسیار ظریف یا چسب‌های بافتی به گونه‌ای بسته می‌شود که به ظاهر مد نظر برسد.

این که چه مقدار پوست اضافه و چربی‌های اطراف چشم باید حذف شوند، بستگی به نظر پزشک جراح دارد که قبل از عمل آن را مشخص می‌کند.

موارد دیگری نیز مانند ساختار عضلات صورت، ساختار استخوان، تقارن در بین ابروها از دیگر عوامل تعیین کننده می‌باشد.

در صورت نیاز، جراح از لیزر کربن دی اکسید استفاده می‌کند تا بتواند سبب بهبود نتایج جوانسازی شود و چین و چروک‌های ظریف باقیمانده را نیز از بین ببرد.

نقاهت بعد از بلفاروپلاستی:

بعد از انجام جراحی پلک، پزشک روی نواحی مورد نظر آنتی بیوتیک‌های موضعی را قرار خواهد داد تا خطر ایجاد عفونت را به حداقل خود برساند، معمولاً نیازی به استفاده از پانسمان کامل چشم نخواهد بود.

. در روز اول بعد از انجام درمان، هر یک ساعت یک بار زمانی که از خواب بیدار می‌شوید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید، این کار کبودی و تورم را به حداقل خود می‌رساند.
. در روز دوم توصیه می‌شود که هر چند ساعت یک بار از کمپرس سرد استفاده کنید.
. بعد از گذشت ۴۸ ساعت برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی، بهتر است که جای آن را با کمپرس گرم عوض کنید.
در خصوص مصرف داروهای مسکن بسته به شرایط، پزشک توضیحات لازم را به شما می‌دهد.

درد انجام این جراحی برای بیشتر افراد متقاضی ما، با کمک مسکن‌های معمولی بدون نسخه کنترل خواهد شد‌.

در موارد نادر، نیاز به مسکن‌های قوی می‌باشد که  آن را پزشک برای شما تجویز می‌کند.

بلافاصله بعد از انجام جراحی، انتظار درد خفیف و ناراحتی می‌تواند وجود داشته باشد.

البته تمام ناراحتی‌ها و عوارض در این جراحی، بعد از چند روز بهبود پیدا می‌کند.

در صورتی که هرگونه مشکل در بینایی یا درد شدید را تجربه کردید، بلافاصله با کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد تماس حاصل فرمایید.

در چند روز اول ممکن است پیرامون چشم دچار تورم شود و کبود یا قرمز به نظر برسد، این عوارض طبیعی می‌باشند و نباید در خصوص آن نگران باشید.

همچنین ممکن است که سفیدی چشم شما قرمز شود که این عارضه نیز طبیعی محسوب می‌شود.

رسیدن به بهبودی کامل، چند هفته زمان می‌برد و در این مدت شما نباید از لوازم آرایشی چشم استفاده کنید.

برای استفاده از لنزهای طبی، تا هنگام خوابیدن تورم در پلک‌ها باید صبر داشته باشید در حدی که لنز بدون هیچ گونه اذیتی در چشم شما قرار گیرد.

بعد از جراحی می‌توانید از عینک استفاده کنید، اما در زمان گذاشتن و برداشتن عینک باید ملایمت به خرج دهید که نواحی اطراف چشم دچار آسیب نشود.

معمولاً از بخیه‌های جذبی برای انجام این جراحی، کمک گرفته می‌شود که بعد از ۷ روز از بین خواهند رفت.

اما اگر بخیه‌ها غیر قابل جذب باشند، یک هفته بعد برای کشیدن آن ها باید به پزشک مراجعه کنید.

عوارض و خطرات بلفاروپلاستی

اصلی‌ترین عارضه‌ای که ممکن است بعد از انجام جراحی پلک مشاهده شود، عدم توانایی در کامل بستن چشم‌ها می‌باشد، که این عارضه معمولاً در عرض چند هفته بهبود پیدا می‌کند.

شما برای جلوگیری از خشک شدن چشمانتان، از قطره‌های چشمی، بخور و پانسمان در چشم در طول شب استفاده کنید.

بلفاروپلاستی در کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد:

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد، یکی از معتبرترین کلینیک‌های پوست و مو در اصفهان می‌باشد که با داشتن سابقه کار بالا و فراهم آوردن محیط حرفه‌ای، همواره تلاش کرده تا بهترین و با تجربه‌ترین کادر درمانی را در خود جای دهد.

نتایج تماماً در این کلینیک رضایت بخش است و افرادی که جراحی پلک در این مرکز انجام داده اند، رضایت کامل داشتند.

تضمین کیفیت کار کلینیک بین‌المللی پوست، مو و زیبای آراد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول:

. آیا چشمان من بعد از انجام بلفاروپلاستی، ظاهر طبیعی خواهد داشت؟

جراحی بلفاروپلاستی، کیفیت زندگی را تغییر می دهد.

اگر این جراحی توسط یک متخصص با تجربه صورت گیرد، ظاهر طبیعی چشم تغییر نخواهد کرد.

این جراحی در سال‌های اخیر پیشرفت کرده و چربی و پوست کمتری از عضلات برداشته می شود.

ممکن است به جای برداشتن چربی، آن جابه‌جا شود.

علاوه بر این ما به دنبال شادابی بیشتر برای صورت شما هستیم که این هدف می‌تواند با پیوند چربی در نواحی دیگر صورت مانند ابروها، شقیقه، استخوان گونه و پلک پایینی که دور چشم را احاطه کرده به دست آید.

پیوند چربی، شامل سلول‌های بنیادی است که می‌تواند سبب بهتر شدن کیفیت پوست شود.

این درمان یک روش بسیار تخصصی است که سبب دستیابی به نتایج باورنکردنی می‌شود.

. آیا بعد از بلفاروپلاستی، جای زخم آن روی پوست باقی می‌ماند؟

بلفاروپلاستی، کمترین جای زخم را می‌تواند برای پوست به دنبال داشته باشد.

هرگونه اسکار بلفاروپلاستی پلک بالا، به خوبی در بین چین‌های پلک پنهان می‌شود و جای زخم در پلک پایین به خوبی بهبود پیدا می‌کند و توسط مژه‌ها و چین و چروک‌های پنجه کلاغی در اطراف چشم‌ها پنهان خواهد شد.

شما باید برای کمک به روند بهبودی، نکات و توصیه‌های ارائه شده از طرف پزشک را به خوبی رعایت کنید.

پزشک توصیه می‌کند که بعد از انجام جراحی تا چند روز استراحت کامل داشته باشید و از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.

شما باید بین ۲ تا ۴ هفته، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

دخانیات استفاده نکنید، چون این کارها سبب تحریک چشم می‌شود و بهبودی را به تاخیر می اندازد و سبب بیشتر شدن جای زخم می‌شود.

. دلایل ژنتیکی برای بلفاروپلاستی پلک چیست؟

علل ژنتیکی، معمولاً برای انجام این جراحی شامل مجموعه‌ای از مشکلات زیبایی مانند توده‌های روی پلک، فرورفتگی و افتادگی در پلک می‌باشد.

بعضی از افراد به صورت ژنتیکی، مستعد سیاهی و تشکیل کیسه‌های زیر چشم هستند.

تمام این شرایط ژنتیکی با کمک جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی از بین می‌رود.

. بلفاروپلاستی پلک دوگانه چیست؟

بعضی از افراد، دارای چین‌های داخل پلک هستند که به پلک دوگانه معروف می‌باشند و بعضی از آن ها بدون چین پلک متولد می‌شوند.

اگرچه از نظر پزشکی مشکل خاصی را ایجاد نمی‌کند، اما بعضی از افراد علاقه دارند که ظاهر چشمان آن ها زیباتر شود.

در بعضی موارد، عمل بلفاروپلاستی پلک دوگانه انجام می‌گیرد.

در این جراحی خاص، برش‌های کوچک روی خط دو پلک ایجاد می‌شود، پوست اضافه جدا شده، عضله‌ای که سبب بسته شدن پلک‌ها می‌شود، برداشته و بافت چربی برش داده می‌شود، سپس محل مورد نظر بخیه خواهد شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.ir/%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.ir/%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c-3/

https://clinicarad.ir/%d9%be%d9%81-%da%86%d8%b4%d9%85-4/

نتیجه‌گیری:

جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی، یک عملی است که برای بهبود ظاهر پلک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این جراحی روی هر دو پلک بالا و پایین یا فقط روی یکی از آن ها انجام می‌شود.

این جراحی، هم برای زیبایی نواحی چشم و هم برای درمان عملکرد پلک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جراحی پلک با برداشتن پوست و چربی اضافه در پلک بالا و پایین که بر اثر افزایش سن ایجاد شده، انجام شده که سبب رفع چین و چروک در پلک می شود.

چشم‌ها، یکی از مهم‌ترین عناصر زیبایی در صورت هستند.

بلفاروپلاستی، یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی در نواحی چشم است.

این عمل نیازی به بستری ندارد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد.

عوارض آن طی چند روز برطرف می‌شود، هیچ گونه عوارض خاصی ایجاد نمی‌ کند و شما به نتایج مورد نظر خود دست پیدا می‌کنید.

شما می‌توانید با خیالی آسوده این جراحی را در کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید، از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید‌.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/8V04d

نماشا:

https://www.namasha.com/v/Fl2izB9Z