بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای

بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای

بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای

جراحی چشم گربه‌ای حالتی شبیه به لیفت چشم می‌باشد که سبب کشیده شدن چشم‌ها و همچنین زاویه‌دار کردن آنها خواهد شد و می‌تواند که حالت چشم‌ها را تغییر دهد. در انجام عمل زیبایی کنار چشم‌ها برش ایجاد می‌شود اما در بلفاروپلاستی، جراحی زیبایی چشم فقط روی پلک‌های صورت این جراحی انجام می‌گیرد. بلفاروپلاستی را می‌توان با کمک از لیزر نیز انجام داد و نیازی به انجام جراحی نخواهد داشت اما برای کانتوپلاستی حتماً باید جراحی چشم انجام گیرد با ما همراه باشید تا شما را با هر یک از این روش‌های زیبایی بیشتر آشنا نماییم و بهترین روش را با توجه به نیاز برای شما معرفی کنیم.

شما می‌توانید بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای را با خیالی آسوده زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه انجام دهید و مشکلات افتادگی در پلک‌ها را برطرف کنید و به زیبایی چشم‌های خود بپردازید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

بلفاروپلاستی چیست؟

چشم‌ها حساس‌ترین قسمت صورت می‌باشند و هرگونه جراحی زیبایی که شامل چشم‌ها باشد باید حتماً توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام گیرد جراحی پلکی که در علم طب به آن بلفاروپلاستی نیز گفته می‌شود عملی است که برای جوان کردن پلک بالا و پایین، لیفت کردن و برداشتن پوست شل، افتاده و کیسه‌های چربی زیر چشم طراحی شده است بر طبق مرکز بلفاروپلاست درک کامل از بلفاروپلاستی حتی قبل از جلسه مشاوره قبل از جراحی سبب خواهد شد که راحتی بیمار در طول انجام این جراحی به طور چشمگیری افزایش پیدا کند افرادی که اطلاعات در خصوص بلفاروپلاستی دارند ارتباط بهتری را می‌توانند که با پزشک خود داشته باشند به همین دلیل بررسی این نوع از جراحی اهمیت بسیار بالایی دارند بلفاروپلاستی یا همان جراحی زیبایی پلک تغییرات زیادی را می‌تواند در چهره خسته و افتاده پلک‌ها ایجاد کند.

این تحول مطلوب با برداشتن کیسه‌های چربی و پوست اضافه در پلک بالا و پایین تحقق پیدا می‌کند خیلی از افراد همزمان با انجام جراحی پلک درمان‌های دیگری نیز انجام می‌دهند از جمله بالا بردن ابروها و تزریق ژل تا پلک‌ها دیگر افتاده به نظر نرسند و خطوط ناخوشایند به طور کامل از صورت برطرف شود و چین و چروک‌های ایجاد شده را به طور کامل از بین ببرد و در نتیجه سبب می‌شود که پلک پایینی واضح‌تر شود، چشم‌ها درشت‌تر و جذاب‌تر شود.

عمل چشم گربه‌ای چیست؟

عمل چشم گربه‌ای یا کانتوپلاستی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی برای تغییر دادن در حالت چشم‌ها می‌باشد اگرچه این جراحی در بین افراد زیاد است اما همچنان متقاضیان نگرانی‌هایی در خصوص انجام آن دارند و فکر می‌کنند در حین جراحی ممکن است بینایی آنها با مشکل روبرو شود در صورتی که اگر شما به یک مرکز تخصصی و معتبر مراجعه نمایید و زیر نظر یک متخصص با تجربه به انجام این جراحی زیبایی بپردازید هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید برای همیشه چشمانی نافذ و گیرا داشته باشید.

عمل چشم گربه‌ای با ایجاد برش‌ها در عضلات حلقوی کنار چشم ایجاد خواهد شد و پزشک با بازسازی گوشه خارجی چشم آن را تغییر خواهد داد انجام عمل کانتوپلاستی با ایجاد برش در عضلات حلقوی کنار چشم ایجاد می‌شود و پزشک با بازسازی گوشه خارجی چشم مدل آن را تغییر می‌دهد، این عمل کمترین خطر و عوارض را به دنبال دارد و در سرتاسر جهان نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این جراحی می‌تواند به صورت بیهوشی یا بی‌حسی موضعی انجام شود در انجام جراحی عضلات پلک بالا و پایین محکم و لیفت خواهند شد و تقارن خاصی در بین چشم‌ها ایجاد خواهد شد یکی از ویژگی‌های دیگر این جراحی این است که می‌توان معایب در اطراف چشم مانند افتادگی در پلک‌ها و پف زیر چشم را نیز از بین برد پس می‌توان از آن در کنار تغییر فرم چشم‌ها میدان دید را نیز افزایش داد تا چشم‌ها زیباتر، هوشیارتر و جذاب‌تر شوند این جراحی حتی همزمان با لیفت ابرو نیز می‌تواند انجام شود پس افرادی که علاقه دارند بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای را انجام دهند می‌توانند از این روش بهره‌مند شوند.

مراحل انجام بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای

برای افرادی که شرایط مساعد دارند عمل جراحی به صورت بی‌حسی می‌تواند انجام گیرد در بعضی شرایط خاص پزشک از بیهوشی استفاده خواهد کرد این جراحی می‌تواند بین دو تا چهار ساعت زمان ببرد، مدت زمان انجام این جراحی بستگی به تغییرات و مشکلات پوست اطراف چشم بستگی خواهد داشت. پزشک در مرحله اول با ایجاد برش کوچک در عضلات حلقوی چشم، تاندون کانتال خارجی چشم را که در کنار کاسه چشم قرار دارد از استخوان جدا خواهد ساخت و کشیده می‌شود و این قسمت را اتصال می‌ دهد با این روش فرم چشم‌ها کشیده‌تر خواهد شد زیرا کانتال به استخوان کاسه چشم متصل خواهد شد بعد از اتصال این دو قسمت پوست اضافه جدا می‌شود و با کمک بخیه برش بسته خواهد شد.

در طول انجام عمل چشم گربه‌ای، چشم از حالت خماری و خستگی خارج خواهم شد و زیبایی و هوشیاری به دست خواهد آورد این عمل جراحی نتایج همیشگی و دائمی با خود به دنبال دارد در این روش هم می‌توانید پوست اضافه و افتاده در پلک‌ها را که با بلفاروپلاستی انجام می‌گیرد از بین ببرید اگرچه نمی‌توان روند پیری پوست را نادیده گرفت و افزایش سن و سبک زندگی می‌تواند تغییراتی در فرم چشم‌ها مجدد ایجاد کند حتی ممکن است بعضی از افراد بعد از گذشت چند سال نیاز به انجام عمل ترمیمی و اصلاحی داشته باشند با توجه به این موضوع در انجام جراحی به دلیل برداشتن پوست اضافه در پلک پایینی عمل ترمیمی امکان‌پذیر نیست و از پزشک برای افرادی که تاکنون انجام عمل کانتوپلاستی را انجام نداده‌اند عمل کانتوپکسی را پیشنهاد خواهند کرد که در مرحله بعدی با این نوع جراحی بیشتر شما را آشنا خواهیم کرد، حتی اگر در ساختمان چشمان شما ایرادات خاصی وجود داشته باشد شما به راحتی می‌توانید با انجام عمل چشم گربه‌ای آن را برطرف کنید پزشکان متخصص عمل جراحی را با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌دهند که ما در ادامه شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

انواع روش‌های عمل چشم گربه‌ای

روش‌های زیادی برای انجام عمل چشم گربه‌ای وجود دارد که ما در ادامه آنها را برای شما بیان می‌کنیم:

کانتوپلاستی:

کانتوپلاستی با ایجاد برش و اتصال در عضله حلقوی چشم و تاندون کانتال خارجی انجام خواهد شد در طول انجام این عمل حالت خسته در چشم‌ها برطرف می‌شود و حالت جذابی برای چشم‌ها ایجاد خواهد شد. ساختار پلک و مشکلات هر فرد متفاوت می‌باشد و بسته به انتخاب پزشک از روش مناسب برای رسیدن به عمل چشم گربه‌ای استفاده خواهد شد روش کانتوپلاستی دارای انواع گوناگون است که در ادامه آن را برای شما بیان می‌کنیم.

کانتوپلاستی جانبی:

از این جراحی برای برطرف کردن افتادگی در پلک بالا و پایین و همچنین کشیدن گوشه خارجی چشم استفاده می‌شود و البته گاهی نیز برای برطرف کردن افتادگی در پلک پایین نیز از لتراکانتوپلاستی استفاده می‌شود.

معمولاً کره‌ای‌ها برای برطرف کردن افتادگی در پلک‌ها و درشت کردن چشم‌ها از این روش جراحی کمک می‌گیرند که علاوه بر برطرف شدن افتادگی در گوشه‌های خارجی چشم به طرف بالا کشیده می‌شود و می‌تواند که چشم‌ها را اصلاح کند و به شکل گربه‌ای در آورد.

اپیکانتوپلاستی:

برای داشتن چشمانی به حالت کشیده معمولاً از این روش استفاده خواهد شد که این روش با کانتوپلاستی خارجی می‌تواند ترکیب شود البته در صورتی که علاقه به کشیده شدن گوشه داخلی چشم داشته باشید این جراحی می‌تواند کافی باشد.

کانتوپکسی:

در کانتوپکسی بر خلاف کانتوپلاستی هیچگونه برشی در عضلات حلقوی چشم ایجاد نخواهد شد و فقط با کمک بخیه، عضلات حلقوی و تاندون کانتال خارجی به هم نزدیک خواهند شد و در قسمت پایین پلک کمی پوست اضافه ایجاد خواهد شد که این پوست اضافه جدا خواهد شد تا حالت شل و افتاده ایجاد نشود از این روش برای از بین بردن افتادگی در پلک پایین نیز می‌توان استفاده کرد خیلی از پزشک‌ها کانتوپکسی را برای افرادی که تا به حال عمل چشم گربه انجام ندادند پیشنهاد می‌کنند.

اکتوپیون یا رفع افتادگی شدید در پلک پایین

افتادگی پلک و شل شدن پوست می‌تواند از عوارض ناشی از افزایش سن باشد این علائم در اطراف چشم‌ها که پوست آنها نازک‌تر است زودتر مشخص خواهد شد. در افرادی که افتادگی در پلک پایین آنها هنوز شدید نیست می‌توانند عمل چشم گربه و لیفت چشم استفاده کنند اما افرادی که افتادگی آنها به گونه‌ایست که پلک پایین چشم به طرف خارج برگشته روش اکتراپیون مناسب‌ترین گزینه است .

مزایا و کاربردهای لیفت چشم گربه‌ای

لیفت چشم گربه‌ای با نخ از روش‌های غیر جراحی می‌باشد که در پی انجام این جراحی هیچگونه برشی روی پوست انجام نمی‌شود، بیهوشی و مراقبت‌های خاصی نیز نیاز ندارد این روش زیبایی نسبت به روش‌های دیگر نیز هزینه کمتری را با خود ایجاد می‌کند نتایج اولیه لیفت با نخ بلافاصله قابل مشاهده است و نتایج نهایی آن نیز می‌تواند در کوتاه مدت خود را نمایان کند حتی پزشک می‌تواند برای کسب نتایج بهتر این روش را با روش‌های دیگر نیز ترکیب کند.

عوارض ناشی از انجام لیفت نخ نسبت به جراحی بسیار کمتر است و متقاضیان با انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه در این زمینه عوارضی مانند تورم و سوزش را می‌توانند به حداقل خود برساند این روش زیبایی می‌تواند قسمت‌های مختلف صورت مانند چشم و ابروها را تحت تاثیر خود قرار دهد زیرا می‌تواند همواره با بالا کشیدن گوشه چشم، دم ابروها را نیز بالا کشید و حالت خسته و پیری را از چهره پاک کرد با حالت کششی که در پوست با این روش ایجاد می‌شود کلاژن نیز در این روش افزایش پیدا می‌کند و این امر سبب می‌شود که افتادگی و شل شدگی در پوست از بین برود همچنین سلول‌های پوستی می‌تواند ترمیم و بازسازی شود.

افراد متقاضی بعد از انجام این درمان بدون نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری می‌توانند که فعالیت‌های خود را آغاز کنند بعد از پایان دوره ماندگاری این روش امکان تمدید مجدد آن نیز وجود خواهد داشت. اگر شما نیز علاقه دارید از مزایای این روش درمانی بهره‌مند شوید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک و انجام این درمان بپردازید و از نتایج به دست آمده آن لذت ببرید.

کاربردهای انجام عمل چشم گربه‌ای

اصلاح و همچنین بازسازی گوشه خارجی چشم

تغییر دادن حالت چشم‌ها به شکل مورد نظر

بالا کشیدن ابروها و ایجاد تغییر بهتر

برجسته کردن گونه‌ها

درمان پوست اطراف چشم

جوانسازی پوست اطراف چشم

برطرف کردن افتادگی در پلک

از بین بردن خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم و ابروها

درشت و زیبا شدن چشم‌ها

افزایش اعتماد به نفس

بازگشت جوانی و زیبایی در اطراف چشم‌ها.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای انجام عمل چشم گربه‌ای هستند؟

نکته مهم در خصوص کاندیدای مناسب برای انجام عمل چشم گربه‌ای افرادی هستند که علاقه به انجام این روش درمانی دارند، باید از سلامت کامل برخوردار باشند از آنجایی که انجام این جراحی با بیهوشی انجام می‌گیرد پس نباید منعی برای بیهوشی داشته باشند همچنین در صورتی که دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید تا از بروز هرگونه عوارض بعد از انجام جراحی جلوگیری شود. در صورتی که علاقه دارید عمل چشم گربه‌ای را انجام دهید پلک‌های شما نباید که حالت افتاده یا چین خورده داشته باشد یا پف زیر چشمان شما ایجاد شده باشد اما بدان معنا نخواهد بود که شما نمی‌توانید از این روش زیبایی و جوانسازی استفاده کنید بلکه منظور این است که اول باید این مشکلات را برطرف کنید و سپس به عمل چشم گربه‌ای بپردازید.

شما می‌توانید با انجام بلفاروپلاستی یا لیفت چشم و ابرو این مشکلات را برطرف کنید و سپس به انجام عمل چشم گربه‌ای بپردازید توصیه ما به شما این است که قبل از اینکه برای انجام عمل چشم گربه‌ای اقدام کنید در جلسه مشاوره با پزشک شرکت داشته باشید و در این جلسات پزشک به شما نشان خواهد داد که عکس‌ها و فیلم‌های عمل کانتوپلاستی چیست و باید چه انتظاری را از این روش داشته باشید و همچنین نتایج را می‌توانید به خوبی مشاهده کنید و تصمیم درست بگیرید.

نحوه انجام این روش محدودیت، مراقبت‌های قبل و بعد و هزینه درمان را نیز برای شما بیان خواهد کرد همچنین مناسب‌ترین روش برای رسیدن به نتیجه مورد نظر بسته به شرایط را برای شما پیشنهاد خواهد داد و جراح دقیقاً می‌داند که شما چه انتظاری از این درمان دارید و دوست دارید به چه نتایجی دست پیدا کنید. شما می‌توانید با خیالی آسوده عمل چشم گربه را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و به نتایجی که دوست دارید دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

عوارض عمل چشم گربه‌ای چیست؟

برای اینکه بتوانید فرم چشمان خود را تغییر دهید و به حالت دلخواه خود درآورید تغییراتی را باید در ساختار پلک‌ها انجام دهید که این تغییرات می‌تواند عوارضی را نیز با خود به دنبال داشته باشد. میزان عوارض در این روش درمانی به عوامل زیادی می‌تواند بستگی داشته باشد از جمله مهارت و تخصص پزشک، نوع روش به کار برده شده در عمل چشم گربه‌ای، میزان تغییراتی که در پلک‌ها به وجود می‌آید و کلینیکی که برای انجام عمل چشم گربه‌ای مراجعه می‌کنید قطعاً شما با مراجعه به یک مرکز معتبر می‌توانید تا ۹۰ درصد از عوارض ناشی از انجام جراحی را کاهش دهید همچنین انجام مراقبت‌ها نیز تاثیرات بسیار زیادی در کاهش عوارض و همچنین صورت بخشیدن به روند بهبودی دارد به همین دلیل پزشک یک تا دو هفته استراحت بعد از انجام عمل چشم گربه‌ای را به شما پیشنهاد خواهد داد.

این جراحی به صورت بیهوشی و با کمک بی‌حسی می‌تواند انجام گیرد بعد از از بین رفتن تاثیرات ممکن است که درد یا ناراحتی برای شما حاصل شود که با مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک می‌توانید این مشکلات را کاهش دهید، اگر عمل جراحی با بیهوشی انجام شود ممکن است که عوارضی مانند سردرد، سرگیجه، حالت تهوع یا بی‌حسی در شما ایجاد شود که این عوارض کاملاً طبیعی می‌باشند و بعد از کوتاه مدت نیز از بین خواهند رفت.

از عوارض دیگر که می‌تواند بعد از انجام بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای ایجاد شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کبودی و تورم که می‌تواند در اطراف چشم‌ها حاصل شود که بسیار نیز رایج است و با استراحت و استفاده از کمپرس سرد می‌توانید آن را به حداقل خود برسانید.

یکی دیگر از نگرانی‌های افراد متقاضی برای انجام عمل چشم گربه‌ای باقی ماندن جای زخم و برش در اطراف چشم است که کاملاً نگرانی شما بی‌مورد است پزشک اگر بخواهد تغییرات را با برش در زیر خط مژه ایجاد کند برش به صورت سطحی و ظریف ایجاد خواهد شد که بعد از بهبودی کامل هیچگونه اثری از آن باقی نخواهد ماند.

در بعضی مواقع نیز برش در داخل چشم زده می‌شود که نیاز به هیچ گونه برش در روی پوست نیست پزشک توصیه می‌کند اگر بعد از انجام جراحی عوارضی مانند تورم، کبودی شدید یا طولانی مدت، آسیب به بینایی و نامتقارن شدن پلک‌ها روبرو شدید حتماً به پزشک مراجعه کنید تا اقدامات لازم انجام گیرد.

البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که اگر شما جراحی چشم گربه‌ای و بلفاروپلاستی را در کلینیکی معتبر و توسط پزشکان متخصص و با تجربه انجام دهید هرگز شاهد چنین عوارضی نخواهید شد.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه متخصصان همواره تلاش دارند تا انواع روش‌های جراحی و غیر جراحی را برای زیبا کردن چشمان شما به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی انجام دهند و دقیقاً مراحل انجام جراحی را بر اساس انتظارات شما پیش ببرند هدف این کلینیک جلب رضایت افراد متقاضی برای رسیدن به بهترین نتایج و حداقل عوارض می‌باشد.

هزینه جراحی عمل چشم گربه‌ای

بسته به اینکه شما از کدام روش برای انجام عمل چشم گربه‌ای استفاده کرده باشید هزینه درمان نیز می‌تواند متفاوت باشد همچنین اگر علاقه داشته باشید که عمل‌های ترکیبی را با هم انجام دهید ممکن است که هزینه برای شما بالاتر باشد. مثلاً با افتادگی پلک‌ها و چین و چروک در اطراف چشم روبرو باشید که بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای می‌تواند هزینه بالاتری را برای شما رقم بزند علاوه بر این دستمزد پزشک، هزینه دارو و مراجعات بعدی را نیز باید به لیست هزینه‌های انجام این درمان اضافه کنید.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه می‌توانید با مشاوران و کارشناسان گفتگو داشته باشید و برای معاینه و مشاوره حضوری نوبتی را رزرو کنید و با مراجعه به کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و از نوع روش درمانی و هزینه درمان اطلاعات کاملی به دست آورید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان می‌باشد.

مراقبت‌های قبل از انجام عمل چشم گربه‌ای

اصلی‌ترین اقدامات قبل از انجام عمل چشم گربه‌ای شرکت کردن در جلسات مشاوره با پزشک می‌باشد در این جلسات پزشک اطلاعات دقیقی در خصوص شرح حال شما به دست خواهد آورد همچنین شما در این جلسات در خصوص دارویی که استفاده می‌کنید بیماری‌هایی که دارید با پزشک گفتگو خواهید کرد شما با حضور در این جلسات می‌توانید نمونه کارهای پزشک را نیز ببینید و از مهارت او مطمئن شوید و همچنین نسبت به نتایج این درمان درک واقع بینانه‌ای داشته باشید، پزشک متخصص در این جلسه بایدها و نبایدهای قبل از انجام عمل چشم گربه‌ای برای شما بیان می‌کند که عبارتند از:

دو هفته قبل از انجام درمان توصیه می‌شود که از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات خودداری کنید زیرا احتمال ایجاد این عوارض بعد از انجام جراحی می‌تواند افزایش پیدا کند و می‌تواند دوره نقاهت را برای شما طولانی‌تر کند.

شب قبل از انجام جراحی باید خونسردی خود را حفظ کنید و آرامش داشته باشید و به طور کامل بخوابید.

شب قبل از انجام جراحی چشم گربه‌ای دوش بگیرید و با اعضای خانواده خود مشورت کنید تا در روز جراحی کسی با شما همراهی کند و یک شب نیز از شما مواظبت کند.

از آرایش کردن چشم‌ها در روز جراحی خودداری کنید.

در روز جراحی از قرار دادن لنز در چشم‌ها خودداری کنید.

چند ساعت قبل از انجام جراحی سعی کنید از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

مراقبت‌های بعد از انجام جراحی چشم گربه‌ای

مراقبت‌های بعد از انجام چشم گربه‌ای از عوارض این عمل می‌تواند کاهش دهد و همچنین روند بهبودی را می‌تواند سرعت بیشتری ببخشد.

پزشک بعد از انجام این جراحی در خصوص مراقبت‌ها و همچنین توصیه‌های لازمی که باید در دوران نقاهت انجام دهید را به شما ارائه خواهد داد اگر بعد از انجام چشم گربه‌ای احساس درد و ناراحتی داشتید می‌توانید با کمک از داروهای مسکن و تجویز شده توسط پزشک این مشکلات را برطرف کنید، هرگز به مصرف دارویی به طور خودسرانه نپردازید.

بعد از انجام درمان یکی دو روز استراحت داشته باشید و از فعالیت خودداری کنید و سپس آرام آرام فعالیت‌های روزمره خود را آغاز کنید.

اگر دچار کبودی و تورم هستید می‌توانید که از کمپرس سرد کمک بگیرید.

در این مدت آب و مایعات فراوان بنوشید زیرا هیدراته بودن بدن می‌تواند روند بهبودی را سرعت ببخشد.

برای شستشوی صورت از شوینده‌های مناسب و آب ولرم استفاده کنید.

تا چند روز بعد از انجام درمان از خوردن غذاهایی که نیاز به جویدن بسیار زیاد دارد یا غذاهایی که سفت و شور است خودداری کنید.

تا یک هفته بعد از انجام جراحی از فعالیت‌های شدید بدنی خم و راست شدن زیاد خودداری کنید.

از هرگونه فشار آوردن به چشم یا ماساژ دادن نواحی آن خودداری کنید.

از لباس‌های راحت، یقه گشاد و دکمه‌دار استفاده کنید که در زمان تعویض کردن آنها هیچگونه آسیبی به اطراف چشمان شما وارد نشود.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محل‌های پر گرد و غبار دوری کنید حتماً هنگام خارج شدن از منزل از ضد آفتاب و عینک‌های آفتابی استفاده کنید.

در صورت مشاهده علائمی مانند ایجاد نامتقارن بودن صورت، عفونت، کبودی یا تورم بیش از اندازه پزشک را مطلع کنید.

اثرات و نتایج

عمل بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که می‌تواند زیبایی را به سمت شما جلب کند در این جراحی پزشک با روش‌ها و متدهای مختلف چشم‌های شما را بر اساس آناتومی صورت تغییر خواهد داد و زیباتر و درشت‌تر خواهد کرد همچنین افتادگی و مشکلات پیرامون چشم را برطرف می‌کند. معمولاً پزشک برای افرادی که چشم‌های بادامی، ریز و پف کرده دارند این جراحی را در نظر می‌گیرد و با تغییر دادن مدل چشم‌ها جذابیت چهره آنها را افزایش می‌دهد نتایج به دست آمده از این روش درمانی تقریباً دائمی و همیشگی می‌باشد اما متاسفانه نمی‌توان که روند پیری پوست را از بین ببرد و ممکن است به مرور زمان و طی چند سال بعد نیاز به ترمیم مجدد پیدا کنید.

نتایج انجام جراحی چشم گربه‌ای بلافاصله حاصل نخواهد شد بلکه شما باید دوره نقاهت و ریکاوری را به طور کامل پشت سر بگذارید این جراحی می‌تواند بر اساس میزان تغییرات در حالت چشم‌ها و همچنین شرایط بدنی و میزان عوارض در دوران استراحت و نقاهت باشد و شما می‌توانید بعد از گذشت ۶ تا ۹ ماه نتایج مد نظر خود را به دست آورید. نتایجی که از این روش درمانی حاصل می‌شود به انتظارات، خواسته شما و همچنین تخصص و مهارت پزشک بستگی دارد پس اگر می‌خواهید نتایج خوبی را از بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای داشته باشید در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کامل را داشته باشید.

دوره نقاهت لیفت نخ چشم گربه‌ای چقدر است؟

دوره بهبودی این درمان بسیار کوتاه مدت است و شما در این دوران نیاز به مراقبت‌های سخت یا دشوار نخواهید داشت، مراحل انجام این روش به صورت سرپایی و با کمک گرفتن از بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد افراد می‌توانند بعد از گذشت دو الی سه روز استراحت فعالیت‌های خود را آغاز کنند اما اگر عمل چشم گربه‌ای را با جراحی انجام داده‌اید باید حدود یک هفته استراحت داشته باشید تا عوارض ناشی از آن برطرف شود این عوارض ممکن است تا سه هفته زمان ببرد تا بتواند به طور کامل برطرف شود.

دوره نقاهت بعد از جراحی چشم گربه‌ای متفاوت است و بستگی به شرایط بدنی و میزان افتادگی در چشم‌ها دارد در این مدت برای جلوگیری از ایجاد عفونت در پوست باید داروهای تجویز شده توسط پزشک به موقع و با دوز مشخص شده استفاده شود همچنین در صورت درد و ناراحتی می‌توانید از مسکن‌های توصیه شده توسط پزشک استفاده کنید، استفاده کردن از کمپرس سرد نیز می‌تواند در کاهش کبودی و تورم یا التهاب به شما کمک کند سعی کنید در این مدت خواب کافی و تغذیه درست داشته باشید، در دوره بهبودی از ماساژ در اطراف چشم خودداری کنید و تا مدتی از فعالیت‌های شدید خم و راست شدن زیاد خودداری نمایید تا روند بهبودی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

تعداد جلسات عمل چشم گربه‌ای

عمل چشم گربه‌ای در یک جلسه انجام می‌گیرد که مدت زمان انجام این جراحی بستگی به نوع و میزان گستردگی هم خواهد داشت که برای هر فرد متغیر است، اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه دارید از بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای استفاده کنید و زیبایی چشمان خود را افزایش دهید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب هستید روش مناسب را انتخاب و از نتیجه به دست آمده آن لذت ببرید.

پرسش و پاسخ

انجام عمل چشم گربه‌ای آیا سبب ضعیف شدن چشم‌ها یا اختلال در بینایی می‌شود؟

در صورتی که شما عمل چشم گربه‌ای را در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک متخصص و با تجربه بالا انجام دهید عارضه یا معایب خاصی برای شما ایجاد نخواهد شد عوارض معمول آن نیز خیلی زود برطرف می‌شود چرا که پزشک با تجربه کافی که در این روش درمانی دارد هیچ گونه آسیبی به بافت یا اعصاب چشم شما وارد نخواهد کرد در بعضی موارد و در جراحی ممکن است که دید افراد نیز با مشکل روبرو شود که این مشکل معمولاً چند روز بعد از انجام درمان از بین خواهد رفت و دید شما نیز به حالت طبیعی خود باز می‌گردد.

آیا بخیه‌های عمل چشم گربه‌ای قابل جذب هستند؟

اگر برش‌ها مربوط به انجام جراحی در داخل چشم انجام گرفته باشد از بخیه‌های جذبی استفاده می‌شود اما در غیر این صورت بخیه‌ها غیر قابل جذب هستند که بعد از گذشت ۳ تا ۵ روز برای کشیدن آنها باید به پزشک مراجعه کنید.

آیا استفاده از مواد آرایشی بعد از انجام بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای ایرادی دارد؟

شما نمی‌توانید بلافاصله بعد از انجام جراحی آرایش انجام دهید حداقل تا هنگامی که بخیه‌ها را نکشیده‌اید باید از انجام این کار خودداری کنید و بعد از آن هم بهتر است که کمی صبر داشته باشید معمولاً افراد متقاضی یک هفته بعد از جراحی چشم گربه‌ای می‌توانند که از لوازم آرایشی استفاده کنند البته باید با پزشک مشورت داشته باشند.

بهترین محل برای انجام بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای کجاست؟

کلینیک بین المللی پست و مو و زیبایی الهیه دارای متخصصان با تجربه و حرفه‌ای در این زمینه می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید جراحی‌های زیبایی را به دست متخصصین این کلینیک بسپارید با مراجعه به این کلینیک می‌توانید چشمان خود را با هزینه نسبتا مناسب جوان کنید و نتایج فوق العاده‌ای را برای خود ایجاد کنید همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد که به راحتی نیز می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای یا همان کانتوپلاستی می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید تا درد و ناراحتی ایجاد شده را برطرف کنید همچنین باید در دوران بهبودی به تمام توصیه‌ها و نکات ارائه شده توسط پزشک توجه داشته باشید و داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید تا جای زخم روی صورت شما به طور کامل از بین برود و بتوانید از زیبایی و جذابیت چشمان خود لذت ببرید.

در چه شرایطی انجام عمل چشم گربه‌ای امکان‌پذیر نمی‌باشد؟

عمل چشم گربه‌اب یا کانتوپلاستی برای افرادی که زیر ۱۸ سال هستند انجام نخواهد شد پزشک جراح بعد از ۲۰ سالگی انجام این روش را برای افراد انجام می‌دهد و قبل از انجام جراحی نیز سوابق پزشکی و همچنین شرایط بدنی را مورد بررسی قرار خواهد داد متاسفانه افرادی که درگیر بیماری‌های خاص مربوط به سیستم ایمنی در بدن هستند یا دچار انعقاد خون، دیابت، بیماری‌های قلبی یا فشار خون بالا هستند نمی‌توانند از این جراحی استفاده کنند و از انجام عمل‌های غیر ضروری باید خودداری نمایند زیرا مهم‌ترین مسئله حفظ سلامت می‌باشد.

شاید این مطالب برای شما جالب باشد:

https://clinicelahieh.com/%d9%86%d8%b9%d9%88%d8%b8/

https://clinicelahieh.com/%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-2/

https://clinicelahieh.com/%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c-6/

نتیجه‌گیری

همراه با بالا رفتن سن افتادگی در پلک‌ها می‌تواند زیبایی چشم‌ها را تحت تاثیر خود قرار دهد و گاهی نیز این افتادگی می‌تواند به صورت ارثی و ژنتیکی باشد که باعث می‌شود افراد از فرم چشم‌های خود ناراضی باشند پس اگر علاقه دارید مدل چشم‌های خود را تغییر دهید و افتادگی و مشکلات پیرامون چشم را برطرف کنید و زیبایی و جوانی را برای چشمان خود ایجاد کنید می‌توانید به انجام بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای بپردازید که روش مناسبی است که می‌تواند رضایت شما را حاصل کند و سبب افزایش اعتماد به نفس شما شود.

عمل چشم گربه‌ای با روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد که پزشک بر اساس فرم صورت و همچنین نیاز فرد متقاضی تکنیک مناسب را انتخاب و استفاده خواهد کرد. نتایج به دست آمده از این روش جراحی دائمی است و میدان دید را نیز می‌تواند افزایش دهد چون یکی دیگر از دلایل کاهش سطح بینایی آویزان شدن پوست نواحی چشم می‌باشد که امروزه عمل زیبایی چشم می‌تواند این مشکلات را برطرف کند.

پزشک متخصص و با تجربه به صورت حرفه‌ای به بازسازی گوشه چشم‌ها می‌پردازد و با تغییر در ساختار پلک پایینی گوشه چشم را به طرف بالا می‌کشد و چین و چروک‌های ایجاد شده را برطرف خواهد کرد این جراحی امروزه به عنوان یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی شناخته می‌شود چون می‌تواند چشمان نافذ و زیبایی را حاصل کند و زیبایی چهره را چند برابر کند پس اگر قصد دارید مدل چشم‌های خود را تغییر دهید و حالت خسته و کسلی را از چشمان خود برطرف کنید عمل بلفاروپلاستی به روش چشم گربه‌ای می‌تواند گزینه مناسب باشد متخصصین در این زمینه مهارت و تجربه بسیار بالایی دارند و می‌توانند شما را برای انجام این جراحی راهنمایی کنند شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه جراحی‌های دیگر مانند لیفت با نخ، تزریق بوتاکس و پلسکر را نیز انجام دهید و به نتایج مد نظر خود برسید.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی الهیه یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در سطح جهانی آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی به شما عزیزان می باشد.

شما با مراجعه به کلینیک تخصصی الهیه می توانید از تخفیفات این کلینیک جهت کاهش هزینه های درمانی خود و دریافت بهترین نوع درمان استفاده نمایید.

همچنین کلینیک تخصصی الهیه دارای محیطی تمیز و آرام بخش می باشد تا شما عزیزان در حین درمان و پس از درمان دچار استرس اضطراب و عوارض درمانی نشوید.

با مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی الهیه از مشاورین این کلینیک در خصوص درمان خود بهره مند شوید.

با مراجعه به کلینیک تخصصی الهیه از زیبایی بیشتری بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://www.aparat.com/v/6mMlE

نماشا:

https://www.namasha.com/v/XoTFxZX6