ناتوانی مردان در روابط زناشویی

ناتوانی مردان در روابط زناشویی

ناتوانی مردان در روابط زناشویی

هرگونه مشکل جسمی یا روانی که سبب  نارضایتی در  رابطه جنسی برای دو طرف و ارضاء شود می‌توان آن را ناتوانی جنسی بیان کرد. ناتوانی مردان در رابطه زناشویی نوعی بیماری است که تمام آقایان در هر گروه سنی ممکن است که به آن مبتلا شوند. با بالا رفتن سن احتمال ایجاد آن افزایش پیدا می‌کند خوشبختانه ناتوانی جنسی را اغلب می توان به راحتی درمان کرد گونه های اصلی ناتوانی جنسی آقایان عبارتند از اختلال در نعوظ و انزال زودرس و انزال دیررس و بی میلی جنسی اشاره کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

ناتوانی مردان در روابط زناشویی

سلامت جنسی فارغ از مسائل زندگی و  موقعیت اجتماعی یا گرایش جنسی نقش بسیار مهمی در زندگی مردان کیفیت و بنیاد زندگی آنها ایفا می‌کند.
ناتوانی در داشتن رابطه جنسی ارضا کننده را ناتوانی جنسی می گویند . این تعریف به تعبیر هر فرد و قضاوت او در مورد میزان رضایت بخش بودن رابطه جنسی بستگی دارد . در هر حال ناتوانی جنسی کیفیت زندگی فرد را می تواند تحت تاثیر قرار دهد و حتی مهم است  گاهی نخستین علامت وجود بعضی مشکلات جسمی یا روانی دیگر محسوب شود . هرگونه ناراحتی جنسی را باید جدی بگیرید و برای معاینه و درمان ناتوانی جنسی در روابط زناشویی به اقدام نمایید.

علت ناتوانی مردان در روابط زناشویی

از علل جسمی ناتوانی جنسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
. پایین بودن میزان تستوسترون خون
. مصرف بعضی داروهای تجویزی مانند داروهای افسردگی داروهای درمان فشار خون
. اختلالات عروقی مانند فشار خون بالا
. سکته های قلبی و آسیب عصبی ناشی از انجام جراحی و یا ابتلا به دیابت
. مصرف دخانیات.

دلایل روانی نیز عبارتند از:

. نگرانی در خصوص عملکرد جنسی و به شیوه رفتار در زمان رابطه جنسی
. مشکلات زناشویی یا روابط
. افسردگی
. خاطره ناخوشایند از آسیب های جنسی گذشته‌
. اضطراب و استرس شغلی.

گونه‌های متفاوت ناتوانی مردان در روابط زناشویی

اختلالات مربوط به میل جنسی نعوظ و انزال و ارگاسم از گونه های متفاوت ناتوانی جنسی در مردان می باشد.
در ادامه هر کدام از این موارد را برای شما توضیح خواهیم داد.  اما ذکر این نکته نیز بسیار مهم است که بعضی عوارض و بیماری ها منجر به بروز همزمان دو یا چند اختلال خواهند شد.

اختلالات نعوظ:

ناتوانی در رسیدن یا حفظ نعوظ رضایت بخش را اختلال نعوظ می گویند. میزان شیوع اختلال نعوظ در افراد در هر سن و سالی متغیر می‌باشد و نعوظ وجود دارد . نعوظ ناشی از تحریک لمسی تحریک  جنسی و نعوظ ای که در هنگام خواب می‌تواند اتفاق بیافتد

عامل های خطر اختلال نعوظ
. چاقی
. فشار خون بالا
. کلسترول بالا
. دیابت
. استعمال دخانیات
. بیماری های قلبی و عروقی
. مصرف دارو
. سندروم پای بیقرار
. بیماری پیرونی
. درمان سرطان پروستات
. اسکلروز سیستماتیک
دلایل اختلال نعوظ
. سکته قلبی
. ام اس
. زوال عقل
. صدمه دیدن نخاع یا کمر
. ضربه دیدن لگن
. جراحی پروستات
. نعوظ دائم
. تومور سیستم عصبی
. صرع
. دلایل عروقی
. دیابت
. تصلب شراین
. ناهنجاری های مادرزادی
. فیستول شریانی وریدی

انزال زودرس

انزال زودرس یکی از شایع ترین اختلالات انزال از مشکلات مربوط به انزال خارج شدن نامناسب اسپرم مایع و پروستات و مایع کیسه منی از مجرای خروجی ادرار می باشد سه نوع انزال زودرس متفاوت وجود دارد.

. انزال بعد از حداقل تحریک و یا حتی بدون تحریک که به آن انزال فیزیکی زودرس می گویند.

. انزلی که بعد از گذشت مدت طولانی از تحریک فیزیکی اتفاق می‌افتد به آن انزال با تأخیر گفته می شود.

. ارگاسم بدون انزال را انزال برگشتی یا خشک می گویند.

دلایل انزال زودرس:

دلایل فوق العاده زیادی برای انزال زودرس وجود دارد که بعضی از آنها در عوامل عصبی تاثیر گذار هستند.

. کنترل مرکزی انزال
. تحریکات عصبی مجرای منی
. تحریکات عصبی حسی پروستات

نرم شدن نامطلوب و حساسیت بیش از اندازه آلت تناسلی از دلایل انزال زودرس میباشد.
انزال با تاخیر گاهی نشانه اولیه ابتلا به دیابت و عوارض جراحی بزرگ شدن و خوش خیم بودن پروستات می باشد .
انزال برگشتی نیز گاهی به وجود می آید و می تواند به دلیل جراحی سرطان پروستات باشد.

ارگاسم نامنظم

ناتوانی در رسیدن به ارگاسم بعد از تحریک کافی را القای  نامنظم می گویند . در حال حاضر اطلاعات کافی در خصوص ارگاسم نامنظم وجود ندارد.

دلایل ارگاسم نامنظم:

. اختلالات روانی
. ام اس
. عوارض ناشی از جراحی دستگاه تناسلی
. فشار به لگن
. مصرف بعضی داروها

بی میلی جنسی

کاهش یا نداشتن میل جنسی را بی میلی جنسی می نامند این تعریف نیز مفهوم ثابتی ندارد و تابعی از میزان خوشایندی فرد از میل جنسی خود است. بعضی از آقایان از عوامل متعددی ارضا میشوند که عده‌ای دیگر آن را  فعالیت جنسی نمی داند.

دلایل بی میلی جنسی:

مصرف دارو
.افسردگی
. خستگی مزمن
. اختلال میل جنسی
. داروهای تفریحی
. مشکلات ارتباطی
. دیگر ناتوانی های جنسی
. اختلالات بیزاری جنسی
. بیماری سیستمی
. کمبود تستوسترون
.  استرس
. کمبود وقت
. مشکلات هورمونی
. کوچکی آلت تناسلی

دیگر گونه های ناتوانی مردان در روابط زناشویی

در هنگام رابطه زناشویی  ناتوانی  مردان نیز از دسته مشکلات جنسی به شمار می‌رود. بیماری پوستی صدمه رسیدن یا زرد شدن آلت تناسلی نیز از مشکلات جنسی می باشد . دردناک بودن رابطه جنسی در میان بانوان بیشتر از آقایان شایع است.

درمان ناتوانی جنسی در مردان

خیلی از موارد ناتوانی جنسی می تواند با درمان مشکلات جسمی و ذهنی برطرف شود درمان های دیگری نیز وجود دارد مثل استفاده از داروها هورمون درمانی، روان درمانی و وسایل کمکی .

پیشگیری از ناتوانی مردان در روابط زناشویی

اگر  این چنین ناتوانی جنسی در مردان قابل پیشگیری نیست آگاهی از دلایل این اختلال می تواند به آنها کمک کند تا درک بهتری از مشکل ایجاد شده داشته باشند و بتوانند به خوبی آن را مدیریت کنند‌.

رعایت بعضی نکات می‌تواند روی داشتن عملکرد جنسی مناسب باشد و از جمله رعایت برنامه درمانی که پزشک برای رفع مشکل و عارضه در نظر می‌گیرد محدود کردن مصرف دخانیات ، مشروبات الکلی، اقدام برای درمان مشکلات روحی و روانی تقویت و بهبود رابطه زندگی با شریک جنسی‌

باید گفت که خیلی از مردان به دلیل کوچکی آلت تناسلی ناتوانی مردانه خود در رابطه زناشویی را از دست می‌دهند و این امر به دلیل افسردگی و کاهش اعتماد به نفس آنها در خصوص رابطه جنسی می باشد.
این آقایان میتوانند از روش‌های مختلفی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود و بازگشت توانایی جنسی و اعتماد به نفس خود استفاده کنند .
اگر شما نیز با مشکل ناتوانی در رابطه زناشویی روبه‌رو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بهترین روش ها برای درمان ناتوانی جنسی خود استفاده کنید .
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

اندازه استاندارد سایز آلت

اندازه آلت معمولاً ژنتیکی و ارثی می باشد طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۴ روی بیش از ۱۵ هزار مرد صورت گرفت نشان داد که اندازه استاندارد آلت تناسلی مردان به شرح زیر می باشد.

. اندازه آلت معمولاً ژنتیکی و ارثی می باشد طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۴ روی بیش از ۱۵ هزار مرد صورت گرفت نشان داد که اندازه استاندارد آلت تناسلی مردان به شرح زیر می باشد‌

. اندازه آلت تناسلی در حالت نعوظ و استاندارد باید بین ۱۲ الی ۱۳ سانتی متر باشد.

این تحقیقات نشان داد که حدود ۵ درصد از آقایان آلت تناسلی آنها بزرگتر است و بیش از ۹۰ درصد افراد آلت تناسلی استانداردی دارد ۵ درصد نیز آلت تناسلی آنها کوچکتر از حد استاندارد است.
بعضی از افراد از سایز حالت تناسلی خود راضی نیستند و به همین دلیل به دنبال روش مناسب برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی هستند و روش های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که ما در ادامه آن را برای شما بیان خواهیم کرد.

بزرگ کردن آلت تناسلی

افزایش سایز آلت تناسلی  از سال‌های بسیار دو مورد توجه آقایان قرار گرفته است اگرچه همه میدانند که به اوج رسیدن رضایت جنسی از مغز می توانند نشات بگیرد اما همچنان افرادی هستند که به دنبال بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند .
شاید بعضی از افراد به دنبال نوعی اعتماد به نفس و حس مردانه بیشتر در مقابل شریک جنسی خود باشند که اقدام به انجام این کار می‌کنند.
برای همين افراد از این موضوع استفاده  و از روش های تعیین شده و خطرناک   از جمله انواع قرص و شربت و برخی روش های غیر استاندارد که در این سال‌ها معرفی شده است استفاده نی نمایند که در نهایت هیچکدام مورد تایید پزشکان و افرادی که استفاده می‌کنند نیست.
جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی نیز راهی است که برای افزایش سایز آلت تناسلی میتوان از آن استفاده کرد که می تواند به بزرگ کردن و قطور کردن آلت تناسلی در مردان کمک کند .

روش‌های غیرتهاجمی نیز وجود دارد از جمله تزریق چربی و ژل البته هیچ کدام از این روشها طول آلت تناسلی را افزایش نمی‌دهد بلکه فقط می‌تواند آلت تناسلی  را کمی کلفت تر کند که در این حالت اگر در حالت نعوظ نباشد از حالت عادی کمی بزرگ تر دیده می شود..

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

پنوپلاستی یا جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی عمل جراحی بسیار بحث‌برانگیزی می باشد که مورد تایید پزشکان در این زمینه بسیار کم است و اکثر پزشکان جراحی زیبایی از این روش استفاده نمی‌کنند.
این عمل بدان معناست که رباتیک آلت را به استخوان در ناحیه شرمگاهی متصل می کند و پوست انتهای آلت کمی جمع تر خواهد شد در اصل طول آلت بزرگ تر نخواهد شد بلکه بلندتر  به نظر می‌رسد.
اما این عمل به دلیل داشتن عوارض جبران ناپذیر مورد استقبال قرار نمی گیرد و اکثر افراد به دنبال روش های بی خطر هستند.
در هر صورت بهتر از قبل از تصمیم با پزشک متخصص در این زمینه مشورت نمایید و تا با توجه به وضعیت آلت تناسلی شما بهترین  روش برای افزایش سایز آلت تناسلی شما انتخاب شود . برای رسیدن به گزینه جراحی شرایط ویژه نیاز است.

عوارض عمل جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی

مهمترین عوارض جراحی افزایش سایز آلت تناسلی این است که در اکثر موارد افرادی که عمل شده اند نیز دچار مشکلات نغوظ میشوند. در واقع نگهدارنده زاویه آلت به طرف بالا در حالت نعوظ است. این عمل حالت عادی خود را میتواند از بین ببرد..

از دیگر عوارض این جراحی می توان به جای زخم بی ،اختیاری ادرار و افتادگی آلت اشاره کر‌د. به همین دلیل امروزه از روش‌های غیر جراحی مانند تزریق ژل و چربی استفاده می شود که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. در ادامه این مطلب مزایای این روش ها برای شما بیان خواهیم کرد.

تزریق چربی به ناحیه تناسلی آقایان

همانطور که بیان کردیم تزریق چربی از روش‌های مورد تایید و بدون خطر برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان است. این روش بدین گونه است که از چربی های اضافه در اطراف شکم و پهلو استفاده می شود این چربی ها از شکم خارج ساکشن میشوند و مواد زائد آنها گرفته و سپس به درون آلت تناسلی تزریق می شوند.

نکته مهم اینجاست که حتما این چربی باید از بدن خود فرد خارج شود دلیل این کار این است که فرد به چربی دیگران می‌تواند حساسیت نشان دهد .

نکته مهم دیگر این روش فیلتر کردن چربیهای ساکشن شده است چون احتمال دارد به دلیل ناخالصی این عمل پیوند خوبی محسوب نشود و مشکلاتی را برای آلت ایجاد کند. در صورت فیلتر نکردن ممکن است که به دچار عفونت  شوید.

ناتوانی مردان

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – ناتوانی مردان

تزریق ژل به آلت تناسلی مردان

در این روش از نوعی ژل به نام رد کسیس استفاده می شود که پایه اصلی آنها هیالورونیک اسید است.
این روش  از روش بسیار ساده می باشد و مانند استفاده از پرکننده های تزریقی در دیگر قسمت‌های بدن  استفاده می‌شود ..
تزریق ژل به آلت تناسلی درمان بسیار سریعی میباشد که فقط حدود یک ساعت یا کمی بیشتر زمان میبرد .
برای افزایش سایز آلت تناسلی پزشک ژل را به بدنه آلت تناسلی تزریق خواهد کرد.
برای بزرگ کردن آلت تناسلی با کمک ژل یک سوزن کوچک برای تزریق  مورد استفاده قرار  می گیرد
و بدان معناست که این روش بسیار ساده و بی خطر و با حداقل درد و ناراحتی همراه می باشد.
معمولاً برای تزریق ژل به آلت تناسلی نیاز به هیچگونه بی حسی موضعی نمی باشد.

شرایط افراد متقاضی افزایش سایز آلت تناسلی از طریق تزریق ژل و چربی

معمولا مردم برای تزریق ژل و چربی برای آلت تناسلی خود به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند و فکر می‌کنند که الت آنها بسیار کوچک است و احساس می‌کنند نیاز دارند که کمی قطر یا طول آلت تناسلی خود را افزایش دهد. اکثر این افراد در بررسی اندازه استاندارد تعریف شده برای آلت تناسلی آلت کوچک ندارند و این فقط یک دست به اشتباه است که در مورد آلت تناسلی خود دارند.

در این گونه مواقع پزشک ابتدا دلیل درخواست آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد از پیشنهادات لازم را برای درمان ارائه می دهد.
در برخی موارد حتی نیاز به هیچ عمل فیزیکی نخواهید داشت و این تصور ذهنی است و با جلسات مشاوره برطرف میشود فردی که برای افزایش سایز آلت تناسلی با استفاده از تزریق ژل و چربی اقدام می‌کند باید:

. سن آن  بالای ۱۸ سال باشد
. هیچ بیماری عفونی و  مقاربتی نداشته باشند
. از نظر جسمی به بیماری خاصی مبتلا نباشد
. سابقه جراحی آلت تناسلی نداشته باشد
. سابقه حساسیت به ژل های حاوی هیالورنیک نداشته باشند.

. نسبت به این روش آگاه باشد و انتظارات واقع بینانه ای نسبت به نتیجه این روش درمانی داشته باشد.

اگر شما نیز جزوه کاندیدای مناسب به تزریق ژل و چربی برای افزایش آلت تناسلی خود هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

عوارض تزریق ژل و چربی برای اندام تناسلی مردان

روش های تزریق ژل و چربی تقریباً عوارض و مزایای مشابه به خود را دارد. از عوارض این روش ها میتوان به سفتی و قرمزی، سوزش التهاب و برآمدگی روی آلت تناسلی اشاره کرد و اینکه در ابتدا ظاهر آلت می‌تواند کمی حالت غیر طبیعی به خود بگیرد که با مرور زمان با حل شدن ژل و چربی شکل طبیعی  به دست می آید.
این عوارض بعد از یک هفته از بین خواهند رفت گفته می‌شود عوارض تزریق چربی برای آلت تناسلی بیشتر از ژل می باشد. زیرا بخشی از چربی تزریق شده به بدن جذب میشود و برای مثال ممکن است که وارد ریه شود و سبب ایجاد مشکلات تنفسی گردد به همین دلیل است که بعضی از کلینیک های زیبایی تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی را انجام نمی‌دهند.

مزایای تزریق ژل و چربی برای افزایش آلت تناسلی مردان

از مزایای بیشمار تزریق ژل و چربی می توان به مواردی مانند مشاهده نتایج پس از تزریق اشاره کرد. در تزریق اول فرد متقاضی شاهد افزایش ۲۰ درصدی سایزه آلت تناسلی خود می شود . اما اگر فرد نیاز به افزایش سایز بیشتر داشته باشد در جلسه بعدی می تواند تزریق ژل و چربی را انجام دهد.

تزریق ژل و چربی به الت تناسلی از روش های ساده سریع و بدون درد می باشد که برای انجام آن چند دقیقه وقت نیاز است. فرد به راحتی بعد از تزریق می تواند کلینیک را ترک کند و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد. عوارض این جراحی بسیار نادر و کم است و هزینه آن به مراتب پایین‌تر از عمل جراحی می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی

اگرچه تزریق ژل و چربی با عوارض بسیار کمی روبه‌رو است اما احتمال بروز بعضی عوارض می‌تواند در این روش درمانی وجود داشته باشد.

. کبودی این عارضه طبیعی است که در دو روز اول بعد از تزریق می تواند بیشتر به چشم آید  و به مرور زمان از بین میرود.

. آلت چند روز به نحو قابل توجهی می تواند دچار تورم شود اما این تورم به زودی برطرف می‌شود. پزشک ممکن است که داروهای ضد تورم را تجویز کند شما باید داروها را طبق نظر پزشک مصرف کنید.

. اگر درد شدید یا مشکل در زمان ادرار داشتید باید هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنید.

. تا ۲۴ ساعت هچگونه رابطه جنسی نباید داشته باشید.

. ژل با ویتامین e داروهای ضد التهاب و آسپرین تداخل ایجاد می‌کند و می‌تواند سبب خونریزی یا کبودی شود برای افزایش سایز آلت تناسلی خود از ژل استفاده کرده اید این داروها را نباید قبل  و بعد از انجام درمان استفاده کنید.

برای تزریق ژل و چربی برای آلت تناسلی باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟

برای تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی به کلینیک‌های تخصصی پوست و مو یا متخصص ارولوژی می‌توانید مراجعه کنید. در این کلینیک‌ها جراح متخصص زیبایی به شما در خصوص این روش درمانی مشاوره خواهند داد.

فردی که ژل یا چربی تزریق می‌کند باید فرد حرفه ای و با تجربه باشد و ژل یا چربی را به صورت یکنواخت تزریق کند. زیرا یکنواخت نبودن می تواند ظاهر ناناسبر و احساس نارضایتی را  ر ایجاد کند.

برای افزایش سایز آلت تناسلی چند جلسه تزریق چربی نیاز است؟

برای رسیدن به نتیجه بهتر و بنابر تشخیص پزشک متخصص تعداد جلسات و دفعات تزریق چربی می تواند بیشتر از یک جلسه باشد تا قطر آلت تناسلی فرد به سایز مورد نظر و دلخواه برسد. میزان افزایش قطر آلت تناسلی را میتوان با یک جلسه درمان دیگر بیشتر کرد.

ماندگاری افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق ژل چقدر است؟

ژل های هیالورنیک اسید بعد از گذشت یک الی دو هفته از تزریق به طور طبیعی با بافت آلت تناسلی که خواهد شده  و ماندگاری آنها می‌تواند معمولاً بین ۱ تا ۲ سال باشد. ژل ها به آهستگی توسط بدن جذب خواهد شد . اگر تمایل به حفظ نتایج با تزریق ژل را دارید باید در فواصل معینی تزریق را دوباره انجام دهید.

ماندگاری افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق چربی چقدر است؟

تزریق چربی  برای آلت تناسلی می تواند تا دو سال با خود ماندگاری داشته باشد که به مرور زمان چربی های مرده دفع می‌شود و باید دوباره تزریق انجام شود.

آیا تزریق ژل و چربی می تواند در آلت تناسلی دردناک باشد؟

تزریق ژل و چربی توسط سوزن های بسیار ظریف و ریز  انجام می شود. در صورت لزوم قبل از تزریق ممکن است که پزشک و بی حسی موضعی استفاده کند. بنابراین فرد در هنگام تزریق هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد فقط ممکن است که بعد از گذشت زمان بی حسی کمی احساس سوزش و درد در قسمت تزریق ایجاد شود که آن را می توان به راحتی تحمل کرد.

زمان بهبودی چقدر است؟

بعد از تزریق ژل تا چند روز  اول می تواند احساس سوزش خفیف ایجاد شود اما سوزش و درد به سرعت برطرف خواهد شد. در خصوص تزریق چربی به آلت تناسلی زمان بهبودی بیشتری نیاز می باشد‌  زیرا چربی های اضافه از ناحیه های مختلف بدن مانند شکم و پهلو خارج شده و جای زخم کوچک می‌تواند به وجود آید که بهبود جای این زخم می تواند حدود یک الی دو هفته زمان ببرد.

با تزریق چربی به واژن سایز اندام تناسلی چقدر بزرگ می شود؟

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که افرادی که برای افزایش سایز آلت تناسلی خود به پزشک مراجعه می‌کنند انتظارات افزایش طول یا قطر دو برابر برای آلت  تناسلی خود را  نباید داشته باشند . در جلسات تزریق ژل و چربی  نهایتاً ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش وجود دارد البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که این نتیجه در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. در واقع اگر تمام مراحل به درستی و توسط یک متخصص با تجربه انجام شود میزان افزایش ۳۰ الی ۴۰ درصدی قطر آلت تناسلی وجود دارد. لازم است بیان کنیم که تزریق ژل و چربی به اندام تناسلی نمی‌تواند طول آن را بزرگتر کند  فقط می‌تواند قطر آلت تناسلی را افزایش دهد.

مشاوره با پزشک برای تزریق ژل و چربی به اندام تناسلی

آقایانی  که دچار ناتوانی های جنسی در روابط زناشویی هستند و خجالت می‌کشند که در خصوص افزایش سایز آلت تناسلی خود با پزشک صحبت کنند به همین دلیل یکی از دشوارترین مراحلی که برای تزریق ژل و چربی  مطرح می شود . این است که بتوانیم خجالت خود را کنار بگذارید. به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کنید و یا وقت مشاوره بگیرید.

اولین باری که به کلینیک می روید و مشاوره می کنید باید خجالت خود را کنار بگذارید. شما می توانید در این جلسات انتظارات خود را در خصوص افزایش سایز آلت تناسلی با پزشک در میان بگذارید تا بتواند به شما کمک کند تا بهترین روش را برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود استفاده کنید.
ما به شما پیشنهاد میکنیم که در این جلسات هر گونه سوال و نگرانی که در خصوص آلت تناسلی و ناتوانی مردانه در زمان رابطه زناشویی دارید را با پزشک در میان بگذارید تا بتوانند تصمیم درستی برای شما بگیرد .

در اولین جلسه مشاوره پزشک متخصص برای شما روش های تزریقی را برای افزایش سایز آلت تناسلی توضیح می‌دهد و اندام تناسلی شما را مورد اندازه‌گیری قرار می‌دهد . درنتیجه بهترین روش ها برای شما مشخص خواهد شد. در این جلسه میزان ژل یا چربی که برای رسیدن به اندام مورد نظر لازم است نیز مشخص خواهد شد و طبق آن هزینه نیز تعیین می شود.

هزینه تزریق ژل و چربی به اندام خصوصی مردان

به دلیل اینکه این عمل جز عمل های زیبایی به شمار می‌رود به شرکت بیمه هیچگونه هزینه‌ای برای آن متقبل نخواهد شد. هزینه تزریق ژل و چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی به هزینه پزشک تعداد دفعات تزریق و حجم ژل یا چربی تزریق شده بستگی دارد. جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی الهیه می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید. خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان میباشد.

ناتوانی مردان

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – ناتوانی مردان

تزریق ژل به ناحیه تناسلی مردان بهتر است یا تزریق چربی؟

اگر بخواهیم بیان کنیم که کدام گزینه بهتر است باید آنها را مورد بررسی قرار دهیم روش های تزریق چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی در مقایسه با تزریق ژل به زمان بیشتری نیاز دارد.  زیرا تزریق چربی یک فرآیند دو مرحله ای می باشد که  در  مرحله اول چربی از بدن خارج خالسازی و سپس به ناحیه تناسلی تزریق می‌شود. بنابراین نسبت به تزریق ژل نیاز به زمان بیشتری دارد.

تزریق ژل ساده تر و سریعتر از تزریق چربی انجام می‌شود .
تزریق چربی می تواند در بلند مدت ماندگاری بیشتری داشته باشد .
در تزریق چربی از هیچگونه ماده غیر طبیعی استفاده نمی‌شود و چربی از بدن خود فرد خارج خواهد شد ..در حالی که در  طی تزریق ژل یک ماده مصنوعی وارد بدن میشود .
در تزریق چربی از چربیهای واسته بدن فرد استفاده می‌شود که می‌تواند تناسب اندام را برای افراد به دنبال داشته باشد اما به طور کلی نمی توان تشخیص روش مناسب برای افزایش سایز آلت تناسلی برای افراد را در نظر گرفت و این کار باید حتماً توسط یک پزشک مشخص شود.
هردوی این روش ها می تواند گزینه های مناسبی باشد اما اینکه کدام روش برای شما بهترین نتیجه را حاصل می کند و بسته به وضعیت آلت تناسلی شما و همچنین تشخیص پزشک متخصص شما است .

جهت انتخاب روش مناسب به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبای الهیه مراجعه کنید و زیر نظر پزشکی روش مورد نظر برای خود را انتخاب کنید.

بهترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کدام است؟

همانطور که بیان کردیم از سال‌های بسیار دور روش‌های زیادی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان به کار گرفته می شود اعم از روش‌های داروی، جراحی ، تزریق و …..
خیلی از این روش ها به دلیل ناکارآمد بودن به فراموشی سپرده شده اند. روش‌های جراحی نیز وجود دارد که نتیجه آن بزرگ شدن دائمی آلت تناسلی از روش‌های جراحی برای افراد پیشنهاد می شود که طول آلت تناسلی آنها از حد استاندارد بسیار کوچکتر باشد. مثلا اگر طول آلت تناسلی آنها کمتر از ۷ سانتیمتر باشد پیشنهاد می شود که جراحی انجام شود.
اثرات روش‌های جراحی دائمی است اما در اکثر موارد بعد از عمل جراحی نیاز به تزریق ژل و چربی دارد و شکل و فرم اندازه آلت تناسلی آنها به حالت طبیعی بازگردد.
عمل جراحی می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. کم خطر ترین و کم عارضه ترین روش برای افزایش سایز آلت تناسلی تزریق ژل و چربی است.

نتیجه گیری

ناتوانی مردان در خصوص روابط زناشویی می‌تواند مشکلات زیادی را در زندگی آنها حاصل کند. همچنین میتواند  بر  روی اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار باشد. دلایل زیادی وجود دارد که آقایان دچار ناتوانی جنسی در زمان رابطه زناشویی می شود. اگر با مشکلات ناتوانی جنسی روبرو شدید باید هرچه سریعتر برای درمان آن اقدام کنید تا بتوانید از بروز بیماری‌های سخت و ناخواسته جلوگیری کنید. همچنین آقایان هستند که به دلیل کوچکی آلت تناسلی دچار ناتوانی در برقراری رابطه زناشویی هستند که آقایان میتوانند از روش‌هایی مانند تزریق ژل و چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده کنند. اگر شما نیز با مشکلات ناتوانی جنسی روبرو هستید و میخواهید درمان مناسبی را برای آن در نظر بگیرید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار بگیرید  و بهترین درمان را بسته به نوع مشکل خود انتخاب و به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/p4KBg

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/dt7CYJim