بهترین دکتر برای افزایش قطر اندام خصوصی در تهران

بهترین دکتر برای افزایش قطر اندام خصوصی در تهران

بهترین دکتر برای افزایش قطر اندام خصوصی در تهران

نگرانی مردان در مورد اندازه و قطر آلت تناسلی معمول می باشد. این نگرانی در روابط زناشویی و اعتماد به نفس مردان تاثیر بسیاری دارد، با کمال خوشبختی باید بگوییم امروزه پاسخی برای کمک به این مشکل وجود دارد.

افزایش قطر اندام خصوصی نه تنها برای مردان موثر است بلکه به نحوی برای همسرشان نیز مزیت دارد. زیرا با گذشت زمان، زنان ممکن است دچار “شلی” واژن شوند که می‌ تواند رابطه جنسی را برای آنها بسیار نامطلوب سازد.

جراحی ‌ها برای این روش پرهزینه، دردناک و با عوارض زیادی همراه می باشد. تقویت قطر اندام خصوصی می ‌تواند این مشکل را درمان و متعاقبا نیاز به جراحی واژن را برطرف کند. راه‌ های افزایش قطر آلت تناسلی با فیلر و چربی در ادامه‌ مطلب توضیح داده شده است.

کلینیک الهیه

مشاوره رایگان کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کلینیک الهیه

تزریق ژل به اندام خصوصی  چیست؟

تزریق ژل ،درمانی غیر جراحی برای بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی مردان است. با تزریق ژل می‌ توان آلت را بلندتر یا قطورتر کرد.

میتوان  طول و قطر را همزمان افزایش داد. هرچند اندازه آلت موضوع ممنوعه‌ای است که بسیاری از آقایان از صحبت درباره آن اجتناب می‌ کنند، اما واقعیت این است که مردان بسیاری به دلیل کوچک بودن آلت احساس شرمندگی می ‌کنند.

در این بین داشتن آلتی بزرگتر خواسته بسیاری از آقایان در سراسر جهان است. روش ‌های مختلفی برای بزرگ کردن آلت ابداع شده است، اما تنها روش برای به دست آوردن یک نتیجه ایمن تزریق ژل است.

به تازگی روش ‌های جراحی جدیدی برای بزرگ و قطور کردن آلت ابداع شده است، اما دوران بهبود این جراحی ‌ها طولانیتر از تزریق ژل است و عوارض و خطرهای متعددی را به دنبال دارد.

بزرگ کردن آلت تناسلی مزایای متعددی دارد که در جنبه‌ های مختلف زندگی نمود می ‌یابد. با بزرگ شدن آلت تناسلی انگیزه جنسی مرد نیز افزایش می‌ یابد و با بیشتر لذت بردن از روابط و افزایش اعتماد به نفس با شور و اشتیاق مضاعفی زندگی خود را دنبال می‌ کند.

مراحل انجام تزریق ژل به اندام خصوصی

با پیشرفت تکنولوژی ژل‌های تزریقی، پزشکان شاهد پیشرفت در بزرگ‌کردن اندام خصوصی به روش غیر‌جراحی هستند.  بدین منظور پزشکان از همان محصولاتی استفاده می‌کنند که FDA استفاده از آنها را برای بهبود وضعیت گونه‌ها و لب‌ها تأیید کرده است .

اما این بار پزشکان این محصولات را به آلت تناسلی و گلان یا سر آلت تزریق‌می‌کنند تا به میزان قابل توجهی حجم و طول اندام خصوصی را افزایش ‌دهند.

تزریق ژل جهت افزایش سایز و حجم آلت بیشترین تاثیر را بر روی قطر آن دارد. در تزریق ژل به آلت از بیهوشی موضعی استفاده‌می‌شود بطوری که فرد در طول تزریق هوشیار است و حدودا 30 الی 45 دقیقه به طول‌می‌انجامد. فرد بلافاصله پس از درمان می‌تواند فعالیت‌های روزمره‌ی خود را از سربگیرد و نیازی به بستری‌شدن ندارد.

مزایای تزرق ژل به اندام خصوصی

افزایش اعتماد به نفس

کوشش بیشتر برای حفظ سلامتی

تقویت اراده برای بهبود دیگر جنبه ‌های زندگی

معایب تزریق ژل به اندام خصوصی

مقداری کبودی و حساسیت به لمس

اندام خصوصی تا چند روز به طور  قابل توجهی متورم است.

در صورت درد شدید یا دشواری در دفع ادرار خود سریع با متخصص تماس بگیرید.

کاندیدای مناسب تزریق ژل به اندام خصوصی

یک کاندیدای خوب برای روش ‌های افزایش آلت تناسلی، کسی است که یک یا چند مورد از شرایط زیر را داشته باشد:

اندازه اندام خصوصی کمتر از حد متوسط

عدم اعتماد روانی به اندازه اندام خصوصی

مبتلا به انزال زودرس

سن بالای 18 سال

عدم ابتلا به بیماری ‌های جدی (مانند بیماری ‌های عفونی شدید، عوارض عروقی یا لنفاوی و غیره)

عدم ابتلا به عفونت ‌های مقاربتی فعال

نداشتن شرایط فیموزیس یا پارافیموزیس

عدم ابتلا به بیماری پپرونی فعال

حساس به هیچ پرکننده ی مبتنی بر HA یا PMMA نیست (ممکن است نیاز به آزمایش‌ های حساسیت داشته باشد).

لطفاً  اگر جراحی قبلی اندام خصوصی  داشته اید ،آن را  با پزشک در میان بگذارید تا مناسب بودن شما برای درمان مشخص شود.

همچنین توجه داشته باشید که تقویت مردانه برای رفع خم شدن یا انحنای اندام خصوصی نیست.

هزینه های تزریق ژل به اندام خصوصی

هزینه تزریق ژل برای افزایش قطر آلت تناسلی مردانه، بسته به میزان درمان متفاوت است. این قیمت‌ها شامل هزینه‌های مواد بی‌حسی و هزینه‌های جراحی است. هزینه‌ی دقیق هر درمان را فقط پس از مشاوره کامل می‌توان تعیین کرد.

مراقبت های قبل از تزریق ژل به اندام خصوصی

چند روز قبل از درمان موهای اضافی اطراف آلت خود را بزنید.

در روز درمان، محل مربوطه را با آب و صابون تمیز کنید.

یک هفته قبل از درمان از مصرف آسپرین، ویتامین E، داروهای ضد التهابی خودداری ‌کنید تا از خونریزی، کبودی و یا سایر عوارض احتمالی پیشگیری ‌شود. لطفا از مصرف داروهای ذکر شده چه در طول درمان و چه پس از آن اجتناب‌ کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به اندام خصوصی

تا چند هفته‌ اول از برقراری رابطه جنسی و یا تحریک آلت خودداری ‌کنید. به مدت حداقل 3 هفته از برقراری رابطه‌ معقدی غیرایمن  بپرهیزید. در هفته‌ اول روزانه حداقل دوبار آلت خود را بشویید. چنانچه در هفته‌ اول رابطه‌ جنسی داشتید پس از اتمام حتما آلت خود را بشویید.

لازم است که 2 تا 4 هفته‌ اول پس از تزریق برای بررسی وضعیت و در صورت نیاز درمان ‌های بعدی به مطب دکتر مراجعه ‌کنید.

معمولا پس از گذشت 2 هفته، نتایج حاصل از تزریق به بهترین حد خود می ‌رسند .

اثرات و نتایج تزریق ژل به اندام خصوصی

بیماران می ‌توانند بلافاصله پس از تزریق  شاهد نتیجه آن باشند. البته نتایج نهایی تزریق ظرف مدت 1 تا 2 هفته بعد از تزریق نمایان خواهد شد. مدت زمان مورد نیاز برای ظهور نتایج به نوع محصولات استفاده شده در تزریق بستگی ‌دارد.

دوره نقاهت تزریق ژل به اندام خصوصی

تزریق ژل نیاز به استراحت ندارد و شما می‌ توانید به ‌راحتی فعالیت ‌های روزانه خود را ادامه دهيد. کبودی و تورم ناشی از تزریق ژل  پس از چند ساعت برطرف می ‌شود.

تعداد جلسات تزریق ژل به اندام خصوصی

تزریق ژل در یک جلسه انجام می ‌شود مدت ‌زمان آن به میزان تزریق ژل و مهارت پزشک بستگی دارد. معمولاً برای تزریق ژل سی تا شصت دقیقه زمان نیاز است.

مشاوره

کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی الهیه با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی  ارایه کند.

شاید این مطالب نیز برای شما جذاب باشد:

https://clinicelahieh.com/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%b7%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-2/

https://clinicelahieh.com/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

https://clinicelahieh.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%88-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86/

نتیجه گیری

تزریق ژل به اندام خصوصی در بیشتر زیبا جویان عزیزی  که به افزایش قطر فکر می کنند و حتی از زود انزالی رنج‌ می‌ برند توصیه می شود و این تزریق باعث بهبود کنترل و افزایش مدت زمان انزال هم خواهد شد.

با این همه لازم به ذکر است که انزال با سایر عوامل روانشناختی ارتباط دارد.

در این مقاله به روش تزریق ژل به اندام خصوصی که برای افزایش قطر و طول مناسب است اشاره کردیم، همانطور که گفته شد تزریق ژل به اندام خصوصی برای کدام از زیبا جویان عزیز مناسبتر می باشد و کدام یک از آنها می توانند از این روشها استفاده کنند، در ضمن این روشها بسیار بی خطر است و کاملاً ایمن بوده و شما می توانید با خیال راحت این تزریق ها را انجام دهید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و  مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

https://forosh-kharid.com

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/yGiGmnqw

تلگرام:

https://t.me/clinic_elahieh

گپ:

https://gap.im

سروش:

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا:

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا:

https://eitaa.com/clinicelahieh