رنگ طبیعی دستگاه تناسلی مردان

رنگ طبیعی دستگاه تناسلی مردان

رنگ طبیعی دستگاه تناسلی مردان

اگر شما نیز جزو آن دسته از آقایانی هستید که با تغییر رنگ در آلت تناسلی رو به رو هستید و نگران این مسئله می باشید  بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید. طیف گسترده از شرایط طبیعی برای آلت تناسلی آقایان وجود دارد. آلت تناسلی آقایان چه ختنه شده وچه ختنه نشده از نظر طول، قطر و رنگ ظاهر می تواند تفاوت داشته باشد. در آلت تناسلی مردان رگ هایی وجود دارد که می‌توان در بعضی مناطق  ظاهری پر از برآمدگی و ناهمواری و تغییر رنگ داشته باشد. در میان دلایل مختلف ایجاد کننده در بیشتر موارد تغییر در  آلت تناسلی آقایان طبیعی می باشد. برای مثال در زمان تحریک جنسی نوک آلت تناسلی می‌تواند به رنگ قرمز پررنگ یا بنفش رنگ در آید که قبلا در حین رابطه جنسی یا خود ارضایی این رنگ وجود نداشته است. علت این تغییر رنگ در آلت تناسلی می تواند افزایش جریان خون باشد که به شما کمک می کند تا نعوظ خود را حفظ کنید . با این حال اگر در حالت عادی دچار این وضعیت هستید احتمال وجود مشکل جسمانی می تواند در شما وجود داشته باشد.

علت تغییر رنگ دستگاه تناسلی مردان

ناهنجاری های گوناگون می تواند بر روی پوست آلت تناسلی مردان تاثیر گذار باشد. این اختلالات پوستی در سرتاسر بدن نیز وجود دارد که آلت تناسلی مردان و همچنین دیگر قسمت‌های بدن را می تواند تحت تاثیر خود قرار دهد. برای مثال می‌توان به بیماری پسوریازیس یا درماتیت سبورئیک اشاره کرد. در میان این ناهنجاری‌ها برخی نیز فقط آلت تناسلی آقایان را تحت تاثیر قرار می دهند مانند سرطان آلت تناسلی.  بعضی از دلایل تغییر رنگ در آلت تناسلی مردان عبارتند از.

. عفونت آلت تناسلی مرد

ایجاد تغییر رنگ در آلت تناسلی مردان گاهی می‌تواند به دلیل ایجاد عفونت به ویژه بیماری های مقاربتی باشد. یک نمونه از این عفونت‌ها سفلیس می باشد که امکان ایجاد پوست سبز ، صورتی یا خاکستری را می تواند به دنبال داشته باشد. همچنین بعضی از عفونت‌های ویروسی نیز می‌تواند سبب یک یا چند مورد ضایعات پوستی کوچک محکم و برجسته یا ضایعات کوچک محکم و گود شود.

. لیکن پلان آلت تناسلی مرد

لیکن پلان می‌تواند سبب ایجاد جا های صاف و برجسته کوچک روی  آلت تناسلی مردان شود. این برجستگی اغلب با خارش می توانند همراه شود. در بعضی مواقع زخم های دردناک می تواند ایجاد شود. لیکن پلان معمولاً به خودی خود از بین می‌رود و نیاز به هیچگونه درمانی نخواهد داشت مگر اینکه خارش آزاردهنده باشد که به کمک  کرم های کورتیکو استروئید می‌تواند خارش را تسکین دهید.

. بالانیت

بالانیت زروتیکا اوبلیتراس زمانی اتفاق می افتد که التهابات طولانی مدت و مزمن سبب سفید یا سفت شدن پوست نزدیک نوک آلت تناسلی مردان شود . دهانه مجرای ادرار غالباً توسط این بافت سفت و احاطه خواهد شد که در نهایت سبب انسداد جریان ادرار یا منی میشود. کرم های آنتی باکتریال کورتیکواستروئید  یا ضد التهاب ممکن است که این مشکل را تسکین دهد اما در صورت انسداد مجرای  نیاز به انجام عمل جراحی برای بازگرداندن آن وجود خواهد داشت.

. درماتیت تماسی آلت تناسلی مرد

درماتیت تماسی اغلب به دلیل استفاده کردن از کاندوم لاتکس در آقایانی که حساسیت به لاتکس کاندوم دارند ایجاد  میشود. در این حالت معمولاً تغییر رنگ در آلت تناسلی می تواند خود را به صورت لکه های قرمز یا خارش دار نشان داده شود.  گاهی اوقات نیز توسط پاره شدگی و یا مایعاتی از اطراف لکه ها به بیرون نشت کند. افرادی که  مبتلا به درماتیت تماسی  هستند باید از کاندوم های مصنوعی غیر لاتکس کمک بگیرند از طرفی کاندوم های طبیعی به اندازه کافی در برابر عفونت ویروسی نقص ایمنی بدن انسان محافظت ایجاد نمی کند . البته علاوه بر کاندوم هر نوع ماده محرک دیگری می‌تواند باعث بروز بثورات شود که این وضعیت بیشتر در فصل تابستان  اوج می‌گیرد.

. سرطان پوست آلت تناسلی مردان

سرطانهای پوست آلت می‌تواند شامل تغییر رنگ طبیعی دستگاه تناسلی مردان شود از جمله:

. اریترو دلاری کوئیورات
. بیماری بوون  آلت تناسلی مرد
. آدنوکارسینوما
. بیماری پاژه نوک سینه
. پاپولوز بوونوئیدی

علت کبود شدن دستگاه تناسلی مردان

حلقه‌های ویبراتور آلت تناسلی سبب به دام انداختن خون در آلت تناسلی و نعوظ قوی تر می شود اما ممکن است مشکلاتی را نیز با خود به دنبال داشته باشد که کبود شدن آلت تناسلی یکی از این مشکلات است . بهتر است قبل از استفاده از این وسایل از جنس آنها مطمئن شوید . اگر در مورد تغییر رنگ آلت تناسلی خود نگران هستید و می خواهید بدانید که رنگ طبیعی دستگاه تناسلی مردان چگونه است می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک بین المللی الهیع در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید. همچنین در این کلینیک  روش های درمانی متنوعی برای افزایش سایز و قطر آلت تناسلی در مردان استفاده می شود که شما می توانید از روش های متنوع استفاده کنید و نتایج خوبی را حاصل کنید .

ما در این قسمت از مقاله در خصوص بزرگ کردن دستگاه تناسلی مردان با تزریق ژل و چربی  مطالبی را برای شما بیان خواهیم کرد‌  پس با ما همراه باشید.

بزرگ کردن دستگاه تناسلی مردان با تزریق ژل

آخرین تحقیقات در خصوص درمان جنسی نشان می دهد که برای رضایت در زمان رابطه جنسی قطره آلت تناسلی در مردان نسبت به طول آن اهمیت بیشتری دارد و باید این تحقیق با توجه به توصیفات و نظر زنان در خصوص لذت جنسی تایید شده است. انواع مختلفی از روش‌های جراحی برای افزایش سایز دستگاه تناسلی مردان وجود دارد اما  باید عواقب منفی ناشی از عمل جراحی را تحمل کرد در حالی که به راحتی و با روش‌های با حداقل تهاجم و بی خطر می توان به افزایش قطر آلت تناسلی در طولانی مدت پرداخت. مزایای هر دو روش برای افزایش فوری قطر آلت تناسلی از طریق درمان های حجم دهنده لایه درم و افزایشی تدریجی  فراهم می شود.
یک سوزن بسیار کوچک در زیر پوست آلت تناسلی قرار داده می‌شود که  امکان تزریق کننده مخصوص را فراهم خواهد کرد. این امر تولید کلاژن طبیعی در بدن را تحریک می کند و باعث  افزایش ضخامت آلت تناسلی می شود. میزان افزایش قطر آلت تناسلی را میتوان با یک جلسه درمان دیگر افزایش داد. این روش نتایج کاملاً قابل پیش بینی با خود به دنبال دارد و ماندگار میباشند و روند درمان نیز قابل تحمل است.

اگر جهت بزرگ کردن آلت تناسلی به فکر استفاده از تزریق ژل هستید در این صورت نیاز است به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید که آگاهی و مهارت کافی در روند درمان را داشته باشد.. این روش بسیار ساده است و شبیه به استفاده از پرکننده های تزریق به دیگر قسمت‌های بدن میباشد. متخصصین ما در  کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه این روش را برای افرادی که ممکن است در ابتدا خواهان انجام عمل جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی باشند انجام می دهند.

متقاضیان درمان

متقاضی مناسب برای بزرگ کردن آلت تناسلی افرادی هستند که شرایط زیر در آنها وجود داشته باشد:

. قطر یا ضخامت آلت تناسلی آنها کمتر از حد طبیعی باشد.
. عدم اعتماد به نفس به دلیل اندازه آلت تناسلی.

. ابتلا به علائم زود انزالی ( ۳۰ درصد از آقایان یا بیشتر با این مشکل روبرو هستند)

. داشتن انتظارات واقع بینانه از آنچه نمی توانند با کمک فیلر های تزریقی به دست آورند.

با توجه به طیف وسیعی از تحقیقات منتشر شده به این نتیجه رسیدند که طول توسط اندازه آلت تناسلی مردان درحالت شل بین ۷ تا ۱۰ سانتی متر است و در حالت نعوظ بین ۱۲ تا ۱۶ سانتیمتر است‌. همچنین دور آلت تناسلی در حالت شل بین ۹ تا ۱۰ سانتی متر و در حالت نعوظ بین ۱۲ سانتیمتر است .

افرادی که به دنبال راه حل برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند اغلب تصویری نادرست از آنچه که واقعیت است دارند. بنابراین بحث در خصوص درک شما از اندازه آلت تناسلی و همچنین داشتن انتظارات روشن و واقع بینانه از آنچه با روش های بزرگ کردن آلت تناسلی قابل دستیابی است مهم می باشد . این موضوع در طول جلسه مشاوره بررسی خواهد شد و شما می توانید تمامی سوالات  خود را قبل از انجام درمان بپرسید. در شرایط زیر ژل تزریقی ردکسیس نمی تواند مناسب باشد:

. آقایانی که مشکلات جدی سلامتی دارم مانند: بیماری‌های عفونی شدید ،عوارض عروقی یا لنفاوی  و …

. آقایانی که دچار بیماری‌های آمیزشی فعال هستند.

. آقایانی که سابقه حساسیت به ژل ها را دارد.

. آقایانی که سابقه سایر جراحی های آلت تناسلی داشته اند.

فراینده درمان

بزرگ کردن دستگاه تناسلی مردان با استفاده از تزریق ژل میتواند درمان نسبتاً سریع باشد. این روش درمانی تنها حدود یک ساعت یا کمی بیشتر طول خواهد کشید. پزشک با تجربه و حرفه ای با دقت اجرا به سر کلاهک و آلت و بدنه آلت تناسلی برای افزایش اندازه آن تزریق خواهد کرد.
یک سوزن بسیار کوچک برای تزریق استفاده می شود و بدان معناست که این روش بسیار ساده بی خطر و با کمترین درد و ناراحتی همراه است. معمولاً برای این درمان نیازی به بی حس کننده های موضعی نخواهید داشت.
بزرگ کردن دستگاه تناسلی مردان سالهاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد و نتایج بسیار رضایت بخش و طبیعی برای بیماران به دنبال داشته است. معمولا افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان بسیار قابل توجه است اما نتایج ممکن است که از هر فرد به فرد دیگر متفاوت باشد. این افزایش حجم می تواند به مدت یکسال و گاهی اوقات بیشتر ماندگاری داشته باشد. اما باید بیان کرد که تمام این افزایش حجم دائمی نیست و معمولاً برای حفظ آن باید درمان های بیشتر انجام شود.

کدام نوع ژل بهتر است؟

انواع گوناگونی از محصولات تزریقی در بازار وجود دارند که در کلینیک ها از آنها استفاده می شود. تزریق ژل  می تواند مزایای خاص خود را داشته باشد اما تجربه نشان داده که ژل رد کسیس  برای آلت تناسلی توانسته بهترین تاثیر را به جای بگذارد.

مراقبت های بعد از درمان

این درمان کاملا محرمانه خواهد بود و جزئیات شما با شخص دیگری در میان گذاشته نخواهد شد . بعد از انجام درمان شما نیازی به استراحت کردن ندارید و می‌توانید به محض پایان درمان فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید . ممکن است که بعد از درمان در حد  جزئی کبودی ایجاد شود که احتمالا  خیلی زود برطرف می شود. یا اینکه در طی  دو هفته زمان نیاز است تا کامل  برطرف شود.  اما تاثیرات جنسی بر جای  نخواهد گذاشت. با این حال توصیه می‌کنیم که به مدت حداقل دو روز بعد از انجام درمان از برقراری رابطه جنسی و دیگر فعالیت های جنسی خودداری کنید.

عوارض جانبی تزریق ژل به دستگاه تناسلی مردان

ممکن است که بعد از تزریق ژل به آلت تناسلی مردان دچار تورم خفیف ،قرمزی، درد و سفتی شوند این علائم معمولاً خفیف تا متوسط هستند و بعد از تقریباً سه  روز یا کمتر بهبود پیدا می‌کنند .

اگر ورم دارید می توانید برای کاهش آن از کمپرس سرد استفاده کنید و در صورت درد نیز می توانید پانادول مصرف کنید .
از  مصرف ویتامین E، داروهای ضد التهابی، آسپرین و ایبوپروفن باید خودداری کنید.  زیرا می‌تواند سبب افزایش خونریزی و کبودی نیشود.
قبل از انجام درمان و  در طول آن و بعد از انجام درمان باید از  مصرف این داروها خوداری کنید.
اگر علائم بیان شده یا هرگونه نگرانی خاص خاصی دارید از تماس با پزشک خود دریغ نکنید.

آیا این درمان با درد همراه است؟

درد جزئی همراه با درمان می‌تواند وجود داشته باشد ژل مورد استفاده در این روش حاوی لیدوکائین می باشد که بلافاصله ناحیه تحت درمان را بی حس خواهد کرد. همچنین ناحیه سرد می‌شود که می‌تواند به کاهش درد کمک کند.. با منقبض کردن رگ های خونی میتواند باعث جلوگیری از کبودی نیز شد با کمک  آرنیکا قبل و بعد از تزریق نیز می‌توانید میزان کبودی را به حداقل برسانید.

دستگاه تناسلی مردان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه – دستگاه تناسلی مردان

ماندگاری تزریق ژل به دستگاه تناسلی مردان چقدر است؟

سازندگان ژل ردکسیس ادعا می کنند که ماندگاری محصولات آنها می‌تواند تا یکسال یا بیشتر باشد.. در خیلی از افراد متقاضی می‌توان تا یک سال باقی بماند اما در بعضی دیگر چند ماه کمتر ماندگاری دارد . بدن هر فرد به طور متفاوتی ژل را تغذیه خواهد کرد و همچنین ضخامت بافت های پوست و عضلات هر یک با دیگری متفاوت می باشد . به طور معمول ماندگاری ژل ها می تواند بین ۳ تا ۶ ماه تاثیرات کامل را به جای بگذارد و سپس به تدریج به وضعیت قبل از عمل باز خواهد گشت.

هزینه تزریق ژل به دستگاه تناسلی مردان

قبل از تزریق ژل به دستگاه تناسلی مردان  هزینه های مورد نیاز برای رسیدن به بهترین نتیجه به شما ارائه خواهد شد. هزینه ژل های لازم جهت افزایش آلت تناسلی خیلی زیادی نخواهد بود.
جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید. خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان چگونه است؟

تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان برای افزایش حجم و طول آلت تناسلی انجام می گیرد در این روش نیز مانند دیگر روش های تزریق چربی چربی های مورد نیاز از قسمتهای مختلف بدن مانند شکم و پهلو با کمک روش لیپوماتیک یا لیپوساکشن از بدن خارج خواهد شد و بعد از آماده سازی  چربی به ناحیه تناسلی آقایان تزریق خواهد شد.

مراحل تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان

تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان یک روش آسان و مطمئن با ماندگاری بالا است که آقایان میتوانند از آن استفاده کنند. این روش درمانی می‌تواند نتایج فوق العاده‌ای را رقم بزند قبل از انجام عمل در قسمت هایی که قرار است تزریق چربی انجام شود ضدعفونی و بی حس کننده زده میشود.
استخراج لایه چربی با کمک  دستگاههای مخصوص انجام می‌گیرد و بعد از آن چربی خارج شده به دستگاه های  سانتریفیوژ فرستاده می‌شود تا مواد زائد از آنها جدا  و خالص شود. سپس ناحیه تناسلی ضدعفونی و بی‌حس می‌شود و در نهایت چربی آماده شده با کمک سرنگ های مخصوص به ناحیه تناسلی آقایان تزریق می شود. افزایش چربی می تواند سبب افزایش قطر آلت تناسلی ،طول آلت تناسلی و زیباسازی دستگاه تناسلی مردان شود.

مزایای تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان

تزریق چربی مزایای بیشماری را می تواند با خود به دنبال داشته باشد از جمله می‌تواند سبب افزایش اعتماد به نفس در آقایان شود. با کمترین درد و خونریزی همراه است ماندگاری بالایی نسبت به تزریق مواد دیگر مانند ژل  دارد و می تواند سبب رضایت جنسی در آقایان شود.
اگر علاقه به استفاده از این روش  برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی خود هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی الهیه تحت نظارت متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک با انجام این روش بپردازید.

نتایج و اثرات تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان

بعد از تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان فرد متقاضی می تواند اثرات تزریق را به خوبی مشاهده کند و تغییرات حاصل از این روش را ببیند. چند هفته زمان میبرد تا نتایج نهایی این عمل مشاهده شود بعد از آن شما می توانید در طولانی مدت از نتایج به دست آمده لذت ببرید.

تعداد جلسات تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان

تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان معمولا نیاز به یک تا سه جلسه درمان برای رسیدن به نتیجه مورد نظر دارد. در صورتی که دوره درمان به خوبی انجام شود میتوان نتایج  دائمی را مشاهده کرد.

تزریق ژل به دستگاه تناسلی مردان بهتر است یا تزریق چربی؟

اگر بخواهیم این دو روش را باهم مقایسه کنیم باید بیان کنیم که در روش تزریق چربی به دستگاه تناسلی مردان در مقایسه با تزریق ژل نیاز به زمان بیشتر خواهید داشت.  زیرا تزریق چربی یک فراینده دو مرحله می باشد که در مرحله اول  چربی از بدن خارج و در مرحله بعدی به آلت تناسلی تزریق خواهد شد. بنابراین نسبت به روش تزریق ژل نیاز به زمان بیشتری دارد.

. تزریق ژل به آلت تناسلی ساده تر  و سریع تر  از طریق چربی به آلت تناسلی انجام میشود.

. تزریق چربی می تواند در بلند مدت ماندگاری بیشتری داشته باشد زیرا قسمتی از چربی برای همیشه در ناحیه تحت درمان باقی خواهند ماند.

. در تزریق چربی از یک ماده طبیعی که  از بدن خود فرد استخراج می شود استفاده خواهد شد در حالی که در تزریق ژل یک ماده مصنوعی وارده بعد خواهد شد.

. در تزریق چربی از چربی های انباشته شده در بدن برای تزریق آلت تناسلی استفاده می‌شود که این می‌تواند برای افراد خوشحال کننده باشد.  اما به طور کلی تشخیص روش مناسب برای افزایش آلت تناسلی بر عهده پزشک متخصص می باشد‌  ما نمی توانیم به طور کلی روشی را بر دیگری بهتر اعلام کنیم‌.
هر دو روش ها می تواند مناسب برای افزایش سایز آلت تناسلی باشد و تفاوت زیادی در بین این دو روش وجود ندارد.  اما اینکه کدام روش برای شما گزینه مناسب تر می باشد بسته به وضعیت آلت تناسلی شما و همچنین تشخیص پزشک شما دارد .

شما می توانید جهت تعیین روش مناسب بر رسیدن به نتیجه مورد نظر با متخصصین ما در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبای الهیه مشورت داشته باشد.

با تزریق چربی و ژل سایز دستگاه تناسلی مردان چقدر بزرگ می شود؟

نکته ای که نیاز است به آن اشاره کنیم این است که افرادی که برای افزایش سایز آلت تناسلی خود به پزشک مراجعه می کنند انتظار افزایش طول یا قطر دو برابر را  نباید داشته باشند. حداکثر میزان قطر که می‌تواند طی چند سال به وجود آید و نهایتاً ۳۰ الی ۴۰ درصد است.
لازم است بیان کنیم نتایج نیز در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. در واقع اگر تمام مراحل به درستی و توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام شود می‌تواند زمینه افزایش ۳۰ الی ۴۰ درصدی قطر الت تناسلی را داشت.
لازم است بگویم که تزریق ژل و چربی به اندام تناسلی نمی تواند طول آلت تناسلی را بلندتر کند اما در زمان غیر نعوظ می تواند طول آلت فرد را بلندتر به نظر برساند.

دستگاه تناسلی مردان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه – دستگاه تناسلی مردان

آیا تزریق ژل و چربی به دستگاه تناسلی مردان دردناک است؟

تزریق ژل و چربی توسط سوزن های بسیار ریز انجام خواهد گرفت در صورت لزوم قبل از تزریق آلت تناسلی فرد به طور موضعی بی‌حس  خواهد شد.  بنابراین فرد در زمان تزریق هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد. بعد از گذشت زمان بی حسی ممکن است که احساس درد یا سوزش در قسمت های تزریق شده ایجاد شود که البته آن نیز قابل تحمل است و نیازی به استفاده از مسکن نیست.

برای تزریق چربی و ژل به آلت تناسلی باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟

برای تزریق ژل و چربی به دستگاه تناسلی مردان باید به کلینیک های تخصصی پوست و مو یا متخصصان اورولوژی مراجعه کنید که در این کلینیک‌ها جراحان متخصص زیبایی با تجربه و مهارتی  که دارد این کارها را برای شما انجام خواهند داد . فردی که ژل یا چربی را تزریق می‌کند باید فردی کاملا حرفه ای و با تجربه باشد و جریان چربی را به صورت یکنواخت تزریق کند . زیرا یکنواخت نبودن ظاهر آلت تناسلی را از حالت طبیعی خارج می کند و می تواند باعث ایجاد حس نارضایتی شود.

زمان بهبودی چقدر است؟

بعد از تزریق ژل تا چند ساعت اول احساس سوزش خفیف  می تواند وجود داشته باشد.  اما این سوزش بدن به سرعت برطرف خواهد شد. تزریق چربی نیز نیاز به زمان بیشتر برای بهبودی دارد زیرا  چربی استخراج شده از ناحیه های مختلف  شکم و ران خارج شده  و جای زخم کوچکی روی بدن ایجاد شده است که برای بهبودی کامل این زخم ها حدود یک تا دو هفته زمان نیاز است.

مشاوره با پزشک برای تزریق ژل و چربی به دستگاه تناسلی مردان

بیشتر آقایان خجالت می‌کشند که در خصوص افزایش سایز آلت تناسلی خود یا مشکلاتی که در ناحیه تناسلی وجود دارد صحبت کنند به همین دلیل یکی از دشوارترین مراحلی که برای تزریق ژل و چربی مطرح می‌شود این است که خجالت را کنار بگذارید و وقت مشاوره بگیرید. بعد از آن باید در خصوص انتظاراتی که دارید با پزشک مشورت داشته باشید تا بتواند به شما کمک کند تا بهترین روش ها برای رسیدن به نتیجه مورد نظر استفاده کنید.
ما به شما پیشنهاد میکنیم که در جلسه مشاوره هرگونه سوال یا نگرانی در مورد آلت تناسلی خود  دارید و  میزان افزایش سایزی  که دوست دارید ایجاد شود را با پزشک در میان بگذارید تا بتواند تصمیم درستی برای شما بگیرد. در اولین جلسه مشاوره پزشک برای شما   روش های تزریقی را پیشنهاد می دهد و همچنین اندام تناسلی شما را مورد اندازه‌گیری قرار می‌دهد و در نهایت بهترین درمان را به شما پیشنهاد می‌کند. در این جلسه مشاوره میزان تغییر که برای رسیدن به نتیجه مورد نظر لازم است نیز مشخص خواهد شد و طبق آن هزینه درمان نیز تعیین می شود.

نتیجه گیری

ما در این مقاله در خصوص رنگ طبیعی دستگاه تناسلی مردان مطالبی را بیان کردیم بیان کردیم که دستگاه تناسلی مردان می تواند  رنگهای مختلفی داشته باشد و هر کدام با دیگری متفاوت باشد. تغییر رنگ در دستگاه تناسلی مردان می تواند به دلایل مختلفی به وجود آید.  اما آقایان هستند که با مشکلات زیادی در ناحیه تناسلی رو به رو هستند. این آقایان باید مورد معاینه و درمان قرار گیرند و بسته به نوع مشکل در ناحیه تناسلی درمان را آغاز کنند . همانطور که می دانید برقراری رابطه جنسی در بین زوجین اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر مشکلی در این ناحیه چه  در مردان و چه در زنان ایجاد شود می‌تواند باعث کاهش میل جنسی و از بین رفتن رابطه زناشویی آنها شود . اگر با مشکلاتی مانند تغییر رنگ در دستگاه تناسلی روبرو هستید یا با کوچکی آلت تناسلی مواجه هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبای الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک مورد معاینه و درمان مناسب را انتخاب نمایید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید بسته به شرایط خود از این خدمات استفاده کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/irGHV

نماشا:

https://www.namasha.com/v/ovDFkeoa