بهترین کلینیک در اصفهان برای بزرگ و قطور کردن آلت تناسلی

بهترین کلینیک در اصفهان برای بزرگ و قطور کردن آلت تناسلی

بهترین کلینیک در اصفهان برای بزرگ و قطور کردن آلت تناسلی

حدود 45 درصد از مردان فکر می‌کنند که آلت تناسلی آن‌ها کوچک است. اندازه آلت نقش مهمی در زندگی جنسی دارد. به همین دلیل بسیاری از مردان، نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند. بسیاری از مردان آرزو دارند که آلت آن‌ها بزرگ‌تر باشد. به هر حال، بیشتر مردان بیش از حد نگران خودشان و توانایی‌هایشان در ارضا کردن شریک جنسی خود هستند. خبر خوب این که، اگر شما فکر می‌کند که آلت تناسلی شما کوچک است، روش‌های ساده‌ای برای افزایش طول آن وجود دارد.

کوتاه بودن طول آلت تناسلی یک عامل نگران کننده در برخی از مردان می­‌باشد و همین امر باعث کمبود اعتماد به نفس و احساس ناخوشایندی در آن‌ها می‌­شود. چاقی و داشتن اضافه وزن،جراحی پروستات، بیماری پیرونی، آلت نهفته و کشیدن سیگار از رایج­ترین علل کوتاهی آلت تناسلی مردان است. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی متخصصین اورولوژی توانسته‌اند با روش جراحی افزایش طول آلت این مشکل را برطرف کنند. جراحی افزایش آلت تناسلی چگونه انجام می‌شود،مزایا و معایب آن چیست؟ در ادامه به‌طور کامل توضیح داده شده است.

اول باید بدانیم اندازه طبیعی آلت تناسلی به چه میزانی می‌باشد؟ یک آلت تناسلی مردانه به صورت طبیعی چقدر باید بزرگ باشد و چه میزانی طول داشته باشد؟ اندازه آلت تناسلی به طور متوسط در حالت خوابیده و شل 3.6 اینچ (9.16 سانتی متر) ، و 5.17 اینچ (13.24 سانتی متر)  در حالت کشیده (از استخوان لگن تا نوک آلت تناسلی اندازه‌گیری می‌شود) و 5.16 اینچ (13.12 سانتی متر) در حالت نعوظ است.

متوسط دور آلت تناسلی در حالت خوابیده 3.7 اینچ (9.31 سانتی متر) و 4.59 اینچ (11.66 سانتی متر) در حالت نعوظ است.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

انواع روش های بزرگ و قطور کردن آلت تناسلی

افزایش قطر الت با تزریق ژل

در روش افزایش الت با ژل موارد حجیم کننده را زیر پوست آلت تناسلی جهت پدیدار شدن الت کلفت تزریق می کنند که باعث اختلال در حس آلت تناسلی و نامنظمی در پوست منطقه تناسلی شده و از طرفی بعد از چند ماه دوباره جذب می شوند و لذا درمان مناسبی برای بزرگ کردن الت نمی باشد و اصلاً از نظر علمی پیشنهاد نمی گردد. از عوارض ماندگار این تزریق از بین رفتن حس منطقه آلت تناسلی می باشد و لذا از نظر علمی اصلاً روش مناسبی برای بزرگ کردن الت نبوده و مطلقاً توصیه نمی شود.

دستگاه های کشنده آلت تناسلی

امروزه روش های مختلف کششی را برای بزرگ کردن الت تناسلی ذکر می کنند که این کشش ها از نظر علمی درست نبوده و در بسیاری از موارد باعث ایسکیمی و کاهش خون رسانی به بافت آلت تناسلی شده و ممکن است توان نعوظ فرد را به خطر بیاندازد. از نظر علمی هنوز در دنیا ثابت نشده و لذا همه تبلیغات در این روش نیز غلط و پوچ و بی اساس می باشد.

قرص افزایش قطر الت تناسلی مردان

امروزه شاهد تبلیغات قرص ها و ژل هایی در فضای مجازی و ماهواره ها هستیم که مصرف قرص و یا مالیدن ژل های مخصوص به آلت تناسلی را به عنوان روش بزرگ کردن الت تناسلی مردان و افزایش قطر آن معرفی می کنند که بر اساس تحقیقات انجام شده در دنیا هنوز هیچ قرص افزایش طول دستگاه تناسلی مردان و دارویی و ژل های مالیدنی که باعث افزایش طول آلت تناسلی مردان شود کشف نشده است و لذا این روش تبلیغات نیز کاملاً دروغ است و گول تبلیغات کاذب را نخورید.

آلت تناسلی

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-آلت تناسلی

تزریق چربی به الت تناسلی مردان

این روش برای افرادی مناسب است که آلت کوچکی دارند یا قطر آلت آن‌ها کم است. مردانی که به چنین مشکلاتی دچار هستند، می‌توانند با تزریق ژل، آلتی کلفت‌تر و بلندتر داشته باشند.

توجه داشته باشید که تزریق چربی شرایط خاصی دارد و همه افراد نمی‌توانند به این روش، برای بزرگ کردن الت خود روی بیاورند. از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

وکیوم

واکیوم دستگاهی است که با مکانیسم کاهش خون آلت تناسلی باعث متورم شدن آن می شود که در مواردی جهت اختلال نعوظ استفاده می شود ولی این دستگاه نیز جهت بزرگ کردن الت کاملاً بی اثر بوده و از نظر علمی اصلاً توصیه نمی شود.

جراحی بزرگ کردن قطر الت تناسلی مردان

قطع کردن لیگمان های های آویزان کننده آلت روشی است که برای افزایش طول آلت تناسلی مردان در بعضی مراکز درمانی جهت افزایش طول آلت تناسلی پیشنهاد می شود. این عمل برای بزرگ کردن آلت تناسلی به اندازه 2 الی 4 سانتی استفاده می شود ولی از بزرگترین معایب آن لخت شدن و افتادگی شدید آلت است و در هنگام نعوظ آلت تناسلی رو به بالا حرکت نمی کند و افتادگی شدید دارد و لذا باعث اختلال شدید در مقاربت جنسی خواهد شد. بنده اصلاً این روش را به عنوان درمان برای افزایش طول آلت تناسلی پیشنهاد نمی کنم.

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ

تمرینات کششی دستی یعنی استفاده از دست برای ماساژ  آلت تناسلی شما است. این هدف برای کشش پوست است. در این نوع ورزش های دستی ، روان کننده به آلت تناسلی زده می شود و به آرامی ماساژ می یابد. این تمرین برای کشش پوست آلت تناسلی شما است که در نتیجه به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. برای دستیابی به نتایج سریعتر باید مرتباً این کار را انجام دهید.

انواع ماساژ ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی

تمرینات کششی برای آلت تناسلی مرد می تواند کمک کند تا به طور طبیعی آلت تناسلی شما بزرگ شود.

ورزش ماساژ:

در این نوع ورزش های دستی ، روان کننده به آلت تناسلی زده می شود و به آرامی ماساژ می یابد. این تمرین برای کشش پوست آلت تناسلی شما است که در نتیجه به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. برای دستیابی به نتایج سریعتر باید مرتباً این کار را انجام دهید.

ورزش جلکینگ:

این شایع ترین شکل ورزش در بین مردان است. به ضخیم شدن آلت تناسلی کمک می کند. در صورت افزایش اندازه آلت تناسلی مرد ، توصیه می شود این کار را حداقل یکبار در روز انجام دهید. نحوه انجام این ماساژ به این صورت است که باید هر دو دست را روی آلت تناسلی قرار داده و به آرامی از بالا به پایین حرکت دهید.

ورزش های کششی:

این تمرین شبیه دوشیدن گاو است. این یکی از بهترین تمریناتی است که می تواند منجر به کلف شدن آلت تناسلی شود. در این روش فقط از انگشت شست و انگشت اشاره استفاده می شود. نحوه ی انجام این ورزش به این صورت است که باید: با استفاده از انگشت شست و انگشت اشاره پوست را از بالا به پایین بلغزانید. این کار را به مدت 20 دقیقه انجام دهید. (اطمینان حاصل کنید که خودارضایی نمی کنید).  اگر نعوظ وجود دارد، بگذارید آلت تناسلی مرد شل شود و بعد از 5 دقیقه ادامه دهید. هر روز حداقل 20 دقیقه این تمرین را تکرار کنید.

تزریق چربی به الت تناسلی چیست؟

تزریق چربی روشی است که با استفاده از ذخایر چربی بدن باعث بزرگ شدن آلت تناسلی آقایان می‌شود. در این روش پزشک به خارج کردن چربی اضافی نقاط مختلف بدن از قبیل ران یا شکم می‌‌پردازد سپس آن را به درون آلت تناسلی تزریق می‌‌کند تا اندازه مورد نظر به دست بیاید. تخلیه و آماده سازی چربی طی مدت کوتاهی انجام می‌‌شود و برخلاف روش‌های جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی بیمار دچار درد بسیار کمی خواهد شد و دوران بهبود را به سرعت سپری خواهد کرد.

تزریق چربی، به اندام تناسلی آقایان، برای بزرگ و قطور کردن آلت تناسلی آقایان انجام می شود که در این روش نیز مانند دیگر روش های تزریق چربی، روش لیپوماتیک یا لیپوساکشن برای تخلیه چربی استفاده می کند و پس از آماده سازی چربی آن را به ناحیه تناسلی آقایان تزریق می کنند.

تزریق چربی به آلت تناسلی، یک جراحی پلاستیک کم تهاجم است که برای بزرگ کردن آلت تناسلی (افزایش قطر آلت و طول آلت تناسلی) انجام می شود. در این عمل، پزشک از روش لیپوساکشن برای برداشتن سلول‌ های چربی از یک منطقه از بدن فرد استفاده می ‌کند. سپس چربی استخراج شده، توسط دستگاه های مخصوصی پردازش می شود و چربی خالص مجددا به آلت تناسلی تزریق می‌ شود.

در روش تزریق چربی، برخلاف تزریق فیلرهای پوستی، احتمال پس زده شدن توسط بدن وجود ندارد. اما به دلیل جذب مجدد چربی تزریق شده، نتایج حاصل از آن متفاوت و غیر قابل پیش بینی است.

مراحل انجام تزریق چربی به الت تناسلی

جراحی افزایش قطر آلت تناسلی بیشترین درخواست جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان است. اگرچه روش‌های جراحی مختلفی برای این کار پیشنهاد شده است، اما روشی که بیش از همه ترجیح داده می‌شود تزریق چربی اتولوگ است که شامل استفاده از چربی‌های دیگر اعضای بدن برای افزایش قطر آلت تناسلی مردان است.

تزریق چربی اتولوگ (یعنی از بیمار برداشت شده) برای افزایش قطر آلت تناسلی مردان پرکاربردترین روش و روش ارجح از نظر ایمنی و دستیابی به نتایج مورد نیاز است. این روش می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی انجام شود (اگرچه بیهوشی عمومی یا استفاده از آرام بخش ترجیح داده می‌شود) و از سه مرحله ساده تشکیل شده است:

مکش چربی شکم / ران (برداشت چربی اتولوگ)

این اولین مرحله است که در آن سلول‌های چربی از یک منطقه از بدن فرد (پزشک به درستی تشخیص داده که برای این کار مناسب است) از طریق برش‌های بسیار کوچک با استفاده از یک کانول مخصوص از بدن شما برداشت می‌شوند.

آماده‌سازی چربی

چربی پس از برداشت، به طور خاصی پردازش می‌شود تا هرگونه بافت غیر چربی از بین برود. این کار اطمینان می‌دهد که بقای چربی پس از جراحی در داخل آلت تناسلی به حداکثر می‌رسد و افزایش قطر آن حفظ می‌شود.

تزریق چربی در آلت تناسلی مرد

چربی از طریق یک برش کوچک روی آلت تناسلی تزریق می‌شود. این مرحله‌ای است که تخصص و تجربیات پزشک باعث ایجاد تفاوت در نتیجه کار می‌شود. نحوه تزریق چربی نتیجه زیبایی‌شناسی عمل را تعیین می‌کند. هدف این است که آلت تناسلی شما ظاهری طبیعی داشته باشد و چربی در قطر آن به طور مساوی توزیع شود. متأسفانه، بیشتر پزشکان هنوز تکنیک اولیه را که 20 سال پیش برای اولین بار معرفی شده بود، انجام می‌دهند و به همین دلیل اغلب آن‌ها نتایج نابرابری را گزارش می‌کنند و از این رو تزریق چربی اتولوگ را رد می‌کنند. پزشکان دو مرحله بسیار ساده برای حل این مشکل معرفی کرده‌اند:

چربی از طریق یک انژکتور بسیار نازک تزریق می‌شود. به این ترتیب، پزشکان سلول‌های چربی بزرگتری را که مسئول به اصطلاح گرانولوم (توده‌های چربی) هستند و از نظر زیبایی ناخوشایند هستند، فیلتر می‌کنند.

پزشکان نعوظ مصنوعی ایجاد می‌کنند و سپس چربی را تزریق می‌کنند. این کار تضمین می‌کند که چربی در هر دو حالت راست و شل آلت تناسلی طور مساوی توزیع شود.

به طور متوسط، با این روش افزایش حدود 30٪ در قطر آلت تناسلی مردان حاصل می‌شود. با این وجود در بعضی از بیماران، نتایج چشمگیر اولیه ممکن است با گذشت زمان فروکش کند. اینکه آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر و همچنین میزان آن متاسفانه غیرقابل پیش‌بینی است اما با مراقبت خوب بعد از عمل می‌توان آن را به حداقل رساند.

مزایای تزریق چربی به آلت تناسلی

جراحی سرپایی (عدم بستری شدن شبانه در بیمارستان)

زمان عمل 1 ساعت و 2-3 ساعت بهبود در کلینیک است

حداقل اسکار و ناراحتی بعد از عمل

نتایج دائمی – 30-50٪ افزایش در حالت شل و نعوظ آلت تناسلی

می‌تواند همزمان با جراحی افزایش طول آلت تناسلی مردان و ختنه برای بهبود نتایج همراه باشد

این تکنیکی است که به طور گسترده انجام می‌شود و پزشکان باتجربه می‌توانند همراه با حصول بهترین نتایج زیبایی‌شناسی، قطر آلت تناسلی را تا 30 درصد افزایش دهند

این روش کم تهاجمی است، می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی انجام شود و هیچ عارضه قابل توجهی ندارد

از سلول‌های خود بیمار استفاده می‌شود و به همین ترتیب خطر پس زدن مواد وجود ندارد

دوره بهبودی معمولاً بسیار کوتاه است و فعالیت‌های طبیعی جنسی می‌تواند حدود 4-6 هفته پس از عمل از سر گرفته شود.

تنها گزینه جایگزین برای تزریق چربی اتولوگ که پزشکان توصیه می‌کنند، تزریق فیلر در آلت تناسلی مردان است. در ادامه می‌توانید اطلاعات مربوط به سایر روش‌های جراحی را بخوانید. اگرچه پزشکان آن‌ها را توصیه نمی‌کنند، اما در صورت آگاهی کامل از جوانب مثبت و منفی هر نوع درمان، می‌توانند آن‌ها را به بیماران ارائه دهند.

معایب تزریق چربی به الت تناسلی

روش‌های تزریق ژل و چربی تقریبا عوارض و مزایای مشابه دارند. از عوارض این روش‌ها می‌توان به قرمزی، سفتی، درد، سوزش و التهاب و برآمدگی روی آلت اشاره کرد و اینکه در ابتدا ظاهر آلت کمی حالت غیر طبیعی دارد که به مرور با حل شدن چربی و ژل شکل طبیعی خود را به دست خواهد آورد. این عوارض معمولا بیشتر از یک هفته ماندگار نیستند و بعد از این مدت برطرف می‌شوند

کاندیدا مناسب تزریق چربی به الت تناسلی

آقایان بالای ۱۸ سال

آقایانی که به بلوغ جنسی رسیده‌اند.

آقایانی که دوست دارند حجم اندام تناسلی  خود را افزایش دهند.

افرادی که از طول آلت تناسلی خود متناسب با شرایط جسمانی شان رضایت ندارند.

افرادی که دچار برخی اختلالات پزشکی هستند که باعث کوچک شدن سایز آلت تناسلی شده است.

افرادی که به منظور بهبود اعتماد به نفس یا افزایش عملکرد جنسی قصد بزرگ کردن‌ آلت تناسلی خود را دارند.

افرادی که اندازه آلت تناسلی آنها بیش از حد کوچک است یا دچار نعوظ دردناک هستند یا آلت تناسلی آنها در هنگام نعوظ خم می‌شود.

هزینه های تزریق چربی به الت تناسلی

هزینه ها در این روش به میزان تخلیه و تزریق چربی،  وسایل و تجهیزات استفاده شده،  مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک بستگی دارد.

اگر می‌خواهید از هزینه‌ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به الت تناسلی

پزشک در جلسه مشاوره اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد، به همه سوالات شما پاسخ می‌دهد، سابقه پزشکی تان را به طور دقیق ارزیابی می‌‌کند و به انجام معاینه جسمانی می‌‌پردازد تا از مناسب بودن شما برای جراحی اطمینان حاصل کند. پزشک برای کسب نتایج مطلوب از جراحی از شما می‌‌خواهد به رعایت موارد زیر بپردازید:

برای تسریع فرایند بهبودی از استعمال دخانیات خودداری کنید.

از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و داروهای گیاهی خودداری نمایید زیرا ریسک بروز خونریزی را افزایش می‌دهند.

پزشک صرف نظر از نوع عملی که قرار است انجام شود به شما توصیه می‌‌کند قبل و بعد از جراحی از کم آبی بدن خود جلوگیری نمایید تا دوران بهبودی به خوبی سپری شود.

معمولا تزریق چربی به صورت سرپایی انجام می‌شود اما بهتر است پس از عمل یک نفر شما را تا منزل برساند و حداقل یک شب پس از عمل از شما مراقبت نماید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به الت تناسلی

از دست زدن به محل تخلیه و تزریق چربی خودداری کنید.

از انجام فعالیت‌های سنگین بپرهیزید.

از کمپرس سرد استفاده کنید.

از انجام رابطه جنسی تا یک ماه خودداری کنید .

داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.

اثرات و نتایج تزریق چربی به الت تناسلی

ما می‌توانید پس از مدت کوتاهی رابطه جنسی خود را آغاز کنید. اگر شما برای بزرگ کردن آلت تناسلی تان به تزریق چربی پرداخته اید باید تا یک هفته از رابطه جنسی خودداری کنید. پزشک با توجه به نوع عمل جراحی انجام شده به همه بیماران خود می‌گوید ممکن است حدود 3 الی 6 ماه طول بکشد تا آنها نتایج نهایی حاصل از درمان را مشاهده کنند. به این ترتیب شما باید کمی صبور باشید تا در نهایت به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

 پس از جراحی عملکرد آلت تناسلی شما به حالت عادی بر می‌گردد و شما هیچ گونه نگرانی در ارتباط با دفع ادرار یا نعوظ نخواهید داشت. ممکن است شما در هنگام نعوظ دچار درد خفیفی شوید که جای نگرانی وجود ندارد و به سرعت از بین خواهد رفت. شما می‌‌توانید با رعایت کردن برخی نکات دیگر به بهبود خود در روزهای پس از عمل کمک کنید. ماساژ دادن آلت تناسلی در طول روز می‌تواند از تشکیل توده چربی یا نامتقارن شدن آلت جلوگیری کند. در برخی موارد پزشک برای افزایش طول آلت تناسلی استفاده از افزایش دهنده آلت را توصیه می‌کند تا نتیجه دلخواه ایجاد گردد. قبل از انجام هر روشی با پزشک خود صحبت کنید تا شما را راهنمایی کند.

دوره نقاهت تزریق چربی به الت تناسلی

بسته به وسعت لیپوساکشن، طول دوران نقاهت ممکن است که طولانی باشد. افرادی که از این روش برای افزایش قطر آلت تناسلی خود استفاده می‌کنند بایستی حداقل به مدت 24 ساعت استراحت کامل کنند و تا گذشت 1 هفته از انجام هرگونه فعالیتی خودداری کنند. این افراد معمولاً می‌توان پس از گذشت 1 الی 2 هفته انجام فعالیت‌های سبک و رابطه جنسی را از سر بگیرند. همچنین بهتر است بدانید که ممکن است پس از تزریق چربی به آلت فرد در حالت نعوظ احساس درد جزئی کند.

هیچ روش یا تکنیکی برای بزرگتر کردن قطر آلت تناسلی وجود ندارد که نتایج آن پایدار و بدون عوارض باشد.

تعداد جلسات تزریق چربی به الت تناسلی

تزریق چربی در یک جلسه انجام می شود و زمان آن به میزان تخلیه چربی و آماده‌سازی آن بستگی دارد که معمولاً یک تا دو ساعت طول می کشد.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب بباشد:

https://clinicarad.com/lxtj

:https://clinicarad.com/gsb4

https://clinicarad.com/as6c

نتیجه گیری

نکته‌ای که نیاز می‌بینیم به آن اشاره کنیم این است که افرادی که برای بزرگ کردن آلت خود به پزشک مراجعه می‌کنند انتظار افزایش طول یا قطر دو برابری نداشته باشند. حداکثر میزان قطری که طی چندین جلسه اضافه می‎شود نهایتا 30 الی 40 درصد است. البته لازم به ذکر است که این نتیجه در افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

در واقع اگر تمامی مراحل و امور درست و استاندارد و توسط فرد با تجربه و متخصص انجام شود، می‌توان تضمین افزایش 30 الی 40 درصدی قطر آلت تناسلی را داد؛ لازم است بگوییم که تزریق ژل و چربی به اندام تناسلی نمی‌تواند طول آلت را بلندتر کند اما در زمان‌های غیر نعوظ آلت فرد بلندتر به نظر می‌رسد.

تزریق چربی یکی از معدود راه‌های مورد تایید و بی خطر برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه است. این روش بدین صورت است که از چربی‌های اضافی دور شکم و یا پهلوها ساکشن می‌شود. این چربی‌ها کمی فیلتر می‌شود و مواد زائد آن گرفته می‌شود و سپس به دور آلت تناسلی تزریق می‌شود. نکته مهم این است که حتماً این چربی را از بدن خود فرد متقاضی لیپوساکشن می‌کنند، دلیل این کار این است که فرد به چربی فرد دیگر حساسیت ندهد.

نکته مهم دیگر این روش فیلتر کردن چربی‌های ساکشن شده است. چون احتمال دارد به خاطر وجود ناخالصی‌ها این عمل که نوعی پیوند محسوب می‌شود تسط با آلت هماهنگ نشود و سلول‌های چربی مرده و دفع شوند. همچنین در صورت فیلتر نکردن امکان ایجاد عفونت نیز وجود دارد.

تزریق چربی به آلت می‌تواند تا دو سال اثرگذاری داشته باشد که به مرور زمان چربی‌های مرده دفع خواهند شد و می‌بایستی دوباره چربی تزریق شود.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org