کاشت ابرو FUT

کاشت ابرو FUT

کاشت ابرو FUT

ابرو از جمله نواحی صورت است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره می گذارد.  در واقع داشتن ابروهای پرپشت یکی از مشخصه‌های زیبایی به شمار می‌رود . اما خیلی مواقع ممکن است افراد با افزایش سن،  مشکلات هورمونی، مبتلا شدن به بعضی بیماریها و یا  مصرف بعضی داروها با مشکلاتی از جمله ریزش و خالی شدن ابروها روبرو شوند که می‌تواند برایشان ناخوشایند و ناراحت کننده باشد.  معمولا در چنین شرایطی افراد به دنبال روش‌هایی مانند استفاده از مداد ابرو،  تاتو و هاشور می روند تا بتوانند فرم بهتری برای ابروهای خود ایجاد کنند‌  اما نکته مهم اینجاست که این روشها موقتی می باشد و حتی می‌تواند سبب ریزش در ابروها شود. برای آن دسته از افرادی که از ریزش ابروهایشان ناراحت هستند  و از انجام روشهای موقتی خسته شدند روش دائمی کاشت  می‌تواند برای آنها توصیه شود.  این روش می تواند نتایج بسیار درخشانی را همراه داشته باشد. روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد که ما قصد داریم به بررسی کاشت ابروی FUT بپردازیم‌.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

دلایل ریزش ابرو چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به برسی کاشت ابرو با روش FUTبپردازیم بهتر است که دلایل ریزش ابرو مورد بررسی قرار گیرد.  عوامل زیادی می تواند سبب ریزش و خالی شدن موهای ابرو ها شود از جمله:
. افزایش سن:
به مرور زمان روند تولید مو از فولیکول های مو می تواند متوقف شود و موهای نازک و کم رنگ شوند و این امر کاملا طبیعی میباشد که ابروها نیز دچار ریزش می شود و یا از حجم و ضخامت آن ها کاشته می شود که بالا رفتن سن می تواند یکی از دلایل ریزش در ابروها باشد.

. بیماری های خود ایمنی:
در چنین شرایطی سیستم ایمنی بدن به طور اشتباه به سلولهای بدن حمله خواهد کرد که می‌تواند سلول‌های سالم که مسئول رشد موها هستند را مورد هدف قرار دهد و در نهایت سبب ریزش موها از جمله موهای ابرو ها شود.

. شرایط پوستی:
مشکلاتی مانند درماتیت،  اتوپیک پسوریازیس و درماتیت سبورئیک می تواند سبب ایجاد التهاب و خشکی در پوست شود و در نتیجه می تواند ریزش ابروها را نیز به دنبال داشته باشد.

. مشکلات تغذیه:
کمبود مصرف بعضی ویتامین ها و مواد معدنی مانند کمبود بیوتین، کمبود اسید های چرب و کمبود زینک همگی می‌توانند از دلایلی باشد که فرد دچار ریزش در ابروها شود.

. عوارض جانبی مصرف داروها:
بعضی از داروها یکسری عوارض می تواند با خود رقم بزند و می تواند روی ریزش ابروها نیز تاثیرگذار باشد.  مانند داروهایی که برای درمان و عمل سرطان استفاده می شود. همچنین شیمی درمانی.

کاشت ابرو به روش FUT چیست؟

کاشت ابرو در این روش یکی از روش‌های سنتی کاشت مو می باشد که در ابتدا پوست سر بی حس خواهد شد و مراحل درمان آغاز می‌شود.

. ابتدا برش نواری شکل و باریکی به وسعت یک تا یک و نیم سانتیمتر در پشت سر ابجاد خواهد شد تا برداشت فولیکول‌ها فراهم شود. دلیل انتخاب این ناحیه موهای پشت سر این است که این موها در مقابل ریزش مقاوم تر هستند و بعد از کاشت نیز دچار ریزش نخواهند شد.  باید در این مرحله برش را به گونه‌ای بزند که کمترین جای زخم و اسکار باقی بماند.
. در مرحله بعد نیاز است که گرافتهای برداشت شده از نوار جدا شوند. این مرحله باید با مهارت و دقت خاصی انجام شود،  به همین دلیل زیر میکروسکوپ مخصوصی این مرحله انجام می پذیرد. بسته به اینکه فرد بخواهد ضخامت ابروهای او در چه حدی باشد بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ گرافت نیاز است.
. بعد از جداسازی گرافیت ها برش های بسیار ریز و کوچکی بر روی ابروها زده خواهد شد تا امکان پیوند زدن فولیکول ها نیز فراهم شود.  عمق و زاویه موهایی که کاشت شده باید به گونه‌ای باشد که طبیعی ترین نتایج را با خود رقم بزند. همچنین باید به نحو و الگوی رشد ابرو های طبیعی فرد نیز اهمیت داده شود.

مزایای کاشت ابرو FUT

. نتایج کاملاً طبیعی به خصوص اگر این روش توسط یک متخصص با تجربه و با رعایت اصولی مانند زاویه رشد ابروها انجام شود.
. امکان پیوند تعداد بالای گرافت برای ابروهای، داشتن ابروهای پهن که فرد دوست دارد به آن دست پیدا کند.
. پنهان شدن زخم و اسکار  که در پی وارد شدن آسیب یا ضربه ایجاد شده و زیبایی ابرو را توانسته تحت تاثیر خود قرار دهد.
. افزایش  اعتماد به نفس به دلیل داشتن ابروهای پرپشت و زیبا
. از آنجایی که در این روش تعداد گرافت های زیادی برداشته می شود مقرون به صرفه تر نیز خواهد بود.
اگر شما نیز علاقه به کاشت ابروی طبیعی را دارید و می‌خواهید زیبایی چهره خود را افزایش دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه این کلینیک با انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار آن بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

توصیه های قبل از کاشت ابرو

یکی از مهمترین اقدامات در مورد کاشت ابرو به روشFUT شرکت کردن در جلسه مشاوره با پزشک اتاق پزشک به بررسی و معاینات لازم بپردازد.  از سلامت بدنی و عدم اطمینان به بیماری های زمینه و خاص در مورد شما آگاهی پیدا کند. از این رو نیاز است یکسری آزمایشات لازم را نیز انجام دهید از جمله:
. آزمایش خون و بررسی تعداد گلبول های قرمز و اطمینان از عدم ابتلا به کم خونی
. تست زمان پروترومبین و ترموپلاستین برای تعیین میزان لخته شدن خون
. قند خون ناشتا برای تشخیص ابتلا به دیابت
. آزمایش هپاتیت و ایدز
. آزمایشات هورمونی برای بررسی دلایل ریزش ابرو ها
فرد متقاضی باید یک سری نکات و مراقبت ها را در نظر داشته باشد تا با آمادگی بیشتر برای انجام جراحی جهت نتایج بهتر را برای خود ایجاد کند. نکاتی که باید قبل از کاشت ابرو  باید بدانید عبارتند از:

. حدود دو هفته قبل از کاشت ابرو باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد التهابی و غیر استروئیدی خودداری کنید. چرا که این داروها احتمال خونریزی در جراحی و بعد از آن را می تواند افزایش دهد، به همین دلیل شما باید لیستی از داروهایی که استفاده می کنید را در اختیار پزشک قرار دهید تا در صورت لزوم تغییرات در روند و نحوه مصرف آنها ایجاد شود.
. ۳ روز قبل از کاشت ابرو از تماس با نور مستقیم خورشید و آفتاب سوختگی باید خودداری کنید.
. از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی نیز باید دو هفته قبل از کاشت  خودداری شود.
. ۴۸ ساعت قبل از انجام کاشت ابرو  از خوردن قهوه و نوشیدنی های حاوی کافئین باید خودداری شود.
. حتما شب قبل از انجام جراحی دوش بگیرید و پوست خود را تمیز کنید چرا که استحمام تا ۴۸ ساعت بعد از کاشت ابرو ممنوع میباشد.
. روز جراحی صورت خود را کاملاً تمیز کنید و هيچگونه مواد آرایشی و بهداشتی روی صورت استفاده نکنید.

مراحل کاشت ابروFUT

کاشت ابرو به روشFUT یکی از جدیدترین روش هایی است که در کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی الهیه برای ترمیم مو استفاده می‌شود. مراحل کاشت ابرو در این روش بدین گونه است:
.  در جهت انجام این روش ابتدا پزشک محل پیوند روی ابروها را با کشیدن خطوط آماده خواهد کرد،  این خطوط طبق نظر و سلیقه فرد متقاضی آماده خواهد شد.
. ناحیه بانک مو با کمک داروهای بی حس کننده موقت آماده خواهد شد.
. در مرحله بعدی نوار کوچکی از بافت و پوست پشت سر فرد متقاضی که  تعداد کافی فولیکول مو دارد  برداشت خواهد شد‌ (علت انتخاب ناحیه پشت سر به عنوان بانک مو این است که موهایی که در این ناحیه وجود دارد به طور ژنتیکی در برابر ریزش مقاوم تر هستند).
. سپس گرافتهای خارج شده از سر توسط تکنسین ها از نوار بافتی جدا خواهند شد.
. درنهایت پزشکی متخصص با هنرمندی و دقت بالا کاشت ابرو را انجام خواهد داد که با ایجاد برش های کوچک در امتداد ابروها زاویه عمق و نحوه توزیع گرافت  را خواهد داشت.
همه این عوامل بر نحوه رشد ابروها بعد از کاشت تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین با توجه دقیق به الگوی رشد اطراف ابروها فرد متقاضی می تواند نتایج خوب و طبیعی را از این روش درمانی بهره مند شود.

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو به روشFUT دوره نقاهت نسبتاً کوتاهی را به دنبال دارد به گونه ای که چند روز بعد از انجام کاشت پوست ریزی و دلمه ها روی ابروها تشکیل می‌شود.  معمولاً تا چند هفته بعد از کاشت زخم در ناحیه اهدا در قسمت پشت سر ایجاد میشود که نیاز است بهداشت به خوبی رعایت شود و آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک استفاده شود تا از ایجاد عفونت جلوگیری به عمل آید.
توصیه ما به شما این است در صورت مشاهده خونریزی یا علائمی از ایجاد عفونت مانند تب،  ترشح و افزایش درد با پزشک تماس بگیرید.
بعد از کاشت چند هفته دچار ریزش می‌شود که این حالت جزئی از روند طبیعی ترمیم به شمار می رود و جای نگرانی در خصوص آن وجود ندارد.
توصیه ما به شما این است که در این دوره مراقبت های بیان شده توسط پزشک را به خوبی ادامه دهید و اجازه دهید روند بهبودی طی شود و بعد از گذشت مدتی شما شاهد رشد مجدد موهای کاشته شده خود خواهید بود.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

بعد از کاشت ابرو FUT لیستی از مراقبت ها و باید و نبایدهایی که در این دوره باید انجام دهید در اختیار شما قرار داده خواهد شد که رعایت آنها می‌توانند شما را به نتایج ایده‌آلی از این روش درمانی برساند. همچنین از هرگونه عوارض جانبی و ریزش ابروها جلوگیری کند. از آنجایی که کمی زمان خواهد بود تا گرافت ها بتوانند در جایی جدید خود ثابت بمانند، رعایت موارد زیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد:

. توصیه ما به شما این است که بعد از کاشت ابرو چند روز در منزل باقی بمانید و استراحت کنید.
. از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن به مدت یک ماه باید خودداری کنید.
. توجه داشته باشید که هیچ گونه فشار یا ضربه نباید به ابروهای خود  وارد کنید. چرا که می‌تواند احتمال ریزش ابروها را افزایش دهد‌
. از  فشار آوردن به ابروها باید خودداری کنید.
. بعد از انجام کاشت ابرو تا جایی که می‌توانید آب بنوشید تا  به بستر رشد و سلامت گرافت ها کمک کنید.
. از مصرف داروهای رقیق‌کننده خودداری کنید. اما داروها و آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک را طبق دستور و به طور منظم استفاده کنید.
. رژیم غذایی مناسبی را ادامه دهید،  انواع ویتامین ها ، پروتئین ها،  میوه جات و سبزیجات تازه را حتماً در رژیم غذایی خود قرار دهید.
. توصیه می کنیم تا حد امکان بعد از استحمام از خشک شدن موهای خود جلوگیری کنید،  تا اب روی ابروی  شما تماس نداشته باشد.
همچنین تا دو هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و رفتن به سونا،  سولاریوم و جکوزی باید خودداری کنید.

کاشت ابرو

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو FUT

هنگامی که صحبت از هزینه کاشت ابرو به میان می‌آید این نکته را باید مد نظر قرار دهید که نمی‌توان هزینه قطعی برای انجام این روش را بیان کرد. چرا که عوامل مختلفی از جمله تعداد گرافت های مورد نیاز به ابروهای مورد دلخواه،  کیفیت موهای ناحیه اهدایی،  دستمزد پزشک متخصص و  هزینه های کلینیک در تعیین هزینه نهایی نقش دارد.  بهترین کار برای اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک شرکت کردن در جلسات مشاوره قبل از انجام جراحی می باشد.
شما می توانید برای شرکت در جلسات مشاوره با متخصصین و کارشناسان ما در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه تماس حاصل فرمایید.
کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه با دریافت مجوزهای مورد نیاز  برای فعالیت در زمینه های زیبایی و پزشکی و همچنین برخورداری از بهترین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا و با کمک گرفتن از بهترین متخصصان با تجربه و حرفه ای بهترین خدمات را برای افراد متقاضی ارائه خواهد داد.
در کنار مشتری مداری رعایت کردن اصول و استانداردهای وزارت بهداشت از موارد دیگری است که در کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی الهیه تلاش خود را برای اجرای آن به کار گرفته است. جهت دریافت وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های کاشت ابرو می توانید با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید. خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان میباشد.

ماندگاری کاشت ابرو FUT چقدر است؟

در صورتی که شما کاشت ابرو را در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید، و خود شما نیز تمام مراقبت ها و نکات ارائه شده را در دوره نقاهت به خوبی انجام دهید نتایج کاشت ابرو کاملا دائمی و همیشگی خواهد بود.

آیا کاشت ابرو به روش FUT روش ایمنی است؟

کاشت ابرو FUT روش کاملا ایمنی میباشد به خصوص اگر توسط یک پزشک متخصص در این زمینه صورت گیرد.  اما با این حال و می‌تواند مانند تمام روش‌های جراحی با عوارض احتمالی روبه‌رو شود.  عوارضی مانند ورم در ناحیه اهدا و همچنین درد، کبودی در اطراف چشم ها، آسیب پوست سر،  خونریزی یا عفونت که با رعایت کردن توصیه‌ها و مراقبت ها هر چه سریعتر سلامت حاصل خواهد شد.

رشد ابروها بعد از کاشت ابرو FUT به چه صورت خواهد بود؟

مواردی که در مورد کاشت ابروFUT باید در نظر داشته باشید این است که قطعاً رشد موهای سر به مراتب خیلی سریع تر و بیشتر از موهای ابرو ها رشد دارند.  از این رو نیاز است که شما هر ۱۰ روز یکبار یا کمتر ابروهای خود را با کمک یک قیچی کوتاه کنید.
توجه کنید که تنها نوک ابروها را کوتاه کنید تا تغییری در زاویه روی شانه ها به وجود نیاید.
معمولاً ماههای اول بعد از کاشت، رشد ابروها می تواند سرعت بیشتری داشته باشد اما به مرور و روند رشد طبیعی و نرمال که به خود خواهد گرفت رشد ابروها کمتر خواهد شد.
نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم ریزش ابرو بعد از کاشت است،  که ریزش شوکی نامیده می‌شود و ابروها مجدد بعد از گذشت چند هفته رشد خواهند داشت و زیبا و پرپشت خواهند شد.

آیا تمام افراد می‌توانند کاشت ابرو به روشFUT را انجام دهند؟

یکی از اصلی ترین اقدامات در مورد گزینه‌های مناسب برای کاشت ابرو FUT این است که علت ریزش مو باید مشخص شود.  تا بدانید که آیا شما گزینه مناسب هستید یا خیر. علاوه بر این افرادی که علاقه به انجام این روش دارند باید در سلامت تکمیلی قرار گیرند و افرادی که مبتلا به عفونت ها و مشکلات پوستی هستند یا دچار دیابت هستند حتماً باید قبل از کاشت ابرو با پزشک مشورت داشته باشند. توجه داشته باشید که انجام این روش برای افرادی که مشکلات مربوط به لختگی خون دارند مناسب نخواهد بود.

معایب کاشت ابرو FUT

علاوه بر مزایای که این روش می‌تواند با خود به دنبال داشته باشد می‌تواند معایبی را  نیز رقم بزند،  از جمله:
.  انجام کاشت درد بسیار کمی دارد اما بخیه در این روش ضروری می باشد و انجام خواهد شد.  زیرا عمل جراحی به شمار می‌رود و در نتیجه باید مراقب باشید محله زخم  عفونت نکند.
. کاشت ابرو FUT باعث می شود که ابروهای زیبا و پرپشتی ایجاد شود.  ولی اگر پزشک در بخیه زدن جای نوار با ظرافت عمل نکند ممکن است که در محل بانک مو اسکار ایجاد شود.  البته این موارد در زیر پوشش موهای  مخفی خواهند شد. اما با افزایش رشد ابروها و یا کوتاه کردن بیش از اندازه آنها ممکن است که جای این زخم و اسکار به راحتی قابل مشاهده باشد.  البته باید بیان کرد که جای زخم به مرور زمان خفیف می شود و از بین خواهد رفت و در نهایت درد این اسکار به نحوه  بخیه زدن و مهارت و تجربه پزشک نیز بستگی دارد .

نکاتی که در کاشت ابروFUT باید در نظر گرفته شود؟

. در این روش باید نهایت دقت انجام گیرد زمانی که گرافت  از هم جدا میشوند باید از واحدهای تک تاری یا دوتاری استفاده شود.
. در بخش خط طراحی و بیرونی ترین خط کاشت گرافیت های تکمیلی قرارداد خواهند شد و به طور معمول گرافت های تک و یا  دو تار موی را در قسمت های وسط ابرو باید قرار داد.
. زمان کاشت ابرو زاویه مناسب باید در نظر گرفته شود. اگر زاویه رویش مو استاندارد نباشد بعد از کاشت نتیجه پیوند استاندارد نخواهد بود و حالت خود را از دست خواهد داد و این می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

آیا روشFUT برای من مناسب است؟

هر کدام از روش های کاشت ابر می تواند نتایج خوبی را رقم بزند.  اینکه کدام روش برای شما گزینه مناسب تری است،  بستگی به نوع مشکل ریزش و همچنین نظر پزشک متخصص دارد.
در مرحله اول باید به دنبال ریزش ابرو باشید  و سپس بعد از درمان و کنترل بیماری زمینه‌ای به کاشت ابرو  در این روش پرداخت. کاشت موی ابرو برای مردان و زنانی که  کلاه دارند با استفاده از موهای طبیعی خود ابروهای دائمی و موقت داشته باشند گزینه مناسبی خواهد بود.
بسته به شدت ریزش موها و اهداف زیباشناختی خود می‌توانید کاشت ابروی کامل یا جزئی را برای ترمیم مناطق نازک در ابروهای خود استفاده کنید.

کاشت ابرو

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – کاشت ابرو

اثرات و نتایج

شما می توانید بلافاصله بعد از کاشت ابرو FUT طرح کلی ابروهای خود را مشاهده کنید. با این حال یک دوره بهبودی بعد از انجام این روش انتظار خواهد رفت ، بدان معناست که ممکن است  زمان ببرد و نتایج نهایی در کاشت ابرو به خوبی مشاهده شود. در پاسخ به این سوال که آیا نتایج کاشت ابرو دائمی است  یا خیر‌!  باید بگویم بله اما شرایط  در حالت کلی برای افراد متفاوت  است.
اگر فرد با داشتن شرایط لازم کاشت ابرو در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک متخصص انجام دهد نتایج آن دائمی خواهد بود. که طی چند ماه آینده بعد از کاشت ابرو قابل مشاهده خواهد بود. همچنین فرد متقاضی لازم است که مراقبت های توصیه شده توسط پزشک را  انجام دهد تا از ابتلا به عوارض و تحت تاثیر قرار گرفتن نتایج ایمپلنت بر او در امان باشد‌  به طور کلی موهای جدیدی که از پوست سر گرفته می‌شود برای حفظ طول صحیح و متناسب با نیاز به اصلاح دوره خواهند داشت.  اما به تدریج شبیه موهایم روزهای فرد خواهد بود و رشد شان دیگر مانند موهای سر نخواهد بود.

دلایل واجد شرایط برای کاشت ابرو FUT

. برطرف کردن عواقب نامطلوب ناشی از کوتاه کردن بیش از اندازه یا برداشتن مداوم موها با موچین
. افرادی که به صورت ارثی دارای ابروهای بسیار نازک هستند.
. برای پوشاندن خالکوبی های ضعیف در ابرو
. پوشاندن محل هایی که ابرو بر اثر ضربه و اسکار دچار ریزش شده است.
. برطرف کردن ریزش مو ناشی از درمان های پزشکی.
اگر شما نیز در گروه های ذکر شده قرار دارید کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو به روشFUT خواهید بود.

نتیجه گیری

ابرو ها از جمله نواحی صورت هستند که می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی چهره داشته باشد. داشتن ابروهای پرپشت می تواند یکی از مشخصه های زیبایی چهره به شمار آید.  اما خیلی مواقع ممکن است که افراد به دلیل بالا رفتن سن،  تغییر مشکلات هورمونی   ابتلا به بعضی بیماریها و  مصرف بعضی داروها با درجاتی از ریزش و خالی شدن در ابروها روبرو شوند که می‌تواند برای آنها بسیار ناخوشایند باشد.  معمولاً در چنین شرایطی افراد به سراغ روش‌های مانند کشیدن ابرو  با مداد  یا استفاده از روش های مانده تاتو و هاشور می پردازد تا بتواند فرم طبیعی ابروهای خود را به دست آورند.  اما نکته مهم این است که این روشها موقتی هستند و حتی می‌تواند سبب ریزش در ابروها شوند.
برای  آن دسته از افراد که با ریزش و خالی شدن ابرو مواجه  هستند و یا از  استفاده کردن  از روش های موقت نیز خسته شده‌اند کاشت ابرو می تواند یک روش درمانی موثر و ایمن به شمار رود. کاشت ابرو نتایج کامل طبیعی را با خود به دنبال دارد امکان پیوند تعداد بالای گرافیت را می تواند با خود به دنبال داشته باشد می توان باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شود و روش مقرون به صرفه می باشد.
اگر شما نیز علاقه به کاشت ابروی  طبیعی را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای  به کاشت ابرو بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. در این  کلینیک انواع روش های کاشت ابرو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که میتوانید از آنها بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

نماشا:

https://www.namasha.com/v/MBZDzYEF