همه سوالات در خصوص کاشت مو

همه سوالات در خصوص کاشت مو

همه سوالات در خصوص کاشت مو

عوامل متعددی از جمله افزایش سن، مشکلات ژنتیکی و تغییرات هورمونی می‌تواند باعث ریزش مو و کاهش مو گردد.
در اکثر موارد ریزش  مو می تواند  اعتماد به نفس افراد را کاهش دهد که جهت رفع این موارد با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی می توان از روش های موثر از جمله کاشت مو کمک گرفت.

جهت انجام کاشت مو حتماً باید به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نمایید و پس از انجام معاینات لازم مشخص شود که شما کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان به شمار می روید یا خیر.!
و یا انجام  این  اقدام می‌تواند باعث ایجاد نتایج مطلوب در شما گردد ؟
و این چنین سوالات که معمولاً ذهن افراد را درگیر خود می نماید.
برای همین ما در این مقاله سعی داریم همه سوالات در خصوص کاشت مو را برای شما بیان نماییم تا در مورد انجام این روش درمانی بیشتر اطلاعات به دست آورید پس تا پایان این محتوا با ما همراه باشید .

همچنین می توانید جهت افزایش اطلاعات خود در مورد انجام کاشت مو به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد مراجعه نمایید و تمام اطلاعات مربوط به انجام این روش درمانی را مطالعه نموده و اطلاعات خود را افزایش دهید.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

آیا مویی که کاشته می شود دائمی است؟ حتی در سال های بعد نمی ریزند؟

موهایی که جهت انجام کاشت استفاده می‌شوند دائمی هستند  به دلیل اینکه از پشت سر برداشته می شود .
موهای عقب سر به علت دارا نبودن گیرنده  های هورمونی نمی ریزند بنابراین می‌توان گفت که وقتی جلوی سر این موها در نواحی مورد نظر کاشته می‌شوند بدون هیچگونه ریزش در نواحی مورد نظر باقی خواهند ماند و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

آیا مو های بخش های دیگر بجز پشت سر را می توان پیوند زد؟

با توجه به اینکه موها در هر نقطه بدن با یکدیگر متفاوت می باشند و ساختار و نوع آنها تفاوت های زیادی دارند بنابراین  نمی توان جهت کاشت مو در نواحی مورد نظر  از موهای تمام نقاط بدن استفاده کرد.

مثلاً باید گفت که موهای سر تا هر اندازه می‌تواند بلند گردد ولی مو  در نواحی مختلف بدن مثل دست رشد کمی دارد و  تا یک اندازه مشخص می‌توانند بلند شوند و رشد این موها در یک مرحله خاص متوقف می گردد بنابراین بهتر است که جهت پیوند مو به سر از نقاطی استفاده گردد که معمولاً پس از کاشت مجدداً رشد نماید که بهتر است جهت پیوند از مناطق سر استفاده شود.

آیا وقتی هنوز موها در حال ریزش هستند می توانیم کاشت مو انجام دهیم؟

بله. چون ریزش مو به عنوان یک امر ژنتیکی تحت عوامل متعدد مثل مصرف دارو قرار می‌گیرد و کاشت مو را نمی‌تواند تحت تاثیر قرار بدهد زیرا موهایی که کاشت می گردد از  گیرنده های لازم جهت ریزش برخوردار  نمی باشد‌ پس هر چه زودتر کاشت مو انجام بپذیرد روند طبیعی زودتر سپری می گردد و جواب بهتری جهت ایجاد نتایج دریافت خواهید کرد.

فعالیت های سنگین مثل باشگاه تا چه مدت بعد از کاشت مو مجاز نیست؟

انجام کاشت مو به عنوان یک روش موثر جهت افزایش تراکم موها مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً متخصصین پس از انجام کاشت به افراد توصیه میکنند که به مدت ۴۵ روز از انجام دادن انواع فعالیت های سنگین  و ورزش های شدید خودداری نمایند.
بهتر است که پس از انجام کاشت به مدت حداقل دو ماه از انجام دادن فعالیت های سنگین خودداری نمایید تا نتایج بهتر برای شما ایجاد گردد.

همه سوالات در خصوص کاشت مو

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی آراد -همه سوالات در خصوص کاشت مو

آیا بی هوشی عمومی برای همه باید انجام شود؟

معمولا جهت انجام کاشت مو متخصص از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌کند و انجام بیهوشی در این عمل اصلاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و تنها جهت این جراحی پزشک از بی حس کننده های موضعی در محل برداشت و جایگذاری فولیکول ها استفاده خواهد کرد.

استفاده از سیگار و قلیان برای چه مدت مجاز نمی باشد؟

معمولا جهت ایجاد نتایج مطلوب متخصصان  توصیه می‌کنند که از مصرف انواع دخانیات خودداری نمایید.
بنابراین توصیه می گردد که به مدت یک هفته قبل از انجام جراحی از مصرف انواع دخانیات خودداری گردد و همچنین جهت ایجاد نتایج مطلوب پس از اتمام جراحی به مدت دو هفته از مصرف انواع دخانیات خودداری گردد زیرا مصرف این مواد می‌تواند باعث کاهش خونرسانی به بافت های جایگذاری شده گردد و در ایجاد نتایج تاثیرگذار باشد.

چه مدت بعد از کاشت، مو ها شروع به رویش می کند؟

موهایی که در نواحی مورد نظر توسط پزشک جایگذاری می شوند به مدت یک تا سه ماه در فاز استراحت قرار می گیرند و پس از مدت زمان معین شده  وارد رشد می‌شوند.
ماه چهارم موهای کاشته شده شروع به ریزش میکنند و فولیکول ها در محل خود مجدد شروع به رشد خواهند کرد و باعث ایجاد  نتایج مطلوب می گردند.

استراحت بعد از کاشت مو چه مدت است؟

با توجه به انتخاب نوع روش جهت  کاشت مدت استراحت برای انجام این جراحی متفاوت می باشد.

مثلا اگر جهت انجام کاشت از روش sut استفاده شده باشد برخلاف استفاده از روش های قدیمی نیاز به استراحت طولانی مدت نمی باشد و تنها استراحت یک الی دو هفته ای را در این روش پشت سر خواهید گذاشت و نیاز به استراحت مطلق نخواهید داشت .

می توانید پس از اتمام این روش جراحی فعالیت های روزانه خود را با توجه به نظر پزشک انجام دهید.

همچنین پس از اتمام این روش جراحی هیچگونه جای زخم بر نواحی پس از یک هفته باقی نخواهد ماند و نتایج به طور کامل قابل تشخیص خواهد بود.

کاشت مو چقدر زمان می برد؟

معمولاً  با توجه به بزرگی منطقه کاشت و تعداد گرافت هایی که از نواحی مورد نظر استخراج و در محل کاشت می شود زمان  متفاوت می باشد.
مثلا اگر در روش هایی که کاشت به کمک دستگاه صورت بپذیرد مدت زمان زیادی صرف نمی گردد و در زمان سریعتر می توان انجام کاشت را به اتمام رساند.

در روش های سنتی حدود چندین ساعت زمان نیاز دارد تا فولیکول‌ها  از محل خود استخراج و سپس در محل مورد نظر  جاگذاری شوند و معمولاً انجام این نوع روش درمانی به  دلیل زمان زیادی که صرف می‌شود در چند نوبت صورت می پذیرد.

آیا عمل کاشت مو دردناک است؟

معمولاً جهت انجام کاشت مو متخصص در ناحیه مورد نظر از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌کند که حین انجام برداشت و کاشت فولیکول ها درد و ناراحتی زیادی را تحمل نکنید.
اکثر افرادی که از انجام کاشت مو استفاده می‌کنند بعد از انجام عمل می گویند که درد و  ناراحتی زیادی را احساس نکرده‌اند ولی ممکن است که اثرات استفاده از بی حس کننده ها تا چند ساعت بعد از انجام درمان از بین برود و باعث ایجاد درد در ناحیه های تزریق و برداشت  فولیکول  گردد که این نیز به کمک مصرف انواع مسکن ها و داروهایی که توسط متخصص تجویز میگردد رفع و درمان می گردد.

خدمات مربوط به انجام کاشت مو را می توانید در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت نظر بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و شاهد زیبایی و  اعتماد به نفس خود گردید .

در این کلینیک معمولاً متخصص برای انجام درمان از بی حس کننده های موضعی برای شما استفاده می نماید تا حین انجام جراحی درد و ناراحتی زیادی را تحمل ننماید.

کدام روش کاشت مو برای ما مناسب تر است؟

جهت انتخاب نوع روش کاشت  باید حتماً به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا پزشک معالج پس از انجام معاینه و مشخص کردن  بانک مو  و منطقه کاشت در مورد انتخاب نوع روش برای شما تصمیم بگیرد.
پزشک پس از معاینه، مراحل و  هزینه ها را برای شما برآورد می نماید سپس به شما پیشنهاد می‌دهد که کدام روش برای شما مناسب تر می باشد.
معمولاً انتخاب نوع روش جهت انجام کاشت مو بر عهده متخصص می‌باشد .

آیا تضمینی برای باقی ماندن مو های کاشت شده وجود دارد؟

معمولاً در اکثر کلینیک ها جهت تضمین برای باقی ماندن موهای کاشته شده یک تضمین نامه کتبی  وجود دارد تا  به بیماران و متقاضیان جهت انجام کاشت این تضمین را بدهد که موهای کاشته شده در نواحی مورد نظر باقی خواهند ماند.

آیا بعد از عمل پانسمان الزامی است؟

پس از اتمام کاشت مو متخصص در منطقه‌ای که موها از آن برداشت شده یک پانسمان قرار می‌دهد که این پانسمان به مدت چند ساعت بر محل قرار می‌گیرد تا ترشحاتی که از پوست خارج می گردد باعث اذیت و آزار فرد نگردد.

همچنین به دلیل زخم  در این نواحی از ایجاد عفونت نیز به کمک پانسمان های جایگذاری شده جلوگیری می گردد.

رعایت  نکات و توصیه هایی که توسط پزشک می شود بسیار حائز اهمیت می باشد و با رعایت آنها می توان از بروز مشکلات دیگر برای فرد جلوگیری نمود.

من دچار ریزش مو شده ام باید چه کار کنم؟ آیا شامپو های ضد ریزش تهیه کنم؟

اگر دچار ریزش مو شده ایید، اولین اقدام برای جلوگیری از ریزش مو مراجعه به کلینیک و مشاوره شدن توسط متخصص می‌باشد تا ابتدا علت ریزش مو برای شما  مورد بررسی قرار بگیرد .
بعد از رفع  مشکلات اولیه درمان آغاز می گردد ولی به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از شامپوی مناسب نیز می‌تواند باعث جلوگیری از ریزش موها شود.

آیا طاسی سر بیماری است؟

ایجاد طاسی سر و الگوی ریزش موی مردانه به عنوان یک عامل طبیعی و ژنتیکی در بدن فرد وجود دارد که به عنوان یک بیماری محسوب نمی گردد‌.
بسیاری از افراد هیچ مشکلی ندارند ولی در بعضی از موارد به دلیل افسردگی، ترس از اجتماعی شدن و اضطراب‌ها دچار طاسی در سر می گردند که به کمک روش‌های مختلف می توانند جهت ایجاد جوانی و افزایش جذابیت خود اقدام به انجام کاشت مو نمایند.
استفاده از این درمان ها می تواند باعث ایجاد نتایج مطلوب و موثر در آنها گردد.

جهت استفاده از کاشت مو می توانید با کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تماس حاصل بفرمایید و توسط کارشناسان و مشاوران مورد مشاوره قرار گرفته و سپس با رزرو نوبت و حضور در کلینیک توسط پزشک مورد معاینه  قرار گیرید و بهترین روش درمان جهت رفع کم پشتی و افزایش حجم در تراکم موهای خود را استفاده نمایید.

چگونه یک جراج مناسب پیدا کنیم؟

یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین نکاتی که باید در جهت انجام کاشت مو به آن توجه کنید انتخاب جراح مناسب می باشد.  زیرا اگر پزشک از دقت و تجربه بالایی برخوردار  باشد می تواند به ترمیم موهای شما کمک نماید و باعث ایجاد طبیعی شدن نتایج پس از انجام جراحی گردد. و میزان پر بودن موهای شما را افزایش دهد.
همچنین تبحر و تجربه پزشک می‌تواند باعث گردد تا در تمام طول عمر  موهای کاشته شده همراه شما باشند و باعث ایجاد  تاثیرات فوق العاده در ظاهر شما گردند .
لذا باید برای انتخاب پزشک دقت و تجربه بالایی را صرف نمایید و در مورد آن تحقیقات کامل را انجام دهید.

شما می توانید برای آنکه از دقت و مهارت پزشک خود اطمینان حاصل بفرمایید به بیمارانی که قبلا از انجام کاشت مو تحت جراحی پزشک مورد نظر استفاده کرده اند،مراجعه نمایید و اطلاعات کافی در مورد مهارت و تجربه پزشک به دست آورید.

همچنین می توانید با مشاهده نتایج  بیماران قبلی میزان رضایت آنها را بسنجید که همه این عوامل می تواند در انتخاب نوع جراح برای شما تاثیر گذار باشد.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد خدمات مربوط به انجام کاشت مو برای تمام زیباجویان عزیز انجام می پذیرد.

در این کلینیک انواع نمونه کارهای کاشت مو توسط پزشک برای شما در دسترس می‌باشد .
شما میتوانید با حضور در کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران مورد مشاوره قرار بگیرید و در مورد انجام این روش اطلاعات کافی به دست آورید.

همچنین با دیدن نمونه کارهای پزشکی اقدام به انجام این جراحی در این کلینیک نماید .

خدمات مربوط به مشاوره برای شما زیباجویان عزیز در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان میباشد.

هزینه کاشت مو چگونه است؟

هزینه هایی که مختص  انجام کاشت مو می باشد با توجه به منطقه تحت درمان، تجربه و مهارت پزشک و همچنین استفاده از نوع روش درمان متفاوت می باشد.

معمولاً جهت مشخص شدن هزینه‌های مربوط به انجام این روش درمانی باید در جلسات مشاوره که توسط پزشک قبل از انجام درمان برای شما در نظر گرفته می‌شود  حضور داشته باشید تا پزشک با توجه به مطالب فوق و بررسی آناتومی بدن  مشخص کند هزینه های کاشت چقدر است.

جهت مشخص شدن هزینه ها می توانید با کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تماس حاصل بفرمایید و توسط کارشناسان مورد مشاوره قرار بگیرید و با رزرو نوبت و حضور در کلینیک توسط پزشک معاینه شوید و پس از انجام معاینه های لازم از هزینه های انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

چرا مو ها قبل از کاشت باید کوتاه یا تراشیده باشند؟

جهت انجام کاشت مو معمولاً متخصص به شما توصیه می‌کند که موهای محل مورد نظر را کوتاه یا بتراشید .
زیرا با انجام این کار خطر عفونت  کاهش داده می شود  و شستشوی مو در دو هفته اول پس از اتمام کاشت برای شما راحت تر می شود.
همچنین  پزشک این امکان را به شما  می‌دهد تا برداشت فولیکول و جایگذاری آن به کمک دستگاه یا روش های دستی  به  آسانی صورت بپذیرد.

در بیشتر کلینیک هایی که از تبلیغاتی استفاده می کنند که در آن گفته می شود که زمینه کاشت مو بدون کوتاهی صورت می پذیرد باید گفت که پایه علمی ندارد و باعث ایجاد نتایج مطلوب پس از کاشت نخواهد شد.

کاشت مو در چه سنینی بهتر است؟

جهت انجام کاشت مو محدودیت سنی برای افراد وجود ندارد و هر شخص با توجه به شرایط می‌تواند از کاشت مو استفاده کند.  ولی بهتر است که انجام کاشت مو از سن ۲۴ تا ۴۰ سال صورت بپذیرد ولی با این حال افرادی که به دلایل مختلف در سنین پایین تر دچار ریزش مو شده اند می توانند از کاشت مو جهت ایجاد نتایج افزایش تراکم در موهای خود استفاده کنند و شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردند.

انجام کاشت مو چه مزایایی را به همراه دارد؟

انجام کاشت مو به عنوان یک روش موثر می‌تواند به کم پشتی و افزایش تراکم موها کمک کند.
استفاده از این درمان می‌تواند باعث جوانسازی و رفع کم پشتی در موها گردد .
انجام این درمان به رفع مشکلات کم پشتی  در موها هم در آقایان و هم خانم ها می پردازد.

استفاده از این درمان به صورت سرپایی میباشد و بدون نیاز به بستری شدن می توان در یک جلسه باعث افزایش تراکم موها شد .

عوارضی که  با انجام این درمان  همراه می باشد بسیار کم است و پس از مدت زمان کوتاه می‌تواند باعث ایجاد نتایج مطلوب گردد.

چه عوارضی پس از کاشت مو برای افراد ایجاد می گردد؟

معمولا انجام کاشت مو اگر به دست افراد با تجربه و متخصص صورت بپذیرد عوارض چندانی را برای افراد به همراه ندارد و پس از گذراندن التهابات و ورم های ایجاد شده که به عنوان عوارض جانبی شناخته شده می باشد باعث ایجاد نتایج مطلوب در محل‌های انجام کاشت خواهید شد.

ولی اگر از کاشت در کلینیک های نامعتبر به دست افراد کم تجربه استفاده کنید ممکن است که پس از اتمام درمان نتایج مدنظر ایجاد نگردد و شاهد ایجاد عوارضی همچون عفونت و خونریزی در محل‌های کاشت و برداشت فولیکول گردید.
پس در انتخاب کلینیک و تجربه پزشک دقت بیشتری به خرج دهید.

مراقبت های قبل از کاشت مو کدامند؟

معمولاً متخصص جهت انجام کاشت مو به شما توصیه و مراقبت های لازم طی جلسات مشاوره را خواهد داد .

از جمله مراقبت هایی که در طی انجام جلسات به شما توصیه می‌شود این است که به مدت دو هفته قبل از انجام کاشت از مصرف انواع دخانیات، کشیدن سیگار  و قلیان خودداری نمایید .

از مصرف انواع مشروبات الکلی به مدت سه روز قبل از انجام جراحی خودداری گردد.

اگر بیماری  یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً متخصص را در جریان بیماری خود قرار دهید.

از مصرف انواع داروهای رقیق کننده خون همچون آسپیرین و وارفارین خودداری نمایید.

از مصرف انواع مسکن ها مثل ایبوپروفن و داروهای مسکن با کدئین خودداری نمایید و تنها جهت تسکین درد از داروهای بدون کدئین و استامینوفن ساده استفاده کنید که حتما تحت نظر متخصص استفاده گردد.

در روز انجام جراحی هیچ گونه استرسی نداشته  باشید و آماده انجام جراحی گردید .

نظافت شخصی را رعایت کنید و حتماً قبل از انجام جراحی موهای ناحیه مورد نظر را کوتاه نمایید.

مراقبت های پس از کاشت مو کدامند؟

جهت ایجاد نتایج بهتر باید مراقبت ها و توصیه هایی که توسط پزشک داده می‌شود به خوبی رعایت گردد.

بعضی از این مراقبت ها عبارتند از:

از خوابیدن با زاویه ۴۵ درجه و قرار گرفتن سر پایین تر از بدن خودداری نمایید و هنگام استراحت حتماً سر خود را کمی بالاتر از بدن قرار دهید. برای بالا نگهداشتن سر در طول روز و هنگام انجام کارهای روزمره از چند بالش بر زیر سر استفاده نمایید .

از هیچگونه رنگ مو و سایر مواد شیمیایی بدون تجویز و اطلاع پزشک استفاده نگردد .

از داروهای تقویتی و مسکن های خوراکی بدون تجویز پزشک استفاده نگردد .

از فشار و دستکاری کردن محل کاشت خودداری نمایید.

اگر متخصص برای شما آنتی بیوتیک هایی را تجویز نموده حتماً به موقع مصرف نمایید .

تا مدت زمان معین شده  سر خود را نشویید و پس از آن با توجه به نظر پزشک می توانید استحمام کنید.

از انجام فعالیت های زیاد و ورزش‌های سنگین پس از اتمام جراحی تا مدت زمان معین شده خودداری گردد.

آیا  روش کاشت مو برای خانم ها و آقایان متفاوت می باشد؟

کاشت معمولاً برای تمام افراد چه خانم ها و چه آقایان مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به انتخاب نوع روش  کاشت مو به صورت  متفاوت انجام می پذیرد.

طبیعتاً به دلیل تفاوتی که بین موهای سر و موهای بدن وجود دارد متخصص جهت انجام کاشت از موهای نواحی پشت گردن، گوش و سر برای انجام کاشت استفاده می نماید تا شاهد ایجاد نتایج مطلوب پس از انجام کاشت گردد.

تعداد جلسات کاشت مو ؟

کاشت موی طبیعی می‌تواند علاوه بر زیبایی باعث افزایش اعتماد به نفس افراد نیز گردد و به کمک این روش درمانی باعث رفع نواقص در زیبایی چهره شد.

  انجام این روش درمانی می تواند در یک جلسه صورت بپذیرد و مدت زمانی که مختص  انجام این درمان است  با توجه به میزان پیوندها برای هر فرد متفاوت می باشد .
برای اکثر افراد انجام کاشت مو به دلیل استفاده از بهترین تجهیزات و تکنولوژی ها در حدود یک الی سه ساعت  انجام می‌پذیرد.
ولی اگر پزشک از روش های سنتی برای انجام کاشت استفاده نماید مدت زمانی که مختص انجام این روش درمانی می باشد بسیار طولانی مدت خواهد بود‌.
برای همین ممکن است که پزشک چندین جلسه برای انجام کاشت برای افزایش تراکم موها را در نظر بگیرد.

 دوره نقاهت و بهبودی بعد از کاشت مو چقدر است؟

جهت انجام کاشت معمولاً متخصص از ابزارها و تکنیک‌های به روز استفاده می‌کند که به‌عنوان روش‌های تهاجمی برای اکثر افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرد متقاضی می‌تواند پس از چند روز از کاشت فعالیت‌های روزمره خود را  ادامه دهد.  ولی جهت ایجاد نتایج مطلوب و گذراندن دوره نقاهت سریعتر باید به تمام مراقبت ها و توصیه های پزشکی توجه نمایید و از انجام فعالیت های شدید و  ورزش های بدنی سنگین تا مدت زمان معین شده خودداری کنید.

اثرات و نتایج کاشت مو:

کاشت مو به عنوان یک روش طبیعی از اثرات و نتایج دائمی برخوردار می باشد و با استفاده از این روش درمانی می توان باعث زیباتر شدن چهره و افزایش تراکم موها شد.

افراد متقاضی پس از انجام کاشت به مدت چند ماه بعد از انجام کار می‌توانند تمام نتایج انجام این درمان را ملاحظه نمایند.

علاوه بر اینکه باید انتظار داشته باشند که موهای کاشته شده پس از مدت زمان چهار ماهه  ممکن است  دچار ریزش گردند  ولی این موارد طبیعی میباشد و انتظار می رود که پس از انجام کاشت حدود شش الی ده  ماه نتایج به طور کامل قابل مشاهده باشد‌.

جهت ایجاد نتایج مطلوب با اثرات طولانی مدت می توان خدمات مربوط به انجام کاشت مو را در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد تحت نظر بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست برای شما زیباجویان عزیز انجام می‌پذیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات به طور کامل بهره مند گردید‌.

همه سوالات در خصوص کاشت مو

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی آراد -همه سوالات در خصوص کاشت مو

آیا کاشت مو را میتوان روی محل سوختگی و شکستگی انجام داد؟

به دلیل سوختگی ،شکستگی و بریدگی در محل های مورد نظر ممکن است که فولیکول مو دچار آسیب دیدگی شده باشد و نواحی مورد نظر را تحت تاثیر قرار بدهد و حتی باعث گردد تا به طور کامل موها از بین بروند و نابود شوند.  ولی با توجه به خبر خوشی که با افزایش تکنولوژی و علم در صنعت پزشکی ایجاد شده می توان به رفع مشکلات با انجام کاشت طبیعی مو خاتمه داد و باعث شد تا فولیکول های کاشته شده در محل مورد نظر دوباره رشد کنند و باعث ایجاد  خوش‌حالتی و افزایش تراکم موها گردند.

توجه کنید که آسیب هایی که در این نواحی ایجاد می گردد باعث از بین رفتن فولیکول های مو شده است در نتیجه با کاشت فولیکول در این ناحیه فولیکول مجدداً شروع به رشد خواهند کرد و اکثر متخصصان به افراد پیشنهاد می‌کنند که جهت رفع آسیب های وارد شده به فولیکول مو از کاشت استفاده کنند تا شاهد ایجاد نتایج مطلوب‌تری گردند.

نتیجه گیری:

یکی از مهمترین عواملی که در زیبایی چهره تاثیر زیادی می گذارد موها می باشند.

عوامل متعددی مثل افزایش سن ، مشکلات ژنتیکی تغییرات هورمونی،  قرار گرفتن در محیط های آلوده باعث می‌گردد تا تراکم موها کاهش پیدا کند و در بعضی از موارد نیز دچار طاسی و کاهش حجم موها گردد .
برای رفع این موارد می‌توان از انجام کاشت مو استفاده کرد.

استفاده از کاشت مو به عنوان یک روش موثر و مناسب در کمترین زمان ممکن می تواند به افزایش تراکم موها کمک زیادی کند.

انجام کاشت مو را باید در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد با تجربه انجام دهید تا شاهد ایجاد نتایج مطلوب با ماندگاری طولانی مدت گردید.

انجام کاشت مو در یک جلسه توسط دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن صورت می‌پذیرد. ولی اگر متخصص از روش‌های سنتی جهت کاشت استفاده نماید علاوه بر مدت زمان طولانی که صرف انجام این درمان می گردد باید انجام کاشت مو را در چند  جلسه صورت دهد.

خدمات مربوط به انجام کاشت مو به صورت سرپایی می باشد نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و تنها متخصص از بی حس کننده های موضعی حین برداشت و جایگذاری فولیکول ها در محل خود استفاده می نماید تا درد و  ناراحتی کمتری برای فرد ایجاد گردد.

شما نیز می توانید جهت استفاده از خدمات مربوط به انجام کاشت مو  به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد مراجعه نمایید و تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو از این روش درمانی استفاده کنید و شاهد ایجاد نتایج مطلوب با ماندگاری طولانی مدت گردید .

در این کلینیک علاوه بر خدمات کاشت مو انواع خدمات زیبایی برای شما زیباجویان عزیز انجام پذیر است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات

https://www.aparat.com/v/NvfdC

نماشا

https://www.namasha.com/v/DayJHvsY