لیزر جوانسازی آیکون

لیزر جوانسازی آیکون

لیزر جوانسازی آیکون

لیزر جوانسازی آیکون یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های  برای برطرف کردن پیری پوست و رسیدن به جوانی و شادابی پوست می باشد. ما در این مقاله قصد داریم کاربردهای لیزر آیکون را برای شما بیان کنیم تا بدانید که با استفاده از این روش فوق العاده تا چه میزان می توانید روی شادابی و زیبایی پوست خود تاثیر داشته باشید. همراه با ما باشید و از اطلاعاتی که در خصوص استفاده از لیزر آیکون جوانسازی بیان میکنیم استفاده کنید.
همزمان با افزایش سن مشکلات زیادی می تواند در پوست انسان ایجاد شود که بیشتر آنها به دلیل کاهش کلاژن سازی در پوست می باشد. این مشکلات همواره می‌تواند چین و چروک و افتادگی های پوست را ایجاد کند و تا حد زیادی سبب کاهش اعتماد به نفس نیز  شود. در حالی که شاید نتوانید از روند طبیعی پیری پوست جلوگیری کنید با شناخت کاربرد های جوانسازی لیزر آیکون می توانید از تشدید آن ها جلوگیری کنید. البته توجه کنید که نباید این درمان را در هر مکان و کلینیکی انجام دهید و قبل از همه چیز باید در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید از کاربردها و نتایج لیزر جوانسازی آیکون بهره مند شوید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

لیزر جوانسازی آیکون چیست؟

لیزر آیکون یک فناوری پیشرفته و قوی می باشد که می تواند کمک بسیار زیادی در جوانسازی و برطرف کردن چین و چروک ها کند. این دستگاه از جدیدترین نسل ماساژ بهره گرفته که می تواند به بهترین شکل ممکن روی بافت‌های پوست تاثیر گذار باشد. لیزر آیکون می‌تواند فیبروبلاست های موجود در پوست را تحریک کند و در نتیجه تحریک آنها سبب افزایش کلاژن سازی نیز شود و سلول های مرده پوست  را نیز از بین خواهد برد و پوستی شفاف و جوان ایجاد خواهد کرد.
کاربردهای لیزر آیکون برای جوانسازی پوست واقعاً چشمگیر میباشد و  هر کسی را قانع پی کند. از این روش برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود. اگر شما نیز علاقه به استفاده از لیزر جوانسازی آیکون را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این روش جوانسازی بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید.

لیزر جوانسازی آیکون چگونه کار میکند؟

قبل از اینکه بخواهیم در خصوص کاربردهای اصلی لیزر آیکون برای شما توضیحاتی را بیان کنیم خوب است بدانید که این لیزر چگونه کار میکند و عملکرد آن به چه صورت است. عملکرد لیزر آیکون بر اساس فناوری  روبودرم می باشد که به صورت خلاقانه ای اختراع شده است. در این لیزر از ماساژ مکانیکی کمک گرفته می‌شود و با داشتن دستگاه های غلطکی پزشک ماساژ های مکانیکی روی پوست را انجام خواهد داد که کلاژن سازی را تحریک میکند.
یکی از اصلی‌ترین کاربردهای لیزر آیکون که خیلی از افراد از آن استقبال می‌کنند این است که بدون اینکه پوست شما را بکشد یا آسیبی به بافت پوست شما وارد کند تاثیرات فوق العاده چشمی و موثری را بر جای می‌گذارد ، به همین دلیل  می توان با اطمینان بیان کرد که این روش برای هر نوع پوستی گزینه مناسب است و هیچگونه محدودیت سنی نیز ندارد.

کاربردهای لیزر آیکون

می توان با اطمینان بیان کرد که کاربردهای جوانسازی لیزر آیکون آنقدر بسیار است که می‌توان به عنوان یک روش فوق العاده نسبت به دیگر روش های زیبایی در نظر گرفته شود. به دلیل کاربرد های مهمی که دارد خیلی از افراد ترجیح می‌دهند این لیزر را برای یکبار هم که شده امتحان کنند. بعضی از اصلی‌ترین کاربردهای لیزر آیکون در اینجا به اختصار توضیح داده می‌شود :

. جوانسازی پوست
. بازسازی قسمت های آسیب دیده پوست
. از بین بردن چین و چروک
. لاغری کانتور بدن در قسمت های گوناگون مانند شکم، ران و باسن
. از بین بردن افتادگی و شل شدگی پوست به دلیل افزایش سن ،کاهش وزن، جراحی یا بارداری
. تحریک تولید کلاژن در پوست که سفت کردن آن را به دنبال دارد
. افزایش گردش خون در قسمتهای مختلف بدن
. درمان سلولیت
. برطرف کردن ترک های پوستی
. از بین بردن جای زخم و آکنه
. بازسازی قسمت‌های فوقانی بدن مانند سینه ،شکم و یا شانه
. کاربردهای پزشکی مانند در دردهای عضلانی یا درمان واریس.
علاوه بر این مواردی که بیان کردیم دیگر کاربردهای لیزر آیکون به شما این امکان را خواهد داد  تا بتوانید از زیبایی چهره خود لذت بیشتری ببرید.
پس اگر شما هم با هر یک از این مشکلات روبرو هستید جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود و با مراجعه به یک کلینیک معتبر می توانید چهره زیبا و جذابی داشته باشید.

جوانسازی پوست با لیزر آیکون

یکی از اصلی ترین و جذاب ترین کاربردهای لیزر آیکون که باعث شده از آن به عنوان یکی از بهترین روش ها برای رفع مشکلات استفاده شود این است که به جوانسازی پوست کمک بسیار زیادی می‌کند. این لیزر به کمک غلطک هایی که دارد به سطح پوست فشار مکانیکی وارد می‌کند و در نتیجه این فشار منجر به کلاژن سازی پوست می شود. با افزایش سن تولید کلاژن در پوست کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه پوست می‌تواند حالت افتاده به خود بگیرد . با کمک از کاربردهای لیزر آیکون می توانید از ایجاد مشکلات به راحتی جلوگیری کنید و به شادابی و جوانسازی پوست خود بپردازید.

لاغری با دستگاه آیکون

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید یکی دیگر از کاربردهای لیزر آیکون این است که  به لاغری شما کمک بسیار زیادی  می کند. این دستگاه با کمک از روش های مختلف چربی های انباشته شده در قسمتهای گوناگون بدن را با کمترین ناراحتی و عوارض از بین خواهد برد. مطمئناً همه شما چیزهایی در خصوص سایر روش‌های لاغری مانند لیپوساکشن یا عمل های جراحی شنیده اید.  تمام این روش ها علاوه بر اینکه می‌تواند عوارض زیادی با خود رقم بزند نیاز به هزینه بالایی دارد و شاید هر کسی نتواند از عهده آن برآید، این در حالی است که مهمترین کاربرد لیزر آیکون به شما این امکان را می‌دهد که با پرداخت هزینه مقرون به صرفه از مزایای لاغری لیزر آیکون نیز بهره‌مند شوید بدون اینکه عوارضی را بخواهید تجربه کنید.

مزایای لیزر جوانسازی آیکون

مطمئنا تا کنون شما متوجه شده‌اید که کاربردهای لیزر آیکون چقدر زیاد می باشد و به همین دلیل دیگر نیازی نیست که آن را تکرار کنید. این دستگاه مزایای بسیار زیادی را نیز با خود به دنبال دارد که ما در این قسمت به بعضی از اصلی‌ترین مزایای آن اشاره خواهیم کرد. این مزایا سبب می‌شود که بسیاری از افراد ترجیح دهند که به جای روش های پرخطر و پرهزینه از دستگاه جوانسازی لیزر آیکون استفاده کنند.

. قابل استفاده درتمام نقاط بدن
. غیر تهاجمی بودن این روش درمانی و نیاز نداشتن به دوره نقاهت و ریکاوری طولانی
. جوانسازی و لیفت پوست صورت
. برطرف کردن افتادگی و شل شدگی در پوست
. تحریک کلاژن سازی در پوست
. لاغری موضعی در قسمتهای مختلف بدن
. افزایش گردش خون و بالا رفتن خون رسانی
. کاهش درد با استفاده از ماساژ
. نیاز نداشتن به هیچ گونه بیهوشی و بستری شدن
. درمان سلولیت
. عدم خونریزی و نداشتن هیچگونه درد و ناراحتی
تمام این مزایا سبب می‌شود که کاربردهای لیزر آیکون افزایش زیادی داشته باشد و بتوان از آن برای زیبایی استفاده کرد. باید توجه کنید که این روش را حتما در یک کلینیک معتبر و مجهز انجام دهید تا بتوانید از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.
شما می توانید لیزر جوانسازی آیکون  را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک انجام دهید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین باتجربه و به صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

تاثیر لیزر جوانسازی آیکون روی بافت چیست؟

لیزر آیکون روی بافت همبند تاثیرات بسیار زیادی را به جا می گذارد از جمله:

. تجزیه سلول های چربی به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد
. کاهش سلولیت و کاهش حجم سلول های چربی
. افزایش متابولیسم

جوانسازی آیکون بر روی بافت چیست؟

بازسازی سلول ها از طریق افزایش کلاژن و الاستین  لهدبهبود خون‌رسانی کمک خواهد کرد و  باعث می‌شود تا اکسیژن بیشتر به بافت ها فرستاده شود. همچنین افزایش در متابولیسم سلولی تحریک عملکرد سیستم لنفاوی  و کاهش التهاب از دیگر اثرات تابش ال ای دی به کار برده شده در لیزر جوانسازی آیکون است.

لیزر جوانسازی آیکون

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – لیزر جوانسازی آیکون

مراحل درمان با لیزر جوانسازی آیکون

درمان مشکلات بدن با کمک لیزر جوانسازی آیکون با لباس های مخصوص و قابل انعطاف انجام می‌شود و یا ممکن است از فرد متقاضی خواسته شود که لباس خود را دربیاورد.
یک درمان کامل با کمک دو هندپیس منحصر به طور همزمان انجام خواهد شد و شامل دو مرحله می باشد. برنامه اصلی هر روش درمانی با در نظر گرفتن شرایط فرد متقاضی، وضعیت جسمانی ، وضعیت پوست و  نوع مشکل پوستی انجام خواهد شد.
مقدمه درمان با لیزر آیکون یعنی مرحله اول درمان حدود ۲۰ دقیقه زمان میبرد. با لیزر جوانسازی آیکون گردش خون ایجاد می شود و این روش تحریک بازسازی بافت و عملکرد ضد پیری پوست را بهبود خواهد بخشید در نتیجه پوست بازسازی و سفت خواهد شد.

درمان با لیزر جوانسازی آیکون چقدر طول میکشد؟

درمان با کمک لیزر جوانسازی آیکون بسته به محل های مورد نظر و وسعت آن دارد اما به طور معمول استفاده از این روش طولانی مدت  زیادی زول نخواهد کشید. اگر شما نیز علاقه  به استفاده از این روش زیبایی را دارید  می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این کلینیک بهره مند شوید.

عوارض لیزر جوانسازی آیکون

استفاده از لیزر جوانسازی آیکون یک روش غیرتهاجمی است و باعث ایجاد جوانی در پوست خواهد شد.
فقط ممکن است که بعد از  اتمام کار  کمی قرمز یا تورم در پوست ایجاد شود که طبیعی می باشد.
بعد از درمان فرد متقاضی می تواند از لوازم آرایشی و ضدآفتاب ها کمک بگیرد.
این دستگاه همانند تمام دستگاه های جوانسازی و زیبایی پوست می‌تواند عوارضی را با خود به دنبال داشته باشد از جمله:
برای افرادی که دچار جوش های فعال هستند ممکن است که بعد از انجام درمان جوشهای صورت آنها تحریک شود که با مصرف آنتی بیوتیک قابل درمان است.

اقدامات لازم قبل از انجام لیزر جوانسازی آیکون

برای انجام جوانسازی پوست با کمک لیزر آیکون اقدامات خاصی قبل از درمان نیاز نخواهید بود. فقط باید پوست خود را تمیز کنید و به کلینیک مراجعه کنید.  البته اگر دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی را استفاده می کنید و یا از روش های دیگر برای جوانسازی و برطرف کردن مشکلات پوستی استفاده کرده اید پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از لیزر جوانسازی آیکون

. تا ۶ ساعت بعد از انجام لیزر نباید  آبی به صورتتان برسد و تا ۲۴ ساعت نیز باید از حمام کردن خودداری کنید.

. ممکن است که قرمزی یا تورم برای شما ایجاد شود که این عوارض کوتاه مدت هستند و خیلی زود برطرف می شود بهتر است در این زمان از مصرف لوازم آرایشی خودداری کنید.

. انجام شنا، رفتن به جکوزی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و کیسه کشیدن در ۲۴ ساعت بعد از لیزر جوانسازی آیکون ممنوع می باشد.

. بعد از انجام درمان با لیزر جوانسازی آیکون از قرار گرفتن در معرض نور خورشید باید خودداری کنید و حتما از کرم های ضدآفتاب بدون رنگ استفاده کنید.

. اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه است  بعد از انجام لیزر دچار بروز جوش و آکنه خواهید شد که می‌توانید با توصیه پزشک آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد جوش استفاده کنید.

. تا دو هفته بعد از لیزر جوانسازی آیکون از لایه برداریها،  کرم های ضد لک و ویتامین C استفاده نکنید.

کاندیدای مناسب لیزر آیکون

از آنجایی که لیزر جوانسازی آیکون کاربردهای بسیار زیادی دارد و عوارض جدی با خود به دنبال ندارد هیچ گونه محدودیت سنی برای انجام این روش جوانسازی و زیبایی وجود ندارد و معمولاً در افرادی که تجربه لیفت با نخ و یا جراحی لیفت را داشتند توصیه می‌کنیم برای افزایش ماندگاری این نتایج به صورت سالانه از لیزر جوانسازی آیکون استفاده کنند.

تعداد جلسات لیزر جوانسازی آیکون

اگر  لیزر آیکون برطرف کردن مشکلات پوستی شما استفاده شود با توجه به نوع مشکلات پوستی و همچنین شرایط پوست شما ممکن است که جلساتی بین ۳ الی ۱۲ جلسه نیاز داشته  باشید تا بتوانید به نتایج مورد نظر به دست پیدا کنید. اگر علاقه دارید پوست شما همواره شاداب و جوان باقی بماند بهتر است که سالی سه مرتبه از لیزر جوانسازی آیکون برای رفع مشکلات پوستی استفاده کنید.

نواحی مورد استفاده با لیزر جوانسازی آیکون

از این دستگاه میتوانید برای تمام نقاط صورت و بدن استفاده کنید دستگاه جوانسازی لیزر آیکون با توجه به مشکلات ایجاد شده از جمله مشکلات پوستی عروقی سلولیت چربی و ….. چندین برنامه تخصصی دارد که برای قسمتهای مختلف بدن می توانید از آن استفاده کنید از جمله:

. بازسازی ناحیه فوقانی بدن که شامل شانه‌ها ،قفسه سینه و شکم می باشد.

. درمان لاغری و فرم دهی به نواحی مختلف بدن و کاهش افتادگی

. کاهش حجم شکم بعد از انجام بارداری

. لاغری و برطرف کردن افتادگی در نواحی داخل ران و بازو

. از بین بردن چین و چروک های پوستی در نواحی مختلف صورت مانند اطراف چشم، خطوط اطراف لب، پیشانی و ….

. لیفت باسن

لیزر جوانسازی آیکون برای چه افرادی مناسب نیست؟

به طور کلی می‌توان بیان کرد که این روش جوانسازی هیچگونه منعی برای افراد ندارد. قبل از هر روش درمانی پزشک شرایط شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر  سابقه بیماری و درمانی داشته اید  پزشک را در جریان قرار دهید بعد از آن پزشک اقدام به انجام این روش می نمایند لازم است بگویم این روش لاغری برای افرادی که چربی های مقاوم به رژیم غذایی و ورزش دارند  مناسب کاهش وزن در افرادی که دچار چاقی هستند نمی باشد.

هزینه جوانسازی لیزر آیکون

هزینه لیزر جوانسازی آیکون بستگی به مرحله تحت درمان، تعداد جلسات درمانی و عوامل دیگر بستگی دارد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه انجام این درمان با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه تماس حاصل نمایید. انواع خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان میباشد.

لیزر جوانسازی آیکون

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه – لیزر جوانسازی آیکون

فاصله بین جلسات لیزر آیکون چقدر است؟

فاصله بین جلسات لیزر جوانسازی آیکون بسته به نیاز فرد متقاضی می تواند از یک بار در  هفته تا ماهی یک بار متغیر باشد و بسته به اهداف درمانی از جمله کاهش چربی ،سلولیت و جوانسازی پوست در جلسه اول مشاوره با پزشک تعداد جلسات و فاصله آن مشخص خواهد شد.

مشخصات دستگاه لیزر جوانسازی آیکون

دستگاه لیزر آیکون ساخت کشور آمریکا می باشد و آخرین وضعیت  از این برند دستگاه ماژولار است.  بدان معنا که بر روی این دستگاه قابلیت نصب انواع هند پیست، لیزر و IPL وجود دارد. در نتیجه می تواند طیف وسیعی از مشکلات پوستی با کمک این روش درمان و برطرف شود. این دستگاه دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی ایلات متحده می باشد و به عنوان یک روش زیبایی استاندارد طلایی لیزر را دارد و امروزه به دستگاه های محبوب در بین متخصصین و پوست و مو تبدیل شده است.

بهترین کلینیک لیزر جوانسازی آیکون

بهترین کلینیک لیزر جوانسازی آیکون باید شرایط زیر را داشته باشد:

. محیطی بهداشتی و تمیز
. معاینه دقیق  و بررسی شرایط فرد و ارائه روش درمانی مناسب
. وجود متخصصان با تجربه و مهارت بالا
. بهره‌مندی از بهترین و جدیدترین دستگاههای لیزر
. داشتن انواع خدمات زیبایی و درمانی.

نتیجه گیری

لیزر آیکون یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها است که می توانید برای از بین بردن تمام مشکلات در پوست از آن استفاده کنید و پوستی جوان و شاداب داشته باشید. استفاده از این روش فوق العاده می تواند روی زیبایی و شادابی پوست تاثیرات مثبتی داشته باشد همانطور که می دانید با افزایش سن مشکلات زیادی در پوست ایجاد می شود و آن نیز به دلیل کاهش عدم تولید کلاژن می باشد که می تواند چین و چروک روی پوست را  نمایان کند.
استفاده از لیزر آیکون می‌تواند به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک کند. لیزر آیکون مزایای بیشماری را با خود به دنبال دارد از جمله اینکه می توانید از این روش برای تمام نقاط صورت و بدن استفاده کنید. نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت ندارید. هیچگونه زخم ،برش و خونریزی در طول درمان ایجاد نمی‌شود و به راحتی می توانید به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کنید.

اگر شما نیز علاقه به استفاده از لیزر آیکون برای جوانسازی و زیبایی پوست خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار آن بهره مند شوید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می گیرد که می‌توانید بسته به نوع مشکلات خود از روش‌های متنوع استفاده کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/up9e3

نماشا:

https://www.namasha.com/v/ryfEd1x6