ژل لب مدل روسی

ژل لب مدل روسی

ژل لب مدل روسی

همه روزه، صدها نفر، تحت عمل جراحی  برجسته کردن لب قرار می گیرند. در حالی که بسیاری به دلیل عوراض این کار، به تزریق ژل لب رو می آورند. مدل های مختلفی برای تزریق فیلر لب وجود دارد که یکی از آنها لب  مدل روسی است که بر اساس ساختار و شکل لب های خانم های روس، الهام گرفته شده است.

با این حال توجه داشته باشید که به دلیل بزرگ شدن و کشیدگی بیش از حد لب ها در این روش، تزریق لب روسی برای افرادی که لب های بزرگ و یا چشم های کوچک دارند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود و بهتر است که بعد از انتخاب مدل تزریق ژل لب مدنظر خود حتما با متخصص پوست و مو مشورت کنید. که در این زمینه کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد می تواند به زیبا جویان عزیز کمک شایانی کند.

تزریق ژل لب مدل روسی یک از تزریقات پر تقاضا در کلینیک های زیبایی است که در این مقاله به روش اجرای آن و نتایج تزریق ژل لب به سبک روسی و مقایسه آن با روش های دیگر می پردازیم.

روس‌ها یکی از ملیت ‌هایی هستند که به واسطه زیبایی خود در جهان شناخته می‌شوند. یکی از مسائلی که در ظاهر مدل‌های روس، نظرها را به خود جلب می‌کند، لب‌های این افراد است. کلینیک ‌های روسیه در خط مقدم تزریق‌ های زیبایی هستند و تکنیک‌ های این متخصصان از جانب پزشکان روسی به همکاران دیگر کشورها نیز آموزش داده می شود.

تزریق ژل لب روسی به خانم‌ ها ظاهری مشابه مدل ‌های روس جذاب می‌ دهد. در این نوع تزریق، تمرکز روی شاخص کردن خطوط لب است.

زیبایی برای تمام افراد مخصوصا بانوان بسیار جذاب است و داشتن صورت زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می‌شود. یکی از مواردی که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است، استفاده از ژل لب برای زیباتر شدن لب‌هاست. این کار با مواد مختلف و روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی یکی از روش‌های جذاب و پرطرفدار این کار یعنی تزریق ژل لب مدل روسی بپردازیم.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

ژل لب مدل روسی چیست؟

روس‌ها چهره‌های زیبایی دارند و به عنوان یکی از زیباترین نژادهای جهان شناخته شده‌اند. لب‌های آنها یکی از نقاط قوت در چهره‌شان است و زیباییی صورتشان را چند برابر می‌کند. جالب است بدانید که خطوط روی لب در صورت وضوح بیشتر بسیار جذاب است، پس در تزریق ژل لب روسی تمرکز بر روی همین خطوط زیبا است.

در مدل روسی، تزریق مقادیر کمی از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب (تقلید از جایی که مردم معمولاً خط لب خود را می کشند) برای برجسته کردن و لیفت حدود ناحیه لب، انجام می شود.

بعد از اینکه طرح کلی لب ها مشخص شد، مقداری فیلر نیز به درون لب تزریق می شود تا حجم آنها را پرتر نشان دهد. هنگام انجام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید هم به لب بالایی و هم به لب پایینی دقت کند. در حالی که تمرکز اصلی اجرای فیلر بیشتر بر روی لب بالایی است، اما گاهی برای دستیابی به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می شود.

این تکنیک به حجم لب‌ها اضافه می‌کند و در عین حال، ظرافت این تکنیک به حدی است که در نهایت، لب‌های بیش از حد باد شده، ایجاد نمی‌شود. این روش می‌تواند ظاهری مشابه با مدل ‌های طبیعی را به صورت افراد هدیه کند.

در تکنیک لب روسی، قطرات کوچک ژل در ناحیه ی خط بالایی لب و گوشه آن، تزریق می شوند. این روش مخصوصا برای افرادی که لب بالایی کوچکی دارند، بسیار موثر است.

اگر قصد دارید برای زیباتر شدن لب‌های خود ژل لب با مدل ژل لب روسی تزریق کنید حتماً قبل از انتخاب روش با پزشک خود مشورت کنید. معمولاً پزشک بر اساس حالت صورت و جزئیات مانند اندازه چشم‌ها، بینی و … بهترین و مناسب‌ترین روش را برای شما انتخاب می‌کند. علاوه بر آن حتماً این کار را در مراکز و کلینیک‌های معتبر انجام دهید تا نتیجه کار به زیبایی بیشتر صورت شما ختم شده و رضایت شما را به دنبال داشته باشد.در این زمینه کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با در دست داشتن کادری مجرب و متخصص می تواند با مشاوره به زیبا جویان عزیز، کمک شایانی به زیبا جویان عزیز کند.

دردناک بودن ژل لب مدل روسی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا به حال تزریق ژل لب انجام نداده‌اید و یا ژل لب مدل روسی را امتحان نکرده‌اید، ممکن است نگران درد تزریق لب روسی باشید. نکته مهم این است که  تزریق ژل لب مدل روسی هیچ دردی به همراه ندارد. در این روش، از نقاط ورود کمتری برای تزریق ماده حجم دهنده استفاده می‌شود و تنها یک تزریق در مرز لب صورت می‌گیرد، بنابرین در این حالت درد به حداقل می‌رسد.

تزریق ماده حجم دهنده معمولا بدون تزریق حجم زیادی از مواد بی هوشی و بی حسی انجام می‌شود، سبک بودن روش تزریق و کم بودن محل‌های تزریق در این روش موجب می‌شود فرد هیچ دردی را تحمل نکند یا هیچ احساسی در زمان درمان نداشته باشد.

عدم استفاده از مواد بی هوشی، از مزیت‌های اصلی این روش به حساب می‌آید، زیرا بی هوشی می‌تواند بر روی تورم لب تاثیر بگذارد و موجب عدم تقارن نتیجه نهایی تزریق شود. علاوه بر این، استفاده نکردن از مواد می تواند زمان استراحت بعد از تزریق را به حداقل برساند. معمولا تمامی محصولات مورد استفاده در کنار لیدوکائین به کار برده می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود تا فرد، هیچ دردی را احساس نکند.

ژل لب

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

مراحل تزریق ژل لب مدل روسی

ژل لب روسی روشی است که به طور مشخص از روسیه گرفته شده و باعث ایجاد ظاهری شبیه به یک عروسک روسی می شود. حاشیه های لب، تیز، پر و کشیده می شوند . مرکز لب، پرتر و شکل ظاهری کلی لب بیشتر شبیه به قلب می شود.

این روش باعث افزایش حجم لب ها می شود و به لیفت و بالا کشیده شدن لب بالا و پایین کشیده شدن لب پایین کمک می کند. با تزریق قطرات بسیار کم از فیلر به صورت عمودی به لب ، لب ها کشیده و پرحجم می شوند و جلوه ای بسیار زیبا پیدا می کنند.

در برخی از افراد خطوط بالا و پایین لب مشخص نیست و این مسئله در افراد مسن که به علت روند پیری و بالا رفتن سن حجم و شکل طبیعی لب خود را از دست داده اند بیشتر به چشم می‌آید. جالب است بدانید برخی از بیماران اصلاً چنین خطوطی را ندارند و به پزشک مراجعه می‌‌کنند تا اقدامات لازم را برای بهبود ظاهر لب آنها انجام دهد. معمولاً تزریق ژل لب روسی در گروه اول از بیماران نسبتاً ساده است و تنها کاری که پزشک باید انجام دهد.

تزریق مقداری از ژل هیالورونیک اسید به‌درون لب با مدل روسی است که فوراً منجر به افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آن خواهد شد. روند تزریق ژل در افرادی که اصلاً خط لب ندارند کمی دشوارتر است و ممکن است چند هفته روند تزریق ژل در افرادی که اصلاً خط لب ندارند کمی دشوارتر است و ممکن است چند جلسه طول بکشد تا نتایج مورد انتظار آن ها به وجود بیاید.

 هریک از پزشکان از یک روش مختلف برای به وجود آوردن خط لب و بهبود ظاهر آن استفاده می‌‌کنند و باید قبل از شروع فرآیند درمان همه مراحل را برای بیمار توضیح بدهند. با این حال یکی از محبوبترین و استاندارد ترین روش‌های که توسط پزشک برای افزایش حجم و خط لب استفاده می‌شود تزریق ژل به درون حاشیه‌های لب و ایجاد ظاهر متناسب است تا نتیجه مطلوب به وجود بیاید.

پس از آنکه خط لب مشخص شد و بیمار از ظاهر به وجود آمده رضایت داشت پزشک از یک مقدار دیگر ژل برای افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آن استفاده می‌‌کند. برای به وجود آوردن خط لب باید پزشک و لب بالا و پایین به طور همزمان تمرکز داشته باشد در غیر این صورت لب بالا و پایین تقارن طبیعی و مطلوب را نخواهند داشت.

تکنیک لب روسی اجازه می دهد تا لب ها بدون ظاهر “بد” به صورت پرحجم و کشیده دیده شوند. فایده ی این روش، ظاهر طبیعی و پرحجم لب بدون نیاز به فیلر زیاد می باشد.

مزایای ژل لب روسی

آنچه سبب شده است تزریق ژل به لب مدل روسی محبوبیت بالایی در بین افراد پیدا کند مزایای قابل توجهی است که با خود به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین مزایای تزریق فیلر لب مدل روسی می‌توان به ایجاد ظاهری زیبا در لب‌ها و چهره فرد و همچنین داشتن حالت و فرم طبیعی اشاره کرد. به همین دلیل اغلب افرادی که دوست دارند با برجسته کردن لب‌ها، به تغییری نامحسوس در چهره خود دست یابند مدل روسی را ترجیح می‌دهند.

به خصوص به کسانی که تا به حال ژل به لب تزریق نکرده‌اند و در انجام آن تردید دارند، توصیه می‌شود مدل تزریق لب روسی را انتخاب کرده و زیبایی چهره خود را دو چندان کنند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت مدل لب روسی بیشتر بر روی فرم‌دهی و زیباتر کردن لب‌ها در مقایسه با بزرگتر کردن آن تمرکز دارد.

معایب ژل لب روسی

غیرطبیعی شدن لب یکی از معایب ژل لب روسی می باشد.

معایب جانبی ژل مدل لب روسی موقتی است و باید فقط چند روز طول بکشد تا برطرف شوند. آنها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

1- خونریزی از محل های تزریق

2- تورم و کبودی

3- قرمزی و حساسیت در محل تزریق

فعال سازی مجدد زخم های سرد یا تاول های تب (هرپس سیمپلکس) لب ها یا ناحیه اطراف لب ها

معایب جانبی جدی تر یا خطرات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

4- تورم یا کبودی شدید و طولانی مدت به مدت یک هفته تا 10 روز

5- عدم تقارن لب (لب بالا و پایین با هم تقارن ندارند و اندازه های مختلفی دارند)

6- برآمدگی و بی نظمی در لب ها

7- عفونت

 8- زخم یا سفت شدن لب ها

9- واکنش آلرژیک که باعث قرمزی، تورم یا خارش در اطراف لب ها می شود

10- در صورت مشاهده تورم شدید یا تب، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید.

بهترین کاندیدا ژل لب مدل روسی

اگر فرد پیش از این از روش‌های تزریق لب استفاده نکرده است، ژل لب روسی، پیشنهاد جذابی برای او محسوب شده و می‌تواند ظاهری خاص در صورتش ایجاد کند. افرادی که پیش از این از حجم دهنده استفاده کرده اند، باید دو هفته پیش از تزریق با روش‌های پیشنهاد شده توسط پزشک، مواد تزریق شده پیشین را حذف کنند.

اگر می خواهید لب بالا بیشتر از حد معمول به چشم بیاید و قاب لب بالا بولد شود، ژل لب مدل روسی را انتخاب کنید. در غیر این صورت، اگر علاقمند به لب های طبیعی تری هستید، ما تکنیک فاین که نتیجه نچرال و یک نواخت تر به دست می دهند را توصیه می کنیم.

 ژل لب مدل روسی و مدل لب روسی جذابیت زیادی برای لب‌های شما به همراه دارد اما همان‌طور که گفته شد باید مطابق با حالت چهره شما انتخاب شود. به همین دلیل مشورت با پزشک در این زمینه بسیار ضروری است.

ژل لب

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

هزینه ژل لب مدل روسی

هزینه تزریق ژل لب مدل روسی در کلینیک‌ها با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین اجرت پزشک طبق مهارت و تجربه کاری که دارد متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر برند ژل استفاده شده و همچنین حجم ژل مورد نیاز تاثیر زیادی در قیمت نهایی کار دارند.

به همین دلیل نمی‌توان قیمت واحد و مشخصی برای آن عنوان کرد. داوطلبان این کار می‌توانند در مشاوره رایگان تزریق ژل لب روسی که در کلینیک بین المللی تخصصی زیبایی پوست و مو آراد قبل تزریق ارائه می‌شود از قیمت دقیق کار مطلع شوند. کلینیک رز سعی دارد تا بهترین خدمات را با کیفیتی بالا و قیمتی معقول برای مراجعه‌کنندگان خود عرضه کند.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب نیاز به اقدامات ویژه ای ندارند کافی است که برخی از نکات ساده را رعایت کنید تا تزریق موفق تری داشته باشید این اقدامات شامل موارد زیر هستند

1- یک هفته تا ده روز قبل از تزریق ژل لب از درمان های دندانپزشکی مانند جرم گیری و… استفاده نکنید.

2- دارو های مصرفی خود را با پزشکتان چک کنید تا اگر مصرف آن ها تاثیری در تزریق ژل دارد از طریق پزشک مطلع شوید.

3- تا چند روز قبل از تزریق ژل از مصرف دارو های ضد التهابی و نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.

مراقبت های بعد راز تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب مدل روسی مانند دیگر روش های تزریق ژل لب؛ به مراقبت هایی نیاز دارد. در ادامه به این مراقبت ها اشاره کرده ایم.

1- در ابتدا نباید بعد از تزریق ژل، لب ها را لمس کرد.

2- باید تا دو سه روز از مصرف الکل و سیگار خودداری شود.

3- می توانید از یخ برای کاهش تورم و قرمزی محل تزریق استفاده کنید.

4- نباید در معرض مستقیم خورشید، سونا و اتاق های بخار و… قرار بگیرید.

5- هنگام خوابیدن باید مراقب باشید تا فشاری به لب ها وارد نشود.

اثرات و نتایج تزریق ژل لب مدل روسی

زیبا جویان عزیزی که لب‌های باریک و ظریفی دارند می‌توانند از تزریق ژل لب مدل روسی برای ایجاد تحول با ظاهری طبیعی در لب‌های خود، بحره ببرند. در تزریق ژل لب با متد روسی حاشیه لب‌ها بخصوص لب بالایی به شکلی کاملا طبیعی پهن‌تر می‌شود. تزریق ژل لب مدل روسی نیازمند ظرافت و مهارت بالایی است که انجام آن  کار هر اوپراتوری بی‌تجربه‌ای نیست. برای رسیدن به بهترین و طبیعی‌ترین نتیجه می‌بایست تزریق ژل لب روسی را به متخصصان ماهر بسپارید.

دوره نقاهت تزریق ژل لب مدل روسی

لب با متد روسی اغلب اوقات بدون هیچ‌گونه عوارضی (Side effects of lip gel injection) و با موفقیت کامل انجام می‌شود. البته به شرطی که عمل تزریق ژل لب در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص زیبایی انجام شود. در غیر این صورت امکان اینکه در اثر تزریق ژل لب غیر استاندارد، استفاده از سوزن‌های میکروبی یا آلودگی‌های محیطی شاهد بروز عفونت‌های متعدد در لب‌ها باشید، بسیار زیاد است. در آخر مجبور می‌شوید به جای لذت بردن از برجسته شدن لب‌ها، به دنبال درمان عفونت و عوارض تزریق ژل لب ایجاد شده، بپردازید. ت

وجه داشته باشید که بروز تورم، التهاب، قرمزی یا خونریزی جزئی پس از تزریق در روی لب‌ها طبیعی است. در چنین شرایطی مصرف آنتی بیوتیک‌ها و دارو‌های مسکنی که پزشک تجویز می‌کند، در دوره نقاهت تزریق ژل لب مدل روسی می‌تواند به روند بهبود بیمار کمک کند.

ماندگاری ژل لب مدل روسی

طبق تحقیقات صورت گرفته و نتایج به دست آمده، ماندگاری ژل لب روسی چیزی در حدود 6 الی 12 ماه بوده و فرد در صورتی که از نتیجه تزریق راضی نباشد، می‌تواند توسط یک آنزیم حل‌کننده آن را بردارد. تورم لب‌ها در این روش نهایتا تا 72 ساعت بعد به طور کامل از بین رفته و لب‌ها شکل و فرم خاص خود را حفظ می‌کنند. البته باید توجه داشته باشید برند مورد استفاده هنگام تزریق تاثر بسزایی در ماندگاری دارد.

مشورت با پزشک در خصوص معرفی و خرید بهترین برندهای تزریق ژل در بازار می‌تواند خیال شما را تا حد زیادی از بابت کیفیت ژل خریداری شده و اصل بودن آن راحت کند.

ژل لب

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

تعداد جلسات تزرق ژل لب مدل روسی

معمولااتزریق ژل لب مدل روسی اگر در کلینیک معتبری هماندد کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد زیر نظر کادری مجرب و متخصص انجام بگیرد، زیبا جویان عزیز مکی تواند در یک جلسه به نتیجه دلخواه خود برسند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/e0oh

https://clinicarad.com/2x6e

https://clinicarad.com/31g8

نتیجه گیری

روس‌ها چهره‌های زیبایی دارند و به عنوان یکی از زیباترین نژادهای جهان شناخته شده‌اند. این تکنیک به حجم لب‌ها اضافه می‌کند و در عین حال، ظرافت این تکنیک به حدی است که در نهایت، لب‌های بیش از حد باد شده، ایجاد نمی‌شود. این روش می‌تواند ظاهری مشابه با مدل ‌های طبیعی را به صورت افراد هدیه کند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا به حال تزریق ژل لب انجام نداده‌اید و یا ژل لب مدل روسی را امتحان نکرده‌اید، ممکن است نگران درد تزریق ژل لب مدل روسی باشید. نکته مهم این است که  تزریق ژل لب مدل روسی هیچ دردی به همراه ندارد.بدلیل اینکه بدون حجم زیادی از مواد بی حسی انجام می گیرد.

با تزریق ژل لب مدل روسی ظاهری شبیه به یک عروسک روسیزیبا جویان عزیز بدست می اورند. حاشیه های لب، تیز، پر و کشیده می شوند . مرکز لب، پرتر و شکل ظاهری کلی لب بیشتر شبیه به قلب می شود. در برخی از افراد خطوط بالا و پایین لب مشخص نیست و این مسئله در افراد مسن که به علت روند پیری و بالا رفتن سن حجم و شکل طبیعی لب خود را از دست داده اند بیشتر به چشم می‌آید. و تزریق ژل لب مدل روسی می تواند در بدست اوردن آهر دلخواه کمک زیادی به زیبا جویان عزیز کند.

توجه داشته باشید که بروز تورم، التهاب، قرمزی یا خونریزی جزئی پس از تزریق در روی لب‌ها طبیعی است. در چنین شرایطی مصرف آنتی بیوتیک‌ها و دارو‌های مسکنی که پزشک و متخصصان کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص تجویز می کند. کمک زیادی می تواند در بهبودی زیبا جویان عزیز کند. تورم لب‌ها در این روش نهایتا تا 72 ساعت بعد به طور کامل از بین رفته و لب‌ها شکل و فرم خاص خود را حفظ می‌کنند.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org