تزریق ژل لب با فشار هوا

تزریق ژل لب با فشار هوا

تزریق ژل لب با فشار هوا

برای افزایش حجم لب و برجسته کردن آن روش‌های زیادی وجود دارد که رایج‌ترین آن، تزریق ژل می‌باشد. اگر به دنبال این هستید که لب‌های خود را برجسته کنید، ابتدا باید به دنبال یک پزشک متخصص و باتجربه باشد تا پس از عمل دچار عوارض خاصی نشوید.

متاسفانه بسیاری از افراد بدون آگاهی از عوارض تزریق ژل لب اقدام به این کار کرده و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را بر سلامتی خود وارد می‌کنند. اما، اگر این کار توسط یک پزشک با تجربه انجام بگیرد، هیچ خطری سلامت شما را تهدید نخواهد کرد.

هیالورون پن یکی از جدیدترین فناوری های اختراع شده در زمینه زیبایی می باشد. با این روش دیگر نیازی نیست از روش های تهاجمی برای زیبایی استفاده کنید.روز به روز شاهد پیشرفت دانش بشری در زمینه های مختلفی هستیم، هیالورون پن هم یکی از این دانش ها می باشد.

این دستگاه یکی از انواع دستگاه های تزریق به شمار می رود و بدون درد و خونریزی می باشد. از هیالورون پن برای زیباسازی و درمان بیماری های پوستی استفاده می کنند. این دستگاه در دهه های پیش تولید شده ولی به تازگی از آن استفاده زیادی می کنند. هیالورن پن، معجزه ای در تزریق ژل محسوب می شود. هیالورون پن چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق ژل لب با فشار هوا چیست؟

هیالورون پن یکی از دستگاه های زیبایی پوست به شمار می رود که بدون درد و جراحت می باشد. این دستگاه با عملکردی که دارد،هیالورونیک اسید را به پوست می رساند. روش رساندن این ماده به پوست کاملا غیر تهاجمی می باشد و با فشار هوای بالا این کار انجام می گیرد.

موادی که با این دستگاه باید وارد پوست شود، به ذرات بسیار ریزی که آن را میکرو نانو می نامند تبدیل می گردد. این مواد با فشار زیادی وارد لایه های پوست می شوند.

دستگاه هیالورون پن بدون نیاز به سوزن می باشد و هیچگونه خطای انسانی در آن رخ نمی دهد. بسیاری از روش های زیبایی دیگر دارای خطای انسانی هستند.

این روش دارای خطاهایی مانند پخش شدن مواد و گلوله شدن آن را ندارد. به همین دلیل است که در سال 2017 این دستگاه را به عنوان بهترین و مناسب ترین دستگاه تزریق ژل شناختند. از همان سال هم استفاده از هیالورون پن بسیار افزایش پیدا کرد و آموزش تزریق ژل با هیالورون پن رونق گرفت.

همانطور که می‌دانید، فناوری این دستگاه جدید نبود. سال‌هاست که برای تزریق انسولین از این روش استفاده می‌شود. اما از بهار سال 2018 استفاده از این دستگاه برای پر کردن چین و چروک و همچنین تزریق اسید هیالورونیک به لب آغاز شد .

از آن زمان به بعد و بعد از معرفی رسمی آن در پاییز 2018 استفاده از آن در درمان های زیبایی طرفداران بسیاری پیدا کرد. نقطه اوج محبوبیت و گسترش این روش زیبایی اوایل زمستان 2018 بود. آکادمی زیبایی admire یکی از اولین توسعه دهندگان هیالورون پن بود و پس از آن تمام مراکز زیبایی و پزشکان به استفاده از این روش روی آرودند.

هیالورونیک اسید چیست؟

اسید هیالورونیک، نوعی قند طبیعی در بدن انسان هست و به عنوان آبرسان ترین ماده در جهان شناخته شده است. این اسید، وظیفه جذب آب و مرطوب نگه داشتن پوست رو داره و کمک میکنه تا پوستی جوان و بدون چین و چروک داشته باشید. از انجایی که بدن به طور طبیعی دارای هیالورونیک اسید هست، ایجاد واکنش های آلرژیک به این ماده در بدن کاملا غیر ممکن هست.

معمولا با افزایش سن، مقدار فیبرهای هیالورنیک اسید و کلاژن در بدن کاهش پیدا میکنه، پوست خشک و نازک میشه و در نتیجه هیدراتاسیون و حالت کشسانی پوست به تدریج از بین خواهد رفت. همین موضوع دلیل اصلی ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست در سنین پیری هست.

با اضافه کردن اسید هیالورونیک به پوست، کلاژن سازی در پوست زنده میشه و تاثیر خیلی خوبی در احیای سازی، جوان سازی و افزایش طراوت و نرمی در پوست خواهد داشت. زیرا اسید هیالورونیک، یک عنصر اصلی در ساختار بافت همبند پوست هست.

مراحل انجام تزریق ژل لب با هوا

شیوه های درمانی زیادی وجود دارد که امروزه در صنعت پزشکی از آنها برای زیباسازی پوست استفاده می شود. هر یک از آن شیوه ها عملکرد منحصر به فرد خود را دارند.

برخی از آنها نتایج مثبتی دارد و برخی از آنها نتایج چندان مثبتی ندارند. یکی از حقیقت هایی که باید با آن آشنایی داشته باشید این است که روش های دیگر، با درد و خونریزی همراه هستند. برخی از آن روش ها به قدری خطرناک است که امکان دارد مویرگ های صورت پاره شود. چرا که در آن روش ها خطای انسانی بسیار رخ می دهد.

ین ابزار با کارکرد منحصربفرد خود ژل هیالورونیک اسید را با فشار زیاد هوا به ذره های بسیار ریز و کوچک تبدیل ساخته و مواد را با فشار زیادی به پوست وارد می کند ، از این رو در این روش احتمال وجود خطای انسانی صفر می باشد.

در تزریق با این دستگاه خونریزی ، کبودی و درد به کمترین حد ممکن رسیده و احتمال پاره شدن عروق خونی و تزریق نادرست به اپیدرم پوست رخ نخواهد داد.

در تزریق با سوزن احتمال تزریق ناهمگون و نامتقارن ژل در پوست ممکن است اتفاق بیفتد که سبب گلوله شدن مواد در زیر پوست می شود اما در این روش احتمال ایجاد خطای انسانی به صفر رسیده و ژل به گونه ای همسان و یکدست در زیر پوست رسوب می کند و فرم لب ها کج و نامتقارن نخواهد شد.

دستگاه هیالورون پن یک ابتکار جدید می باشد که بدون احتیاج به سرنگ های معمول تزریق ، ژل هیالورونیک اسید را به درون لایه سطحی و قسمت بالایی لایه میانی پوست وارد می کند. هیالورون پن برای افرادی مناسب است که در تزریق با سرنگ اذیت می شوند و یا از آن ترس دارند.

این تکنیک تزریق بدون درد و ناراحتی و به طور سریع انجام شده و یک عمل غیرتهاجمی می باشد که به افراد کمک می کند تا لب های خود را فرم دهند و برجسته سازند و چین و چروک های پوست خود را برطرف کنند.

این قلم از تکنولوژی فشاری بهره می گیرد که موجب می گردد هیالورونیک اسید به ذره هایی در حد نانو تغییر یافته و مواد هیالورونیک اسید به لایه های میانی پوست رسوب کند. ترکیب به کارگرفته شده در این تکنیک هیالورونیک اسید خواهد بود.

با ورود دستگاه هیالورون پن به صنعت زیبایی، تحولی بسیار بزرگ رخ داد. در دنیای زیبایی و جوان سازی پوست، انقلابی عظیم به پا شد. از آنجایی که بسیاری از افراد ترس درد و خونریزی روش های دیگر را داشتند از انجام دادن آنها خودداری می کردند. ولی به این دلیل که هیالورون پن بدون درد و خونریزی می باشد به سراغ آن رفتند.

و اکنون از طرفداران اصلی این روش زیبایی به شمار می روند. ماندگاری ژل تزریق شده با این روش، بستگی به نوع پوست و موادی دارد که تزریق می شود. البته مارک مواد هم اهمیت بسیار زیادی در ماندگاری آن دارد.

تزریق ژل لب

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تزریق ژل لب

کاربرد هیالورن پن چیست؟

حجیم سازی لب ها

بیشترین کاربرد هیالورون پن برای کانتورینگ لب است. بسیاری از افراد برای حجم دادن، بهبود شکل و فرم لب های خود از هیالورن پن استفاده می کنند.

حجیم سازی گونه ها

از دیگر کاربردهای بسیار مهمی که این دستگاه دارد، می توان به حجیم سازی گونه ها اشاره کرد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه آرزو داشتید لب ها و گونه های برجسته ای داشته باشید، می توانید این روش را برای زیباسازی انتخاب کنید. بسیاری از روش های جراحی و زیبایی را از آنجایی که درد زیادی دارد فراموش کنید. سعی کنید تا حد امکان از روش های غیر تهاجمی استفاده کنید.

قرینه سازی صورت

از دستگاه هیالورون پن برای قرینه سازی صورت هم استفاده بسیار زیادی می کنند. برای اجرای کانتورینگ صورت با استفاده از این روش، بدون شک به بهترین نتیجه ها می رسید.

کاهش چین و چروک

از این روش می‌توان برای از بین بردن خط خنده، چین و چروک گردن، خطوط ماریونت،‌ خطوط پیشانی و سایر چین و چروک های صورت استفاده کرد.

مزایای هیالورون پن

در این شیوه تزریق خونریزی ، کبودی ، درد و ناراحتی به کمترین حد ممکن رسیده است و احتمال سوراخ شدن و پارگی عروق خونی و مویرگی و تزریق نادرست به قشر سطحی پوست اتفاق نخواهد افتاد.

در تزریق با سوزن احتمال تزریق غیر یکنواخت ژل در زیر پوست وجود خواهد داشت که سبب گلوله شدن ژل در زیر پوست   می شود اما در این روش از تزریق احتمال خطای انسانی به صفر رسیده و ژل تزریقی به طور همسان به زیر پوست نفوذ می کند. از هیالورون پن جهت تزریق به لب ها ، گونه ها ، خط خنده ، گردن و بدن نیز می توان استفاده نمود.

معایب تزریق ژل لب با فشار هوا

بطور کلی استفاده از هیالورون پن بی خطر بوده و تنها چند عارضه ی جزیی برای آن گزارش شده است.

از انجا که این ماده بطور طبیعی در بدن تولید می شود، احتمال بروز حساسیت در پوست تقریباً صفر است.

بررسی و تحقیق بر روی 60 شخص مبتلا به استئوآرتریت که بمدت یک سال 200 میلیگرم در روز هیالورونیک اسید استفاده می کردند، عارضه های نامطلوبی نشان نداد.

به علت این که عوارض هیالورونیت اسید بر روی زنان باردار بررسی نشده است، این اشخاص بهتر است به منظور احتیاط از مصرف هیالورونیت اسید جلوگیری کنند.

همینطور، شواهدی وجود دارد که سلولهای سرطانی به اسید هیالورونیک حساس هستند و استفاده از این مکمل ها میتواند سرعت رشد آن ها را تسریع کند.

بنابراین، بطور کلی توصیه می شود که اشخاص سرطانی یا دارای سابقه سرطان از مصرف مکمل اسید هیالورونیک دوری کنند.

در پایان باید گفت که واکنش های منفی عمدتاً به شیوه تزریق مرتبط هستند و نه خود اسید هیالورونیک.

بهترین کاندیدا تزریق ژل لب با فشار هوا

در جهانی که روز به روز زیبایی از ارکان مهم ان می شود. تزریق ژل لب میتواند یکی از مواردی باشد که زیبایی، زیبا جویان عزیز را چند برابر کند. برای همین زیبا جویان عزیزی که بدنبال به روز شدن و زیبایی جذابتری می باشند بهترین کاندیدا برای تزریق ژل لب می توانند باشند.

انجام تزریق ژل لب برای برخی از افراد ممنوع بوده و هرگز نباید این کار را انجام دهند. در غیر اینصورت، ممکن است آسیب‌های شدیدی از این کار ببینند. انجام تزریق ژل به لب برای زنان باردار و شیرده، بیماران قلبی، مصرف‌کنندگان داروی آسپرین، مبتلایان به دیابت، افرادی که سابقه سکتی مغزی دارند، افرادی که سابقه حمله قلبی دارند،

افراد داریا بیماری‌های تنفسی نظیر آسم و غیره ممنوع می‌باشد. اگر این مشکلات را داشته باشید و هنگام عمل به پزشک خود نگویید، آن‌ها هیچ مسئولیتی را پس از بروز عوارض شدید به گردن نخواهند گرفت.

هزینه تزریق ژل لب با فشار هوا

قیمت ژل لب بسته به نوع ماده و تعداد دوز‌هایی که باید تزریق شود متفاوت است. اما می‌توان گفت قیمت تزریق ژل لب در بین سایر عمل‌های زیبایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تلقی می‌شود. با تزریق حس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌هایی که حضور پیدا می‌کنید حس متفاوت و دوست داشتنی خواهید داشت.

هزینه تزریق ژل لب دائمی به عوامل مختلفی و بسیار گوناگونی بستگی دارد. به همین دلیل خیلی راحت نمی‌توان یک قیمت یا بهتر است بگوییم نرخ مشخص و واحدی را برای قیمت ژل لب بیان کرد.

 هزینه تزریق ژل لب بایستی به طور دقیق توسط پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم مشخص و تعیین شود. که در کلینیک زیبایی بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد به داشتن کادری مجرب و متخصص میتواند با مشاوره سازنده زیبا جویان عزیز را در استفاده از بهترین و کارامدترین تزریق ژل یاری برسانند.

مهم‌ترین عواملی که شاید بتوان گفت در قیمت تزریق ژل لب تأثیر دارند، جنس و برند موادی هستند که برای فرایند جراحی زیبا شما مورد استفاده قرار می‌گیرند و تنها به همین دو عامل می‌توان اشاره کرد. به عنوان مثال در تعیین هزینه جراحی زیبایی، ژل‌های خارجی در مقایسه با ژل‌هایی که در داخل تولید می‌شوند و به طور کلی نمونه‌های داخلی گران‌تر هستند.

همچنین زیبا جویان عزیز می توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی بین المللی آراد از هزینه بهینه و مشاوره مناسب بهرمند گردد، می‌تواند در هزینه نهایی جراحی زیبایی شما تأثیر بسزایی داشته باشد.

علاوه بر این مواردی که گفته شد نظیر قیمت انواع ژل و نوع پزشک و غیره، میزان حجمی که باید به لب‌ها ژل تزریق شود تا پس از انتهای کار و پس از جراحی، شما به نتیجه دلخواه و مورد نظرتان برسید در میزان پولی که باید پس از تزریق و انتهای کار بابت این کار پرداخت کنید تأثیرگذار خواهد بود. یکی دیگر از علل و به عبارتی فاکتور‌های مهم، هزینه‌های مربوط به کلینیک و همچنین اجرت پزشک است.

توصیه بسیار مهمی که اغلب در این زمینه وجود دارد و کمتر به آن پرداخته می‌شود اینکه در مورد موضوع تزریق لب باید توجه داشت که در عملیات زیبایی که بحث ظاهر فرد و سلامتی وجود دارد، تحت هیچ شرایطی و به هیچ وجه نباید کیفیت کار را فدای قیمت تزریق کرد.

چرا که هم سلامتی شما در خطر خواهد افتاد و هم به جای داشتن چهره‌ای زیبا و جذاب، ظاهرتان هم آسیب خواهد دید. پس حتماً در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر و استفاده از بهترین و معروف‌ترین برند‌های موجود تزریق لب در بازار دقت کافی و نهایت توجه را داشته باشید.

پس دانستید که قیمت هر سی سی ژل لب به چه شرایطی و عواملی نیاز دارد و برای اینکه بدانید هزینه نهایی شما چقدر خواهد بود، باید چه معیار‌هایی را در نظر بگیرید. شاید لازم باشد یک بار دیگر هم اذعان کنیم که هزینه تزریق ژل لب دائمی به عوامل مختلفی و بسیار گوناگونی بستگی دارد.

به همین دلیل خیلی راحت نمی‌توان یک قیمت یا بهتر است بگوییم نرخ مشخص و واحدی را برای قیمت ژل لب بیان کرد. هزینه تزریق ژل لب بایستی به طور دقیق توسط پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم مشخص و تعیین شود.

برای اینکه ظاهر زیبایی داشته باشید و سلامتی خود را به خطر نیندازید، مواردی که گفته شد را حتماً در نظر بگیرید و فراموش نکنید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل با فشار هوا

قبل از تزریق ژل باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

باید از انجام فرایند های دندانی، ملاقات با متخصصان بهداشت دهانی، سفید کردن و جرم گیری دندان ها به مدت 2 تا 4 هفته قبل و بعد از تزریق ژل اجتناب کرد.

افراد باید از تزریق واکسن در نزدیکی زمان تزریق ژل اجتناب کنند. در صورت داشتن سابقه ابتلا به تبخال باید قبل از فرایند جهت دریافت داروی ضد ویروسی به کلینیک یا مطب پزشک مراجعه کرد.

رقیق کننده های خون (آسپرین و ضد التهاب های غیر استروئیدی همانند ایبوپروفن)، روغن سالمون، ویتامین E، کهن دار، شراب قرمز، شکلات تلخ و گریپ فروت

مصرف نوشیدنی های الکلی مخصوصا شراب قرمز

مصرف ماهی های چرب، مکمل های روغن ماهی و امگا 3

مصرف ویتامین E، کهن دار، مخمر سنت جان، مکمل های جنسینگ و سیر به مدت یک هفته قبل از تزریق ژل

زنان باید توجه کنند که تزریق ژل در هفته منتهی به چرخه قاعدگی می تواند خطر ابتلا به کبودی و حساسیت به درد را اندکی افزایش دهد.

اپیلاسیون، کندن و سفید کردن مو ها و همچنین استفاده از کرم های مو بر در نواحی درمان به مدت ۲ روز قبل از تزریق ژل

انجام ورزش های شدید 2 روز قبل و بعد از تزریق ژل

انجام سفر های هوایی به مدت 1 هفته پس از تزریق ژل

در صورت سابقه ابتلا به تبخال در ناحیه صورت، خطر بروز تبخال های دیگر ناشی از ورود سوزن به پوست وجود دارد. در صورت داشتن سابقه باید پزشک خود را مطلع کرد.

در صورت بارداری، شیر دهی، داشتن حساسیت به هر گونه ترکیب موجود در ژل یا رنج بردن از هر گونه اختلال عصبی باید از تزریق ژل اجتناب شود. در صورت داشتن هر گونه سوال در این باره لطفا قبل از انجام فرایند با ما تماس بگیرید.

مصرف ویتامین K از چند روز قبل از فرایند

مصرف آرنیکا از دو روز قبل از فرایند (این مورد الزامی نبوده اما به کاهش احتمال بروز کبودی کمک می کند)

مصرف اناناس تازه چند روز قبل از فرایند

مصرف ارنیکا 2 تا 4 روز قبل و بعد از فرایند

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب با فشار هوا

مراقبت های بعد از هیالورن پن بسیار کم می باشد. با این حال به شما توصیه می کنیم که هر روز ناحیه ای را که تزریق انجام داده اید ماساژ دهید. همچنین باید بدانید که تابش مستقیم نور خورشید برای شما ضرر دارد و بهتر است از این مورد پرهیز نمایید.

تا چند روز پس از تزریق نوشیدنی هایی که خیلی گرم و سرد هستند را به هیچ عنوان استفاده نکنید. به تمامی نکات و مراقبت های بعد از انجام این روش عمل کنید تا نتیجه رضایت بخشی به دست آورید.

اثرات و نتایج تزریق ژل لب با فشار هوا

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت.

لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود.

لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند. با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژلب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد.

بطور معمول لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد. در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود.

دوره نقاهت تزریق ژل لب با فشار هوا

معمولاً بلافاصله بعد از اتمام درمان می‌توانید نتیجه‌ی تزریق ژل را ببینید که البته به دوز و محل تزریق هم بستگی دارد.

برخی از مراجعین ممکن است قرمزی، حساسیت به لمس، خارش، کبودی یا تورم خفیف را تجربه کنند که موقتی است و طی چند روز برطرف می‌شود. از خاراندن، ماساژ دادن و مالیدن صورت خود پرهیز کنید. اگر علایم ذکر شده تا سه روز ناپدید نشدند، با کلینیک تماس بگیرید. کمپرس سرد، کرم‌های حاوی عصاره‌ی آرنیکا و مکمل بروملائین برای کاهش درد و کبودی موثر هستند.

معمولاً بعد از جلسه درمانی دردی نخواهید داشت یا درد خفیفی احساس می‌کنید. برای درمان این درد نباید از آسپرین، ژلوفن یا ایبوپروفن استفاده کنید. این داروها می‌توانند موجب خونریزی و کبودی شوند. استامینوفن جایگزین مناسبی است.

بلافاصله بعد از جلسه درمانی می‌توانید به کارهای روزانه خود مشغول شوید ولی بهتر است یک روزی را مرخصی بگیرید و ورزش هم نکنید. سولاریوم، سونا خشک و بخار، جکوزی و حمام با آب داغ تا زمانی که قرمزی و کبودی برطرف نشده، ممنوع هستند. سرمای شدید هم اثرات تزریق ژل را کم می‌کنند.

بعد از تزریق ژل مشکلی بابت استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نخواهید داشت ولی بهتر از محصولات سنگین و قوی استفاده نکنید. مواردی مثل کرم پودرهای غلیظ، لایه‌بردارها، اسکراب‌ها و شوینده‌های قوی می‌توانند باعث آزار پوست شما شوند. استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید و از شوینده‌های ملایم برای شستن صورت استفاده کنید.

تعداد جلسات تزریق ژل لب مدل کره ای

معمولا تعداد جلسات تزریق ژل لب کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد که دارای کادری مجرب و متخصص می باشد در 1 جلسه انجام میگردد. زیبا جویان عزیز باید در نظر داشته باشند که مراجعه به کلینیک های معتبر شما را از مراجعه متعدد برای تزریق ژل مصون میگرداند.

چه تفاوتی بین هیالورون پن و تزریق فیلر یا پر کننده ها وجود دارد؟

برای بیان واقعیت باید این طور بیان کنیم که این دو روش، متعلق به دو جهان متفاوت هست و فقط یک وجه اشتراک کوچک با یکدیگر دارند! فیلر ها و پر کننده های تزریقی، میتونن تاثیر زیادی در نمای کلی صورت داشته باشند.

هرچه فیلرها غلیظ تر باشند، آن را عمیق تر به پوست تزریق می کنند و تاثیر بیشتر و معمولا دائمی تری بر روی پوست خواهد داشت. (فیلر لب چیست؟ به همراه عکس و نکات مهم تزریق فیلر لب)

اما وقتی صحبت از اثر هیالورون پن ها می شود باید گفت که در این روش از پرکننده هایی که کاملا مایع هستند استفاده میشه و فقط برای استفاده در لایه فوقانی پوست کاربرد دارند و به دلیل سهولت استفاده از این روش و همچنین بدون درد، خونریزی و التهاب بودن آن، محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرده است.

هیالورون پن دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

این روش درمانی معمولا بدون درد بوده و جز عمل های زیبایی غیر تهاجمی و سریع دسته بندی میشه و به داوطلبان برای استفاده از این روش این امکان رو میده تا با ظرافت خیلی زیادی، مشکلاتی که در پوست و چهره وجود داره برطرف بشه.

افزایش حجم لب و تغییر در شکل و ضخامت لب های نازک، یکی از اصلی ترین کاربردهای هیالورون پن هست و کمک میکنه تا با ساده ترین روش، لب هایی خوش حالت و زیبا داشته باشید.

علاوه بر این برای از بین بردن و یا پر کردن خطوط لبخند، خطوط بینی، خطوط ایجاد شده در گوشه لب، خطوط 11 در بین دو ابرو و چین و چروک پیشانی هم بسیار موثر و کارآمد خواهد بود. (خط خنده، پیشگیری و درمان چروک های دور لب)

در واقع هیالورون پن به کاربر این امکان رو میده تا تغییرات کاملا محسوس و طبیعی برای چهره مراجعه کنندگان ایجاد کنه و تغییری که این روش ایجاد میکنه در عین طبیعی بودن، به وضوح مشخص خواهد بود!

آیا تاثیر هیالورون پن شبیه به بوتاکس هست؟

نه، کاملا شبیه به بوتاکس نیست! اول از همه باید بدونید که بوتاکس پر کننده نیست و به هیچ عنوان به لب تزریق نمیشه! (قبل از بوتاکس اینجا را بخوانید.

در واقع بوتاکس فقط به طور موقت سیگنال های عصبی موجود بر روی برخی عضلات رو قطع میکنه و در نتیجه حرکات این عضلات محدود خواهد شد و از انجایی که چین و چروک های پوستی با حرکت عضلات پوست ایجاد می شوند، با استفاده از بوتاکس، این حرکات محدود شده و در نهایت بعد از بوتاکس کردن، پوستی نرم و تر و صاف تر خواهید داشت.

اما با استفاده از هیالورون پن هست، پرکننده هایی با چسبندگی و کشش بسیار کم، به لب ها و پوست وارد میشه و باعث میشه تا پوستی صاف تر و لب هایی پرحجم تر داشته باشید. بنابراین میشه گفت، این دو روش، کاملا متفاوت هستند اما میتونن مشکلات یکسانی رو برطرف کنند.

تزریق ژل لب

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تزریق ژل لب

آیا استفاده از هیالورون پن کاملا بی خطر هست؟!

خوب هیچ چیز کاملا بی خطری وجود نداره! زیرا در استفاده از این ابزارها باید مهارت و دقت کافی وجود داشته و اگر به اندازه کافی مراقب نباشید، ممکنه آسیب هایی رو هم به همراه داشته باشه. اما وقتی قلم هیالورون با روش پر کننده های تزریقی مقایسه میشه، میتونیم بگیم که این روش کاملا بی خطر هست!

عوارض جانبی استفاده از هیالورون پن برای تقویت لب ها چیست؟

از انجایی که استفاده از این روش در صنعت زیبایی جز روندهای جدید محسوب میشه، نمیشه به طور قطع، عوارض جانبی که به همراه داره رو بیان کرد. زیرا برای پی بردن به عوارض جانبی استفاده از هیالورون پن برای تقویت لب ها باید مدت زمان طولانی از روی ان بگذرد تا بتوان نتایج حاصل از این روش رو به طور دقیق مورد بررسی قرار داد.

این روش هم مانند سایر روش های زیبایی ممکنه با اشتباهاتی همراه باشه و عوارض جانبی رو به دنبال داشته باشه اما با این حال، هنوز هم در مقایسه با روش های تزریقی، کم خطر تر هست.

اگر پرکننده ای که برای استفاده با هیالورون پن مورد استفاده قرار می گیره از مواد باکیفیت، غیر سرطان زا، غیر سمی و پایدار انتخاب بشه، مطمئنا نتایج خوبی رو هم به همراه خواهد داشت. بنابراین لازمه قبل از هر اقدامی از نوع پرکننده هایی که مورد استفاده قرار می گیره، اطمینان حاصل کنید.

مشاوره

کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/e0oh

https://clinicarad.com/2x6e

https://clinicarad.com/so3e

نتیجه گیری

اولین مورد بسیار مهم که باید به آن توجه کنید، استفاده از هیالورون پن برای زنان باردار است. به هیچ عنوان از این روش برای خانم های باردار استفاده نکنید.

همچنین کسانی که حساسیت دارند باید از انجام این نوع روش های زیبایی خودداری کنند. بعلاوه، اگر تبخال زده‌اید، پزشک به شما توصیه می‌کند صبر کنید تا تبخال شما به طور کامل بهبود یابد و بعد از آن برای تزریق اقدام کنید. همچنین، از آنجا که برای بی‌حس کردن پوست از لیدوکائین استفاده می‌شود، اگر به این ماده حساسیت دارید حتما قبل از تزریق به پزشک خود اطلاع دهید.

تزریق ژل در لب همانند تزریق ژل گونه از جمله موادی است که برای حجم‌دهی و بازسازی فرم لب‌ها و زیباتر شدن چهره فرد استفاده می‌شود.

لب‌های برخی از افراد به دلایل مختلف دچار مشکلاتی شده و ظاهری نامطلوب را به خود می گیرد.از این رو تزریق ژل لب گزینه ایده‌آلی برای فرم‌دهی و زیباتر کردن لب‌ها محسوب می‌شود. در اینجا کوشش کردیم تا خوانندگان گرامی را با این عمل زیبایی بیشتر آشنا کنیم.

تعیین قیمت تزریق ژل لب به عوامل متعددی بستگی دارد که توضیح آن را دادیم. اگر شما هم قصد حجیم‌تر و زیباتر کردن لب‌های خود را دارید لازم است با تحقیق کامل بهترین مرکز تزریق و متخصص زیبایی را برای این کار انتخاب کنید تا از نتایج به دست آمده بیشترین رضایت را داشته باشید.

که در این امر کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد میتواند با داشتن کادری مجرب و متخصص به زیبا جویان عزیز یاری برساند.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/VkpSYVlM

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org