مراقبت های بعد از لیفتینگ 

مراقبت های بعد از لیفتینگ 

مراقبت های بعد از لیفتینگ

امروزه جوانسازی و لیفت صورت به عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های زیبایی و غیر جراحی جهت رفع مشکلات پوستی به شمار می رود و می تواند به راحتی اثرات پیری پوست در نواحی مختلف صورت را کاهش دهد. لیفتینگ صورت با نخ به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها جهت جوانسازی پوست امروز از طرفداران بیشماری برخوردار است. با کمک این روش درمانی می توان به رفع تاثیرات افزایش سن روی پوست و تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر کمک زیادی کرد. جهت افزایش اطلاعات شما ما در این مقاله سعی داریم مراحل انجام مزایا و مراقبت های بعد از لیفتینگ را برای شما مورد بررسی قرار دهیم پس تا پایان این محتوا با ما همراه باشید. همچنین می توانید جهت افزایش اطلاعات خود به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه مراجعه نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

لیفتینگ صورت با نخ چگونه انجام می پذیرد

عوامل متعددی از جمله استرس، لاغری، تابش نور مستقیم خورشید، نگرانی ،استفاده از انواع دخانیات  و مصرف الکل می تواند باعث گردد تا پوست زودتر از موقع دچار افتادگی چین و چروک و دیگر مشکلات گردد  که بیشتر اشخاص ممکن است با این مشکلات روبرو گردد. استفاده از لیفت صورت با نخ می تواند به عنوان یکی از موثرترین روشهای جهت جوانسازی صورت یک انتخاب مناسب برای این افراد باشد.  تا با کمک آن به نتایج مطلوب دست پیدا کنند. انجام لیفت صورت به کمک نخ به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها جهت لیفت و بالا کشیدن پوست صورت می‌باشد. انجام این روش می‌تواند باعث گردد تا افتادگی و شل شدگی های پوست در نواحی صورت از بین برود و با باعث لیفت و جوانسازی در پوست گردد. لیفت صورت به کمک نخ نسبت به روش های دیگر مثل بوتاکس کم تهاجمی تر و تاثیرات فوق‌العاده‌ای را همراه دارد. همچنین عوارض و خطرات با انجام این روش بسیار کمتر می باشد و علاوه بر آن دوره نقاهت و بهبودی بسیار کوتاهی را به همراه دارد و نهایت ۴۸ ساعت پس از اتمام لیفتینگ پوست می توان به انجام فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید .

معمولاً پس از انجام لیفت با نخ جای زخم و اسکار باقی نخواهد ماند چرا که برش هایی که در این روش انجام می پذیرد بسیار کوچک خواهند بود. به کمک لیفت صورت با نخ می توان به جوانسازی و لیفت صورت کمک کرد. شما می توانید خدمات مربوط به لیفت صورت با نخ  را در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و به کمک تجهیزات پیشرفته به رفع مشکلات پوستی خود در این کلینیک خاتمه دهید. لیفت صورت با کمک نخ به عنوان یک درمان  منحصر به فرد جهت رفع پیری و افتادگی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبب لیفت صورت و بازسازی تدریجی و کلاژن پوست می گردد. در بعضی از موارد لیفت صورت با نخ را به عنوان لیفت وقت نهار نیز می شناسند. زیرا مدت زمانی که مختص به انجام این درمان می باشد بسیار کوتاه است.

شما می توانید جهت لیفتینگ به کلینیک که بین المللی پوست مو زیبایی الهیه مراجعه نمایید و تحت درمان بهترین متخصصین حرفه ای در این کلینیک مورد معاینه قرار گرفته و اگر علاقه دارید که شکل ظاهری خود را تغییر دهید زیر نظر بهترین متخصصان در این کلینیک به انجام این روش درمانی پرداخته و با ایجاد نتایج به‌دست‌آمده باعث افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

مراحل انجام لیفتینگ پوست به کمک نخ

جهت لیفتینگ پوست به کمک نخ متخصص ابتدا قبل از شروع کار در ناحیه هایی که می خواهد از این روش درمانی استفاده کند بی حسی موضعی را مورد استفاده قرار خواهد داد.

پزشک متخصص به کمک سوزن‌های بسیار ظریف و نازک به همراه نخ در سطح زیرین بافت پوست صورت را به طرف بالا می کشد. سوزنهای مورد استفاده در این روش بسیار ظریف و نازک می باشند. همچنین نخ هایی که جهت انجام این درمان مورد استفاده قرار می گیرند بسیار نازک هستند و در زیر پوست قابل مشاهده نخواهند بود.
سوزن ها به صورت دو طرفه از طریق بافت های نرم صورت، گردن یا بدن برای گرفتن و کشیدن و بلند کردن قسمتهای مختلف در زیر پوست جایگذاری می‌شوند و بعد از قرار دادن نخ در ناحیه مورد نظر کلاژن و بافت فیبری جدید در اطراف نخ تشکیل می گردد که این امر می‌تواند باعث گردد تا پوست به مرور زمان سفت و افتادگی در این ناحیه از بین برود.

مزایای انجام لیفتینگ صورت به کمک نخ

لیفت صورت به کمک نخ می تواند به عنوان یکی از موثرترین روشهای جهت جوانسازی پوست مورد استفاده قرار بگیرد که ما در این بخش از محتوا شما را با تعدادی از مزایای انجام این درمان آشنا خواهیم کرد:

. انجام لیفت صورت می‌تواند نتایج طبیعی را به همراه داشته باشد که به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین مزایای انجام لیفت صورت به شمار می‌رود.

. اثرات و نتایج انجام این درمان طبیعی میباشد و در اکثر شیوه های لیفتینگ صورت پوست ظاهری کشیده به خود میگیرد و انحنای طبیعی آن از بین می‌رود و حجم ناحیه مورد نظر کم می گردد .اما استفاده از لیفت صورت به کمک نخ این مشکلات را ایجاد نخواهد کرد و به کمک این روش درمانی می توان مشکلات را برطرف و زیبایی و جذابیت چهره را دو چندان کرد.

. استفاده از لیفتینگ صورت با نخ ریکاوری سریع و دوره بهبودی کوتاهی را به همراه دارد و حداکثر به مدت ۵ روز پس از اتمام این درمان دوره نقاهت سپری می گردد. در این مدت زمان نیاز به مراقبت خاص و ویژه‌ای وجود ندارد و افراد که تجربه لیفت با نخ را دارند تنها می دانند که می توانند به راحتی پس از اتمام به محل کار خود بروند و فعالیت‌های روزمره خود را به راحتی انجام دهند.

. انجام این روش درمانی علاوه بر اینکه ایمنی بالایی دارند می تواند در نقاط حساس صورت نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

. لیفتینگ پوست به کمک نخ می‌تواند در قسمت های مختلف و حساس صورت از جمله چشم و ابرو مورد استفاده قرار بگیرد .بدون اینکه عوارض و خطرات خاصی را به همراه داشته باشد.

. اثرات جانبی و عوارضی که پس از اتمام لیفتینگ صورت با نخ ایجاد می گردد بین ۵ تا ۷ روز به طور کامل برطرف خواهد شد. علاوه بر این برش هایی که برای ورود نخ‌ها در سطح پوست ایجاد می گردد بسیار کوچک و ریز هستند و نخ هایی که جهت انجام لیفتینگ مورد استفاده قرار می گیرند در زیر پوست قابل مشاهده نخواهد بود.

. هزینه هایی که همراه با انجام این روش درمانی می باشد بسیار مناسب نسبت به سایر روش‌های دیگر می باشد.
اگر از لیفت صورت با جراحی استفاده کنیم معمولاً به دلیل بیهوشی عمومی، استفاده از اتاق عمل  که جهت   لیفت مورد استفاده قرار می گیرد می تواند هزینه های انجام این درمان را نیز افزایش دهد.
ولی در جهت انجام لیفت با نخ این هزینه ها همراه با انجام این درمان نمی باشد.

شما نیز می توانید از مزایای بیشمار انجام لیفتینگ پوست به کمک نخ در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره‌مند و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید. در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای برای شما زیباجویان عزیز انجام می‌پذیرد که می‌توانید با حضور در این کلینیک و انجام خدمات مربوط به لیفت از مزایای این روش زیبایی بهره مند گردید.

عوارض انجام لیفتینگ پوست به کمک نخ

معمولا انجام هر یک از روش های زیبایی می تواند علاوه بر مزایای عوارضی را نیز با خود به همراه داشته باشد. نقاط ضعف لیفت صورت با نخ به صورت زیر می باشد:

. تغییرات محدود:

انجام لیفتینگ صورت به کمک نخ به عنوان یک روش ساده می‌تواند باعث گردد تا ساختار اصلی و مهم در صورت فرد حفظ گردد و تغییرات پایه در پوست ایجاد نگردد. با استفاده از این روش درمانی تنها می توان در انحنای سطحی صورت باعث ایجاد تغییرات جزئی شد در عوض در جهت انجام جراحی عضلات بافت های زیرین تغییرات بسیار زیادی خواهند کرد.

. ماندگاری کمتر:

در جهت انجام لیفت صورت به کمک نخ نسبت بهانجام جراحی ماندگاری کمتری را دارد. در حالی که انجام جراحی لیفت با جراحی حدود ۱۰  سال و حتی بیشتر ماندگاری دارد. اما در جهت انجام لیفت صورت به کمک نخ نهایتاً بین ۱ الی ۲ سال نتایج ماندگاری دارد.

به طور کلی انجام لیفت صورت با نخ می تواند باعث افزایش کلاژن سازی در پوست گردد . به دلیل اینکه کلاژن پوست همیشه در حال تخریب و از بین رفتن میباشد کلاژن های جدید فقط تا دو سال می تواند ماندگار باشد و بعد از آن به دلیل جذب نخ در زیر پوست نتایج نیز از بین خواهد رفت و جهت ایجاد نتایج مجدد نیاز است تا پس از اتمام ماندگاری از این روش درمانی جهت تمدید استفاده گردد.

. موفقیت نسبی:

لیفتینگ پوست به کمک نخ با توجه به شرایط پوستی برای فرد در نظر گرفته می شود .
برای مثال انجام لیفت صورت به کمک نخ در افرادی که پوست صافی نداشته باشند خیلی موفقیت‌آمیز نیست . بنابراین قبل از انجام این روش با پزشک حتماً مشاوره داشته و از موفقیت انجام این روش اطمینان حاصل نمایید .
به علاوه احتمال دارد لیفت صورت به کمک نخ به اندازه جراحی پلاستیک جهت لیفت بافت های پوستی صورت خیلی تاثیر گذار نباشد.

. کاربرد محدود:
به کمک لیفت با نخ می‌توان به رفع افتادگی های پوست در  قسمت های مورد نظر کمک کرد ولی با انجام این روش نمی توان باعث شد  پوست اضافه به طور کامل از بین برود. در مجموع انجام این روش زیبایی می‌تواند نتایج کاملاً طبیعی را به دنبال داشته باشد.

از مهمترین عوارض انجام این درمان می توان به تغییرات جزئی این روش درمانی اشاره کرد به همین دلیل این روش جوانسازی بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سن آنها کم تر و جوان تر می باشند.

مراقبت های قبل از انجام لیفتینگ پوست به کمک نخ

جهت انجام لیفت با نخ قبل از اقدام به انجام این درمان بهتر است که در مورد انتخاب کلینیک و مرکز معتبر و دریافت مشاوره با پزشک تحقیقات کامل را انجام داده باشید و با شناسایی و انتخاب یک مرکز معتبر بهترین نتایج را ایجاد نمایید.

نداشتن تجربه و مهارت کافی همچنین نامعتبر بودن کلینیک می‌تواند باعث شود تا سلامتی و زیبایی شما به خطر بیافتد و مشکلات زیادی را برای شما رقم بزند. پس بهتر است در این زمینه قبل از اقدام انجام در مورد اعتبار کلینیک و متخصص وقت کافی را به خرج دهید.

دوری کردن از مصرف انواع دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی به مدت یک هفته قبل از انجام لیفت صورت باید قطع گردد.

از مصرف لوازم آرایشی قبل از حضور در کلینیک خودداری نمایید و صورت خود را هنگام استفاده از این روش زیبایی با آب شستشو دهید.

قبل از انجام این درمان به مدت چند هفته از مصرف انواع رقیق کننده های خون خودداری کنید.

همچنین از یک رژیم غذایی سالم پیروی نمایید.

اگر قبل از انجام عملی به داروی خاصی حساسیت دارید حتما در طی جلسات مشاوره متخصص را در جریان حساسیت خود قرار دهید.

مراقبت های بعد از لیفتینگ صورت

. استفاده نکردن از لوازم آرایشی پس از اتمام لیفت به مدت یک هفته

. نتراشیدن ریش و سیبیل پس از انجام لیفت برای آقایان تا بهبودی کامل

. مصرف نکردن انواع مشروبات الکلی به مدت یک هفته بعد از انجام لیفت.

. مصرف نکردن انواع دخانیات و استعمال سیگار به مدت چند روز قبل از انجام لیفتینگ پوست.

. پس از اتمام درمان از خوابیدن بر روی صورت به مدت یک هفته خودداری نمایید.

. از انجام دادن فعالیت های سنگین و ورزش های شدید خودداری نمایید، زیرا باعث افزایش فشارخون می گردد.

. داروهایی که توسط متخصص پس از اتمام لیفت تجویز می‌شود را به موقع و سر ساعت مصرف نمایید.

. از انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید ولی پس از اتمام تزریق می توانید روتین زندگی خود را به مدت سه هفته بعد از  تزریق ادامه دهید و در صورتی که پس از اتمام لیفت هرگونه علائم غیر عادی را به مدت یکماه مشاهده کردید حتما جهت معاینه شدن به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نمایید.

تعداد جلسات مربوط به انجام لیفتینگ صورت

جهت انجام لیفت صورت به کمک نخ تنها به یک جلسه درمان نیاز می باشد و در صورتی که نتایج پس از لیفت از بین رفته می توان مجددا از این روش درمانی استفاده کرد. ماندگاری این درمان حدود یک الی دو سال می باشد و پس از این مدت زمان جهت تامین و لیفت مجدد می توان از این روش زیبایی استفاده نمایید.

کاندیدای مورد نظر جهت انجام لیفتینگ صورت

انجام لیفت صورت برای افرادی که صورتشان حالت استخوانی دارند به عنوان یک روش موثر و مناسب می باشد، زیرا با انجام این درمان می توان خاصیت ارتجاعی پوست را در این افراد را افزایش داد.
. افراد باید جهت انجام این درمان حدود ۳۰ تا ۶۰ سال داشته باشد البته افراد ۶۰ تا ۷۰سال نیز می توانند از این روش جهت جوانسازی پوست کمک بگیرند. اما افتادگی و چین و چروک در پوست آنها نباید شدید باشد.

. استفاده از این روش درمانی برای افرادی که در کنار بینی و گوشه دهانشان چین و چروک ایجاد شده می تواند به عنوان یک روش موثر و مناسب باشد.

. انجام این درمان برای رفع مشکلات در افرادی که لبه ی  استخوانی و فک پایین آنها به دلیله افزایش سن یا کاهش کشیده شده می‌توانند به کمک این روش زیبایی بهجوانسازی و رفع مشکلات کمک زیادی کند.

. استفاده از لیفت صورت برای افرادی که خطوط پوستی در صورت آنها عمق زیادی دارند مناسب می باشد. انجام این درمان به این افراد می‌تواند  کمک  کند تا خطوط پوستی در کنار دهان و چانه  از بین برود.
. انجام لیفت برای افرادی که صورت آنها  چربی کمی دارد و یا چربی ها به هر دلیلی مثل کاهش وزن جابجا شده می تواند کمک کننده باشد.

. استفاده از این روش درمانی برای افرادی که به دلیل افزایش سن یا کم کردن وزن پوستشان دچار افتادگی و چین و چروک شده نیز مناسب می باشد.

. افرادی که متقاضی جهت انجام این درمان هستند باید از نظر جسمی در سلامت کامل باشد و هیچگونه سابقه بیماری حاد و مزمن را نداشته باشد.

جهت مشخص شدن اینکه آیا شما کاندیدای مورد نظر جهت انجام این روش زیبایی به شمار می رود یا خیر!
می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی الهیه تماس حاصل بفرمایید و توسط کارشناسان مورد مشاوره و رزرو نوبت قرار گرفته و با  حضور در کلینیک توسط پزشک معاینه و نسبت به انجام این درمان مطمئن شوید.

انجام لیفتینگ صورت برای چه افرادی مناسب است؟

. انجام این روش درمانی برای افرادی که از نظر جسمی در سلامت روحی کامل به سر می‌برند و هیچگونه دخانیات مصرف نمی کنند مناسب می باشد.

. استفاده از این روش برای افرادی که پوست آن ها حالت ارتجاعی خود را از دست داده نیز مناسب می باشد.

. جهت انجام این روش درمانی افرادی که افتادگی پوست شدید دارند نمی توانند از این درمان جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنند و باید از روش های مثل جراحی جهت کشیدن پوست استفاده نمایند.

. انجام این روش برای خانم هایی که بین ۲۵ تا ۴۵ سال دارند می توانند به رفع چین و چروک های کمک زیادی کند

جهت انجام لیفتینگ با نخ  از چه نخ هایی برای جوانسازی استفاده می‌شود؟

جهت لیفت صورت به کمک نخ متخصص  در زیر پوست به شکل داربس قرار می دهد. نخ هایی که جهت لیفتینگ پوست مورد استفاده قرار می گیرد از ترکیبات گران قیمت مثل طلا فیبرهای سنتیک و پلاتینیومو یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمرها یا سایر مواد هستند. جهت لیفتینگ پوست به کمک نخ می توان از صحنه استفاده کرد.

. نخ های جذبی:

این نوع نخ ها  پس از گذشت مدت زمان جذب بدن می گردد و جنس آن از مواد زیست سازگار در بدن هستند و بدن نسبت به این نخ‌ها واکنش منفی نشان نخواهد داد. سلول های پوستی در نزدیک این نخ ها  به شکل داربستی مستقر خواهند شد و به همین دلیل پس از جذب کامل نخ ها ماندگاری آن قابل مشاهده است.

. نخ های ترکیبی:

نخ های ترکیبی که جهت لیفت مورد استفاده قرار می‌گیرند نخ هایی  هستند که قسمتی از آنها جذب پوست می گردد و قسمت دیگر در زیر بافت پوست برای همیشه باقی می‌مانند. معروف‌ترین این نخ‌ها Silhouette instalift هستند این نوع نخ ها خود جذب پوست می شوند ولی در طول این نخ‌ها تکه های مخروطی شکل وجود دارد که جذب پوست نمی شود و برای همیشه در پوست باقی خواهند ماند. علاوه بر این  مخروط ها بسیار ریز و کوچک می باشد و هرگز قابل مشاهده زیر پوست نخواهند بود. تنها مشکلی که این نخ ها  دارند این است که پس از جایگذاری به سختی می توان آنها را تکان داد.

. نخ های غیر جذبی:

نخ های غیر جذبی همانگونه که از نامش مشخص است غیرقابل جذب می باشد و بافت بدن انسان قدرت جذب آن ها را ندارد.

لیفتینگ

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه – لیفتینگ

 کاربرد و مزایای انجام لیفتینگ صورت

لیفت صورت به کمک نخ می تواند باعث سفت شدن پوست گردد و جهت انجام این درمان هیچگونه برش و برداشتی بر روی پوست انجام نمی‌پذیرد.
پس نیاز به استفاده از تیغ جراحی وجود ندارد.

متخصص جهت انجام این درمان با ایجاد تغییرات جزئی در زیر پوست آن را به طرف و  بالا می‌کشد و چین و چروک اضافه را برطرف و در واقع هیچ گونه برش و بردگی بر روی پوست انجام نخواهد شد.

به کمک این روش می‌توان افتادگی در سطح پوست را درمان کرد بدون دردسر جراحی لیفت پوست انجام می‌پذیرد و پوستی جوان و زیبا تر برای شما ایجاد خواهد شد.

نخ هایی که در این نوع درمان مورد استفاده قرار می گیرند خود سبب سفت و خوش حالت شدن پوست می گردند و فرایند پیری پوست را نیز می توانند به تعویق بیندازند.

این نخ ها با تحریک پوست باعث می شوند تا در نزدیکی مناطقی که درمان در آن صورت گرفته کلاژن بیشتر تولید گردد و این خود می‌تواند باعث سفتی و جوانسازی و زیبایی در پوست گردد (کلاژن پروتئینی است که در عمق پوست وجود دارد و کاربردهای زیادی را به همراه دارد این رشته های پروتئینی می تواند به ترمیم زخم ها کمک زیادی کنند و همواره پوست را سرزنده و با طراوت نگه دارند‌).

وقتی فرد با افزایش سن روبرو می گردد کلاژن در پوست آن کاهش پیدا می‌کند و در نهایت ۸۰ درصد از مقاومت پوست نیز کاهش پیدا می‌کند. همچنین  وقتی فرد در سن ۷۰ سالگی قرار می‌گیرد و کاهش قدرت و حجم پوست که به عنوان اصلی‌ترین دلایل جهت افتادگی پوست است کم می‌شود ‌ پوست آسیب می بیند  و در جهت بالا نگه داشتن بافت های زیرین قدرت خود را از دست می دهد و همین امر می‌تواند باعث افتادگی در پوست گردد. تحریک کلاژن سازی در بافت پوست می تواند باعث شود قدرت و استقامت پوست افزایش پیدا کند و چین و چروک بر سطح پوست نمایان شود.

انواع خدمات لیفتینگ صورت با نخ کدامند؟

  • از لیفت صورت با نخ می توان جهت زاویه  استفاده کرد.
  • لیفت ابرو  سبب برطرف شدن چین و چروک های موقتی در اطراف ابرو می‌شود.
  • با استفاده از لیفت بینی میتوان به رفع افتادگی و لیفتینگ پوست صورت کمک کرد.
  • انجام لیفت غبغب باعث رفع غبغب و زاویه سازی در فک و چانه می شود.

اثرات و نتایج لیفتینگ صورت با نخ چیست؟

نتایجی که این روش درمانی به همراه دارد بلافاصله پس از اتمام و قرار گرفتن نخ در زیر پوست ظاهر خواهد شد.

به دلیل ایجاد کاهش تورم و کبودی با رفع این موارد در روزهای آتی می توان به طور کامل از نتایج و اثرات انجام این درمان لذت برد.

نتایجی که این روش درمانی به همراه دارد بین یک تا دو سال ماندگاری دارد.

جهت برخورداری از نتایج انجام این روش درمانی می توانید خدمات مربوط به لیفتینگ پوست  را در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و شاهد زیبایی از اعتماد به نفس خود گردید.

دوره نقاهت و ریکاوری لیفتینگ صورت با نخ چقدر است؟

استفاده از لیفتینگ پوست با کمک نخ به عنوان یک روش ایمن و پرطرفدار می باشد.

استفاده از این روش می‌تواند به کمک نخ های جایگذاری شده در پوست و رفع چین و چروک و بالا کشیدن پوست کمک زیادی کند.

انجام این درمان به عنوان یک روش موثر عوارض بسیار کمی را به همراه دارد برای همین افراد زیادی تمایل به انجام این درمان جهت رفع مشکلات پوستی خود دارند.  زیرا انجام جراحی خطرات زیادی را با خود به دنبال دارد.

معمولا افرادی که از لیفتینگ پوست با نخ استفاده می‌کنند بعد از انجام این روش با رعایت نکات و مراقبت ها می توانند فعالیت های روزمره و روتین خود را ادامه دهند.

انجام این درمان به صورت سرپایی می باشد که هیچچگونه خونریزی برش در جهت انجام این درمان ایجاد نخواهد شد و درد و ناراحتی پس از چند روز به طور کامل از بین خواهد رفت.

افرادی که پوست حساس و لطیف دارند ممکن است که پس از انجام لیفتینگ پوست تورم و التهاب در ناحیه های مورد نظر ایجاد گردد که کاملاً طبیعی است و حدود ۵ روز بعد از اتمام از بین خواهد رفت.

به طور کل دوره نقاهت پس از انجام این درمان طولانی مدت نمی باشد و افراد می‌توانند بدون ایجاد هیچگونه نگران فعالیت های روزمره خود را انجام دهند.

لیفتینگ

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه – لیفتینگ

آیا کشیدن پوست صورت با نخ دردناک است؟

انجام لیفت پوست با نخ به عنوان یک روش موثر جهت زیبایی سرپایی می باشد. ممکن است که در حین انجام این درمان در طول کشیدن پوست گردن و صورت کمی ناراحتی ایجاد گردد که کاملاً طبیعی میباشد. ولی متخصص جهت کاهش این ناراحتی ها از بی حس کننده های موضعی قبل از درمان استفاده خواهد کرد تا مطمئن شود که فرد متقاضی راحت است و هیچ گونه درد و  ناراحتی زیادی را متحمل نخواهد شد. انجام این درمان هیچگونه نیازی به بیهوشی عمومی ندارد.

آیا من میتوانم وجود نخ ها را احساس کنم؟

در جهت انجام لیفتینگ پوست با نخ در ابتدا نخ هایی که در زیر پوست جایگذاری می شود را احساس کنید ولی زمانی که این نخ ها جذب پوست می شوند دیگر هیچ احساسی از وجود آن ها  نخواهید داشت.

آیا می توان نخ ها را دید؟

نخ هایی  که در زیر پوست جاگذاری می تواند به طور دقیق قابل مشاهده نمی باشند بنابراین شما نمی توانید محل دقیقه نخ ها را ببینید.

نخ‌ها می توانند شکسته شوند؟

بسیار بعید است که نخ هایی که در زیر پوست و جایگذاری می شوند دچار شکستگی شوند با این حال اگر با این مشکل روبرو شدید  نگران نشوید.زیرا در صورت لزوم می توانید از نخ های  دیگری جهت  جایگزین استفاده کنید.

نتیجه گیری

زیبایی و جوانی خواسته ی  هر فردی می باشد هم آقایان و هم خانم ها به دنبال روش های موثر جهت رفع مشکلات پوستی خود هستند. افزایش سن می تواند باعث ایجاد چین و چروک افتادگی پوست گردد. جهت رفع این موارد امروز از روش‌های متعددی می توان استفاده کرد. انجام لیفتینگ پوست صورت به عنوان یکی از موثرترین روشها می‌باشد. لیفتینگ پوست صورت هم به صورت جراحی و هم به  غیر جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. انجام لیفتینگ پوست با کمک نخ به عنوان یکی از موثرترین روشهای جهت جوانسازی پوست به شمار میرود که به عنوان یک روش غیر تهاجمی شناخته شده می باشد و هیچگونه نیازی به بیهوشی ایجاد برش و زخم بر روی پوست را ندارد بنابراین دوره نقاهت بسیار کوتاهی را پشت سر خواهد گذاشت. به دلیل موقتی بودن این درمان پس از اتمام نتایج باید مجدداً از نخ جهت رفع مشکلات پوست استفاده گردد. شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام لیفتینگ پوست در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره و شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می پذیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/NT2Mz

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/Qai9OE1t