لیفت صورت با نخ چیه

لیفت صورت با نخ چیه

لیفت صورت با نخ چیه

امروزه روش های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد. شاید روش‌های جدید نتواند زمان پیر شدن پوست را متوقف کند ولی می تواند به شکل چشمگیری روند پیری پوست را آهسته کند.
لیفت با نخ نیز یکی از این روش های بسیار محبوب و موثر است که می‌تواند برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت مورد استفاده قرار گیرد و  چین و چروک‌های صورت را به راحتی حتی در سن بالا محو  کند.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت صورت با نخ چیه؟

تا همین چند سال پیش فقط راه درمان افتادگی و شل شدگی در پوست جراحی لیفت صورت بود. یک جراحی بسیار خطرناک دشوار و با داشتن دوره نقاهت طولانی،البته روش‌های جوان‌سازی بسیاری نیز هستند که قدمت طولانی دارند ولی نتایج آنها اکثراً قابل مقایسه با نتایج جراحی لیفت نیست.
در گذشته تنها راه برای برطرف کردن افتادگی پوست و حذف کردن پوست اضافه تیغ جراحی بود.
جراحی لیفت  می تواند نتایج بسیار فوق العاده ای را برای فرد رقم بزند ولی  خطرات و عوارض بالایی نیز دارد.  همچنین هزینه انجام این درمان نیز بسیار  بالا می باشد برای همین خیلی از افراد متقاضی یا علاقه‌ای به رفتن زیر تیغ جراحی را نداشتند و یا از لحاظ شرایط جسمی یا روانی توانایی انجام این روش را ندارند. به همین دلیل روش‌های مدرن تر و کم تهاجمی‌تر  برای لیفت صورت ابداع شد.
لیفت صورت با نخ  یکی از این روش ها می باشد.
در این روش جوانسازی  از نخ های بخیه موقت یا جذبی برای لیفت و بالا بردن پوست  استفاده می‌شود.
نخ های موقتی در زیر پوست قرار داده می شوند و دو تاثیر فوق العاده برای جوانسازی صورت به دنبال دارند .

این دو تاثیر عبارتند از:

. لیفت و سفت کردن پوست:

در این روش نیازی به انجام جراحی و براشتن پوست نیست  و به جای آن پزشک با ایجاد تغییرات در زیر پوست وجایگذاری نخ  به رفع مشکلات پوست می پردازد و  با بالا کشیدن پوست باعث سفت شدن و رفع چین چروک می‌شود.
در واقع به جای بریدن پوست اضافه جراح با کمک نخ های بخیه آن را جمع خواهد کرد تا افتادگی دیگر در سطح آن قابل مشاهده نباشد.
انجام  این درمان  بدون دردسر های جراحی لیفت می تواند باعث ایجاد  پوستی زیبا ،جوان و شاداب گردد.

. تحریک کلاژن سازی

نکته جالب در خصوص لیفت صورت با نخ این است که نخ های  به کار گرفته شده در زیر پوست به جز این که می‌توانند باعث سفت و خوش حالت شدن پوست شوند می‌توانند فرایند پیری پوست را نیز کندتر و با آن مبارزه کنند.
این بخیه ها با تحریک فرایند ترمیمی پوست کاری انجام میدهند که بدن در مناطقی که تحت درمان قرار گرفته مقادیر بسیار زیادی کلاژن تولید  کند .
این تاثیر شگفت انگیز در رسیدن به هدف زیبایی نقش مهمی را دارد چون کلاژن یکی از عوامل اصلی برای زیبایی و جوانی پوست به شمار  میرود.
کلاژن پروتئینی است که در عمق پوست وجود دارد و کاربردهای بسیاری را برای بدن انجام می‌دهد
رشته های پروتئینی کلاژن برای تامین زخم‌ها استفاده خواهند شد و کاری انجام میدهد که همواره پوست سر زنده،  با طراوت و حجیم تر  به نظر برسد.
وقتی که سن فرد افزایش پیدا می‌کند بدن کمتر و کمتر کلاژن تولید می کند‌ به طوریکه  در سن ۷۰ سالگی ۸۰ درصد از ضخامت پوست کاهش پیدا می کند.

کاهش حجم و قدرت پوست یکی از اصلی ترین دلایل است که باعث شل شدگی پوست و ایجاد چین و چروک در آن می شود .
با ضعیف شدن پوست قدرت آن برای بالا نگهداشتن ساختار و بافت زیرین کاهش پیدا خواهد کرد و این بدان معناست که پوست دیگر نمی تواند اثرات جاذبه زمین را خنثی کند و نیروی جاذبه سبب ایجاد افتادگی در پوست می‌شود.
تحریک کلاژن در پوست زمانی که هنوز افتادگی آن شدید نیست و پوست در وضعیت خوبی می باشد می‌تواند به افزایش ضخامت و قدرت پوست کمک کند.
به بیان دیگر باید گفت که لیفت صورت  یک روش جوانسازی می باشد.
افرادی که برای تحریک کلاژن سازی اقدام به لیفت صورت با نخ می کنند به تدریج متوجه می‌شوند که پوست آن ها سفت و حجیم شده است و مشکلات پوستی آنها بهبود پیدا کرده است.
تا زمانی که نخ های بخیه در جای خود هستند فرایند ترمیمی بدن نیز به طور مداوم فعال می باشد چرا که بدن می خواهد بخش‌هایی که بخیه خورده را ترمیم کند و این نخ‌ها را از بین ببرد .
بدن ما طوری عمل می‌کند که در برابر وجود یک جسم خارجی از خود واکنش نشان می دهد.
خوشبختانه نخ های استفاده شده در این روش ظریف هستند  و شما متوجه فعل و انفعالات در زیر پوست نمی شوید و هیچ گونه ناراحتی یا دردی را احساس نخواهید کرد .
بیشتر افراد متقاضی اصلا وجود نخ را درون پوست خود احساس نخواهند کرد.

لیفت صورت با نخ چیه

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی آراد -لیفت صورت با نخ چیه

انواع لیفت با نخ:

برای جوانسازی پوست به کمک لیفت با نخ با استفاده از نخ های فلزی داربستی در زیر پوست ساخته می‌شود که  ضخامت آن درحد یک تار مو می باشد و ممکن است از فلزات مختلف و گران قیمتی ساخته شده باشند. مانند پلاتینیوم ،فیبرهای سنتتیک، پلی استر ، کاپرون یا سایر مواد دیگر.

لیفت با نخ را با استفاده از هنر میتوان انجام داد:

. نخ های جذبی:

نخ های ساخته شده از طلا و بعضی فیبرهای سنتتیک در این دسته قرار می گیرد.
این نخ ها می توانند تا آخر عمر در زیر پوست باقی بمانند و از این نخ ها بیشتر برای برطرف کردن مشکلات جدی و حاد استفاده می شود مانند لیفت خیلی قوی در گردن.

. نخ های ترکیبی:

این نخ‌ها  به گونه‌ای می باشند که قسمتی از این نخ ها در پوست جذب می شوند و بخشی از آنها در زیر پوست برای همیشه باقی خواهند ماند.
معروفترین نخ های ترکیبی ، سیلوئیت و  اینستا لیفت هستند.

ساختار این نخ‌ها به گونه ای می باشد که خودشان جذب بافت پوست خواهند شد ولی در طول آنها تکه های مخروطی وجود دارد که جذب نخواهند شد و زیر پوست برای همیشه باقی می‌مانند .
البته این مخلوط ها بسیار کوچک هستند و  از بیرون قابل مشاهده نمی باشند.
فقط مشکلی که دارند این است که بعد از قرارگیری در جای خود به سختی می توان آنها را تکان داد.

مزایای لیفت صورت با نخ:

نتایج طبیعی:

یکی از اصلی‌ترین مزایای لیفت صورت با نخ این است که نتایج بسیار طبیعی و زیبایی را با خود به دنبال دارد. مثلاً در  جراحی لیفت،  پوست جوری کشیده می شود که افراد متوجه این جراحی خواهند شد. زیرا  انحنای طبیعی صورت از بین می‌رود ، حجم بعضی قسمت ها مانند گونه یا لب ها کاهش پیدا می‌کند .

در مورد لیفت صورت با نخ اینگونه نخواهد بود ویژگی های صورت حفظ می‌شوند و با ظرافت مشکلاتی مانند افتادگی و چین و چروک ها در بافت پوست  از بین می رود  و زیبایی را برای پوست به دنبال دارد .

ایمنی بالا:

از لیفت با نخ می توان در نواحی مختلف صورت استفاده کرد. مانند ابروها یا پلک ها .
لیفت می‌تواند افتادگی در پلک ها را برطرف کند برخلاف دیگر روش های لیفتینگ پوست که در خیلی از نقاط صورت نمی‌توان از آن استفاده کرد.
لیفت با نخ می‌تواند در حساس‌ترین قسمت‌های صورت هم استفاده شود.
بررسی های علمی و تجربه ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد نشان داد که لیفت صورت با نخ در محیط کلینیکی و توسط پزشک متخصص و باتجربه باید انجام شود تا هیچگونه عارضه یا مشکلی ایجاد نشود.

ریکاوری سریع:

لیفت صورت با نخ دوره نقاهت حداکثر ۵ روزه دارد برخلاف جراحی لیفت در این مدت شما نیاز به مراقبت خاصی نخواهید داشت و می توانید به فعالیت های روزمره خود مشغول شوید.
اما باید در  این چند روز از رفتن به سرکار  و رویدادهای اجتماعی یا ورزش کردن خودداری کنید تا روند بهبودی  به سرعت حاصل شود.

 هیچ اثری از درمان باقی نمی ماند:

در مدت 5 روزی که دوره نقاهت را پشت سر می گذارید تقریبا تمام نشانه های لیفت صورت با نخ ناپدید خواهند شد .
نکته مهم دیگر این است که نخ هایی  که در زیر لایه های عمیق پوست قرار می گیرد با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند .
سوراخ هایی که برای وارد شدن نخ‌ها  نیز در پوست ایجاد شده بسیار کوچک هستند و اصلاً دیده نخواهند شد.

 هزینه مناسب:

لیفت صورت با نخ در مقایسه با جراحی لیفتینگ هزینه بسیار کمی را با خود به دنبال دارد.
جراحی لیفت نیاز به بیهوشی عمومی، اتاق عمل ، تیم کامل جراحی و شرایط بستری خواهد داشت که این دردسرها در لیفت صورت  وجود نخواهد داشت و باعث تفاوت هزینه در این دو روش می شود..

معایب لیفت صورت با نخ:

تغییرات محدود:

در قسمت مزایا بیان کردیم که نتایج لیفت صورت با نخ بسیار طبیعی می باشد واقعیت این است که این وضعیت می‌تواند برای خیلی از زیباجویان عزیز یک عیب محسوب شود .
طبیعی بودن نتایج در لیفت بیشتر به دلیل این است که در این روش تغییرات بسیار جدی در پوست ایجاد نمی شود .
در جراحی لیفت عضلات و بافت های زیر جلدی تغییرات بسیار زیادی را می‌بينند این کار را نمی توان در لیفت صورت با نخ انجام داد‌.
در این روش  نمی توان با حفظ ساختار اصلی پوست تغییراتی را در سطح پوست ایجاد کرد. برای همین این روش برای افراد متقاضی جوان که بین ۲۰ تا ۵۰ سال دارند توصیه می شود.

آیا لیفت با نخ درد دارد؟

زمانی که می‌خواهید لیفت صورت با نخ را انجام دهید ممکن است که کمی درد را داشته باشید که دور از انتظار نیست و طبیعی به شمار می‌رود.
به هرحال جهت انجام این درمان نخ در زیر پوست شما قرار می گیرد و سپس پوست کشیده خواهد شد البته با کمک مسکن ها و داروهای بی حسی می توانید این درد را به حداقل برسانید.

اثرات و نتایج لیفت صورت با نخ چقدر است؟

باید بیان کنیم که لیفت صورت با نخ در مقایسه با جراحی ماندگاری بسیار کمتری دارد.
جراحی لیفت می‌تواند بین ۵ تا ۱۰ سال با خود ماندگاری داشته باشد ، لیفت صورت با نخ های جذبی معمولاً بین یک یا دو سال ماندگار خواهد بود و بعد از این مدت باید دوباره برای لیفت اقدام شود تا نتایج آن حفظ شود.
اساس لیفت با نخ تحریک کلاژن سازی است.
باید توجه کنید که در این روش از نخ های جذبی یا نیمه جذبی استفاده می شود. زیرا نخ های  دائمی عوارض زیادی را با خود به دنبال دارند و در موارد خیلی خاص از آنها استفاده خواهد شد.
نخ های جذبی و نیمه جذبی ظرف مدت یک ماه جذب پوست خواهد شد .بافت پوست نخ های  جذب شده را با رشته های کلاژن جایگزین می کند .
پروتئین کلاژن  باعث قوام و سفتی پوست می‌شود کلاژن پوست دائماً در حال تخریب و ساخته شدن است.  برای همین ماندگاری دائمی با خود به دنبال ندارد .
در روش‌های مختلف جوانسازی غیر تهاجمی مانند لیفت با نخ هایفوتراپی و اندولیفت کلاژن سازی با تحریک پوست افزایش پیدا می کند .
کلاژن های جدید که ساخته می شوند می توانند باعث حجیم شدن پوست شوند و کانتور صورت را اصلاح کنند و کاری انجام دهند که فرد ۱۰ سال جوانتر به نظر  برسد.
کلاژن های جدید می توانند تا دوسال پایدار باشند و در این مدت اندک اندک تخریب خواهند شد بعد از اینکه کلاژن‌ها تخریب شدند تاثیرات لیفت با نخ نیز از بین  خواهد رفت.
البته در این مورد جای نگرانی نخواهد بود و شما دوباره می توانید برای تمدید اثرات  درمان‌های دیگر را انجام دهید.

لیفت صورت با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت با نخ بیشتر برای افرادی که به دنبال لیفت طبیعی در صورت هستند و نگرانی آنها در خصوص قسمت پایینی صورت است می تواند به راحتی انجام شود .
افرادی که قبلا از روش های دیگر برای لیفت صورت استفاده کرده اند و اکنون پوستشان دچار افتادگی شده نیز می توانند از این روش برای بالا بردن پوست و لیفتینگ آن استفاده کنند.
به طور کلی افرادی که علائم پیری قابل مشاهده‌ای در پوست آنها وجود دارد مانند افتادگی پوست، چین و چروک ،خط لبخند، افتادگی در پلک ها، زیر چشم و گردن بوقلمون دارند می توانند از این روش استفاده کنند.

زنان و مردانی که در محدوده ۳۵ تا ۵۵ سال هستند بهترین کاندیدا برای لیفت صورت با نخ به شمار می‌روند.

اگر شما نیز جزء کاندیدای مناسب لیفت صورت با نخ هستید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین  المللی پوست و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه این کلینیک انجام دهید.

نحوه انجام لیفت صورت با نخ:

باید بیان کنیم که مدت زمان انجام این عمل بسیار کوتاه است و زمان زیادی را از شما نمی گیرد به همین دلیل مراحل انجام این روش قبل از درمان برای شما بسیار واضح و مشخص است.

قبل از انجام لیفت صورت با نخ در ابتدا در یک جلسه مشاوره با پزشک نوع پوست شما و نقاط مورد نظر برای درمان مشخص خواهد شد.
سپس در حوزه درمان و قبل از شروع ناحیه مورد نظر تمیز  ، ارزیابی و علامت گذاری خواهد شد تا مشخص شود که نخ‌ها در چه قسمتی باید قرار گیرند .

بعد از این مرحله  پزشک از آمپول بی حس کننده برای کاهش هر گونه درد ناشی از درمان برای شما استفاده می کند.

در مرحله بعد نخ ها در زیر پوست شما قرار داده می‌شوند و پوست کشیده و صاف می‌شود .
پس از قرار گرفتن تمام نخ ها تحت نظر  پزشک  محل به آرامی تمیز می‌شود و فرد می‌تواند به فعالیت‌های عادی روزانه خود بپردازد.  اما باید از فعالیت های شدید خودداری کند به طور معمول این جلسه حدود یک ساعت زمان میبرد.

مراقبت های قبل از لیفت صورت با نخ:

اگر قصد دارید لیفت صورت را انجام دهید قبل از جلسه درمانی باید به توصیه های مراقبتی ارائه شده توسط پزشک توجه کنید.
آمادگی شما قبل از لیفت صورت  در رسیدن به بهترین نتیجه و جلوگیری از هرگونه عوارض می تواند موثر واقع شود.

بعضی از مهمترین این اقدامات عبارتند از:

.از مصرف داروهای رقیق کننده خون ویتامین ها و مکمل ها به مدت دو هفته قبل از انجام عمل باید خودداری کنید .

. به مدت یک هفته قبل از لیفت صورت باید از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید.

. اگر  دچار عفونت فعال در صورت و پوست خود هستید  یا تازه جراحی دندانپزشکی انجام داده  اید بهتر است که درمان را به تعویق بیندازید.

هزینه لیفت صورت با نخ:

یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای لیفت صورت با نخ کلینیکی است که می‌خواهید این روش درمانی را در آن انجام دهید.
هزینه لیفت صورت با نخ به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به گستردگی نقطه مورد نظر برای درمان،  نوع نخ،  برند به کار برده شده در درمان، میزان سابقه کاری کلینیک ، تخصص پزشک ، میزان افتادگی و پیری پوست اشاره کرد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط ، می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای ما در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید .
خدمات مشاوره در کلینیک آراد  رایگان می‌باشد.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ:

بعد از لیفت صورت  اگر که تمام دستورالعمل های مراقبتی که توسط پزشک به شما ارائه شده را به خوبی رعایت نمایید زمان بهبودی سریع  و بدون عوارض  جانبی را سپری  خواهید  کرد.

این نکات بعد از لیفت صورت با نخ در رسیدن به بهترین نتیجه درمان بسیار مهم میباشد:

. می توانید از کمپرس یخ برای کاهش کبودی و تورم استفاده کنید اما باید توجه کنید که یخ را مستقیم روی نقطه تحت درمان قرار ندهید.

. توصیه می‌کنیم با سر رو به بالا و به پشت بخوابید تا از وارد شدن هرگونه فشار به صورت جلوگیری کنید.

. تا ۲۴ ساعت از شستن و یا حتی لمس ناحیه درمان باید خودداری کنید.

. به مدت دو تا سه هفته بعد از لیفت صورت با نخ از مالش شدید صورت باید خودداری کنید.

. انجام ورزش های شدید باید تا دو الی سه هفته بعد از لیفت صورت به تعویق انداخته شود.

کاربردهای لیفت با نخ:

لیفت با نخ برای برخی قسمت‌های افتاده در پوست و بدن می تواند کاربرد داشته باشد.
رایج‌ترین قسمت هایی که برای صاف شدن می توانید از لیفت با نخ استفاده کنید ابروها ،چانه و گونه است.

اما به طور کلی این روش برای نواحی مختلف پوستی که  خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده کاربرد دارد. و با بالا کشیدن پوست در این قسمت ها به ایجاد  جوانی  و محکم تر شدن پوست کمک  می‌کند.

با انجام لیفت پوست با نخ در کمترین زمان و با مطمئن ترین روش می توانید به درمان چین و چروک پوست بپردازید.

لیفت صورت با نخ برای چه کسانی مفید است؟

با توجه به اثراتی که این روش درمانی بر جای می گذارد بهترین کاندیدا برای لیفت پوست با نخ افرادی هستند که پوست آنها نسبتا دچار افتادگی و شل شدگی شده و به دنبال روشی کوتاه مدت و در عین حال تاثیر گذار هستند.
همچنین بهترین سن برای انجام این روش  ۳۵ سال یا بیشتر است که در اکثر موارد افراد به دنبال لیفت قسمت یک سوم میانی یا پایینی صورت خود هستند و می‌خواهند به جوان سازی چهره خود بپردازند.
توجه به این نکات خالی از لطف نخواهد بود که بهترین کاندیدا  افرادی هستند که به تازگی متوجه کاهش تولید کلاژن در پوست خود شده و می خواهند به ساختار پوست خود کمک کنند.

همچنین روشی برای افرادی است  که فکر می‌کنند پوستشان در حال افتادگی است و حجمی از محل مورد نظر کاهش پیدا کرده  است  در نتیجه  انجام لیفت با نخ  یکی از روش های مناسب جهت لیفت صورت به شمار می‌رود.
البته افرادی که پوست آنها به طور مشهودی دچار افتادگی شده و نیاز به کشش پوستی عمیق دارند این روش ایده آل نیست و آنها به روشهای دیگری مانند جراحی باید  روی  آورند .

انتخاب بین جراحی لیفت و لیفت صورت با نخ:

چندین عامل می تواند وجود داشته باشد که شما را در انتخاب روش موثر کمک کند .
از جمله:

. هدف شما از جوانسازی چیست؟

مهمتر از همه این است که شما چه انتظاری  از روش درمانی مورد نظر خود دارید.
البته باید محدودیت ها و تاثیرات یک روش درمانی را به خوبی بشناسید و ببینید که آیا با اهداف شما می‌تواند همخوانی داشته باشد یا نه .
مثلاً بیان کردیم که در لیفت صورت با نخ نمی توان تغییرات زیادی را در صورت به وجود آورد و فقط می توان تا حدی شرایط را بهبود بخشید.  یعنی بهتر است که به لیفت با نخ به عنوان یک ترمیم کننده نگاه کنید تا بیک درمان زیبایی.

. ماندگار و دشوار یا موقت و آسان:

در خصوص انتخاب بین لیفت با نخ و جراحی لیفت دو ویژگی مهم می تواند در مقابل شما قرار گیرد:

۱. یک روش  دائمی  با داشتن عوارض بیشتر و همچنین دوره نقاهت دشوارتر

۲. درمان موقت با کمترین عوارض و ناراحتی و نداشتن دوره نقاهت طولانی

عبارت اول مربوط به جراحی لیفت صورت می‌باشد .
واقعیت این است که هیچ کدام از روش های کم تهاجمی لیفتینگ پوست نمی تواند به اندازه جراحی لیفت تاثیر گذار باشد .
فقط جراحی لیفت می تواند تهاجمی‌تر  باشد و عارضه های پرخطر تر را به همراه داشته باشد.
به هر حال در این روش به بی‌هوشی نیاز خواهید داشت و  تغییراتی روی صورت شما انجام می‌گیرد که بسیار شدید است و دوره نقاهت آن حداقل دو هفته است و فعالیت های سنگین را نیز باید بعد از گذشت ۴ هفت آغاز کنید.

در مقابل در لیفت صورت با نخ نیازی به بیهوشی نخواهید داشت جلسه درمانی با بی حسی موضعی صورت می گیرد.
این درمان حداقل ۴۵ دقیقه زمان می‌برد . بعد از اتمام جلسه نیازی به بستری شدن ندارید.
بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بروید .
تمام اثرات این درمان مانند ایجاد تورم و قرمزی در پوست و موارد این چنینی حداکثر در مدت ۵ روز بعد  از درمان از بین خواهد رفت و بعد از آن دیگر هیچ گونه محدودیت خاصی ندارید.

.قیمت و هزینه های جانبی:

پرداخت هزینه برای تمام افراد می تواند مهم باشد جراحی لیفت هزینه بسیار زیاد و چند برابر روش های کم تهاجمی لیفتینگ را رقم می‌زند.

لیفت صورت با نخ، هایفوتراپی و اندو لیفت به مراتب ارزانتر هستند ولی برای حفظ نتایج باید که هر چند وقت یکبار آنها را انجام دهید.
اینکه کدام روش می‌تواند برای شما مقرون به صرفه باشد به شرایط شما بستگی خواهد داشت.
داشتن دوره نقاهت بلند مدت در جراحی لیفت از نظر شغلی آسیب‌های اقتصادی زیادی را برای شما رقم می‌زند.

. سن و عوامل دیگر:

ماندگاری روش های کم تهاجمی تا حد زیادی به شرایط فرد متقاضی بستگی خواهد داشت .
پایداری درمان برای افرادی که دچار افتادگی های زیاد و شدید در پوست هستند بسیار کوتاه می باشد.
در مورد این افراد انتظار می رود که با گذشت ۴ ماه  ۶۰ درصد تاثیرات این روش درمانی از بین برود.
پیش از انجام هر روش درمانی باید شرایط شخصی و عواملی مانند  فعالیت‌های روزمره، سبک زندگی و  شغل او مورد بررسی قرار گیرد و ببینید آیا این روش برای شما می تواند گزینه مناسبی باشد یا خیر‌!

سن به عنوان یک عامل بسیار مهم می باشد.
روشهای کم تهاجم  لیفتینگ پوست برای افراد جوان تر  توصیه خواهد شد که پوست آنها هنوز هم قابلیت کلاژن‌سازی بالایی دارد .

برای افرادی که بالای ۵۰ یا ۶۰ سال هستند احتمالا  روش های جراحی لیفت می تواند نتیجه بهتری را رقم بزند.

لیفت صورت با نخ چیه

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی آراد-لیفت صورت با نخ چیه

انتخاب بین لیفت با نخ، اندولیفت و هایفو تراپی:

این سه روش روش های جدید برای لیفت پوست هستند.
این سه روش بدون جراحی و کم تهاجمی هستند و عوارض و خطرات کمی دارند و می‌توانند به اندازه جراحی نیز موثر باشند .
به طور کلی علم پزشکی به طرف توسعه روشهای کم تهاجمی در حرکت است .
ما هم سعی داریم تا حد ممکن روش های کم تهاجم را برای شما بیان کنیم و از روش های تهاجمی دوری کنیم.

هزینه بالا جهت  درمان و  عوارض زیاد همراه با روش های تهاجمی سبب شده که محبوبیت آنها در بین پزشکان و زیباجویان عزیز به شدت کاهش پیدا کند.

اندولیفت:

در اندولیفت از فیبرهای نوری ویژه و تکنولوژی لیزر برای جوانسازی پوست استفاده می شود.
در این روش لیزر به زیر پوست فرستاده خواهد شد و نور لیزر در بافت های زیرین می تواند باعث  آسیب های کنترل شده ای  در پوست گردد و ساختارهای عمیق پوست را وادار به تولید کلاژن سازی  کند.
اگر لیزر به درستی به محل مورد نظر تابیده شود می تواند لیفت موثری را انجام دهد.
اندولیفت می تواند به اندازه لیفت با نخ و حتی بیشتر تاثیر گذار باشد .
خطرات این روش درمانی بسیار کمتر از لیفت با نخ است و همچنین دوره ریکاوری آن نیز کوتاه تر می باشد.
نتایج در این روش نیز بسیار موثر تر است برای همین ممکن است ماندگاری این روش در بعضی از متقاضیان بیشتر از لیفت صورت با نخ باشد.

. هایفوتراپی:

هایفوتراپی نیز یکی از جدیدترین روش هاست که برای جوانسازی پوست استفاده می شود.
در این روش با کمک گرفتن از امواج ایمن فراصوت لیفت صورت انجام می‌گیرد .
در این روش با فرستادن امواج فراصوت به لایه های عمیق پوست آسیب های جزئی و همچنین انتخابی وارد می شود و مانند اندولیفت یا لیفت با نخ کلاژن سازی در بافت پوست افزایش پیدا می کند.

لیفت صورت یکی از محبوب‌ترین کاربردهای هایفوتراپی می باشد.
که مورد تایید سازمان FDA قرار گرفته است . تاثیرات هایفوتراپی روی لایه های عمیق پوست می باشد این لایه ها در بین عضلات و چربی ها هستند و همان لایه هایی است که  در جراحی لیفت  سفت میشوند که  در هایفوتراپی نیز مورد درمان قرار می گیرند .
بدین ترتیب تاثیرات هایفو مشابه با اثری است که جراحی لیفت روی پوست صورت به جا می گذارد.

هایفوتراپی  می‌تواند حتی از لیفت صورت با نخ یا اندولیفت  تاثیرات بهتری به جای بگذارد.

بالاخره کدام بهتر است؟

کدام از این روش هایی که بیان کردیم می تواند مزایا و عوارضی را با خود رقم بزند؟
نمی توان بیان کرد که کدام روش می تواند گزینه ای مناسب تر باشد هر کدام در جای خود می تواند تاثیرات شگفت انگیزی را داشته باشد که بسته به شرایط فرد متقاضی دارد.

از جمله سن ، میزان افتادگی پوست ،محل لیفت و موارد این چنینی در انتخاب  روش هایی که بیان کردیم موثرند.
برای اینکه بدانید بهترین روش برای  شما کدام گزینه است می توانید با متخصصین کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد مشورت داشته باشید.

شاید این مطالب نیز برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.ir/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae-2/

https://clinicarad.ir/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae/

https://clinicarad.ir/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae/

نتیجه گیری:

امروزه روش های زیادی برای جوانسازی و زیبایی پوست وجود دارد یکی از این روش ها لیفت صورت با کمک نخ است که  یک روش محبوب و موثر است که می‌تواند برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت مورد استفاده قرار گیرد و چین و چروک های صورت را از بین ببرد.

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی است که در آن از نخ های بخیه موقتی یا جذبی برای بالا بردن پوست و لیفت آن استفاده می‌شود.
برخیه های موقت در زیر پوست به کار گرفته می شوند و می توانند تاثیرات فوق العاده‌ای برای پوست به دنبال داشته باشند.

لیفت و سفت کردن پوست و تحریک کلاژن سازی در بافت پوست این امر  را ممکن می‌کند و باعث می‌شود  پوست فرد همواره جوان و شاداب تر  بماند.

اگر شما نیز علاقه به لیفت صورت با نخ را دارید و می خواهید از مزایای این روش درمانی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام درمان بپردازید و از نتایج بی شمار آن بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات

https://www.aparat.com/v/l5Ym2

نماشا

https://www.namasha.com/v/DAJj6sdb