عکس لیفتینگ صورت با نخ

عکس لیفتینگ صورت با نخ

عکس لیفتینگ صورت با نخ

جهت جوان‌سازی پوست از روش‌های نوین زیادی می توان استفاده کرد.

شاید افزایش سن بتواند پوست را دچار مشکلات متعددی کند و نتوان جلوی پروسه پیری پوست را گرفت ولی به شکل چشمگیری می توان این پیری پوست را کند و آهسته تر کرد .
استفاده از لیفت صورت با نخ به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها جهت رفع این موارد می‌باشد و می‌تواند باعث بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت گردد و به رفع چین و چروک های صورت کمک زیادی کند.

ما در این محتوا سعی داریم شما را با انجام لیفتینگ صورت با نخ بیشتر آشنا سازیم.
جهت آشنایی بیشتر با انجام این روش درمانی و دیدن عکس لیفتینگ صورت با نخ می توانید به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد مراجعه نمایید‌.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت صورت با نخ چیست؟

انجام جراحی تا همین چند سال گذشته به عنوان تنها راه جهت درمان افتادگی و شل  شدگی های پوست مورد استفاده قرار می‌گرفت .
انجام این روش درمانی به عنوان یک روش پرخطر و داشتن دوره نقاهت طولانی شناخته می شود  . البته امروزه انجام روش های متعدد جهت جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که قدمتی طولانی دارند.و به عنوان یک روش موثر و مناسب جهت رفع افتادگی پوست و حذف پوست های اضافه مورد استفاده قرار می گیرند.

انجام جراحی شاید عوارض زیادی با خود به همراه داشته باشد  اما نتایج  همراه با  این روش زیبایی  فوق‌العاده  است و باعث ایجاد نتایج مطلوب می گردد.
با وجود خطرات و هزینه های بالایی که دارد متقاضیان انجام این درمان کم هستند ، یا دوست ندارند که از تیغ جراحی جهت رفع مشکلات ایجاد شده استفاده کنند و یا از لحاظ شرایط جسمی روانی توان استفاده از این روش درمانی را ندارند به همین دلیل امروزه از روش های کم تهاجمی تر و مدرن تر میتوان جهت لیفت صورت استفاده کرد .
یکی از این روش ها انجام لیفت صورت با نخ می باشد‌.
انجام این جراحی تنها با نخ های بخیه موقتی و قابل جذب صورت می پذیرد و با جایگذاری نخ ها در زیر پوست و کشیدن پوست به سمت بالا می‌توان باعث شد تا مشکلات ایجاد شده در این ناحیه از بین برود.
نخ هایی که جهت جوانسازی در نواحی پوست مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً تاثیرات زیادی به همراه دارند که دو تاثیر  انجام این روش زیبایی شامل موارد زیر می باشد.

عکس لیفتینگ صورت با نخ

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی آراد -عکس لیفتینگ صورت با نخ

۱) لیفت و سفت کردن پوست:

جهت لیفت و سفت کردن پوست نیازی به انجام جراحی وجود ندارد یعنی نیاز نیست تا هیچگونه برش و برداشت پوست بر روی  صورت  انجام بپذیرد و تنها متخصص با ایجاد تغییرات در زیر پوست منجر می‌گردد تا پوست به سمت بالا کشیده  شود و سفت گردد.
در واقع به جای اینکه جهت رفع مشکلات ایجاد شده از تزریق استفاده کنید و یا پوست نواحی را ببرید تنها با استفاده از نخ های بخیه و جایگذاری آن در زیر پوست به جمع و سفت کردن این ناحیه کمک کنید تا افتادگی های ایجاد شده در سطح پوست قابل مشاهده نباشد.
استفاده از این روش درمانی بدون هیچ‌گونه درد سر و مشکل می تواند باعث گردد تا پوست جوان تر و زیبا تر به نظر برسد.

۲) تحریک کلاژن سازی:

استفاده از لیفت با نخ باعث می‌گردد تا نخ هایی که در زیر پوست جایگذاری شده است به ساخت بیشتر کلاژن در پوست منجر گردد و حالت سفتی به پوست بدهد.
استفاده از این فرآیند با جایگذاری نخ در زیر پوست باعث می گردد تا پیری پوست کندتر شود و باعث تحریک پوست در مناطق درمان گردیده و منجر به ساخت کلاژن در پوست به مقدار زیاد گردد.

این تاثیر شگفت انگیز می‌تواند فرد را در رسیدن به اهدافش یاری نماید چون کلاژن به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین مواد جهت جوانسازی و زیبایی پوست می‌باشد .

کلاژن یک پروتئین در عمق پوست است که کاربردهای فراوانی در بدن بر عهده دارد.
این رشته های پروتئینی جهت ترمیم زخم در نواحی  مربوطه  باعث می‌گردند تا پوست، زنده قوی و با طراوت به نظر برسد.
وقتی فرد با افزایش سن روبرو می گردد بدن به طور طبیعی کلاژن کمتری را تولید می کند در نهایت باعث می شود تا ۸۰ درصد از ضخامت پوست تا سن ۷۰ سالگی کاهش پیدا کند و این دلیل  سبب می‌شود تا قدرت و حجم پوست که به عنوان اصلی ترین علل افتادگی پوست به شمار می‌رود  کاهش و چین و چروک در نواحی  ایجاد شود.
وقتی پوست در نواحی مرتبط ضعیف می گردد قدرت بالا نگه داشتن ساختار ها و بافت های زیرین را ندارد و این بدان معنا است که اثرات جاذبه زمین می‌تواند بر روی این نواحی تاثیر گذاشته و افتادگی و شل شدگی پوست را ایجاد نماید .
وقتی در پوست کلاژن سازی  کاهش پیدا کند انعطاف پذیری پوست وضعیت خوبی ندارد برای همین  می توان به کمک روش های زیبایی باعث شد تا افزایش ضخامت و قدرت پوست بیشتر  شود و  سرعت پیری به تعویق انداخته شود .

به بیان ساده‌تر می‌توان با انجام لیفتینگ صورت با نخ به عنوان یکی از روش‌های جوانسازی  پوست   پیشرفت پیری را به تعویق اندازد.
متقاضیانی که از لیفت جهت تحریک کلاژن سازی استفاده می کنند با انجام این روش درمانی به تدریج متوجه بهبود حجم در نواحی و سفتی پوست خود خواهند شد. تا زمانی که نخ های  بخیه در جای خود قرار دارند، ترمیم به صورت مداوم  در نواحی مرتبط می‌تواند باعث بهبود وضعیت پوست گردد. چرا که بدن می خواهد بخش هایی که بخیه دارد را  خود ترمیم و نخ های بخیه را از بین ببرد.

بدن هر فرد به طوری طراحی شده که در برابر جسم خارجی از خود واکنش نشان خواهد داد و وقتی متخصص از نخ های بخیه در نواحی صورت استفاده می‌کند خوشبختانه بدن نسبت به نخ ‌های استفاده شده واکنش نشان می‌دهد.
این نخ ها بسیار ظریف هستند و شما حین انجام فعل و انفعالات زیر پوست متوجه آنها نخواهید شد و هیچ گونه احساس ناراحتی یا درد را تجربه نمی کنید .
اکثر متقاضیانی که از لیفت با نخ استفاده کرده‌اند بعد از اینکه بافت اطراف بخیه ترمیم پیدا کند از وجود نخ ها در زیر پوست هیچ احساسی نخواهند داشت.

انواع لیفت با نخ:

جهت جوانسازی پوست به کمک لیفت با نخ متخصص داربستی را در زیر پوست می سازد نخ هایی که در این نوع روش مورد استفاده قرار می گیرند ضخامت بسیار کمی دارند و ضخامت آنها در حد یک تار مو می باشد.
جنس این نخ ها  ممکن است از فلزات گران قیمت از جمله پلاتینیوم، طلا یا فیبرهای سنتتیک مثل پلی‌استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلی‌مرهای مصنوعی با سایر مواد باشد.

لیفت با نخ را با استفاده از ۳ نوع نخ انجام می‌دهیم :

جهت انجام این روش درمانی معمولاً متخصص از نخ هایی استفاده می کند که شامل موارد زیر می باشد:

نخ‌های جذبی:

از جمله نخ هایی که جهت لیفتینگ صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد نخ های  جذبی می باشند.
این نخ ها  بعد از مدت زمان معین شده جذب بدن می گردند و مواد موجود در آن خواص زیست سازگار دارند . یعنی با بافت های بدن انسان واکنشی نشان نمی دهند و سلول های پوست در مجاورت داربست تشکیل شده از این نخ ها تقسیم و مستقر می گردند.
به همین دلیل بعد از جذب نخ  نتایج و اثرات انجام این روش درمانی قابل مشاهده می باشد.

نخ‌های غیرقابل جذب:

فیبر های سنتتیک و نخ های ساخته شده از طلا در این دسته از نخ ها قرار دارند.
استفاده از این نخ ها نتایجی تا آخر عمر را برای فرد به همراه دارد ‌.
از این نخ ها بیشتر جهت درمان مشکلات جدی و حاد پوست استفاده می گردد برای مثال می‌توان از این نخ ها در نواحی لیفت گردن استفاده کرد.

نخ‌های ترکیبی:

نخ های ترکیبی جزء آن دسته از نخ هایی هستند که بخشی از مواد داخل آنها جذب پوست می گردد و بخشی از آن به شکل تکه های ریز در زیر پوست باقی خواهند ماند.
معروفترین نخ‌هایی که جهت روش ترکیبی شناخته شده هستند نخ های سیلهوئت و  اینستالیفت هستند.

قسمتی از این نخ‌ها پس از جایگذاری در زیر پوست خودشان جذب پوست می گردند ولی در طول این درمان  تکه های مخروطی شکل وجود دارد که  جذب پوست نمی گردند و می‌توانند برای همیشه در زیر پوست باقی بمانند.
البته این مخروطی شکل ها بسیار کوچک هستن و به راحتی از بیرون دیده نمی شوند.
همچنین با جایگذاری آنها  هیچ حس ناراحت کننده در زیر پوست احساس نمی گردد.
منتها مشکلی که وجود دارد این است که پس از جایگذاری نخ ها  به سختی میتوان تکانشان داد.

مزایای لیفت صورت با نخ:

نتایج طبیعی:

انجام لیفت صورت با نخ نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد که طبیعی بودن نتایج از مهمترین مزیت های انجام این روش زیبایی می باشد.
مثلا بعد از انجام جراحی های لیفت پوست، ظاهر غیر طبیعی به دست می آورید به طوری که انگار پوست  را کشیده اند و انحنای طبیعی صورت نیز از بین خواهد رفت و حجم برخی از بخش های صورت همچون گونه یا لب ها کاهش پیدا می‌کند.  ولی در مورد انجام این روش درمانی این شرایط صدق نمی‌کند و ویژگی های اصلی صورت به طور کامل حفظ خواهد شد .
نخ هایی که جهت انجام این تزریق مورد استفاده قرار می گیرند بسیار ظریف هستند و پزشک با ظرافت کامل با جایگذاری نخ ها در نواحی مورد نظر به برطرف کردن مشکلات پوست می پردازد.
این کارها را  باید در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد باتجربه صورت دهید.
با انجام این روش ها هیچگونه ویژگی‌های منفی در صورت ایجاد نمی‌شود  و فرم صورت تغییر پیدا نمی‌کند

ایمنی بالا:

لیفت با نخ از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که می‌توان از این روش درمانی در نواحی حساس مثل ابرو و پلک استفاده کرد .
مثلاً می‌توان پلک های افتاده را به کمک این درمان لیفت کرد و به سمت بالا کشید .

با توجه به بررسی های متعددی که انجام شده تجربه نشان می‌دهد که در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو می‌توان از این خدمات لذت برد بدون ایجاد هیچ گونه خطر و عارضه.

ریکاوری سریع:

انجام این روش زیبایی دوره نقاهت بسیار کوتاه و حداکثر پنج روزه را به همراه دارد برخلاف انجام جراحی لیفت .
در این مدت نیاز به انجام مراقبت‌های خاص وجود ندارد و به راحتی می‌توانید کارهای روزمره خود را از سر بگیرید ولی سعی کنید از رفتن به سر کار و انجام دادن فعالیت های شدید و ورزش های زیاد خودداری نمایید.

هیچ اثری از درمان باقی نمی‌ماند:

با گذراندن دوره نقاهت کوتاه مدت ۵ الی ۷ روزه تقریباً تمام نشانه های انجام لیفت با نخ ناپدید خواهد شد. زیرا نخ های  جایگذاری شده در زیر لایه های عمیق پوست قرار داده می‌شوند. پس با چشم غیر مسلح نمی توان این نخ ها را دید حتی  سوراخ هایی هم که جهت ورود نخ در نواحی مختلف پوست ایجاد شده به حدی کوچک هستند که اصلاً دیده نخواهند شد.

هزینه مناسب:

هزینه هایی که مختص به انجام این جراحی می باشد نسبت به انجام جراحی لیفت بسیار کمتر می‌باشد .زیرا جهت انجام جراحی، نیاز به بیهوشی عمومی و اتاق عمل است.
ولی در انجام لیفت با نخ این دردسرها وجود ندارد و تنها با جایگذاری نخ باعث رفع افتادگی و سفت شدن پوست می گردید به همین دلیل تفاوت‌های  چشمگیری در بین این دو روش وجود دارد.

معایب لیفت صورت با نخ:

تغییرات محدود:

با توجه به مبحث بالا که در مورد انجام مزایای روش زیبایی پوست گفته شد  انجام این درمان نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد که کاملاً طبیعی است.  ولی واقعیت این است که انجام هر روش زیبایی علاوه بر مزایا می‌تواند معایبی را نیز با خود به همراه داشته باشد.
طبیعی بودن نتایج انجام لیفت بیشتر به خاطر این است که از این روش نمی توان جهت ایجاد تغییرات جدی و بنیادی در پوست استفاده کرد.

ولی در انجام جراحی لیفت عضلات و بافت های زیر جلدی تغییرات عمده‌ای خواهند کرد و این کار را نمی توان در لیفت با نخ انجام داد.
در این روش متخصص با جایگذاری نخ و حفظ ساختار از روی پوست باعث ایجاد تغییرات در انحنای سطحی صورت می‌گردد و به کمک آن جوانسازی در پوست انجام خواهد گرفت  که بیشتر مراجعین بین ۲۰ تا ۵۰ سال می توانند از این درمان استفاده نمایند.

آیا لیفت با نخ درد دارد ؟

به دلیل استفاده از نخ جهت انجام لیفت ممکن است کمی درد در  حین انجام این جراحی وجود داشته باشد به هر حال در طی انجام درمان و جایگذاری نخ ها در زیر پوست متخصص  جهت کاهش درد و ناراحتی ها از مسکن ها و داروهای بی حس کننده استفاده می کند تا در حین جایگذاری نخ و کشیدن پوست دردهای ایجاد شده را به حداقل برساند.

نتایج و ماندگاری لیفت با نخ چقدر است ؟

با توجه به اینکه انجام لیفت با نخ به عنوان یک روش غیر تهاجمی تر نسبت به انجام جراحی به شمار می‌رود. ماندگاری آن نیز نسبت به انجام جراحی کمتر خواهد بود.
جراحی لیفت حدود ۵ تا ۱۰ سال ماندگاری دارد ولی انجام لیفت با نخ های جذبی معمولاً حدود یک الی دو سال ماندگاری دارد و بعد از این مدت زمان جهت ایجاد نتایج باید مجدداً از لیفت با نخ استفاده گردد.

جایگذاری نخ در زیر پوست باعث می گردد تا پوست تحریک به کلاژن‌سازی گردد ولی به این موضوع توجه داشته باشید که جهت انجام این روش از نخ های جذبی و نیمه دائمی استفاده می گردد. زیرا نخ های دائمی عوارض بسیار زیادی را برای پوست به همراه دارند و در موارد خیلی خاص توسط متخصص استفاده می‌شوند.
نخ های  جذبی و نیمه جذبی که جهت انجام این درمان مورد استفاده قرار می‌گیرند حداکثر بعد از یک ماه جذب پوست می شوند و بافت  نخ های جذب شده را با رشته‌های کلاژن جایگزین خواهد کرد.
پروتئین و کلاژن مهمترین اجزای ساختاری پوست به شمار می‌روند که سفتی پوست و قوام آن را بر عهده دارند .
کلاژن‌های پوست دائماً در حال تخریب و ساخت و ساز هستند برای همین ماندگاری زیادی ندارند .
انجام این  روش ها به راحتی می‌تواند پوست را تحریک به کلاژن سازی کند و کلاژن جدید ساخته شده باعث افزایش حجم و سفت شدن پوست گردد.

استفاده از هر یک از روش های زیبایی می تواند نتایج فوق العاده را به همراه داشته باشد و باعث گردد تا فرد ۱۰ سال جوانتر به نظر برسد.
کلاژن های جدیدی که بر اثر جایگذاری نخ ها ایجاد می گردند تا حداکثر دو سال پایدار هستند و در این مدت اندک، اندک تخریب خواهند شد.

به همین دلیل پس از مدتی اثرات و نتایج انجام لیفت با نخ یا سایر روش های لیفتینگ ناپدید می گردد.
البته جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و می‌توان به راحتی جهت تمدید از روش‌های پزشکی  مجدداً برای درمان‌ استفاده کرد.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد انواع خدمات زیبایی و استفاده از روش های جوانسازی پوست تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام می پذیرد.
شما میتوانید با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار گرفته و سپس اقدام به انجام این درمان نمایید.

انتخاب بین جراحی لیفت و لیفت با نخ:

چند علت وجود دارد که می‌تواند جهت انتخاب شما موثر باشد:

هدف شما از جوانسازی چیست ؟

اولین دلیل جهت استفاده از روش های زیبایی این است که  چه انتظاری از انجام این درمان ها دارید.

ابتدا باید تمام  محدودیت‌های انجام درمان را به خوبی بشناسید و در مورد آن تحقیق کرده باشید تا به خوبی با اهداف و نیازهای شما همخوانی داشته باشد.
مثلاً  لیفت با نخ نمی تواند باعث تغییرات ساختاری عمده در صورت شما گردد و فقط می تواند شرایط پوستی شما را تا حد متوسطی بهبود بخشد.
پس بهتر است که به  لیف با نخ   به عنوان یک ترمیم کننده نگاه کنید .

ماندگار و دشوار یا موقت و آسان:

جهت انتخاب لیفت با نخ و انجام جراحی لیفت ویژگی‌های مهم و اصلی  مقابل هم قرار می‌گیرند که در زیر ما دو ویژگی مهم این روش ها را باهم بررسی خواهیم کرد.

ایجاد درمان دائمی ولی با عوارض بیشتر با گذراندن دوره نقاهت و ریکاوری بیشتر.

درمان موقتی و عارضه ها بسیار کمتر با گذراندن دوره نقاهت کوتاه تر چند روزه.

اولین عبارت مربوط به انجام جراحی می باشد و مهمترین واقعیت این است که انجام  جراحی می تواند باعث ایجاد نتایج فوق العاده گردد. ولی در مقابل روشهای کم تهاجمی لیفتینگ عوارض بیشتری را به همراه دارد.
انجام جراحی لیفت به عنوان یک روش تهاجمی پرخطر و پر عارضه به شمار می‌رود. زیرا در این روش باید از بیهوشی عمومی استفاده گردد و تغییرات بیشتر بر روی صورت انجام بپذیرد.
دوره نقاهت  که این روش درمانی به همراه دارد  حدود دو هفته می باشد و فعالیت‌های سنگین نباید تا چهار هفته بعد صورت بپذیرد.

ولی جهت انجام لیفت با نخ نیازی به استفاده از بیهوشی عمومی وجود ندارد و کل جلسه درمانی تنها با بی حس کننده های موضعی صورت می پذیرد و ظرف ۴۵ دقیقه به اتمام خواهد رسید و پس از اتمام این جلسات نیازی به گذراندن استراحت زیاد و بستری شدن در کلینیک وجود ندارد و بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید و به خانه بازگردید.
اثرات درمان پس از رفع قرمزی ،تورم و گذراندن دوره نقاهت ۵ روزه نمایان می گردد و نیازی به مراقبت های خاص و محدودیت های زیاد ندارید.

عکس لیفتینگ صورت با نخ

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی آراد -عکس لیفتینگ صورت با نخ

 قیمت و هزینه های جانبی:

با توجه به اینکه انجام هر روش زیبایی هزینه های متعددی به همراه دارد و قیمت و هزینه ها برای همه بسیار حائز اهمیت می باشد.
انجام جراحی لیفت به‌عنوان یک روش تهاجمی چند برابر  روش‌های کم تهاجمی هزینه دارد .
انجام لیفت با نخ، هایفوتراپی و اندولیفت  به مراتب نسبت به انجام جراحی ارزان‌تر هستند. ولی نتایجی که با انجام این روش ها  همراه است موقتی می باشند و هر چند وقت یکبار باید مجددا انجام بپذیرند.

اینکه کدام روش برای شما به صرفه تر و مناسب تر می باشد با توجه به شرایط جسمی به شما توسط متخصص توصیه می گردد.
دوره نقاهت و گذراندن دوره ریکاوری بلند مدت پس از انجام جراحی لیفت می‌تواند به فرد از نظر اقتصادی آسیب‌های زیادی بزند.
یا مثلاً شرایط پیری پوست به شکلی باشد که اثرات انجام روش های لیفتینگ کم تهاجمی خیلی کمتر باشد و جهت تمدید مجدد نیاز است تا دوباره از این روش استفاده گردد که بر هزینه‌های انجام درمان تاثیر می‌گذارد .

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام این روش درمانی با کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد می‌توانید تماس بگیرید و با مشاوران و کارشناسان کلینیک گفت‌وگو نموده و  پس از حضور در کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار گرفته و از هزینه های انجام آن نیز اطلاعات کافی به دست آورید .

سن و عوامل دیگر:

انتخاب نوع روش درمانی با توجه به شرایط جسمی شما و نظر متخصص متفاوت می باشد .
پایداری درمان برای افرادی که پیری پوست در آنها شدیدتر است و  افتادگی های حاد در پوست ودر چهره بیشتر دیده می شود بسیار کوتاه مدت می باشد.
در این مورد افراد اگر از روش های کم تهاجمی استفاده کرده اند باید انتظار این را داشته باشند که در چهار ماه حدود ۶۰ درصد از اثرات درمانی را از دست خواهند داد.
پیش از انجام هر یک از روش‌های درمانی ابتدا باید شرایط جسمی فرد همچون فعالیت های روزمره، شغل و سبک زندگی توسط متخصص مورد بررسی  قرار بگیرد و مشخص شود که کدام یک از روش ها برای فرد مناسب تر است .
سن به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب نوع درمان به شمار می‌رود.
استفاده از روش های کم تهاجمی‌تر برای افراد جوانتر توصیه می گردد. زیرا این افراد پوستشان قابلیت کلاژن سازی بسیار بالایی دارد و افرادی که سن آنها ۵۰ یا ۶۰ سال می‌باشد بهتر است که از جراحی لیفت استفاده کنند. زیرا این جراحی برای آنها مناسب تر است.

انتخاب بین لیفت با نخ، اندولیفت و هایفوتراپی:

سه روش نام برده شده روش‌های جدیدی از لیفتینگ پوست هستند که به‌عنوان روش‌های کم تهاجمی شناخته شده هستند.
عوارض و خطراتی که همراه با انجام این روش ها می باشد بسیار کم هستند و می‌توانند به اندازه جراحی نتایج فوق العاده را به همراه داشته باشند.

به طور کلی با توجه به افزایش پیشرفت علم پزشکی به سمت توسعه روش‌های کم تهاجمی تا حد امکان متخصصین به شما روش های کم تهاجمی را پیشنهاد می‌دهند و توصیه می‌کنند که از انجام  روشهای تهاجمی اجتناب کنید. زیرا انجام این درمان ها علاوه بر اینکه هزینه های بالا به همراه دارد می‌تواند خطرات و عوارض زیادی را نیز به دنبال داشته باشد .

هزینه های کمتر ،عوارض و خطرات کمتر در روش های کم تهاجمی باعث شده تا محبوبیت انجام این درمان ها در بین متخصصین و بیماران افزایش پیدا کند.

اندولیفت:

استفاده از این روش درمانی جهت جوانسازی پوست توسط متخصصین در کلینیک ها و مراکز معتبر صورت می پذیرد .
جهت انجام اندولیفت از فیبرهای نوری ویژه در تکنولوژی لیزر استفاده می گردد.
در انجام این روش فیبرهای بسیار نازک به نواحی زیر پوست فرستاده می‌شوند و نور لیزر با تابش به بافت های زیرین باعث آسیب های جزئی کنترل شده می گردد و ساختار های عمیق پوستی  را مجبور به افزایش کلاژن سازی می نماید.
اگر لیزر به نواحی صحیح تابانده شود اثرات و نتایج فوق‌العاده‌ای را به همراه خواهد داشت.

استفاده از اندولیفت می تواند به اندازه انجام لیفتینگ صورت اثرات و نتایج فوق العاده ای را به همراه داشته باشد.
خطرات و عوارضی که به همراه انجام این روش درمانی می باشد بسیار کمتر از انجام لیفت با نخ می باشد و دوره ریکاوری آن حدود دو روز است.

کلاژن سازی در روش اندولیفت موثر می باشد و همین دلیل می‌تواند ماندگاری انجام این روش زیبایی را در بیماران  بیشتر از لیفت با نخ کند.

هایفوتراپی:

یکی دیگر از جدیدترین روش ها جهت جوانسازی پوست انجام هایفوتراپی می باشد که به کمک امواج ایمن صورت می پذیرد.
انجام این روش با تاباندن امواج فراصوت در لایه های عمیق پوست باعث آسیب های جزئی در این نواحی می گردد و سبب می‌شود  تا پوست تحریک به ساخت کلاژن بیشتر گردد .
لیفت صورت به کمک هایفوتراپی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و مورد تایید سازمان FDA نیز قرار گرفته است.
مهمترین اثرات انجام هایفوتراپی بر لایه‌های است که به اختصار SMAS نامیده می‌شوند.

این لایه ها در لابلای عضلات و چربی های عمیق قرار گرفته‌اند و دقیقاً همان لایه های هستند که در جراحی لیفت روی آنها کار می شود  و باعث سفت شدن آنها می گردد.
به این ترتیب اثرات انجام هایفو دقیقا شبیه به انجام جراحی لیفت بر پوست می باشد .
هایفوتراپی نتایج فوق العاده تری نسبت به انجام لیفت با نخ یا اندولیفت به همراه دارد .

بالاخره کدام بهتر است ؟

روش های نامبرده شده هر کدام کاربرد مزایا و معایب خود را به همراه دارد و نمی‌توان به طور دقیق گفت که کدام یک از این روش ها بهتر است.
هر یک از این روش‌ها می‌تواند به نوبه خود اثرات شگفت انگیزی را بر روی پوست ایجاد کند که انتخاب هر یک به شرایط شما بستگی دارد .
میزان افتادگی ،سن و محل درمان در انتخاب هر یک از این روش ها تاثیرگذار است .
برای اینکه بهتر بدانید که کدام یک از روش‌های درمانی می تواند برای شما تاثیرات بیشتری را بر جای بگذارد بهتر است که به کلینیک ها و مراکز معتبر از جمله کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آراد مراجعه نمایید تا تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو مورد معاینه قرار گرفته و بهترین درمان را انتخاب کنید .
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو انجام می‌پذیرد که خدمات مربوط به مشاوره برای شما زیباجویان عزیز به صورت کاملاً رایگان در نظر گرفته می شود.

شاید این مطالب نیز برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.ir/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b4%da%a9%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae/

https://clinicarad.ir/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.ir/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/

نتیجه گیری

افزایش سن تنها پروسه ای است که نمی‌توان جلوی آن را گرفت و با پیر شدن پوست افتادگی و شل شدگی نیز به همراه آن خواهد بود.
ولی امروزه جهت رفع این موارد به راحتی می‌توان از درمانها و روشهای کلینیکی از جمله لیفتینگ پوست استفاده کرد.
لیفت پوست به کمک روش‌های متعددی از جمله انجام جراحی ،استفاده از لیفت با نخ ،هایفوتراپی، اندولیفت و … صورت می پذیرد .

جهت انتخاب اینکه کدام یک از این روش ها برای شما نتایج و اثرات فوق العاده را به همراه دارد مراجعه به کلینیک و مراکز معتبر کمک بزرگی می کند تا توسط متخصص مورد مشاوره قرار بگیرید و سپس بهترین روش با توجه به  جنس و مشکلات ایجاد شده در پوست  انتخاب گردد .
انجام لیفت با نخ به افراد جوانتر بین ۳۰ تا ۵۰ سال توصیه می گردد. زیرا در این سنین کلاژن سازی ادامه دارد و می‌توان با انجام این درمان ها باعث  تحریک پوست  به ساخت کلاژن و ایجاد نتایج مطلوب شد.
و انجام جراحی معمولاً به افراد بالای ۶۰ سال توصیه می گردد . زیرا افتادگی پوست در آنها به حدی است که با انجام جراحی های نیمه تهاجمی  نمیتوان باعث رفع مشکلات کامل شد .
انجام لیفت با نخ در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تحت نظر بهترین متخصصین پوست و مو انجام می پذیرد .
شما میتوانید با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار گرفته و سپس اقدام به انجام این درمان نموده و شاهد زیبایی و  افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی جهت جوانسازی پوست برای شما زیباجویان عزیز انجام می پذیرد که با توجه به مشکلات پوستی می توان بهترین روش درمان را انتخاب  کرد.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

لینک کوتاه:

https://forosh-kharid.com/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae/

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

نماشا

https://www.namasha.com/v/bLjJLBVf

آپارات

https://www.aparat.com/v/GUanz