فیلم لیفت بینی با نخ

فیلم لیفت بینی با نخ

فیلم لیفت بینی با نخ

جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های جراحی زیبایی در ایران است. با این وجود، بسیاری از افرادی که خواهان اصلاح ظاهر بینی خود هستند، توانایی مالی انجام این جراحی را ندارند. گاهی نیز تغییرات مورد نیاز برای شکل و ابعاد بینی آنقدر کوچک هستند که انجام جراحی به صرفه نیست. از این رو پزشکان به سراغ زیبایی بینی بدون عمل جراحی و با استفاده از پرکننده‌ها رفته‌اند. همه افراد دوست دارن که بینی صاف و کوچکی داشته باشند.

حال برخی از آن ها به سراغ عمل های زیبایی بینی میروند که بسیار پر دردسر و پر هزینه خواهد بود. در این بین افرادی نیز هستند که به دلایلی دوست ندارند عمل های زیبایی انجام دهند و حوصله دردسر آن را ندارند.اینجاست که باید به فکر یافتن روشی موقت و کم دردسر باشند.

لیفت بینی بدون جراحی یکی از این روش ها است که کمک زیادی به افرادی می کند که دوست ندارند جراحی های پر ضرر زیبایی را تحمل کنند. به نوعی می توان گفت که این روش جزو عمل های زیبایی جدید است که در سراسر دنیا نیز استفاده می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

بینی برخی از افراد دارای نواقصی است که کاملا به چشم می آید و باعث کاهش زیبایی چهره می شود. از این رو پزشکان به فکر از بین بردن این نواقص و ایجاد هماهنگی هایی بین صورت و بینی افراد افتادند که غیر از عمل جراحی باشد.

لیفت بینی که بیشتر از طریق نخ لیفت یا ژل صورت می گیرد به ایجاد هماهنگی و افزایش زیبایی چهره شما کمک می کند. از این رو برای افرادی که دوست ندارند تن به عمل جراحی بدهند یا از تغییراتی غیر قابل بازگشت می ترسند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

عمل لیفت بینی را روی نقاط مختلف بینی مانند نوک، قوز، پره، تیغه وغیره انجام می دهند که فرم دلخواهی را برای شما به وجود آورند. البته باید دقت داشته باشید که انتخاب روش لیفت بستگی به نظر پزشک شما دارد و در صورت تجویز می توانید از این روش استفاده کنید.

زیرا در مواقعی بسیاری از افراد مناسب برای انجام عمل لیفت نیستند و حتما باید جراحی برای آن ها صورت بگیرد و مشکل حاد بینی آن ها حل شود.

اگر دوست دارید درباره لیفت بینی اطلاعات بیشتری به دست آورید، تا پایان مقاله همراه ما باشید و از مطالبی که در اختیارتان قرار می دهیم نهایت استفاده را ببرید.

کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کلینیک الهیه

انواع لیفت بینی بدون جراحی

همانطور که گفته شد روش های زیادی برای انجام لیفت بینی بدون جراحی وجود دارد که بسته به نوع تشخیص پزشک صورت می گیرد. در این بخش به معرفی این روش ها می پردازیم و هریک را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

لیفت با نخ

لیفت با نخ یکی از روش های غیر جراحی و موقت است که توسط پزشک تشخیص داده می شود. در این روش پزشک با استفاده از نخ های بخیه مخصوص فرم بینی را به صورت دلخواه شما در می آورد. به بیانی دیگر پزشک ابتدا اشکالات بینی را بررسی می کند و سپس نخ ها را در نقاط مشخص شده قرار می دهد و به سمت بالا می کشد که فرم بینی تغییر کند.

این نخ های بخیه پس از مدتی جذب بدن می شوند و اثر آن ها تا یکی دو سال باقی می ماند. پس از آن در صورت تمایل شما باید این نخ ها را ترمیم کنید. بنابراین کسانی که دوست ندارند عمل های جراحی دائمی را تجربه کنند لیفت بینی با نخ برای آن ها گزینه مناسبی خواهد بود.

دقت داشته باشید که این روش نیازی به بیهوشی ندارد و پزشک آن را به وسیله بی حسی های موضعی و در ۱۵ دقیقه انجام می دهد. لیفت با نخ جزو جدیدترین روش های زیبایی محسوب می شود و نتیجه ن تفاوت چندانی با عمل های جراحی ندارد.

همچنین پس از عمل نیز شما نیازی به استراحت نخواهید داشت و به راحتی می توانید به همه کارهای روزمره خود رسیدگی کنید. تنها دقت کنید که فعالیت سنگین نداشته باشید و بینی خود را ماساژ ندهید. زیرا باعث تغییر فرم آن می شود.

لیفت با ژل

یکی دیگر از روش های غیر جراحی که طرفداران زیادی دارد لیفت با ژل محسوب می شود. این روش برای برطرف کردن قوزها یا افتادگی بینی استفاده می شود و برای رفع مشکلات جدی مناسب نخواهد بود. همانطور که مشخص است پزشک پس از بررسی مشکلات بینی با استفاده از ژل های مخصوص یا فیلر آن ها را برطرف می کند.

این روش نیز اثر دائم ندارد و پس از یک تا یک سال و نیم دیگر باید آن را ترمیم کنید. از طرفی دیگر اگر بعد از انجام عمل پشیمان شدید، امکان بازگشت بینی به مدل اولیه برای شما وجود دارد. بنابراین جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود و می توانید با خیال راحت این کار را انجام بدهید.

لیفت با ژل نیز نیاز به مراقبت های خاصی ندارد و به راحتی می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. تنها نباد فشاری به بینی خود وارد کنید که آسیب ببیند یا تغییر شکل بدهد.

لیفت با جراحی

شاید با شنیدن نام جراحی فکر کنید که این روش با جراحی های متداول بینی یکی است. باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. زیرا در این روش معمولا نیازی به بیهوشی کامل نیست و با یک بی حسی موضعی انجام می شود. مگر در شرایط خاصی پزشک تشخیص به بیهوشی کامل بیمار بدهد.

در لیفت با جراحی پزشک برش کوچکی را روی بینی بیمار ایجاد می کند و با توجه به جلسات مشاوره آن را به صورت دلخواه شما تغییر می دهد. در آخر بخیه روی برش ایجاد شده انجام می گیرد و شما پس از یک یا دو ساعت می توانید به منزل بروید.

درحالیکه برای انجام عمل های زیبایی شما نیاز به مراقبت در بیمارستان را خواهید داشت و نمی توانید به منزل بروید. به نوعی می توان گفت که عمل های زیبایی بینی برای اصلاح مشکلات جدی یا تغییرات دائمی انجام می شود، اما روش های لیفت برای تغییرات کوچک یات اصلاحات جزئی خواهد بود که اثر آن نیز دائمی نیست.

لیفت بینی بدون جراحی چیست؟

روشی است که از زیر بینی چند نخ مخصوص قابل جذب، زیر پوست بینی جاگذاری می‌شود و ساختار طبیعی بینی نیز حفظ شده و برش و شکستن استخوان ندارد و آسیب نمی‌بیند. نخ در چند دقیقه بعد از بی‌حسی موضعی کار گذاری می شود و با بالا کشیدن بینی و جلو کشیدن پوست ناحیه قوز بینی ظاهر بینی را جذاب می‌کند و فرد مراقبت‌های بعد از جراحی را نخواهد داشت.

لیفیت بینی به طور گسترده برای تغییر بینی طراحی شده است، به طوری که باعث می‌شود که بیمار جوان‌تر شود. به خاطر همین در حال حاضر بیش‌تر مردم جهان از این تکنیک استفاده می‌کنند.

لیفت بینی بدون جراحی با نخ چیست؟

لیفت بینی با نخ، یکی از روش‌های پرطرفدار برای لیفتینگ بینی به شمار می‌رود. این روش نسبت به روش تزریق ژل از ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و مراجعه کننده می‌تواند بینی خود را کاملا به شکل دلخواه خود در آورد، همچنین استفاده از نخ یکی از بهترین روش‌ها برای ترمیم بینی اشخاصی است که پس از عمل  رینوپلاستی از فرم بینی خود راضی نبوده و قصد تغییر آن را دارند.

در این روش پزشک پس از تزریق آمپول بی‌حسی به بینی فرد، چند سوراخ بسیار کوچکی در نوک بینی ایجاد می‌کند تا از طریق آن‌ها بتواند نخ‌ها را زیر پوست شخص قرار ‌دهد.

این نخ ها از جنس پروتئین‌ بوده و کاملا سازگار با بافت بدن انسان طراحی و تولید شده اند، به همین دلیل در حدود 2 سال پس از این عمل، نخ‌ها بدون هیچ عوارضی جذب بدن شخص شده و بینی شخص به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. پس از بازگشت کامل ظاهر بینی، می‌توان به راحتی با یک عمل ترمیمی فرم جدیدی را برای بینی تعیین نمود.

از این روش نیز علاوه بر لیفتینگ بینی، برای برطرف نمودن افتادگی سر بینی یا قوزبینی استفاده می‌شود. دوران نقاهت این عمل کمی بیشتر از لیفتینگ با ژل است و شخص باید در حدود سه روز طبق توصیه‌های پزشک خود برخی مراقبت ها را انجام دهد.

 لیفت بینی

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه- لیفت بینی

مراحل لیفت بینی بدون جراحی با نخ

در روش زیبایی لیفت بینی با نخ در ابتدای کار پماد های بی حسی به محل تحت دمان زده می شود و بعد از آن آمپول های بی حسی موضعی در افراد بینی های افراد تزریق می شود و به همین دلیل درد ناشی از این عمل جراحی برای افراد کاملا قابل تحمل می باشد و افراد بیمار به راحتی می توانند با این درد کنار بیایند ، بعد از آن پزشک جراح زیبایی نخ ها را به صورت افقی بر روی دیواره های بینی و به صورت کاملا عمودی در نوک بینی افراد قرار می گیرد .

این روش زیبایی زمان زیادی را نمی گیرد ، این نخ ها بعد از بی حسی های موضعی بر روی بینی افراد جاگذاری می شود و برای انجام این کار از سوزن های مخصوصی استفاده می شود و به همین شکل برش های بزرگ و همچنین زخم های گسترده در سطح پوست بینی افراد ایجاد نمی شود ، همچنین برخی از پزشکان جراح از نخ های هایتک رشته ای کوتاه استفاده می کنند که نتیجه ضعیفی را برای شما ارائه می دهد ، نخ هایی مرسوم به کاگ بسیار مناسب تر از نخ های صاف می باشند .

مزایای لیفت بینی بدون جراحی با نخ

در ادامه قصد داریم شما را با مزایای انجام این روش زیبایی آشنا کنیم ممنون می شویم که ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید.

این روش زیبایی ترکیبی از تاثیرات تزریق فیلر ها و یا همان ژل و بوتاکس و عمل زیبایی بینی که همان رینوپلاستی می باشد را در خود دارد ، لیفت بینی با نخ یک روش غیر جراحی بوده پس ایمن تر از عمل جراحی بینی می باشد و اثرت طولانی مدتی را برای افراد ایجاد می کند .

این روش زیبایی فرم و کشیدگی بینی را بهتر می کند و ظاهر بینی را بهبود می بخشد و ظاهر کلی صورت را تقویت خواهد کرد .

موجب از بین رفتن خمیدگی و انحنا در بینی افراد می شود و بینی فرد را زیبا و صاف تر می کند .

به هیچ وجه لازم نیست که زمان بسیاری را برای بهبودی و دوران درمان بعد از عمل خود صرف کنید ، در واقع شما می توانید درست بعد از عمل جراحی بینی به کار های قبلی خود برگردید .

به شرطی که تورم ایجاد شده شما را آزار ندهد دیگر نیاز نیست که برای مدتی از کار و کار های روزمره خود دور بمانید .

نتیجه این روش زیبایی برای افراد کاملا طبیعی و پایدار می باشد ، خانواده و دوستان شما متوجه این موضوع نمی شوند که شما کاری بر روی بینی خود را انجام داده اید .

به این دلیل که نخ های استفاده شده در لیفت بینی جذب پوست شما می شوند نتیجه برای شما پایدار می شود و موجب تحریک تولید کلاژن در شما می شود ، این کار نه تنها پوست شما را کاملا سفت تر می کند بلکه اثر نگه دارندگی نخ ها نیز باقی می ماند .

لیفت با نخ را می تواند در هر نقطه از صورت و بدن از جمله شکم ، ساعد ، پیشانی ، گونه ها، گوشه چشم و همچنین خطوط خنده مورد استفاده قرار می گیرد ، بر خلاف تکنیک های سنتی لیفت که کاربرد های محدودی برای افراد داشته است .

هیچ نیازی به استفاده از بی حسی های عمومی و یا موضعی در افراد نیست .

این عمل زیبایی برای افراد کاملا بدون درد می باشد .

این روش زیبایی به مدت 30 دقیقه طول می کشد .

فرد می تواند بلافاصله در منطقه تحت درمان از مواد های آرایشی استفاده نماید .

بر خلاف روش دیگر همان فیلر ها نخ ها بعد از قرار دادن در بینی به طرفبن حرکت نخواهد کرد و موجب پهن تر شدن بینی افراد نمی شود ، حتی اگر شما به آن کمی فشار وارد کنید به هیچ وجه حرکت نمی کنند و به نواحی دیگر بینی پخش نمی شوند.

این روش زیبایی بیشتر برای افراد مناسب می باشد که قبلا از فیلر بینی استفاده کرده اند و نتیجه آن ها از این روش مثبت نبوده است ، همچنین برای افرادی که قصد ندارند عمل جراحی بینی را انجام دهند بسیار مناسب می باشد .

میزان رضایت از این عمل جراحی با استفاده از نخ حدود 90 تا 95 درصد می باشد که این میزان بیشتر از دیگر عمل های فرم دهی بینی می باشد .

معایب لیفت بینی بدون جراحی با نخ

به طور کلی تمامی عمل های جراحی زیبایی به تناسب یک سری تغییرات و مزایایی را در چهره افراد ایجاد می کند که معایبی را نیز برای شما به همراه دارد ، گرچه بالا کشیدن پوست بینی با استفاده از نخ صورت یکی از بی خطر ترین و امن ترین عمل های زیبایی برای افراد می باشد که تا به الان هیچ عوارض جدی برای این عمل گزارش داده نشده است اما باز هم در موارد بسیار نادر و بسته به عوامل گوناگون ممکن است که شاهد برخی از عوارض های خاص شوید .

برخی اوقات این معایبی هم فقط و فقط به مهارت پزشک جراح و نوع پاسخ دهی فرد بیمار به درمان محدود نمی باشد و به عوامل بسیاری بستگی دارد که از جمله آن ها را می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بعد از انجام این عمل زیبایی احتمال تورم و قرمزی در پوست بینی دیده می شود.

برای درمان تورم و قرمزی خود بهتر است که 3 تا 4 روز حتما استراحت داشته باشید .

نتیجه بعد از درمان کاملا مشخص می باشد ولی با جذب کامل این نخ ها و ترشح کلاژن نتیجه در صورت بهتر هم می شود .

احتمال کبودی در صورت و بینی نیز وجود دارد .

احتمال کبودی در افراد هر چند بسیار کم است اما در افراد وجود دارد .

احتمال مشخص بودن نخ از زیر پوست فرد در صورتی که یک نخ نا مناسب انتخاب شده باشد و عمق قرار دادن نخ ها کم می باشد نیز وجود دارد .

احتمال نا متقارن شدن لبه های تیغه بینی در صورت قرار گرفتن نا درست نخ ها نیز برای افراد وجود دارد که پزشک جراح مجرب از بروز این عوارض را تا حد زیادی جلوگیری می کند .

درد در نواحی درمانی در روز های اول کاملا طبیعی است و پزشک جراح برای حل این مشکل مسکن هایی را تجویز می کند .

بیشتر افراد مراجعه کننده از نتیجه این عمل جراحی نا راضی می باشند .

مدت زمان ماندگاری لیفت بینی با استفاده از نخ های غیر قابل جذب به هیچ عنوان به مدت چند سال نمی باشد و تنها بینی 1 یا 2 سال در افراد متغیر می باشد .

در برخی از مواقع گره نخ واکنش می دهد و یک حالت برآمدگی را در زیر پوست افراد ایجاد می کند که در چنین حالتی باید نخ از بینی افراد خارج شود .

افرادی که پوست بینی آن ها نازک می باشد نخ از پوست آن ها ممکن است که دیده شود و در چنین شرایطی نخ باید از آن خارج شود .

ایجاد فرورفتگی و یا چین خوردگی در سطح پوست

احتمال پارگی نخ در شما وجود دارد .

ترمیم باید هر چند ماه یک بار انجام شود .

ایجاد عفونت در محل گره بسیار وجود دارد .

صدمه های عصبی و پرش های عضلانی

بعد از مشاهده این معایب که نخ ها در بینی غیر قابل جذب می باشند نخ هایی روانه بازار شده اند که قابلیت جذب در بینی را داشتند که امروزه بسیاری از این نخ های قابل جذب برای لیفت بینی با استفاده از نخ مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از این نخ های لیفت بینی تا حدودی مشکلاتی مانند چین خوردگی ، فرورفتگی های سطح پوست و نمایان شدن نخ را از زیر پوست به خوبی رفع کرده است ،

اما مشکلی که در این نخ ها وجود دارد این است که مدت زمان ماندگاری این مدل از نخ ها از نخ های غیر قابل جذب کمی کمتر می باشد اما به طور کلی حداقل به مدت 3 ماه نوک بینی را بالا نگه می دارد و بعد از آن نیز نوک بینی یک حالت افتاده پیدا می کند.

یکی از دلایلی که بسیاری از بیماران را به کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی سوق می‌دهد، اجتناب از خطرات همراه با انجام جراحی است. دانستن این مهم بسیار ضروریست که هر چند عمل‌ زیبایی بینی بدون جراحی، عملی با حداقل تهاجم و عوارض نسبتاً پایین به حساب می‌آید، ولی مانند سایر عمل‌های بینی، خالی از خطر نخواهد بود. عوارض جانبی ناخواسته‌ی این عمل مانند کبودی، کاملاً قابل اجتناب نخواهند بود اما با انجام مراقبت‌های مناسب قابل مدیریت و کم شدن هستند.

خطر کبودی وجود خواهد داشت، کبودی همراه با عمل زیبایی بینی بدون جراحی معمولاً بسیار ناچیز است. در مقایسه با جراحی رینوپلاستی، درد و ناراحتی انجام عمل زیبایی بینی بدون جراحی، بطور قابل ملاحظه‌ای کمتر خواهد بود.

دلیل این امر به وجود یک ماده‌ی بی‌حس کننده در ترکیب پرکننده‌‌های پوستی بازمی‌گردد که می‌تواند ناحیه‌ی تحت عمل را برای 1 تا 2 ساعت کرخت کند. با این حال اندکی سوزش در ابتدای تزریق حس خواهد شد. هر گونه ناراحتی بعدی معمولاً خفیف بوده و پس از چند ساعت برطرف می‌شود.

بهترین کاندیدا لیفت بینی با نخ

کاندیدای مناسب برای انجام این روش، علاوه بر داشتن انتظارات معقول و نگرانی‌های قابل کنترل، باید دارای پوستی جوان باشند. اگر فردی پوست نازک و آسیب دیده ناشی از نور خورشید دارد، لیفت بینی با نخ برای او مناسب نیست، چرا که اگر درم به اندازه کافی برای حمایت از ضخامت نخ‌ها وجود نداشته باشد، نخ‌ها ممکن است قابل مشاهده یا قابل لمس باشند.

یکی دیگر از دلایلی که افراد مسن را برای انجام لیفت بینی با نخ دو به شک می‌کند، این است که بینی آنها احتمالاً به دلیل کاهش حجم مربوط به سن و تحلیل استخوان در آن ناحیه دچار افتادگی شده است. و اگر پزشک از دست دادن حجم زمینه‌ای را با فیلر جبران نکند، نتیجه‌ای ماندگار یا به خصوص طبیعی به دست نخواهد آورد.

در حالی که برخی از پزشکان از تزریق فیلر به بینی در بیمارانی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفته‌اند، خودداری می‌کنند، اما نخ‌های بینی معمولاً برای کسانی که جراحی بینی سنتی انجام داده‌اند بی‌خطر است (تا زمانی که از ایمپلنت بینی استفاده نشده باشد). با این حال، قرار دادن نخ‌ها در بینی‌ای که قبلا عمل کرده‌اید می‌تواند به دلیل وجود بافت اسمار و پیوندهای غضروفی بسیار چالش برانگیز باشد.

به گفته کارشناسان ما، عوامل دیگری که ممکن است مانع انجام لیفت بینی با نخ شود شامل حساسیت به مواد بخیه، عفونت یا التهاب فعال در ناحیه درمان و بارداری یا شیردهی است.

هزینه های لیفت بینی با نخ

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه عمل لیفت بینی، کلینیکی است که در آن عمل انجام می دهید. کلینیک های معتبر قیمت های مناسبی دارند و هزینه کمتری برای جلسات مشاوره دریافت می کنند. بررسی لیست قیمت لیفت بینی نشان می دهد که هزینه های عمل های غیر جراحی بسیار کمتر از جراحی است. البته باید هزینه های قبل از عمل شامل آزمایش، عکس و غیره را در نظر بگیرید.

در بعضی موارد، پزشک امکان دارد از چسب برای تثبیت نتایج استفاده کند. باید قیمت چسب لیفت بینی را به این لیست اضافه کنید. آنچه در مورد لیفت بینی مشخص است این است که هزینه این عمل بسیار کمتر از جراحی زیبایی بینی است و به همین خاطر می تواند گزینه خوبی برای بسیاری از افراد باشد.

در روش های غیر جراحی عواملی مثل نوع ژل یا بخیه مورد استفاده، مهارت پزشک، شهر محل زندگی و قیمت در تعیین قیمت مهم هستند. به عنوان مثال قیمت لیفت بینی در تهران با سایر استان های کشور کمی متفاوت است.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ

قبل از لیفت بینی با نخ باید مراقبت هایی را انجام دهید و رعایت این عناصر علاوه بر آمادگی برای عمل باعث کم شدن عواقب و ماندگاری نتایج بیشتر می شود.

دانستن این موارد نیازی به شرکت در جلسات مشاوره قبل از لیفت صورت نمی کند. زیرا در طول این جلسات، توصیه های پزشک بر اساس شرایط شخصی شما خواهد بود. می توانید همه سوالات خود را از پزشک بپرسید و ترس و نگرانی های خود را از بین ببرید. در ادامه با مراقبت های قبل از لیفت بینی آشنا می شوید :

اگر در جلسات مشاوره دارویی دریافت کردید آن را در اسرع وقت و به طور منظم استفاده کنید.

از ۲ هفته قبل از لیفت از سیگار و قلیان استفاده نکنید. استفاده از دخانیات باعث اختلال در فرایند اکسیژن‌رسانی شده و می‌تواند دوره درمان و نقاهت شما را بیشتر کند.

قبل از درمان استفاده از مواد غذایی و داروهای رقیق‌کننده خون را متوقف کنید. اگر امکان قطع داروها وجود ندارد، حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید تا دستورالعمل‌های موردنیاز را به شما بدهد.

اگر داروی خاصی مصرف می کنید یا به بیماری خاصی مبتلا هستید، قبل از انجام این روش به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ

برای این که نتیجه مناسبی از این روش بگیرید باید مراقبت های را انجام دهید که در ادامه با مراقبت های بعد از لیفت بینی آشنا می شوید :

تا چند روز بعد از لیفت در زمان خوابیدن سر خود را بالاتر قرار دهید.

سعی کنید استفاده از سیگار و قلیان را متوقف کنید و از دود آن‌ها دوری کنید.

اگر لیفت بینی را با جراحی انجام دادید، باید ۱ هفته اسپلینت را روی بینی خود نگه دارید.

حتما بعد از انجام عمل برای بررسی نتیجه و وضعیت خود به پزشک مراجعه کنید.

از کمپرس سرد بر روی بینی خود استفاده کنید. این کار را ۶ تا ۸ بار در طول روز و هر بار به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید.

تا چند روز زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و از محیط‌های پر گرد و غبار دوری کنید.

از خوردن داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپیرین خودداری کنید. در برخی موارد امکان دارد خود پزشک این کار را به شما توصیه کند.

تا جایی که امکان دارد از انجام ورزش‌هایی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال که احتمال برخورد توپ به صورت و آسیب به بینی در آن‌ها زیاد است پرهیز کنید.

با توجه به توصیه‌های پزشک رژیم غذایی خود را متعادل کنید تا روند بهتر شدن سریع‌تر شود.

تا مدتی فعالیت‌های سنگین ورزشی و شنا را متوقف کنید.

اثرات و نتایج لیفت بینی با نخ

نتیجه این روش که یکی از روش های غیر جراحی لیفت بینی است، 1 تا 2 سال ماندگاری دارد و پس از آن نیاز به ترمیم دارد. در این روش پزشک از بخیه های کوچک داخل بینی استفاده می کند تا آن را به دلخواه شما بسازد.

پزشک با توجه به شکل بینی و محل درمان، بخیه ها را در جای مناسب قرار می دهد و با کشیدن و فیکس کردن آن ها، شکل بینی را اصلاح می کند. نخ های مورد استفاده در این روش از انواع بخیه ها بوده و ضخامت آن ها 0.12 میلی متر می باشد. این نخ ها پس از مدتی جذب بدن می شوند و به همین خاطر نتایج این روش ماندگار نیست.

پزشکان در این روش از بخیه های پیدوا، گاگ، پلیکولید یا هوریکان استفاده می کنند. لیفت بینی با نخ پیدوا جدیدترین روش است و در بعضی موارد نتیجه آن تفاوت چندانی با جراحی ندارد. استفاده از نخ های دیگر به تشخیص پزشک و ناحیه درمان بستگی دارد. لیفت بینی با نخ عملی بدون درد است.

زیرا پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند. زمان عمل با این روش حدود 15 دقیقه است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان و منزل ندارد. پس از لیفت بینی با نخ می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

لیفت بینی با نخ برای درمان انواع مشکلات بینی استفاده می شود و موثر است. می توان میزان موفقیت آن را بالا دانست. اما در بعضی موارد که آسیب در اثر شکستگی یا انحراف استخوان بینی باشد، نمی توان از این روش استفاده کرد. نتایج این روش خیلی زودتر از جراحی نشان داده می شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهتر است. هزینه های آن بسیار کمتر از هزینه های جراحی است.

دوره نقاهت لیفت بینی با نخ

بعد از انجام لیفت بینی با تزریق ژل، امکان دارد در ناحیه تزریق احساس درد و تورم کرده و قرمزی را مشاهده کنید. در عرض 1 تا 2 ساعت قرمزی پوست کم کم می شود و نتیجه لیفت بینی دیده می شود. بعضی از پزشکان زیبایی بعد از تزریق از کیسه یخ برای کم کردن قرمزی و التهاب استفاده می کنند.

نتیجه اصلی بعد از 1 تا 2 هفته به وضوح دیده می شود و قرمزی یا کبودی به طور کامل از بین می رود. لیفت بینی یک دوره نقاهت نیست و پس از آن می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید. در روش لیفت با نخ، روند بهبودی مثل فیلر بینی است. امکان دارد متوجه تورم خفیف و کبودی گذرا شوید که 2 تا 7 روز بعد از بین می‌رود.

لیفت بینی با نخ چه تفاوتی با تزریق فیلر دارد؟

 در مقایسه با تزریق فیلر، نوک بینی به کمک لیفت بینی بیشتر و راحت تر بالا می آید.

 لیفت بینی دارای عوارض عروقی که ممکن است در تزریق فیلر در اثر جا به جایی یا ایجاد توده به وجود آید، نمی باشد.

 لیفت بینی بر خلاف تزریق فیلر سبب پهن شدن بینی نمی شود.

 امکان بهبودی بسیار مناسب در صورت انجام درست هر دو روش وجود دارد.

 ماندگاری هر دو روش بسیار خوب بوده و در صورت از بین رفتن نتایج، می توانند دوباره تکرار شوند.

 این روش به طور کلی از هم جدا نیستند و می توان با کنار هم قرار دادن نتایج این دو روش از نتایج خوشایند تر و ماندگاری بیشتر برخوردار شد. پزشکان همواره می توانند افراد در انتخاب بهترین گزینه برای این کار راهنمایی نمایند.

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ

یک جلسه درمان کافی است تا فرد نتیجه دلخواه خود را مشاهده نماید. این نتایج به عواملی مانند نوع و تعداد نخ ها وابسته است و تعداد جلسات درمانی زیاد تاثیری ندارد. تا زمانی که نخ های استفاده شده با کیفیت و تعداد آن ها مناسب باشد، با انجام یک جلسه درمانی نتایج مورد نظر ایجاد خواهند شد.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicelahieh.com/9mo0

https://clinicelahieh.com/gcw6

https://clinicelahieh.com/i3w4

نتیجه گیری

بهتر است شما قبل از هرگونه عمل زیبایی همه جوانب آن را به طور کامل در نظر بگیرید. اکثرا زیبا حویان عزیز به دنبال اطلاعاتی از نوع عمل و عمکرد آن هستند. همانطور که این اطلاعات در رابطه با عمل زیبایی مهم است، آکاهی در رابطه با مدت زمان عمل، مدت زمانی که شما نیاز به استراحت دارید و زمان مشاهده لیفت با نخ بسیار مهم است.

زیرا این اطلاعات می تواند در روند تصمیم گیری شما بر انتخاب نوع عمل زیبایی تاثیر بسزایی داشته باشد. به خصوص افرادی که شاغل هستند و به دنبال فرصت کمی برای استراحت در خصوص عمل زیبایی هستند باید در مورد زمان های این روش های درمانی تحقیقات کافی را انجام دهند تا بتوانند با انتخاب روش درمانی های کوتاه و موثر انتخاب درستی داشته باشند.

اگر شما شاغل هستید و به دنبال لیفت بینی با نخ خود هستید پیشنهاد می شود، روش درمانی لیفت با نخ را انجام دهید زیرا به مدت زمان کمی برای بهبود و مشاهده نتیجه ی کامل احتیاج خواهید داشت.

جالب است بدانید علاوه بر استفاده از نخ های تجزیه پذیر در عمل زیبایی لیفت نخ و ماندگاری نسبتا بالای این عمل، انجام آن نیز نسبت به سایر روش های پیشین و کلاسیک جراحی بینی هزینه کمتری را برای زیبا جویان عزیز در پی خواهد داشت.

به کمک بی حسی موضعی، افراد خیلی کم دچار درد می شوند. ممکن است حس وارد شدن فشار در زمان قرار گیری نخ ها ایجاد شود.

حتمال دارد بعد از تزریق ماده بی حسی، کمی تورم ایجاد شود که پس از گذشت چند ساعت رفع می شود. در مواقعی نیز ممکن است در پل بینی کبودی به وجود آید که این مورد نیز بعد از چند روز خود به خود از بین می رود. افراد بعد از لیفت بینی با هیچ محدودیتی روبرو نخواهند شد و می توانند به کارهای خود بازگشته و از لوازم آرایشی نیز استفاده نمایند.

پلی دیوکسانون ماده ای است که به طور معمول در نخ ها به کار برده می شود که به PDO نیز معروف است. این ماده در نخ هایی که به منظور بخیه استفاده می شوند وجود داشته و قابلیت جذب در بدن را نیز دارد. این نخ ها بعد از 6 ماه تا 1 سال جذب خواهند شد. هنگام جذب شدن فیبر های پلی دیوکسانون در بدن، تحریک بافت نرم بینی برای کلاژن سازی و جایگزینی بافت همبند صورت می گیرد. به همین خاطر فرایند درمان فرم بینی در جریان می باشد. ماندگاری نتایج لیفت بینی بین 1 تا 2 سال می باشد.

دلایلی از جمله ایمنی بیشتر و عمر بیشتر نخ ها در مقایسه با تزریق ژل و فیلر باعث شده است تا میزان رضایت افراد از این روش در حدود 90 تا 95 درصد باشد. عامل دیگری که لیفت بینی با نخ را بالاتر از تزریق ژل قرار می دهد این است که امکان جا به جایی فیلر ها در پل بینی وجود دارد که می تواند آن را پهن نماید. در حالی که چنین وضعیتی در لیفت بینی ایجاد نخواهد شد.

کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:https://aparat.com/v/JvVOz

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/FylHhlNv

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org