عکس تزریق چربی به ساق پا

عکس تزریق چربی به ساق پا

عکس تزریق چربی به ساق پا

در حال حاضر علاوه بر عمل های زیبایی چهره عمل های زیبایی در اندام ها هم بین جوانان بسیار زیاد شده است. در واقع بسیاری از افراد که شکم ها و پهلو های بزرگی دارند جهت خوش اندام شدن و فرم دادن به بدن خود به صورت آنی و بدون زحمت از این تزریقات استفاده می کنند. به طوری که این چربی ها را برداشته و دوباره به قسمت های دلخواه از جمله سینه باسن و حتی ساق پا و ران تزریق می کنند.

داشتن پاهایی زیبا تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری افراد دارد همان طور که چاقی سبب بدشکلی اندام افراد می‌گردد لاغری بیش از حد نیز می تواند سبب ایجاد ظاهری ناخوش آیند در افراد شود یکی از قسمت های بدن که لاغری زیاد در آن ها موجب از بین رفتن اعتماد به نفس در افراد می‌شود پاها هستند البته خوشبختانه پیشرفت علم برای این مشکل نیز راه حلی تاثیر گذار ارائه کرده است .

کسانی که به دلیل لاغری بیش از حد پاها مجبور به پوشیدن لباس های بلند و یا شلوارهای گشاد هستند می توانند با استفاده از تزریق چربی های بدن خود به ساق پاها به ظاهر و اندام زیبای خود برسند ترزیق چربی به ساق پا در دسته عمل‌های زیبایی غیرتهاجمی قرار دارد.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق چربی به ساق پاها چیست؟

خوش فرم کردن و زیبا کردن پا تنها از طریق تزریق چربی ممکن است و متاسفانه در خیلی موارد با ورزش هم نمی توان به نتیجه کاملا دلخواه رسید. به همین خاطر اکثر مردان و زنانی که به دلایل ژنتیکی، بیماری یا یک آسیب دیدگی قدیمی ساق پای لاغری دارند، به تزریق چربی روی می آورند.

انجام عمل تزریق در یک جلسه و با اعمال بیحسی موضعی صورت می گیرد در نتیجه بدون درد و عوارض جانبی جدی بوده و بیمار می تواند از همان روز به ادامه فعالیت های روزانه خود بپردازد نتیجه نهایی بلافاصله بعد از اتمام جلسه درمانی قابل مشاهده خواهد بود برای رسیدن به کیفیت بالا در انجام کار حتماً در انتخاب کلینیک و پزشک خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

این کار فقط برای زیبایی بیش تر انجام می شود این چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و بر عکس ژل ها و پروتز ها به دلیل ساختار شبیه به بدن ماندگاری بیش تری دارد و طبیعی تر می باشد تزریق چربی برای چاق و زیبا کردن ساق پا تعادل و تناسب پا انجام می شود و طی آن نتایجی دائمی و بدون جای زخم به دست می‌ آید.

این روش کاملا علمی است و درصد موفقیت بالایی را به خود اختصاص داده است، سلول هایی که از این طریق به بافت انتقال پیدا می کنند، زنده هستند و پس از انتقال به اندام مورد نظر به سرعت با رگ های خونی سازگار می شوند و فعالیت خود را شروع می کنند.

مراحل انجام تزریق چربی ساق پاها

در این روش، تزریق چربی به ساق پا از طریق برداشتن چربی به وسیله لیپوساکشن از نقطه‌ای از بدن مانند پهلوها، ران پا، کمر و غیره و سپس تزریق چربی به ساق پا انجام می‌شود. این کار باعث بزرگ‌تر شدن ناحیه‌ای که چربی به آن تزریق شده است، می‌شود. معمولاً چربی در قسمت شکم ماهیچه و بالای آن تزریق می‌شود. نکته بسیار مهم در مورد این عمل آن است که به یک جراح باتجربه که دانش و اطلاعات کافی در مورد آناتومی ساق پا و روش‌های تزریق ژل یا پیوند چربی داشته باشد، مراجعه کنید. تزریق چربی را می‌توان به عنوان یک فرآیند سه مرحله‌ای توضیح داد: (۱) استخراج (۲) تصفیه و انتقال (۳) تزریق.

استخراج چربی

 شما به همراه جراح خود مناطق استخراج چربی را انتخاب خواهید کرد. جراح پس از بی‌حسی موضعی، چربی استخراج شده را تزریق خواهد کرد. برای استخراج چربی، جراح ابتدا برش کوچکی را در ناحیه دارای چربی‌ ایجاد خواهد کرد و با استفاده از روش استریل، یک کانول متصل به یک سرنگ را وارد کرده و به دقت چربی را استخراج خواهد کرد. (لیپوساکشن).

پالایش و انتقال

هنگامی که چربی به اندازه کافی از ناحیه اهدایی بدن به دست آمد، جراح پس از پردازش و آماده سازی سلول‌های چربی، آنها را به سرنگ کوچکی که برای تزریق چربی استفاده می‌شود، انتقال خواهد داد. تصفیه و پالایش سلول‌های چربی ممکن است نیازمند استفاده از یک سانتریفیوژ و چرخش چربی‌ها و یا نیازمند فرایند فیلتراسیون برای حذف ناخالصی‌ها باشد.

تزریق چربی

در این مرحله، منطقه تعیین شده برای دریافت چربی آماده خواهد شد. جراح یک سوزن یا کانول مخصوص را در برشی که در ساق پا ایجاد شده است، وارد می‌کند. سوزن تزریق معمولاً چند بار در این مناطق وارد می‌شود تا چاقی ساق پا به اندازه مطلوب برسد.

هر بار که سوزن یا کانول وارد می‌شود، یک ردیف از بسته‌های کوچک بافت چربی با دقت در بافت طبیعی پا نهاده می‌شود. این فرایند تا زمانی تکرار می‌شود که اصلاح مورد نظر به دست آید و یک شبکه از چربی پیوندی ایجاد شود. برخی از جراحان برای ایجاد یک کانتور رضایت‌بخش، ماساژ مناطق تزریق چربی را توصیه می‌کنند. اما جراحان دیگر روش جای‌گذاری و نهادن سلول‌های چربی برای ایجاد کانتور مناسب را ترجیح می‌دهند. جراح ممکن است پانسمان یا بانداژ را بر منطقه تزریق قرار دهد.

تزریق چربی

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی اراد-تزریق چربی

مزایای تزریق چربی به ساق پاها

تزریق چربی به ساق پا شما نیز به دلیل ارزان تر بودن هزینه های پزشکی باعث ایجاد مزیت شده است. می توان گفت که هزینه، عدم نوبت زیاد، آسان تر و اقتصادی تر شدن مسافرت های بین المللی، ارائه خدمات پزشکی با تکنولوژی پیشرفته و استاندارهای بالا مزیت های ان است .

معایب تزریق چربی به ساق پاها

عمل های زیبایی تزریق چربی در مقایسه با روش‌های دیگر که اهداف مشابهی دارند، خطر و عوارض بسیار کمتری را به همراه دارند و درصد واکنش‌های آلرژیک به مواد خارجی را کاملا به صفر می‌رسانند. این مزایا به این دلیل است که چربی از بدن خود بیمار خارج شده و سپس به بدن او تزریق می‌شود، برخلاف سایر روش‌ها که نیاز به تزریق نوعی ماده خارجی وجود دارد.

علاوه بر این، نتایج نهایی فرآیند تزریق چربی طولانی مدت بوده و این عمل جراحی بی‌خطر است. این روش عمدتاً و به خصوص در زمانی که روی صورت بیمار انجام می‌پذیرد، یک روش غیرتهاجمی در نظر گرفته می‌شود. اگرچه مانند هر روش دیگری، تزریق چربی نیز معایب و کاستی‌های خاص خود را دارد. اولاً، این یک روش نسبتاً وقت گیر است.

در مقایسه با دیگر روش‌ها در تزریق چربی به مدت زمان بیشتری نیاز است تا بافت چربی قبل از تزریق به بدن آماده شود. همچنین هزینه‌ی آن نسبتا بیشتر از روش‌های مشابه است. علاوه بر این، در مورد بزرگ کردن اعضای بدن، ممکن است برای دستیابی به ظاهر مطلوب ناحیه‌ی مورد نظر نیاز به جلسات متعدد باشد.

عوارض تزریق چربی به ساق پاها

هنگامی که افراد می خواهند با استفاده از یک روش جراحی و یا غیر جراحی، اقدام به از بین بردن و یا تقویت یک ناحیه از بدن خود کنند، همیشه به دنبال روشی هستند که علاوه بر مزایای مورد نظر، نسبت به روشهای دیگر عوارض کمتری داشته باشد.

تزریق چربی مانند هر روشی، علاوه بر مزایا دارای عوارضی نیز است که می توان پیش از اقدام به جراحی از آنها مطلع شد. در این روش برای برداشت چربی از بدن بیمار، از هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی شود. همچنین علاوه بر اینکه روش مطمئنی است، عوارض و دوره نقاهت بسیار کمی دارد.

برخی از این عوارض ها و مشکلات عبارت اند از:

خونریزی

یکی از مسایلی که موجب ترس و نگرانی شدید در بیماران می شود، خونریزی در حین و بعد از جراحی می باشد .زیرا افراد با مشاهده خونریزی پس از هر روش درمانی اغلب دچار استرس و نگرانی می شوند. در صورتی که خونریزی در این روش از مشکلات طبیعی آن می باشد.

کبودی ساق پا

کبودی ساق پا از دیگر مسائل ایجاد شده در روش تزریق چربی می باشد. معمولا پزشکان برای رفع این مشکل در کمترین زمان، پمادها و کرم موضعی مناسب به بیماران تجویز می کنند تا کبودی پاها، هرچه سریعتر برطرف شود.

تورم ساق پا

در دوره نقاهت پس از تزریق چربی، ممکن است ساق پاها ورم کند. در این زمان با حفظ آرامش خود نباید دچار استرس و نگرانی شد. در مرحله دوم مراجعه به پزشک، حتما داروهایی برای رفع این عارضه توسط پزشک تجویز می گردد که باید طبق دستورو به طور دقیق مصرف نمود.

حساس شدن پوست ساق پا

این مشکل به ندرت ایجاد می شود اما بهتر است بیمار قبل از درمان اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کرده تا روش های مراقبتی را مورد استفاده قرار دهند.

صدمه رسیدن به عصب ساق پا

عدم تقارن در ساق پاها با یکدیگر

ایجاد اسکار

بهترین کاندیدا تزریق چربی به ساق پاها

همه افرادی که با ورزش کردن نتوانسته‌اند به حجم عضله مورد نظر خود دست یابند، می‌توانند متقاضی مناسبی برای تزریق چربی به پا باشند.

معمولا مردان برای افزایش حجم پای خود و تمرکز بر حجم آن اقدام به تزریق چربی پای خود می‌کنند. زنان از این روش برای ایجاد تعادل ظاهری استفاده می‌کنند تا تناسب بین ساق و ران آنها ایجاد شود. می‌توان از تزریق چربی به ساق پا برای اهداف زیبایی نیز استفاده کرد، اما می‌توان از این روش اصلاح اختلالات مادرزادی جسمانی استفاده کنید. این موارد عبارتند از:

 پولیومیلیت: بیماری فلج اطفال می‌تواند منجر به فلج شدن کامل یا جزئی در ساق پا شود. چاق کردن ساق پا می‌تواند به ایجاد تعادل بیشتر در ناحیه عضلات ساق پا کمک کند.

 اسپیناپیفیدا: این بیماری یک اختلال نادر ژنتیکی مادرزادی است که بر رشد کامل سیستم عصبی و توانایی حرکتی بیمار تاثیر می‌گذارد. چاق کردن پا می‌تواند به اصلاح عدم تقارن و کوچک بودن عضله یک پا نسبت به پای دیگر که به علت آسیب دیدن عصب ایجاد شده است کمک کند. این روش می‌تواند تعادل بیشتری را در ظاهر پاها ایجاد کند.

 کوتاهی و کجی پای مادرزادی: این بیماری یک نقص مادرزادی است که باعث کج شدن پا می‌شود و پاشنه و انگشتان پا به سمت داخل منحرف می‌شوند. در برخی موارد خاص، این اختلال می‌تواند بر نحوه رشد عضلات ساق و در نتیجه کوچک‌تر بودن عضله یک پا نسبت به پای دیگر تاثیر بگذارد. چاق کردن ساق پا می‌تواند به ایجاد ظاهری متعادل و طبیعی کمک کند.

 بهترین داوطلب برای تزریق چربی پا افرادی هستند که دیدگاهی واقع گرایانه و منطقی درباره نتایج بالقوه این روش دارند. تزریق چربی به پا در افرادی که وزن مناسبدارند یا عضلات آنها نسبتا حجیم است بهتر جواب می‌دهد.

هزینه های تزریق چربی به ساق پاها

معمولا تاثیر گذار ترین فاکتور در روند انتخابی هر فردی هزینه است.هزینه همیشه مورد توجه همه قرار دارد لذا در این زمینه هزینه عمل تزریق چربی به ساق پا براساس تخصص پزشک متخصص مورد نظر تعیین خواهد شد. چرا که فرد متخصص با توجه به روش و تجهیزاتی که در این کار استفاده می کند می تواند هزینه های متفاوتی را در خواست کند.

گاهی محلی که عمل در آن انجام می شود هم در قیمت تاثیر گذار است و برخی مراکز صرفا هزینه مکان خود را که شاید از نظر تجهیزات و امکانات و حتی بهداشت نسبت به مراکز دیگر قوی تر هستند دریافت می کنند.

مجموعه هزینه های تزریق چربی به پا معمولاً توسط سه جزء اصلی تعیین می‌شود یک دستمزد پزشک جراح دو هزینه‌های بیمارستان یا مرکز جراحی سه هزینه بیهوشی ،که هر یک از این هزینه ها ممکن است یا به طور جداگانه و یا به صورت کلی محاسبه و به شما ارائه شود به طور کل هزینه تزریق چربی و عمل‌های جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر عمل جراحی شرایط خاص خود را از نظر میزان پیچیدگی کار خواهد داشت که این امر بر هزینه نهایی عمل تاثیر می گذارد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به ساق پاها

آزمایشات تجویزشده را انجام دهید.

شب قبل از تزریق استحمام کنید.

از استعمال دخانیات خودداری کنید.

اگر بیماری خاصی دارید پزشک را مطلع سازيد.

آب به اندازه کافی بنوشید تا بدنتان دچار کم آبی نشود.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به ساق پاها

از توصیه های بعد عمل باید بگوییم که به دلیل درد بسیار در روز های اول پس از تزریق باید حتما برای فعالیت های روزانه فردی همراه بیمار باشد و محل چربی با یک گن محکم به مدت یک ماه بسته شود. از فشار بیش از حد به ناحیه خودداری کنید. درد، کبودی و تورم از علائم عادی بعضی بیماران می باشد و کاملا پس از یک ماه بر طرف می شود. در روز های اول تزریق محل تزریق نباید در نور مستقیم خورشید باشد. حمام کردن بلامانع است اما از فشار آوردن و شستن بیش از حد ناحیه تزریق شده بپرهیزید.

همچنین به بیمار توصیه می شود با پوشیدن جوراب تنگ به پخش یکنواخت چربی در ساق پا کمک کند و از ایجاد لایه شدن در ساق پا جلوگیری به عمل آید استفاده از جوراب تنگ یا گن در کاهش تورم بسیار موثر است دوران نقاهت این روش 5 تا 7 روز است که بیمار باید بعد از این مدت فعالیت های روزانه خود را انجام دهد اما تا 6 هفته پس از جراحی نباید فعالیت های شدید مانند ورزش را انجام دهد.

استفاده از کمپرس سرد

در محلی که تزریق چربی انجام شده است، به مدت چند روز کمپرس سرد استفاده کنید، کمپرس گرم باعث می شود، بافت چربی به حالت مایع در بیاید و امکان جا به جایی آن زیادتر می شود.

در ماه اول تزریق به هیچ عنوان نباید در معرض آفتاب قرار بگیرید و از استفاده از سونا و حمام های طولانی مدت پرهیز کنید، چرا که گرما نتیجه ی تزریق چربی را بین می برد و باعث می شود، چربی ها جذب شوند،

استفاده از نمک می تواند باعث تورم شود، بنابراین برای جلوگیری از تجمع مایعات در بافت از چند روز قبل از تزریق چربی به ساق پا خوردن غذا های شور را محدود کنید،

ساق پا را از زمانی که تزریق چربی انجام دادید تا چند روز نباید تحت فشار قرار دهید و از ماساژ دادن و خم کردن و کارهای سنگین جلوگیری کنید، چرا که ورم را تشدید می کند. راه رفتن آرام مانعی ندارد. چرا که از لخته شدن خون در پاها جلوگیری می کند و تورم را کاهش می دهد، اما ورزش های شدید در چند هفته ی اول باعث می شود، به نتیجه ی دلخواه نرسید.

استفاده از میوه ها و مواد غذایی که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند

از میوه ها و مواد غذایی که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند، استفاده کنید تا ورم و کبودی از بین برود و بافت چربی بهتر با بافت های اطرافش سازگار شود.

در زمانی که به ساق پا چربی تزریق کرده اید، به علت عدم تحرک احتمال دارد، دچار یبوست شوید، برای جلوگیری از بروز این حالت از مواد غذایی و میوه های حاوی فیبر استفاده کنید،

دارو هایی که پزشک به منظور جلوگیری از عفونت تجویز کرده است، را کامل مصرف کنید، برای کاهش درد نیازی به تزریق مورفین نیست و استامینوفن و ژلوفن کفایت می کند.

نامتقارن بودن در هفته های اول تزریق طبیعی است و پس از مدتی بر طرف می شود، این امر به خاطر تفاوت جذب در نواحی مختلف بدن اتفاق می افتد و طبیعی است و نباید نگران آن بود.

تزریق چربی در ساق پا مستلزم مراقبت های ویژه ای است و باید از ایستادن طولانی مدت , راه رفتن زیاد و حرکات بدنی سنگین خودداری کرد و در چند هفته ی اول پا های خود را بالاتر از سایر نقاط بدن قرار دهید. برای این کار می توانید از بالشتک های کوچک استفاده کنید.

در صورت درد و التهاب شدید به پزشک خود مراجعه کنید

در صورتی که دچار درد شدید و التهاب در ناحیه ی تزریق شدید و ترشحات زرد رنگ و بد بو از محل تزریق خارج شد، باید به سرعت به پزشک معالج خود مراجعه کنید تا اقدامات لازم را انجام دهد.

تزریق نباید زیاد باشد و باید به صورت تدریجی و طی چند جلسه انجام بگیرد، چرا که میزان جذب چربی در افراد مختلف متفاوت است، پس از چند هفته در صورت قرینه نبودن پاها می توان کارهای ترمیمی را شروع کرد، اما فراموش نکنید، این امر مستلزم صبر و حوصله ی زیادی است.

این روش برای این که به نتیجه ی دلخواه برسد، مستلزم صبر و حوصله ی زیادی است، زمان از بین رفتن تورم و میزان زنده ماندن سلول های چربی در افراد مختلف متفاوت است و حدود چند ماه زمان لازم است تا نتیجه ی دلخواه برای فرد ایجاد شود، تزریق چربی مانند هر عمل زیبایی بعد از مدتی نیاز به ترمیم و بازسازی دارد و حداقل 40 درصد از چربی تزریق شده تا یک سال باقی می ماند و بعد از یک سال به اصلاحات جزئی نیاز پیدا می کند.

پوشیدن جوراب واریس نقش مهمی در پخش شدن یکنواخت چربی در ساق پا دارد و از ایجاد لایه ی سروزی در ساق پا جلوگیری می کند، همچنین مانع از ایجاد تورم در ساق پا می شود.

اثرات و نتایج تزریق چربی به ساق پاها

علاوه بر تاثیر زیبایی که تزریق چربی به ساق پا در ظاهر افراد دارد و برخی از اختلالات مادرزادی جسمانی با چاق کردن پاها می تواند بهبود یابد از این موارد که می توان به آن اشاره کرد. تزریق چربی به ساق پا می تواند به ایجاد تعادل بیشتر در ناحیه عضلات ساق پا کمک کند .

تزریق چربی به پا می تواند به اصلاح عدم تقارن و کوچک بودن عضله یک نسبت به پای دیگر که به علت آسیب دیدن عصب ایجاد شده است کمک کند این روش می‌تواند تعادل بیشتری را در ظاهر پاها ایجاد کند.

کوتاهی و کجی پای مادرزادی است که باعث کج شدن پا می‌شود و پاشنه و انگشتان پا به سمت داخل منحرف می شود در برخی موارد خاص این اختلال می تواند بر نحوه رشد عضلات ساق و در نتیجه کوچکی تر بودن عضله یک پا نسبت به پای دیگر تاثیر بگذارند تزریق چربی به ساق پا می تواند به ایجاد ظاهری متعادل و طبیعی کمک کند

میزان ماندگاری چربی تزریق شده به مهارت پزشکی بستگی دارد

میزان ماندگاری چربی تزریق شده به مهارت و تخصص پزشکی بستگی دارد که از این روش استفاده می کند. استفاده از تکنیک هایی توسط پزشک می تواند، نتایج خوبی را برای فرد داشته باشد، این تکنیک ها می تواند حاصل سال ها تجربه ی پزشک باشد و بدون مراجعه به پزشک متخصص خوب در این زمینه نتیجه ی خوبی خواهید گرفت.

ویژگی های پزشکی که عمل تزریق چربی به ساق پا را انجام می دهد

برای حجیم کردن قسمت های مختلف بدن، می توان از تزریق چربی استفاده کرد. تزریق چربی نسبت به سایر روش های حجیم سازی ایمن تر است. ایمنی این روش تا حد زیادی به مهارت پزشکی که این کار را انجام می دهد، بستگی دارد

و در صورتی که چربی به خوبی از بدن گرفته نشود و به خوبی پالایش نشود و در ناحیه ای تزریق شود که نباید تزریق انجام بگیرد، باعث بروز عوارض جدی در فرد می شود. در صورتی که قصد انجام تزریق چربی به ساق پا و سایر نقاط بدن را دارید, به پزشک خوب و معتبری در این زمینه مراجعه کنید.

بعضی از افراد سودجو علی رغم این که تزریق چربی را انجام می دهند، از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستند و هیچ گونه گواهینامه و مجوزی برای این کار ندارند.

به دنبال پزشکی باشید که علاوه بر تخصص دارای تجربه و مهارت در این زمینه باشد، هیچ چیز به اندازه ی تجربه و ظرافت و دقت نمی تواند در نتیجه ی این کار تاثیر بگذارد.

در این زمینه کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص می تواند کمک شایاینی به زیبا جویان عزیز برسانند.

دروه نقاهت تزریق چربی به ساق پاها

پس از تزریق چربی ، ساقه پاها سفت و دردناک می شوند. همچنین مقداری کبودی و ورم در پاها دیده می شود. دوره نقاهت این روش، 5 تا 7 روز است که بیمار باید بعد از این مدت فعالیت های روزانه خود را انجام دهد. هممچنین تا 6 هفته پس از جراحی، نباید فعالیت های شدید مانند ورزش را انجام دهد.

بلافاصله بعد از برجسته سازی می توان نتایج آن را بر روی ساق پا مشاهده کرد. پس از بهبودی کبودی ها، نتایج بهتر مشخص می شود.

برخی از بیماران برای رسیدن به نتیجه دلخواه به بیش از یک جلسه درمان نیاز دارند. ریکاوری تزریق چربی در ساق پا، میان 1 تا 2 هفته طول می کشد.

تعداد جلسات تزریق چربی به ساق پاها

تزریق چربی به مچ پا معمولاً در یک جلسه انجام میشود که دو هفته پس از تزریق چربی و رفع کبودی و تورم پا برای انجام معاینه به پزشک مراجعه میکنید.

در صورت نیاز به تعداد جلسات بیشتر پزشک به شما اطلاع می دهد.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/z0a0

https://clinicarad.com/svd9

https://clinicarad.com/tg8c

نتیجه گیری

در برخی موارد خوش فرم کردن و زیبا کردن پا تنها از طریق تزریق چربی ممکن است و متاسفانه در خیلی موارد با ورزش هم نمی توان به نتیجه کاملا دلخواه رسید. به همین خاطر اکثر مردان و زنانی که به دلایل ژنتیکی، بیماری یا یک آسیب دیدگی قدیمی ساق پای لاغری دارند، به تزریق چربی روی می آورند.

انجام عمل تزریق در یک جلسه و با اعمال بیحسی موضعی صورت می گیرد در نتیجه بدون درد و عوارض جانبی جدی بوده و بیمار می تواند از همان روز به ادامه فعالیت های روزانه خود بپردازد نتیجه نهایی بلافاصله بعد از اتمام جلسه درمانی قابل مشاهده خواهد بود برای رسیدن به کیفیت بالا در انجام کار حتماً در انتخاب کلینیک و پزشک خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

این کار فقط برای زیبایی بیش تر انجام می شود این چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و بر عکس ژل ها و پروتز ها به دلیل ساختار شبیه به بدن ماندگاری بیش تری دارد و طبیعی تر می باشد تزریق چربی برای چاق و زیبا کردن ساق پا تعادل و تناسب پا انجام می شود و طی آن نتایجی دائمی و بدون جای زخم به دست می‌ آید.

این روش کاملا علمی است و درصد موفقیت بالایی را به خود اختصاص داده است، سلول هایی که از این طریق به بافت انتقال پیدا می کنند، زنده هستند و پس از انتقال به اندام مورد نظر به سرعت با رگ های خونی سازگار می شوند و فعالیت خود را شروع می کنند.

با صرف نظر از زیبایی، بیش تر کسانی که از درمان تزریق چربی استفاده می کنند، به دنبال اصلاح عدم تناسب بین ران و ساق پای خود هستند. در واقع بانوان اغلب به دنبال بهتر شدن ظاهر خود با استفاده از لباس و از طریق ایجاد انحنای زیبا در قسمت داخل یا خارج ران پا و یا بزرگ کردن ساق پای خود هستند .

در مقابل مردان، ورزشکاران و بدنسازان هم اکثرا تمایل دارند حجم ساق پای خود را اضافه کنند. متاسفانه خالی بودن ران ها در بعضی افراد، زمینه ژنتیکی دارد و با هیچ گونه ورزشی نمی توان این مورد را  کاملا رفع کرد، در این افراد بهترین روش تزریق چربی به ران پا و در برخی موارد هم به ساق پا است که این تزریق ها توسط افراد متخصص انجام می شود.

در حال حاضر علاوه بر عمل های زیبایی چهره عمل های زیبایی در اندام ها هم بین جوانان بسیار زیاد شده است. در واقع بسیاری از افراد که شکم ها و پهلو های بزرگی دارند جهت خوش اندام شدن و فرم دادن به بدن خود به صورت آنی و بدون زحمت از این تزریقات استفاده می کنند.

به طوری که این چربی ها را برداشته و دوباره به قسمت های دلخواه از جمله سینه باسن و حتی ساق پا و ران تزریق می کنند.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:https://aparat.com/v/Tfr7F

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/uKltRjUH

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org