تزریق چربی به واژن در کرج

تزریق چربی به واژن در کرج

تزریق چربی به واژن در کرج

جهت زیبایی و تناسب اندام امروزه از جراحی های زیبایی بسیار متنوعی استفاده می گردد.
روش های مورد استفاده جهت جوانسازی واژن علاوه بر درمان می‌تواند  عیوب ظاهری دستگاه تناسلی را نیز از بین ببرد.  افزایش زیبایی و اعتماد به نفس در فرد نیز به عنوان یکی از جنبه ها و مزایای انجام این درمان ها می باشد .
به خاطر داشته باشید که انجام روش های زیبایی از جمله تزریق چربی به واژن در کرج به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها جهت زیبایی جسمی تاثیر مستقیم و مثبتی جهت افزایش  روابط زناشویی بین زوجین دارد.
بسیاری از بانوان به فکر زیبایی در اندام تناسلی خود هستند که انجام تزریق چربی به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها می‌تواند به این افراد کمک نماید.
زیبایی ابعاد نامحدود را شامل می شود و افراد میل زیادی به زیبا بودن دارند و این امر به دلیل خصوصیات فطری در ذات تمام انسان‌ها وجود دارد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده از بهترین تجهیزات و تکنیک های به روز می توان به زیباسازی هرچه بیشتر در نقاط مختلف بدن به ویژه واژن پرداخت.

انجام تزریق چربی به واژن نیز به عنوان یکی از موثرترین روشها جهت جوان سازی و افزایش سایز در این ناحیه برای اکثر بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد که ما در این محتوا سعی داریم شما را با تکنیک و مزایای حاصل از انجام این درمان بیشتر آشنا نماییم پس با ما همراه باشید.

جهت افزایش اطلاعات خود نیز می توانید به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه مراجعه نمایید و نسبت به انجام تزریق چربی در این کلینیک اطلاعات کافی به دست آورید.

مزایای تزریق چربی به واژن:

به دلیل افزایش سن، کاهش شدید وزن ،داشتن زایمان های متعدد، نوسانات هورمونی ، افتادگی در ناحیه واژن و ایجاد چین و چروک در این ناحیه از تزریق چربی می توان کمک گرفت و به برطرف کردن این موارد و ایجاد جوانی و شادابی در این ناحیه کمک زیادی کرد.
در برخی از موارد نیز جهت سفید کردن واژن از این روش درمانی می توان استفاده کرد.
لازم به ذکر است که استفاده از انواع تکنیک های جوانسازی در واژن جهت ایجاد نتایج بهتر و رضایتمندی در افراد متقاضی به صورت مکمل و همزمان با یکدیگر نیز انجام خواهد گرفت.

به طور مثال می‌توان از انواع روش هایی مثل لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن به طور همزمان با انجام تزریق چربی استفاده  کرد و شاهد ایجاد  نتایج مطلوب شد.

شما نیز می‌توانید خدمات مربوط به انجام تزریق چربی یا استفاده از روش‌های دیگر در کنار انجام تزریق چربی را در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و شاهد ایجاد نتایج مطلوب با ماندگاری طولانی مدت گردید.

عوارض تزریق چربی به واژن:

جهت انجام تکنیک تزریق چربی به واژن چربی ها از نواحی مختلف  بدن خود شخص استخراج می گردد.بنابراین بدن نسبت به چربی های تزریق شده واکنش های شدیدی را نشان نمی دهد و واکنش های سیستمیک در جهت تزریق چربی بسیار کم می باشد.

عوارضی که همراه با انجام تزریق چربی به واژن می باشد بسیار خفیف و کم می باشد و تنها التهاب، تورم و قرمزی در محل های تزریق ایجاد می گردد که این عوارض به مرور زمان از بین خواهد رفت و جای هیچ گونه نگرانی برای شخص نخواهد داشت.

ولی به این موضوع توجه کنید که جهت جلوگیری از عوارض ناخوشایند حتماً باید به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نمایید و تحت درمان بهترین متخصصین از تزریق چربی استفاده نمایید.  زیرا اگر این تزریق در مراکز نامعتبر به دست افراد کم تجربه صورت بپذیرد ممکن است عوارض و پیامدهای ناخوشایندی برای شما ایجاد گردد که در کوتاه مدت از بین نخواهد رفت و ممکن است برای مدت زمان طولانی با شما باقی بماند.
پس در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کافی را داشته باشید .

پیشنهاد ما به شما جهت انجام تزریق چربی مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی الهیه می‌باشد.

در این کلینیک هیچ گزارشی مبنی بر عوارض پس از اتمام تزریق نشده است بنابراین با خیال آسوده می توانید اقدام به انجام این تزریق نموده و شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردید.

تزریق چربی به واژن در کرج

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی الهیه-تزریق چربی به واژن در کرج

نحوه تزریق چربی به ناحیه تناسلی:

جهت انجام تزریق چربی به واژن باید به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا متخصص زنان ابتدا محل مربوط به تزریق و استخراج چربی را مورد معاینه قرار بدهد و پس از انجام آزمایشات و معاینات لازم محل مورد نظر جهت استخراج چربی را ضدعفونی نماید .
پس از پاکسازی ،چربی های موردنظر استخراج و تزریق به واسطه مواد مخصوص مثل لیدوکائین به نواحی مورد نظر انجام می گردد.

پس از استخراج چربی از نواحی مورد نظر چربی های بدست آمده در دستگاه ها ی مجهز پاکسازی و آماده تزریق می گردد.
جراح ابتدا در محل مورد نظر از بی حس کننده های موضعی استفاده می نماید تا حین انجام تزریق درد و  ناراحتی برای شما ایجاد نگردد.

سپس چربی های پاکسازی شده را به محل مورد نظر به کمک کانولا های مخصوص تزریق خواهد کرد .

مدت زمانی که مختص  انجام این تزریق می باشد بسته به میزان و شدت عوارض موجود در حین انجام تزریق برای هر فرد متفاوت می‌باشد و حدود یک تا سه ساعت زمان نیاز است.

پس از اتمام تزریق نیازی به بستری شدن در کلینیک را ندارید و می‌توانید مرخص شوید و دوره نقاهت را در منزل سپری نمایید.

تزریق چربی شکم به لابیاماژور:

با توجه به شرایط و انتظارات فرد چربی مورد نظر به نواحی مورد نظر تزریق خواهد شد.
بهتر است که پزشک برای شما تصمیم بگیرد که از چه روشی استفاده نماید که نتایج بهتری برای شما ایجاد گردد.
طی انجام فرآیند تزریق ، چربی ها از نواحی مثل شکم، ران و پهلو استخراج می گردد و پس از پاکسازی به لابیا های ماژور تزریق می شود.
با توجه به آناتومی بدن هر شخص ممکن است که میزان چربی از دست رفته و چربی تزریق شده و همچنین میزان ماندگاری  آن متفاوت باشد.

نتایج حاصل از تزریق چربی به واژن

انجام تزریق چربی به عنوان یک روش موثر در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد که نتایج پس از اتمام این درمان بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده می باشد.  ولی به این موضوع توجه داشته باشید که بافت چربی ممکن است به صورت خود به خود در یک الی دو ماه بعد از انجام تزریق تحلیل رود .

به همین منظور متخصص جهت ایجاد نتایج بهتر ممکن است که چربی بیشتری را به مناطق مورد نیاز تزریق نماید تا پس از تحلیل رفتن مقداری از چربی های تزریق شده، چربی های باقیمانده باعث ایجاد نتایج مطلوب در نواحی مورد نظر گردد.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره‌مند گردید.
در این کلینیک با حضور شما و معاینه شدن توسط متخصص طی جلسات مشاوره در مورد انتظارات و اهداف شما با پزشک گفت و گو می شود و پس از اتمام تزریق می توان شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردید.

مراقبت های تزریق چربی به واژن:

جهت رعایت تمام نکات مراقبتی بعد و قبل از انجام تزریق چربی معمولاً جلسات مشاوره برای شما در نظر گرفته می شود تا تمام نکات مراقبتی برای شما بازگو گردد.
پاره‌ای از نکات و مراقبت هایی که باید  قبل و بعد از انجام تزریق چربی  رعایت کنید شامل موارد  ذیل می باشد :

مراقبت های قبل از تزریق چربی به واژن:

قبل از انجام تزریق چربی از مصرف انواع داروهایی که باعث رقیق شدن خون می گردد مثل آسپرین ویتامین e و … خودداری نمایید.

هنگام تزریق چربی معمولاً متخصص به شما پیشنهاد خواهد داد که به مدت یک هفته از مصرف انواع دخانیات، کشیدن سیگار و قلیان خودداری نمایید.

به مدت سه روز قبل از انجام تزریق از مصرف انواع مشروبات الکلی خودداری گردد .

در روز انجام تزریق  استحمام کرده و ناحیه مورد نظر را شیو و تمیز نمایید.

همانطوری که در محتوا برای شما بیان کردیم جهت انجام تزریق چربی معمولاً از بی حس کننده های موضعی استفاده می گردد و در بعضی از موارد با توجه به نظر پزشک ممکن است از بیهوشی با توجه به شرایط شما استفاده گردد . بنابراین نیاز است که قبل از انجام تزریق ناشتا بوده و اگر دچار بیماری هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید متخصص را در جریان قرار دهید تا در صورت ممکن داروی شما قطع و یا داروی جایگزینی برای شما در نظر گرفته شود.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن:

بعد از انجام تزریق چربی در روزهای ابتدایی از رانندگی کردن خودداری نمایید .

داروهایی که توسط پزشک برای شما تجویز می گردد به طور دقیق و در زمان مناسب مصرف نمایید.

از انجام دادن فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید.
و در روزهای ابتدایی بعد از انجام تزریق استراحت کافی داشته باشید.

از قرار گرفتن در محل های بسیار گرم مثل سونا و جکوزی خودداری کنید.

از برقراری روابط جنسی به مدت زمان مشخص شده توسط پزشک خودداری نمایید.

از فشار و ماساژ دادن محل تزریق خودداری گردد.

آنتی بیوتیک هایی که توسط پزشک تجویز می گردد جهت جلوگیری از عفونت می باشد به موقع مصرف گردد.

کاربرد و مزایای انجام تزریق چربی به واژن

انجام تزریق چربی به واژن تنها جهت زیبایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و در بعضی از موارد نیز می‌توان از این درمان جهت رفع مشکلاتی مثل خشکی واژن ،رفع مشکلات مقاربتی و رفع مقاربت های دردناک در بانوان استفاده کرد.

انجام این روش زیبایی  به عنوان یک نوع درمان برای بیشتر بانوان محسوب می گردد.

از تزریق چربی می توان جهت جوانسازی در ناحیه تناسلی  استفاده کرد.

انجام این تزریق می تواند به رفع مشکلات زیر کمک نماید:

استفاده از این تزریق می‌تواند به رفع خارش و تحریک در پوست خانم ها کمک زیادی نماید .

همچنین با استفاده از این درمان می‌توان به رفع شلی و خشکی در واژن کمک کرد.

با انجام این درمان  می‌توان باعث شد تا مقاربت های دردناک و اختلالات ارگانیسم نیز در زنان کاهش پیدا کند.

استفاده از این روش درمانی همچنین به رفع نشتی غیر ارادی مثانه در خانمها کمک زیادی می‌کند.
جهت ایجاد نتایج مطلوب ،ایجاد مزایا و افزایش اعتماد به نفس خود می توانید خدمات مربوط به انجام تزریق چربی را در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت نظر بهترین متخصص زنان انجام داده و شاهد زیبایی و رفع مشکلات ایجاد شده در این ناحیه گردید.

تزریق ژل انجام دهیم یا تزریق چربی؟

انجام هر یک از این روش های درمانی می تواند به نوبه خود باعث ایجاد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس فرد گردد .
با توجه به این که تزریق ژل برای شما بهتر است یا انجام تزریق چربی بهتر است به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا متخصص مشخص کند که کدام یک از روش ها برای شما مناسب تر می باشد.  زیرا ممکن است که فرد چربی مورد نیاز جهت استخراج از بدن را نداشته باشد در چنین شرایطی متخصص از تزریق ژل برای افراد استفاده خواهد کرد .
در بعضی از موارد استفاده از ژل ها ممکن است که برای فرد حساسیت و عوارضی را به همراه داشته باشد که در چنین شرایطی پزشک معمولاً انجام تزریق چربی را به افراد پیشنهاد می‌دهد .زیرا جهت استفاده از تزریق چربی از چربی های بدن خود شخص  استفاده می گردد به همین دلیل عوارض و حساسیت‌های چندانی را برای فرد به همراه نخواهد داشت.

جهت مشخص شدن اینکه کدام یک از روش ها برای شما مناسب تر می باشد پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه می‌باشد.

شما میتوانید با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار بگیرید و سپس مشخص کنید که کدام یک از درمان ها برای شما مناسب تر است.

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

هزینه هایی که مختص انجام تزریق چربی می باشد با توجه به مقدار استخراج چربی و مقدار تزریق چربی برای هر شخص متفاوت می‌باشد .
برای مشخص شدن هزینه ها حتماً باید به کلینیک مراجعه نمایید تا محل مورد نظر و مقدار چربی استخراج شده برای شما مورد بررسی قرار بگیرد و سپس هزینه ها برای شما مشخص گردد .

همچنین حق الزحمه متخصص و انتخاب کلینیک می‌تواند در تعیین هزینه ها دخیل باشد .

در بعضی از مواقع نیز ممکن است که چربی های تزریق شده در مدت زمان کوتاه جذب بدن گردد که متخصص مجبور به انجام تزریق مجدد چربی می باشد که خود می تواند در هزینه های انجام این روش درمانی تاثیر گذار باشد.

جهت مشخص شدن اینکه هزینه های مربوط به انجام تزریق چربی برای شما چقدر می‌باشد میتوانید با کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تماس حاصل بفرمایید و توسط کارشناسان و مشاوران مورد مشاوره قرار گرفته و سپس با رزرو نوبت و حضور در کلینیک در مورد انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید و  از هزینه‌های کامل جهت انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

تزریق چربی به واژن در کرج

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی الهیه-تزریق چربی به واژن در کرج

آیا تزریق چربی به واژن با بیهوشی انجام می گیرد؟

معمولا انجام تزریق چربی به ناحیه واژن توسط بی حس کننده های موضعی صورت می‌پذیرد ولی در شرایطی با توجه به نظر پزشک اگر مقدار چربی استخراج شده از نواحی مورد نظر بیش از اندازه باشد ممکن است که متخصص از بیهوشی کامل استفاده کند.

تزریق به کمک بی حس کننده یا بیهوشی با توجه به نظر پزشک در نظر گرفته می‌شود .ولی با این حال اکثر اوقات جهت انجام تزریق چربی از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌گردد . بنابراین  هیچ عوارضی جهت انجام تزریق به کمک بیهوشی عمومی برای شخص ایجاد نخواهد شد.

دوره نقاهت و ریکاوری پس از تزریق چربی به واژن

معمولاً جهت انجام تزریق چربی به واژن از بی حس کننده های موضعی استفاده می گردد و نیازی نیست شخص پس از اتمام جراحی در بیمارستان یا کلینیک بستری گردد.
بلافاصله پس از تزریق می توانید کلینیک را ترک کنید و دوره نقاهت را در منزل سپری کنید.
جهت استخراج چربی معمولاً از لیپوماتیک یا لیپوساکشن استفاده می گردد که به این دلیل فرد نیاز دارد به مدت ۳ الی ۷ روز استراحت داشته تا تمام زخم ها و  برش هایی که  حین استخراج چربی ایجاد شده ،ترمیم گردد و  دوره نقاهت سپری شود.
در این مدت زمان باید از انجام فعالیت های زیاد خودداری نمایید و استراحت کامل داشته باشید  تا دوره نقاهت کوتاه تری را سپری کنید.

تعداد جلسات مربوط به انجام تزریق چربی به واژن

انجام تزریق چربی در یک جلسه صورت می‌پذیرد ولی در بعضی از شرایط به دلیل متابولیسم بدن  ممکن است چربی های تزریق شده بعد از مدت زمانی جذب بدن گردد که جهت رفع این موارد ممکن است متخصص چربی بیشتری به نواحی تزریق کند یا پس از جذب چربی ها مجددا از تزریق چربی استفاده نماید.

انجام تزریق چربی در مدت زمان یک الی سه ساعت صورت می پذیرد و با توجه به نیاز فرد و مقدار تزریق چربی این زمان متفاوت میباشد.

نتیجه گیری:

جهت زیبایی و رفع مشکلات در واژن میتوان از تزریق چربی استفاده کرد .
این موضوع را مدنظر قرار دهید که استفاده از نوع تکنیک اجرایی توسط جراح زیبایی زنان انتخاب می شود  و انتخاب صحیح و محل های مورد نیاز جهت استخراج چربی و تزریق ژل به واژن از جمله عوامل تاثیرگذار هستند که باعث ایجاد نتایج رضایت بخشی می‌گردند. بنابراین توصیه می‌شود که جهت انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان دقت بیشتری داشته باشید تا بتوانید با استفاده از این روش درمانی باعث ایجاد نتایج مطلوب و بهتر گردید.

شما می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تحت درمان بهترین متخصص زنان بهره مند گردید .

در این کلینیک انواع خدمات لیزر، جوانسازی واژینال ،انجام تزریق چربی و جراحی‌های زیبایی توسط متخصص برای شما زیباجویان عزیز انجام می‌پذیرد که قبل از انجام جراحی با حضور در جلسات مشاوره می توانید بهترین روش درمان را انتخاب کنید  و باعث ایجاد نتایج مطلوب گردید.

کلینیک الهیه

مشاوره رایگان کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات

https://www.aparat.com/v/mwuJd

نماشا

https://www.namasha.com/v/OgjDBNNp