تزریق چربی فک

 تزریق چربی فک

 تزریق چربی فک

یکی از عمده ترین مشکلاتی که افزایش سن با خود به همراه دارد، پیری پوست و کاهش کلاژن و الاستین در بدن می باشد .
این امر می‌تواند به کم حجم شدن و از بین رفتن چربی های زیر پوست منجر گردد و در نتیجه خشکی پوست  و چین و چروک در پوست و بسته شدن منافذ  پوستی را به همراه داشته باشد. امروزه روش های زیادی برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک در پوست وجود دارد.
تزریق چربی به  فک نیز یکی از آنها به شمار می رود ، خیلی از افراد به دلایل مختلفی مانند وجود حفره های متعدد در صورت خود ، فرورفتگی در گونه ، نازک شدن لب ها ، و ایجاد یک فرم متناسب درفک و …… اقدام به تزریق چربی می کنند ،تا بتوانند وضعیت چهره  خود را بهبود ببخشند .
جهت انجام تزریق چربی، مواد تشکیل دهنده کاملاً طبیعی می باشند و از چربی  در نواحی مختلف بدن جهت تزریق استفاده می گردد ،به گونه‌ای این درمان صورت می پذیرد که چربی از نواحی مختلف بدن نظیر سینه، باسن ،ران و شکم استخراج و پس از پاکسازی و جداسازی ناخالصی ها از آن ،چربی آماده تزریق به نواحی مختلف بدن از جمله صورت می‌شود .

خیلی از افراد معتقد هستند که این روش درمانی می‌تواند عوارضی را با خود به دنبال داشته باشد اما این تصور کاملا اشتباه می باشد و اگر فرایند تزریق توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای صورت گیرد نه تنها هیچگونه عوارضی با خود به دنبال نخواهد داشت بلکه ماندگاری و تاثیرات طبیعی آن به طور قابل ملاحظه‌ای بالا می رود از این رو به شما توصیه می کنیم برای انجام این روش زیبایی حتماً به کلینیک های حرفه‌ ای و معتبر مراجعه کنید .

اگر شما نیز خواهان انجام تزریق چربی فک هستید و به دنبال این روش زیبایی جهت جذابیت چهره و رفع افتادگی های پوست خود می‌باشید،جهت اقدام به انجام این درمان و رفع سوالات خود می توانید به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه مراجعه و پس از انجام مشاوره های لازم توسط متخصصین و کارشناسان حرفه ای در این کلینیک اقدام به انجام این درمان نماید .

همچنین می توانید جهت افزایش اطلاعات خود در مورد انجام تزریق چربی  به وب سایت کلینیک بین المللی پوست، مو زیبایی الهیه مراجعه  نمایید.

مشاوره رایگان خدمات زیبایی

کلینیک الهیه

مشاوره رایگان کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کلینیک الهیه

مدل تزریق چربی :

وقتی فرد به دلایل مختلف از جمله ژنتیک ،ارث، قرار گرفتن در موقعیت های نامناسب ،مراقبت های اشتباه و افزایش سن قرار می‌گیرد ،پوست دچار افتادگی و چین و چروک می گردد ،که جهت رفع این موارد از درمانهای پزشکی متعددی می توان استفاده کرد.
انجام تزریق چربی یکی از این روش ها می باشد .

جهت انجام درمان ،متخصص با برداشتن چربی مورد نیاز از قسمت های مختلف بدن نظیر ران ،شکم  و یا پهلو به رفع این موارد کمک می کند.

چربی ها پس از استخراج از این قسمت ها به کمک دستگاه سانتریفیوژ جداسازی و پاکسازی می گردد .

پس از جداسازی خون آبه  از چربی ها ،چربی  آماده تزریق به نواحی مورد نظر به کمک سوزن های مخصوص می‌شود .
این سوزن ها جهت تزریق ممکن است که چندین بار وارد پوست گردند و هر بار چربی مورد نیاز به قسمت مورد نظر تامین گردد .
سلول های چربی بعد از اینکه وارد پوست شدند بلافاصله از طریق خون جذب بافت پوست می شوند انجام این روش درمانی به صورت کاملاً سرپایی و با کمک گرفتن از بی حسی موضعی انجام می شود و نیاز به هیچ گونه بیهوشی نخواهید داشت البته در برخی از موارد اگر توانایی تحمل انجام این عمل را نداشته باشید با تشخیص پزشک متخصص خود می‌توانید تحت بیهوشی قرار بگیرید.

برای این کار تمام آزمایشات لازم را باید انجام دهید تا پزشک بتواند از شرایط جسمی و توانایی شما برای انجام عمل بیهوشی مطلع شود.

چه زمانی تزریق چربی را می‌توان انجام  داد ؟

وقتی در پوست چین و چروک به حدی زیاد باشد که جهت رفع آنها نتوان از روش‌های معمول کمک گرفت،جهت رفع چین و چروک های عمیق می توان به پزشک متخصص مراجعه  و پس از انجام معاینه های لازم  توسط متخصص  بهترین درمان در نظر گرفته شود .
جهت انجام روش تزریق چربی متخصص در طی جلسات، شما را از  انجام  این درمان آگاه می‌سازد و تمام مراقبت های لازم را به شما گوشزد خواهد کرد.

انجام این درمان کاربردهای فراوانی به همراه دارد که در زیر تعدادی از این کاربردها را بیان خواهیم کرد:

پر کردن چین و چروک در اطراف دهان و زیر بینی

حجم بخشیدن به لب ها ، برجسته کردن گونه‌ها و چانه

از بین بردن نواحی فرورفتگی صورت مانند گودی زیر چشم و شقیقه

برطرف کردن جای زخم و چاله های ناشی از جوش و آکنه

از بین بردن افتادگی و شل شدگی پوست در افراد سن بالا

تزریق چربی فک

کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی الهیه -تزریق چربی فک

جوانسازی پوست

جهت انجام تزریق چربی حتماً این درمان را توسط یک پزشک با تجربه و متخصص صورت دهید و قبل از اقدام و انجام درمان در طی جلسات مشاوره تمام سوالات و ابهامات خود از انجام این درمان را با پزشک متخصص در میان بگذارید .
معمولاً بعضی از چین و چروک ها در صورت ، نیاز به درمان با تزریق چربی ندارد و به راحتی می‌توانید از طریق سایر روش‌های ساده آن را از بین ببرید.

اگر شما نیز خواهان انجام تزریق چربی جهت رفع مشکلات پوستی خود هستید برای انجام این درمان و انجام معاینه ها و مشاوره‌های لازم قبل از انتخاب این روش درمانی می توانید به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه مراجعه نمایید، و تحت درمان بهترین متخصصین پوست  که از تجربه و مهارت بالایی برخوردار می باشند، اقدام به انجام این درمان نمایید.

با استفاده از این روش زیبایی می توانید نتایج مورد نظر و ایده آلی را ایجاد نمایید و به افزایش اعتماد به نفس خود نیز کمک کنید.
پزشکان متخصص در این کلینیک برای شما زیباجویان عزیز انواع خدمات زیبایی پوست و مو را نیز انجام می دهند که شما به راحتی میتوانید در طی جلسات مشاوره که به صورت کاملا رایگان برای شما در نظر گرفته می شود بهترین درمان را انتخاب نمایید.

مهمترین قدم برای تزریق چربی

به وجود آمدن چین و چروک در صورت به دلایل مختلفی می‌تواند بر روحیه افراد تاثیرات منفی به جا بگذارد و آنها را دچار افسردگی کند خیلی از افراد برای بهبود افتادگی و فرورفتگی در سطح پوست خود اقدام به تزریق چربی می کنند و به جوانسازی پوست خود با کمک این روش می پردازند.

برای برطرف کردن چین و چروک پوست صورت روش های کلینیکی بسیار زیادی وجود دارد که ما در این مقاله به یکی از اصلی ترین و مهمترین آنها اشاره کردیم. توصیه می کنیم برای نتیجه بهتر به یک پزشکی که تجربه و مهارت بسیار زیادی دارد مراجعه کنید تا بتوانید به نتیجه خوبی دست پیدا کنید .و هرگز به کلینیک های ارزان قیمت و نامعتبر اعتماد نکنید.

پیشنهاد ما به شما جهت انجام این روش زیبایی و ایجاد نتایج مطلوب با ماندگاری طولانی مدت مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه می باشد.

شما می توانید با مراجعه به این کلینیک و انجام خدمات زیبایی شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردید ، و از رفتن به سالن های زیبایی خودداری نمایید زیرا ممکن است که شاهد عوارض و پیامدهای منفی پس از اتمام درمان گردید.

بهترین روش تزریق چربی کدام است؟

انجام تزریق چربی به روش های مختلفی صورت می پذیرد که استفاده از دو روش نانوفت و میکروفت به عنوان بهترین روش ها جهت تزریق به شمار می روند.

جهت آشنایی بیشتر با انجام این روش ها ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید تا  در مورد انجام این روش ها توضیحات کاملی را برای شما  بیان کنیم.

روش نانوفت چیست؟

جهت انتقال چربی و ایجاد نتایج مطلوب انجام روش نانوفت به عنوان یک روش موثر و ایده آل می باشد.

جهت انجام این درمان از یک کانولای بسیار نازک و ظریف استفاده میگردد. کانولا  برای برطرف کردن چین و چروک صورت ، بازیابی خطوط جوانی و بهبود کیفیت پوست استفاده می شود .

جهت انجام این روش اول مقدار کمی چربی از نقطه خاصی از بدن مانند باسن ، ران یا زیر شکم خارج می شود و سپس این چربی در دستگاه های مخصوص قرار خواهد گرفت تا سلول‌ های چربی از مواد و ناخالصی های دیگر جدا شود.

نتیجه انجام این پالایش به وجود آمدن یک مایع روان و غلظت ذرات ریز چربی است .سپس این مایع توسط سوزن های بسیار نازک به مناطق مختلف و مورد نظر صورت تزریق خواهد شد.

از آنجایی که این سوزن ها بسیار کوچک هستند و چربی نیز بسیار نرم است مناطق کوچک را می تواند مستقیم مورد هدف خود قرار دهد و تغییرات دقیق و نتایج طبیعی را ایجاد کند.

استفاده از این روش بیشتر جهت رفع چین و چروک های بسیار ریز و حتی درشت بر روی صورت مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک روش موثر و ایمن به حساب می‌آید ،در حقیقت استفاده از این درمان به عنوان یک گزینه محبوب و پرطرفدار جهت حجم دهی و جوانسازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

زیرا تزریق چربی صد در صد با بدن فرد سازگار خواهد بود و این باعث خواهد شد که بدن بعد از تزریق چربی به آن واکنش نشان ندهد. از آنجایی که تزریق چربی نانوفت به مقدار کمی چربی نیاز دارد حتی افراد لاغر نیز می توانند از این روش بهره مند شوند.

روش میکروفت چیست؟

انجام این درمان باعث حجم دهی سریع تری نسبت به انجام روش نانوفت میباشد .به همین علت از این روش جهت رفع خطوط بر روی بدن مثل اطراف باسن و سینه استفاده می گردد.

تزریق چربی در این روش ممکن است به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش های لیفت صورت ،ابرو یا جراحی پلک برای افزایش نتایج بهتر انجام گیرد ، اولین مرحله تزریق چربی میکروفت شامل برداشتن چربی از ناحیه مورد نظر مانند پهلو ، شکم یا باسن است این کار با بی حسی موضعی انجام می‌شود .

این مرحله یک سوزن بسیار باریک به آرامی سلول های چربی را مورد هدف خود قرار خواهد داد و به حفظ سلامت و فرآیند تزریق چربی نیز کمک می‌کند.

سپس لوله چربی با دقت بسیار بالا مورد پالایش قرار می گیرد تا برای تزریق به ناحیه های مختلف بدن آماده شود و در نهایت سلول‌ های چربی با کمک یک سوزن که دقیقاً در زیر سطح پوست فرو می رود در مناطق مورد نظر تزریق می شود .در حین انجام تزریق چربی ممکن است که از دارو های بی‌حسی موضعی استفاده شود تا فرد هیچگونه درد و ناراحتی را  تحمل نکند.

به کمک این روش زیبایی می‌توان به رفع افتادگی و کاهش حجم در صورت خانم ها و آقایان  استفاده کرد و باعث شد تا حجم صورت بیشتر و جوانی مجدداً به چهره بازگردانده شود.

تزریق چربی به روش بایوفت

یکی از جدید ترین و بهترین روش ها برای درمان مشکلات پوستی و جوانسازی آن تزریق چربی به روش بایو فت می باشد که برتری های بیشتری نسبت به روش های دیگر با خود به دنبال دارد .  به همین دلیل امروزه در میان افراد خاص محبوبیت پیدا کرده است.

تزریق چربی در این روش نیز از سه مرحله ی  استخراج چربی از بدن ، خالص سازی و تزریق آن به نواحی مورد نظر تشکیل شده است .تمامی مراحل در این روش توسط دستگاه انجام می گیرد بنابراین امکان بروز هر گونه خطا در این روش بسیار کم خواهد بود به ویژه اگر یک پزشک با تجربه با مهارت بالا برای این امر انتخاب شده باشد .

انتخاب تزریق چربی به روش بایو فت مزایای بیشماری با خود به دنبال دارد.

یکی از اصلی‌ ترین این مزایا دوام و ماندگاری بسیار بالای آن است که به دلیل استفاده از چربی های بدن خود فرد است.

این چربی ها بعد از تزریق در بدن شروع به رشد می کنند  همانند سایر سلول های چربی، به همین دلیل درصد از بین رفتن آنها در بدن نسبت به روش های دیگر تزریق چربی بسیار کمتر است.

از دیگر مزایای این روش می توان به بدون درد بودن یا عدم نیاز به ایجاد برش و بخیه  اشاره کرد. همچنین  استفاده از دستگاه های پیشرفته بدون نیاز به بیهوشی ، انجام سریع این روش درمانی و طبیعی بودن نتایج به دست آمده از آن از دیگر مزایای این روش می باشند .

مزایای تزریق چربی

با ابداع شدن این روش درمانی توسط محققان خیلی از افراد که از چین و چروک و افتادگی در پوست خود رنج می برند به راحتی می توانند با انجام این روش درمانی به نتیجه خوب و ایده آلی دست پیدا کنند.

این روش درمانی مزایای بیشماری با خود به دنبال دارد که در ادامه این مطلب به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

. بهبود بافت پوست

. جوانسازی منافذ پوست و برطرف کردن جای زخم  و چاله های ناشی از جوش و آکنه

. جذب سریع چربی به نواحی تزریق شده

. عدم نیاز به تکرار درمان از طریق تزریق چربی

. به دلیل اینکه این روش می تواند در یک جلسه انجام شود در طولانی مدت می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد

. اصلاح بدشکلی ها و فرم صورت

. ماندگاری بسیار طولانی به گونه ای که می تواند بین ۳ الی ۵ سال ماندگاری داشته باشد

. نیاز نداشتن به ماده خارجی دیگر چون چربی به صورت طبیعی می باشد و از بدن خود فرد گرفته خواهد شد

. امکان تزریق چربی به نقاط مختلف بدن (به دلیل طبیعی بودن چربی به سرعت جذب بدن می شود)

. برخوردار شدن از ظاهری طبیعی و زیبا بعد از تزریق چربی.

همانطور که بیان کردیم تزریق چربی به دلیل اینکه طبیعی است و از بدن خود فرد متقاضی استخراج می شود دارای مزایای منحصر به فردی می باشد .در نظر داشته باشید که هرگز نمی توانید از چربی‌های سایر افراد دیگر برای تزریق استفاده کنید.

چرا که چربی بدن شما بافت پوست شما را به خوبی می‌شناسد و به سرعت نیز جذب آن خواهد شد اما چربی دیگر افراد هیچ سنخیتی با نوع پوست شما نخواهد داشت .

تزریق چربی فک

کلینیک بین المللی پوست ،مو و زیبایی الهیه -تزریق چربی فک

کاربرد های تزریق چربی

زمانی که چین و چروک های ریز و درشت روی سطح پوست نمایان می‌شوند طبیعتاً تاثیرات نه چندان جالبی در چهره به جای می گذارند .

گودی زیر چشم ها ، فرورفتگی بین لب ها و چانه و صافی ناحیه گونه از مواردی است که می توانید با تزریق چربی آن را برطرف کنید .

تا به امروز از موارد مختلفی به عنوان فیلر استفاده شده است چربی بدن خود فرد نیز نوعی فیلر به شمار می رود که به دلیل سازگاری بسیار بالا با بدن می تواند گزینه مناسبی برای رفع ایرادات ذکر شده محسوب شود .

در این روش از ناحیه گیرنده که می تواند باسن ، پاها یا شکم باشد مقدار چربی مورد نظر ساکشن خواهد شد ، چربی برداشته شده که جزئی از بدن است با قرار گرفتن در دستگاه های سانتریفیوژ در ضمن رعایت اصول تخصصی، پالایش و خالص سازی خواهد شد و برای تزریق آماده می گردد .

از کاربرد های تزریق چربی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. انتقال سلول های چربی به مناطق خاص بسیار حساس مانند چین و چروک صورت ، پلک پایین ، حفره های پلک فوقانی ، اطراف ابرو ، خطوط گردن و استخوان ترقوه.

. این روش می‌تواند به راحتی به بهبود پوست بدون ایجاد التهاب و کبودی کمک کند.

. این روش همچنین جای زخم باقی نخواهد گذاشت و از این حیث بسیار مورد استقبال افراد به خصوص خانم ها که در حرفه مدلینگ هستند قرار می گیرد.

. تزریق چربی با روش نانوفت و میکروفت نسبت به روش های دیگر نیاز به چربی کمتر دارد بنابراین افراد لاغر نیز می توانند به راحتی از این روش استفاده کنند.

 اگر شما نیز خواهان انجام تزریق چربی جهت رفع مشکلات پوستی خود هستید جهت ایجاد نتایج و کاربردهای این روش زیبایی می توانید به کلینیک بین المللی پوست ،مو و  زیبایی الهیه مراجعه کنید و توسط بهترین متخصصین پوست مورد معاینه قرار بگیرید ،سپس اقدام به انجام این درمان نموده و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود پس از درمان گردید.

چه افرادی کاندیدای مناسب مدل تزریق چربی هستند؟

اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستید که آیا کاندیدای مورد نظر جهت  انجام این تزریق به شمار می رود یا خیر!.
یا اینکه می توانید از این درمان جهت زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید باید گفت که انجام تزریق چربی به دلیل اینکه بسیار کم عارضه می باشد و جهت انجام این درمان عوارض خاصی را شاهد نخواهید بود ممنوعیت خاصی برای افراد ایجاد نمی کند .

و همه افراد که از  نظر جسمی در سلامت کامل باشند می‌توانند اقدام به انجام این درمان نمایند و  افرادی که در شرایط خاص و بیماری هایی هستند که  جهت برداشت چربی دچار مشکل می‌شوند  و بیماری شان را تجدید می نماید نمی توانند اقدام به انجام این درمان نمایند.

کاندیدای مناسب برای انجام بهترین روش تزریق چربی به صورت و بدن باید شرایط زیر را داشته باشد:

. کاندیدای مناسب برای تزریق چربی باید بین ۳۰ تا ۶۵ سال سن داشته باشد.

. کاندیدای مناسب باید از سلامت عمومی برخوردار باشد و هیچ بیماری مربوط به گردش خون نداشته باشد بیماری هایی مانند فشار خون ، مشکلات انعقاد خون ، بیماری های قلبی و …….

. بهترین متقاضیان تزریق چربی افرادی هستند که انتظارات واقع بینانه ای در خصوص انجام این روش دارند.

. افراد باید حداقل یک اندام با حجم چربی کافی داشته باشند.

برای اینکه بدانید آیا شما نیز کاندیدای مناسب برای انجام این روش زیبایی هستید یا نه لازم است با پزشک متخصص و با تجربه ای مشورت داشته باشید .پزشک بعد از معاینه تعیین خواهد کرد که آیا شما واجد شرایط این روش زیبایی هستید یا خیر.

پیشنهاد ما به شما جهت انجام این روش زیبایی مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه می‌باشد.

معایب تزریق چربی

باید بیان کنیم که تزریق چربی نیز کاملاً بدون عیب نخواهد بود و می تواند دارای معایب یا عوارضی باشد.

البته اگر برای انجام این روش زیبایی و درمانی به یک پزشک متخصص و با تجربه مراجعه کنید می‌توانید ۹۰درصد از عوارض را به راحتی کاهش دهید و نتایج بی نظیری را برای خود کسب کنید در ادامه این مطلب چند عیب از این روش درمانی را برای شما بیان خواهیم کرد:

. طولانی بودن دوره نقاهت و نیاز داشتن به استراحت بیشتر

. واکنش های آلرژیک بعد از انجام تزریق

. امکان صدمه رسیدن به بافت اصلی بدن

. باقی ماندن جای زخم

. به وجود آمدن عفونت های پوستی بعد از تزریق چربی

. لخته شدن خون و جمع شدن مایع در زیر پوست البته این مشکل قابل درمان است

. در مواقعی نیز نیاز به تکرار مجدد بنابر تشخیص پزشک وجود دارد.

هیچ گونه عملی بدون عوارض نخواهد بود و باید نسبت به این موضوع آگاهی کامل داشته باشید تنها زمانی می‌توانید این موارد را به حداقل خود برسانید که به یک پزشک با تجربه مراجعه کنید ، هرگز به کلینیک هایی که به طور غیر معقول ارزان هستند اعتماد نکنید. ممکن است تجهیزاتی که برای تزریق چربی استفاده می شود استاندارد نباشند و سلامت شما را به خطر بیندازند پس در مورد این موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهید.

جهت انجام تزریق چربی تاکنون در کلینیک بین‌المللی پوست، مو و  زیبایی الهیه هیچ گزارشی مبنی بر عوارض نشده  و شما جهت انجام این درمان با خیال آسوده می توانید اقدام نمایید.

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

متاسفانه به دلیل نوسانات در هزینه دارو و تجهیزات پزشکی نمی توان مبلغ دقیقی برای انجام تزریق چربی در نظر گرفت .ممکن است تزریق چربی نیز به چندین بار تکرار نیاز داشته باشد و میتواند هزینه را برای افراد افزایش دهد.

به طور کلی هزینه این عمل نسبت به تزریق ژل می تواند به نسبت بیشتر باشد از این رو بهتر است که قبل از انجام این کار با پزشک خود در این زمینه مشورت کرده تا بهترین گزینه درمان به شما پیشنهاد شود .به گونه ای که ممکن است بسته به نوع جنس پوست شما روش های بهتر و در عین حال ارزان قیمت تر پیشنهاد شود .

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما در این زمینه مشورت داشته باشید.

همچنین می توانید با مراجعه حضوری در این کلینیک با مشاوران و متخصصین ما مشورت داشته باشید و از هزینه انجام درمان اطلاع کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

چند توصیه مهم قبل از تزریق چربی

قبل از انجام تزریق چربی بهتر است که در جلسات مشاوره که قبل از انجام تزریق برای شما توسط پزشک در نظر گرفته می‌شود حضور داشته  و در این  جلسات  تمام سوالات از متخصص پرسیده شود  و در مورد نحوه ی انجام درمان و تمام سوالات و ابهامات خود گفت و گو کنید.

اگر که قصد انجام تزریق چربی را دارید بهتر است که از ۵ الی ۶ هفته قبل از انجام این روش به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

. فرقی ندارد که فرایند انجام این عمل به چه گونه ای باشد بهتر است از چند هفته قبل از انجام این درمان مصرف آب خود را بالا ببرید و با این کار به پوست خود آبرسانی کنید آبرسانی به پوست و تامین آب مورد نیاز برای بدن قبل از انجام جراحی اهمیت بسیار زیادی دارد.

. تا ۶ هفته قبل از انجام عمل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی باید خودداری کنید تا پوست شما آماده برای جراحی شود.

.اگر که آسپرین یا داروهای ضد التهابی مصرف می‌کنید بهتر است که برای مدتی مصرف آن ها را کنار بگذارید .بعضی از این داروها ممکن است میزان خون رسانی در بدن را افزایش دهد که این امر می‌تواند سبب انباشت خون در نواحی مختلف بدن شود و این کار میتواند پزشک را با مشکل روبرو کند.

. توصیه می کنیم که برای مدتی برنامه‌های خود را لغو کنید تا بعد از انجام عمل جراحی مجبور به ترک خانه نشوید یکی از شرایط مهم و لازم برای بهبودی سریع تر و موثرتر بعد از انجام عمل جراحی استراحت به میزان کافی می باشد.

. حتماً از شخصی بخواهید که شما را بعد از انجام عمل همراهی کند و به خانه بازگرداند.

توصیه های روز تزریق چربی

ممکن است که بعد از حضور در کلینیک و بیمارستان شرایطی حاکم شود که شما انتظار آن را نداشته باشید. برای مثال مدت زمان انجام تزریق چربی به درون پوست بستگی به این امر دارد که پزشک چه مقدار چربی برای تزریق نیاز خواهد داشت .

طبیعی است که اگر قصد تزریق چربی به باسن یا تزریق چربی به سینه را داشته باشید پس نیاز به زمان بیشتری نیز خواهید داشت و باید صبور باشید. بهتر است برای حفظ خونسردی و آرامش خود با پزشک همکاری داشته باشید و از استرس و نگرانی دوری کنید .

در اکثر مواقع انجام تزریق چربی به صورت سرپایی و با کمک بی حسی موضعی صورت می‌گیرد اما در مواقعی نیز ممکن است که پزشک به دلیل سختی  عمل مجبور شود که از بیهوش کردن استفاده کند .

از این رو حتماً خود را برای این شرایط آماده کنید در بعضی از مواقع نیز ممکن است که پزشک با توجه به شرایط پیش آمده در حین انجام عمل تصمیم به اتخاذ سایر روش های درمانی بگیرد.

مسلما این تصمیم می‌تواند برای تاثیرگذاری بیشتر گرفته شده باشد و بهتر است که با پزشک خود همکاری داشته باشید ، بعد از اینکه تزریق چربی به پایان رسید به تمام توصیه‌ های پزشک توجه کنید تمام نکات گفته شده توسط پزشک را مو به‌ مو انجام دهید .

ممکن است پزشک برای محافظت از ناحیه تحت درمان از یک لایه محافظ به نام لیپوساکشن استفاده کند تا پوست آن قسمت از بدن هیچ گونه حرکتی نکند اگر پس از انجام عمل احساس درد و ناراحتی داشتید نگران نباشید که این یک امر کاملا طبیعی می باشد.

توصیه های انجام مدل های جدید روش تزریق چربی

قبل از انجام مدل های تزریق چربی لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید:

. اگر که تحت لیزر درمانی در ناحیه مورد نظر قرار گرفته اید تزریق چربی را باید به چند ماه بعد از پایان جلسه لیزر موکول کنید.

. از جدید ترین روش تزریق چربی هم نباید انتظار معجزه داشته باشید بنابراین قبل از اقدام ابتدا با پزشک خود در خصوص انتظاراتی که از تزریق چربی دارید صحبت کنید توقعات خود را کاملاً واضح و روشن بیان کنید تا در نهایت رضایت کاملی از نتیجه کار داشته باشید.

تزریق چربی نسبت به سایر فیلر ها سازگاری بیشتر با بدن دارند و به ندرت اتفاق خواهد افتاد که بعداً دچار عوارض یا واکنش آلرژیک شوید .با این حال در صورتی که تزریق نادرست و در محل غیر استاندارد صورت گیرد خطر نفوذ میکروب و باکتری ها در محیط بافت می تواند وجود داشته باشد که این مسئله نیز بسیار خطرناک است و می‌تواند سبب عفونت های شدید پوستی شود بنابراین در انتخاب یک کلینیک معتبر حداکثر احتیاط را انجام  دهید .

. بعضی از افراد تصور می‌کنند تزریق چربی دردناک است در حالی که در جدید ترین روش های تزریق چربی استفاده از بی حسی موضعی سبب می‌شود که شما هیچگونه دردی در حین تزریق احساس نکنید.

. مدت ماندگاری چربی نسبت به بدن هر فرد می‌تواند متفاوت باشد اما در حالت کلی ماندگاری تزریق چربی می تواند حدود چندین سال باشد. پزشکان با فرض جذب ۵۰ درصد چربی توسط بدن میزان چربی مورد نیاز را تزریق خواهند کرد.

. معمولاً یک الی دو جلسه درمان برای تکمیل فرایند جدید ترین روش های تزریق چربی در نظر گرفته خواهد شد ، سعی کنید جلسات را به طور منظم و سر موقع انجام دهید تا بتوانید به نتایج مورد نظر دست پیدا کنید.

مراقبت های بعد از  انجام  تزریق چربی:

جهت ایجاد نتایج مطلوب حتماً بعد از اتمام درمان تمام مراقبت ها و توصیه های متخصص را جدی بگیرید تا علاوه بر گذراندن دوره نقاهت کوتاه تر نتایج ایده آل تری را به دست آورده باشید.

از مالش دادن و دست زدن های زیاد به نواحی تزریق خودداری کنید.

اگر متخصص برای شما مسکن یا داروی خاصی تجویز کرده حتماً به موقع مصرف شود.
در بعضی از موارد جهت جلوگیری از عفونت، آنتی بیوتیک هایی نیز تجویز می گردد که حتما به موقع مصرف  شود.

دوره نقاهت بعد از تزریق چربی

به طور کلی مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق چربی اهمیت زیادی دارد و نتیجه نهایی کاملاً به این موارد بستگی دارد .شما باید در دوره نقاهت دارو هایی که توسط پزشک برای شما تجویز شده استفاده کنید .

این داروها معمولا مسکن هستند که برای کاهش درد استفاده می‌شود و آنتی بیوتیک ها جهت جلوگیری از بروز عفونت .تا دو هفته بعد از انجام جراحی نباید از داروهای رقیق کننده خون و ضد التهاب استفاده کنید تا ۴ هفته بعد از انجام عمل نیز باید از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.

این مواد سبب کاهش خون رسانی به بافت های تحت درمان می شود و می تواند روند بهبودی را دچار مشکل کند حداقل تا یک ماه بعد از تزریق باید از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کنید .

می توانید برای کاهش تورم و کبودی نیز از کمپرس سرد استفاده نمایید همچنین بعد از تزریق چربی باید تا چند روز از حمام کردن خودداری کنید اگر به تمام توصیه ها و نکاتی که توسط پزشک به شما ارائه شده توجه کنید دوره نقاهت کوتاهی را پشت سر خواهید گذاشت.

همانطور که در این مطلب برای شما بیان کردیم تزریق چربی یک روش آسان و موثر است که در یک جلسه انجام می گیرد .و می تواند ماندگاری بسیار طولانی را به دنبال داشته باشد به شرط آنکه تزریق چربی در کلینیک معتبر انجام شود و فرد نیز به تمام توصیه ها و مراقبت های بعد از تزریق چربی توجه داشته باشد .در بعضی موارد و بسته به نوع پوست فرد و شرایط بدنی او ممکن است که فرد  به تعداد جلسات درمانی دیگر برای ترمیم نیاز داشته باشد .

این که چند جلسه درمان نیاز دارید تا بتوانید به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید بستگی به نظر پزشک متخصص شما دارد که بعد از معاینه و بررسی پوست شما تعداد جلسات را برای شما مشخص خواهد کرد .

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق چربی در کلینیک ها و مراکز معتبر همچون کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه بهره مند گردید و با انجام خدمات مربوط به تزریق ژل به جوانی و افزایش اعتماد به نفس خود کمک کنید.

پرسش و پاسخ:

 ماندگاری تزریق چربی در پوست چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد تزریق چربی پرسیده می‌شود میزان ماندگاری آن می باشد .

پاسخ این سوال می تواند کمی سخت باشد چرا که به دو عامل مهم بستگی خواهد داشت اولین عامل که نقش بسیار تعیین کننده ای در این مورد دارد مهارت پزشک در انجام این عمل می باشد .

اگر پزشک به خوبی مقدار مورد نیاز پوست را برای تزریق چربی بداند و اینکه فرآیند تزریق به خوبی و درستی انجام شود مطمئن باشید که میزان ماندگاری چربی ها بسیار بالا خواهد بود.

دومین عاملی که می‌تواند در ماندگاری تزریق چربی موثر باشد خود فرد می باشد اگر افراد به تمام توصیه های پزشک به خوبی گوش دهند و مراقبت های لازم را به درستی انجام دهند میزان ماندگاری تزریق چربی نیز افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

همچنین برای حفظ سلامت و ماندگاری نتایج تزریق چربی نباید ارتباط خود را با پزشک قطع کنید بهتر است که هر چند ماه یکبار برای معاینه نزد پزشک بروید و شرایط خود را به اطلاع او برسانید ، پزشک بعد از معاینه و بررسی های لازم ممکن است که تصمیم جدی را به شما اعلام کند.

پس از انجام عمل چه شرایطی خواهیم داشت؟

بعد از تزریق چربی به صورت ،شما می توانید دچار تورم و کبودی شوید که استراحت کافی در این زمان بسیار توصیه خواهد شد. کبودی بعد از گذشت یک هفته کم کم از بین خواهد رفت ولی ممکن است آثار آن همچنان باقی بماند. معمولاً مدت زمان لازم برای  بهبودی ورم و کبودی بین ۷ الی ۱۰ روز می باشد که ممکن است این روند در افراد مختلف متفاوت باشد.

از چه زمانی می توانیم فعالیت های ورزشی را آغاز کنیم؟

بهتر است چند هفته تمام فعالیت های سنگین ورزشی را کنار بگذارید و استراحت داشته باشید البته پیاده روی آهسته می تواند بسیار مفید باشد و از لخته شدن خون جلوگیری کند. پیاده روی کوتاه مدت همچنین برای سلامت پوست مفید است و تورم را می تواند کاهش دهد اما بهتر است انجام این کار زیاد نباشد و تنها دو الی سه روز در هفته به مدت ۲۰ دقیقه پیاده روی انجام دهید و از خم و راست شدن زیاد خودداری کنید زیرا می‌تواند سبب تجدید ورم و طولانی شدن دوره نقاهت شود.

چه زمانی می توانیم از لوازم آرایشی استفاده کنیم ؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در خصوص انجام تزریق چربی اکثر زیباجویان می پرسند این است که چه زمانی بعد از انجام تزریق از لوازم آرایشی استفاده کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که معمولاً از اوایل هفته سوم به دلیل اینکه تمام اثرات، التهابات  و تورم های ایجاد شده که  بر اثر این تزریق ایجاد شده به طور کامل رفع می گردد ، وافراد می‌توانند با خیال آسوده از لوازم آرایشی بر روی نواحی مورد نظر استفاده نمایند .

البته توصیه می شود به مدت یک الی دو ماه صورت خود را ملایم آرایش کنید تا پوست شما دچار خارش و التهاب نشود. درست است که بعد از گذشت یک ماه تقریبا ۹۰ درصد از آثار کبودی و تورم از بین خواهد رفت اما بهتر است برای مدت دو ماه از آرایش غلیظ خودداری کنید.

تزریق چربی  بهتر است یا تزریق ژل؟

پاسخ به این سوال می تواند کمی دشوار باشد چرا که هر کدام از این روش ها می تواند مزایای خاص خود را به دنبال داشته باشد که بسته به نوع جنس پوست و عوامل موثر دیگر می تواند انتخاب شود.

اگر بخواهیم مزیت تزریق چربی نسبت به تزریق ژل را بسنجیم باید بگوییم که تزریق چربی به دلیل اینکه چربی از بدن خود فرد خارج می شود طبیعی است و پزشک به هر مقدار که نیاز باشد می تواند از نواحی مختلف بدن آن را برداشت کند به گونه ای که اگر بخواهیم این حجم زیاد را با ژل جبران کنیم امکان جابجا شدن ژل ها وجود دارد و ممکن است که سبب شود سطح پوست ناهموار شود.

از طرفی چربی هایی که از بدن خارج می شود طبیعی است و به سرعت نیز خود را جذب بافت می کند و از این رو امکان هیچگونه جابجایی در آنها وجود نخواهد داشت .البته تزریق ژل نیز می‌تواند چند مزیت نسبت به تزریق چربی با خود به دنبال داشته باشد.

که اصلی‌ ترین آنها عدم نیاز به استخراج چربی از بدن فرد است همچنین تاثیر گذاری انها بسیار سریع است و تقریباً بعد از انجام عمل هیچگونه تورمی ایجاد نخواهد شد که نتایج موقت به دنبال خواهد داشت .و در صورتی که فرد پشیمان شود می تواند تنها با تزریق آنزیم های خاص بدون هیچ گونه عوارض جانبی آن را از بین ببرد معمولاً بعد از تزریق ژل به بدن ، افراد به سرعت مراحل بهبودی را پشت سر خواهند گذاشت و ظرف چند روز می توانند فعالیت های روزمره به خود را آغاز کنند.

درباره ما:

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه یکی از بهترین و مجهز ترین کلینیک های تخصصی می باشد که در آن متخصصان مجرب ، کارآمد و پرسنل دوره دیده وجود دارد که می تواند شما را برای رفع انواع مشکلات پوست و مو کمک و یاری کنند .

انواع خدماتی که در این کلینیک استفاده می‌شود از بهترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا است که مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفته است.

موقعیت مناسب و متنوع بودن تکنولوژی و تجهیزات مدرن در این کلینیک قابل اطمینان تمام افراد متقاضی و زیباجویان عزیز می باشد .

همچنین در این کلینیک دسترسی و مشاوره گرفتن از کارشناسان و اساتید برجسته پوست کشور برای شما عزیزان فراهم است و بهترین روش های درمانی و صحیح ترین آنها برای برطرف کردن مشکلات پوست و موی شما در نظر گرفته خواهد شد تا شما به راحتی و با خیالی آسوده بتوانید به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شما به راحتی با شماره گیری و تماس با این کلینیک و یا حضور در آن می توانید توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای به صورت کاملاً رایگان مشاوره شوید و به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شاید این مطالب نیز برای شما جذاب باشد:

https://clinicelahieh.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

https://clinicelahieh.com/%d8%b2%d8%a7%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%81%da%a9-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c/

https://clinicelahieh.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%81%da%a9-%d9%be%d8%a7%db%8c%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c/

نتیجه گیری:

زیبایی در چهره برای تمام افراد به ویژه خانم ها مسئله بسیار حائز اهمیت می باشد که جهت رفع  این موارد  از روش های متنوعی استفاده می کنند .
بهترین روش ها استفاده از تزریق ژل و چربی می باشد که  در کلینیک ها و مراکز معتبر باید اقدام به انجام این درمان ها نمایید تا دچار عوارض و پیامدهای منفی به دست افراد کم تجربه در کلینیک های نامعتبر نشود.

یکی از روش‌ هایی که می‌تواند برای افزایش حجم صورت و نقاط مختلف بدن استفاده شود استفاده از چربی طبیعی بدن می باشد و جدید ترین روش های تزریق چربی می تواند نتایج خوبی در سلامت و شادابی پوست داشته باشد و از بروز برخی مشکلات می‌تواند به راحتی جلوگیری کند.

اگر شما نیز می خواهید از مدل تزریق چربی برای جوانسازی و زیبایی پوست خود استفاده کنید می توانید از تزریق چربی کمک بگیرید ، تزریق چربی یک روش آسان و موثر با ماندگاری بسیار بالا می باشد ، این که آیا شما کاندیدای مناسب این روش درمانی هستید یا خیر پزشک متخصص آن را مشخص خواهد کرد .

اگر شما نیز علاقه به تزریق چربی برای جوانسازی و زیبایی پوست خود را دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید.
و اگر کاندیدای مناسب به شمار می روید به انجام این روش جوانسازی بپردازید.

 در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام خواهد گرفت.

کلینیک الهیه

مشاوره رایگان کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کلینیک الهیه

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

لینک کوتاه:

https://clinicelahieh.com/eov4

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:https://www.aparat.com/v/CYxQK

نماشا:https://www.namasha.com/v/bMFNiWvU