لاغری با امبدینگ

لاغری با امبدینگ

لاغری با امبدینگ

آیا تاکنون مطالبی در خصوص چاقی گلابی و چاقی سیبی شنیده اید این دو نوع از چاقی در واقع تجمع بافت چربی در نقاط خاصی از بدن می باشد .
ما در این مقاله می خواهیم در خصوص روش های لاغری موضعی گفت‌وگو داشته باشیم روش‌های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد . گاهی افراد به کاهش وزن فکر می کند اولین چیزی که در ذهن افراد ایجاد می‌شود گرفتن یک رژیم غذایی سخت، انجام ورزش و مصرف داروهای لاغری است اما روش های بهتری نیز برای کم کردن وزن و لاغر شدن  وجود دارد که بهتر است با این روش ها آشنا شوید.
امروزه لاغری با کمک نخ یا همان لاغری امبدنیگ  لاغری طب سوزنی  است که در بیشتر کشورها صورت می‌گیرد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که از چاقی موضعی رنج می برید و تاکنون نتوانسته اید از هیچگونه روشی برای خلاص شدن از شر چربی های خود استفاده کنید می توانید با ما همراه باشید تا شما را با یک روش درمانی موثر آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

امبدینگ

لاغری با کم کردن وزن معضلی است که این روزها زیاد به گوش می‌رسد اما کمتر کسی با این روش بدون درد لاغری آشنا است.  لاغری با کمک نخ روش‌های غیرتهاجمی است که می‌توان برای کاهش وزن و تناسب اندام از آن استفاده کرد. با این روش شما با پرداخت هزینه کمتر بیشترین نتیجه در  زمینه تناسب اندام را خواهید داشت . از دیگر مزایای اصلی این روش می‌توان به این اشاره کرد که روش لاغری با کاشت نخ برای افرادی که چاقی های موضعی نیز دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.  اما چاقی موضعی چیست؟ روش های درمان چاقی موضعی و کاهش وزن چیست؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالات شما بپردازیم.

چاقی موضعی چیست؟

هنگامی که بافت های چربی در نقاط خاصی از بدن تجمع پیدا می‌کنند می‌توان بیان کرد بدن به چاقی موضعی دچار شده است. تجمع یافتن چربی در بدن معمولاً می تواند در نقاطی مانند ران ،لگن ، شکم و بازو اتفاق بیفتد .ممکن است بعضی از افراد این مسئله را نوعی زیبایی در خود تلقی کند اما برای بعضی دیگر این مسئله می‌تواند ناراحت کننده باشد و مشکلاتی مانند کاهش اعتماد به نفس را در آنها ایجاد کند. چاقی موضعی معمولاً با رژیم غذایی سالم با انجام ورزش و تغییر در سبک زندگی قابل درمان نخواهد بود پس بهتر است قبل از اقدام با انواع روش های لاغری موضعی آشنا شوید. برای مثال بهتر است بدانید که لاغری با کمک نخ یا آر آف  چگونه می تواند انجام شود.

روش های لاغری موضعی

در ادامه بهترین روش ها برای کاهش وزن در نقاط مختلف بدن را برای شما معرفی خواهیم کرد. لاغری موضعی با شش روش که در ادامه برای شما بیان می کنیم می‌تواند بسیار آسان باشد علاوه بر این هزینه زیادی را برای شما رقم نخواهد زد.

. روش اول: لاغری با کاشت نخ ( لاغری امبدینگ)

لاغری با کمک نخ یا همان لاغری امبدینگ یکی از کم دردسر ترین و کم هزینه ترین روش ها برای لاغری می باشد .البته لاغری با نخ به عنوان یکی از زیرشاخه های طب سوزنی است که علاوه بر کاربرد هایی که در لاغری موضعی دارد برای برطرف کردن چین و چروک های صورت و همچنین کاهش درد در نقاط مختلف بدن نیز کاربرد دارد . کاهش وزن با کمک نخ یکی از بهترین روش هایی است که عوارض کمی را به دنبال دارد و می‌تواند  بسیار موثر واقع شود . برای آشنایی بیشتر با این روش همراه ما باشید.

امبدینگ یا کاشت نخ چیست؟

در واقع می توان بیان کرد که امبدینگ زیرشاخه طب سوزنی به شمار می‌رود در این روش بر خلاف طب سوزنی از سوزن استفاده نخواهد شد و در واقع در این روش برای تحریک نقاط مختلف بدن نخ های مخصوص و قابل جذب وارد بدن خواهد شد این روش همان اثر طب سوزنی برای لاغری موضعی را دارد.

درمان چاقی و کاهش وزن با امبدینگ شکم

امبدینگ لاغری و کاهش وزن با کمک نخ حدوداً از سال ۱۹۶۰ به بعد به عنوان یک روش درمانی برای چاقی مورد استفاده قرار گرفته است‌  در این روش کاهش وزن با طب سوزنی از سوزن‌های بسیار نازک استفاده می‌شود اما در روش لاغری با نخ از نخ‌های جذب شونده کمک گرفته می‌شود. لاغری با کمک نخ امروزه به عنوان یکی از روش های پرطرفدار لاغری موضعی شکم و پهلو محسوب می شود.

آیا لاغری با نخ لاغری امکان پذیر است؟

لاغری امبدینگ شکم می تواند اشتها را به خصوص در افرادی که مبتلا به کم کاری تیروئید هستند کاهش دهد . در نتیجه از تولید چربی اضافه جلوگیری خواهد کرد و به همین دلیل کاهش وزن با نخ لاغری روشی بسیار آسان خواهد بود. در این روش از لاغری، نخ ها روند هضم و جذب مواد غذایی را کنترل خواهند کرد به گونه‌ای که چربی به سرعت برای سوخت و ساز انجام فعالیت های بدنی استفاده می شود و بدین ترتیب چربی بیش از حد در بدن وجود نخواهد داشت و با کمک از کاشت نخ از چاقی میتوان جلوگیری کرد. این روش می‌تواند عملکرد سیستم غدد درون ریز و عملکرد کلیه را افزایش دهد.
اگر شما نیز علاقه به استفاده از امبدینگ را دارید و می خواهید از این روش برای لاغری و جوانسازی پوست استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین انجام می‌گیرد که بسته به شرایط می توانید بهترین روش را برای رفع مشکلات پوست و موی خود استفاده کنید.

لاغری با امبدینگ چگونه انجام میشود؟

نخ های که در این روش درمانی در بدن کاشت می‌شوند با افزایش گردش خون به سوخت و ساز بیشتر چربی کمک خواهند کرد و نتیجه کاهش وزن با نخ اتفاق خواهد افتاد . جنس نخ های استفاده شده در این روش معمولاً از جنس کات گوت یا کرومیک هستند که قابل جذب می باشند در نتیجه نگرانی در خصوص باقی ماندن نخ ها  در بدن وجود نخواهد داشت .
از آنجایی که نقاط کاشت نخ همان نقاط طب سوزنی هستند می‌توان بیان کرد که یکی از مزایایی که این روش نسبت به طب سوزنی دارد این است که در روش کاشت نخ آثار و نتایج طب سوزنی را به صورت بلندمدت خواهیم داشت و نیازی به مراجعه زیاد و صرف زمان نخواهد بود.  جالب است بدانید که علاوه بر لاغری با امبدنیگ می‌توانید از نخ لیفت و فرم دهی به باسن و سینه نیز استفاده کنید . توجه داشته باشید که این روش لاغری تضمین ۱۰۰% ای به شما نخواهد داد  بلکه داشتن یک سبک زندگی درست و یک رژیم غذایی مناسب همراه با ورزش در حین انجام لاغری با امبدنیگ و همچنین بعد از آن توصیه خواهد شد.

با امبدینگ چند کیلو لاغر میشویم؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که آیا امبدینگ واقعا موثر است یا خیر؟ با این روش چند کیلو می توانیم لاغر شویم؟
در پاسخ به سوال  اول باید بیان کرد که بله. نتایج موثری بعد از امبدینگ ایجاد می‌شود. چرا که تحقیقات نشان می دهد که لاغری با امبدنیگ در بین افراد ۲۰ تا ۷۵ سال تا ۶۷ درصد می‌تواند تاثیرگذار باشد.

اما در خصوص اینکه با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم این سوالی است که یک متخصص بعد از معاینه و بررسی وضعیت فیزیکی به شما پاسخ خواهد داد. اثربخشی این روش بستگی به میزان چاقی ، نوع آن، زمینه چاقی، سن و ژنتیک افراد  دارد.  پس بهترین جواب برای این سوال نظر یک پزشک متخصص  است که شما را مورد معاینه و بررسی قرار دهد.

امبدینگ

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – امبدینگ

مراقبت های بعد از امبدینگ

درست است که بیان کردیم روش لاغری با نخ عوارضی با خود ندارد اما برای بهبودی روند کاهش وزن با کمک نخ بهتر است مراقبت هایی را قبل و بعد از انجام امبدینگ رعایت کنید برای مثال :

. قبل از انجام این روش باید از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.

. اگر دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. قبل از انجام این روش باید استحمام کنید و موهای ناحیه مورد نظر را شیو کنید.

. قبل از انجام درمان باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید‌. مصرف اینگونه مواد می‌توانند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند.

مراقبت های بعد از انجام لاغری با امبدینگ

. بعد از انجام این درمان شما بلافاصله می تواند کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید.  فقط کافیست  چند روز به تمام نکات ارائه‌شده توسط پزشک توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را از این روش برای خود رقم بزنید، از جمله:

. تا حدود یک هفته بعد از لاغری با امبدنیگ از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. آب و مایعات فراوانی بنوشید.

. رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و از خوردن غذاهای چرب و شور خودداری کنید.

. ورزش را حتما در برنامه روزانه خود جای دهید.

منع استفاده از لاغری با امبدینگ

امبدینگ و کاهش وزن با کمک نخ نیز مانند تمام روش‌های درمانی برای افرادی توصیه نخواهد شد. گروه های زیر از جمله افرادی می باشند که نباید لاغری با نخ را امتحان کنند:

. بانوانی که باردار هستند.

. افرادی که دچار عفونت های فعال هستند.

. افرادی که به نخ های بخیه قابل جذب حساسیت و آلرژی دارند.

. گروه هایی که از ناراحتی پوستی شدید رنج می برند.

. افرادی که دچار بیماری‌های قلبی هستند و یا قلبشان با باتری کار میکند.

طب سوزنی یکی از روش های مناسب می باشد که با کمک آن می‌توانید لاغری موضعی را انجام دهید.  اگر یک متخصص با تجربه در این خصوص را نمیشناسید ما در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آراد میتوانیم به شما کمک کنیم. پزشکان و متخصصین در این کلینیک در درمان انواع بیماریها با طب سوزنی بهترین روش را برای شما انجام خواهند داد. همچنین در این کلینیک انواع روش های زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

مزایای لاغری با امبدنیگ و درمان چاقی

از بهترین مزایای کاهش وزن و درمان چاقی با کمک نخ  این است که این روش کاملاً طبیعی میباشد و در حالی که بدن شما فعالیتی ندارد نیز می‌تواند سبب کاهش وزن شود.
نخ های کاشته شده در این روش باعث افزایش گردش خون می شوند و در نتیجه چربی سوزی را افزایش خواهند داد .
‌‌همچنین لاغری موضعی با کمک امبدینگ شکم قابل انجام می‌باشد بدین گونه که شما با مشورت پزشک می توانیم قسمت هایی از بدن که نیاز بیشتری به کم کردن وزن دارد را به راحتی درمان کنید.
معمولاً برای درمان چاقی با امبدینگ نقاطی مانند گوشه معده و نقاط درون ریز بیشتر استفاده می‌شود.
اکثر افرادی که از روش لاغری با کمک نخ استفاده می‌کنند، بعد از گذشت مدت کوتاهی اشتهای آنها برای خوردن به شیرینی کاهش پیدا می‌کند و همین موضوع می‌تواند سبب  کنترل وزن آنها شود و از مزایای کاهش وزن با نخ می باشد.

عوارض لاغری با امبدنیگ

افرادی که از لاغری با نخ استفاده می‌کنند نگران این موضوع هستند که آیا ممکن است نخهای استفاده  شده در این  روش در بدن باقی بمانند و جذب بدن نشوند ؟
باید بیان کنیم که خیالتان راحت باشد این نخ ها  بعد از گذشت ۲۵ الی ۳۰ روز جذب بدن خواهند شد و به هیچ وجه سبب آسیب به بدن نمی شوند . البته برای اینکه بهترین نتیجه را از این روش لاغری با نخ به دست آورید بهتر است با راهنمایی پزشک خود یک رژیم غذایی مناسب را نیز در نظر بگیرید .
پزشک متخصص در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد بعد از انجام لاغری با امبدینگ برای کم کردن وزن یک رژیم غذایی مناسب با توجه به نیاز شما را پیشنهاد خواهد کرد.

هزینه لاغری با امبدینگ

همانطور که بیان کردیم هزینه انجام این روش لاغری به عوامل مختلفی می تواند بستگی داشته باشد از جمله این عوامل می توان به جنس نخ به کار برده شده یا قسمتی از بدن که در آن نخ استفاده شده را نام برد. نمی توان به طور دقیق هزینه برای لاغری با امبدینگ مشخص کردن قبل از انجام عمل باید با پزشک متخصص خود در خصوص این موضوع مشورت داشته باشید و از هزینه انجام این درمان مطلع شوید.

می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید . خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان میباشد.

تفاوت لاغری موضعی با طب سوزنی و امبدینگ

اولین  و بزرگترین تفاوت طب سوزنی و کاشت نخ  برای کنترل وزن و لاغری در تعداد جلسات آن می‌باشد .

طب سوزنی برای لاغری با توجه به نظر پزشک در جلسات متعدد انجام خواهد شد . بنابراین برای افرادی که وقت برای آنها اهمیت زیادی دارد یا فاصله آنها با مطب پزشک بسیار زیاد است امبدینگ انتخاب بهترین میتواند باشد.
در این روشن  نخ ها  در نقاط طب سوزنی  در بدن بیمار کاشت خواهد شد و بدین ترتیب برای لاغری با امبدینگ نیاز به تعداد جلسات بیشتر نخواهید داشت.
همچنین در اکثر افراد متقاضی لاغری با امبدینگ نسبت به طب سوزنی با دوام تر است  و تاثیرات بهتر و طولانی تری داشته است .
این روش می‌تواند سبب بهبود سوخت و ساز کربوهیدرات و چربی در افراد چاق شود بنابراین از تجمع قند میتواند جلوگیری کند و سبب  تجزیه چربی در بدن آنها خواهد شد.
این روش همچنین برای کوچک یا بزرگ کردن و فرم دهی و لیفت سینه و باسن نیز می‌تواند روش مناسبی باشد که از دیگر مزایای این روش به شمار می رود.

. روش دوم: لاغری با طب سوزنی

یکی دیگر از روش های طب سنتی که برای لاغری در نواحی مختلف بدن از جمله شکم استفاده می‌شود طب سوزنی است در این روش درمان  پزشک متخصص نقطه مهم طب سوزنی را پیدا می کند و سپس با کمک سوزن های مخصوص در این قسمت ها نخها را وارد پوست می کند.  این کار باعث باز شدن رگ های بدن و جریان یافتن انرژی و در نهایت سبب لاغری موضعی میشود.

. روش سوم: لاغری با طب سوجوک

طب سوجوک یکی دیگر از شاخه های طب سوزنی میباشد که در کره و توسط پارک جه وو اختراع شده است .
در این روش نقاط خاصی از کف دستها و پاها توسط پزشک مشخص با اعمال فشار روی آن قسمت  عملکرد ارگان‌ها بهتر خواهد شد.
متخصصین این طب معتقد هستند که چاقی و اضافه وزن می تواند به دلیل بر هم ریختن تعادل بین دستگاه گوارش باشد و به همین دلیل با فشار آوردن به نقاط گوارش در کف دست و پا سوخت و ساز بدن را افزایش خواهند داد.

. روش چهارم : لاغری موضعی با آر اف فرکشنال

از این روش علاوه بر لاغری موضعی میتوان  برای سفت کردن و جوانسازی پوست نیز کمک گرفت، درست مانند روش کاهش وزن با کمک نخ .
بسته به وسعت در منطقه ای که قرار است در آن لاغری صورت بگیرد  و همچنین نظرم متخصص   تعداد جلسات با این روش متفاوت خواهد بود مدت زمان جلسات به طور متوسط می‌تواند بین ۱۵ الی ۳۰ دقیقه  طول  بکشد. این روش یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای لاغری موضعی شکم و پهلو می باشد.

دستگاه آر اف چگونه سبب لاغری خواهد شد؟

در این روش  پزشک متخصص تلاش خواهد کرد چربی های ناحیه مورد نظر را با کمک از دستگاه و ترکیبی از امواج رادیویی دوقطبی و تک قطبی تحت تاثیر خود قرار دهد. معمولاً قبل از انجام این روش و با توجه به تحمل فرد متقاضی در خصوص درد مقدار کمی بی حسی موضعی روی ناحیه موردنظر اعمال می‌شود.
این محلول قبل از شروع فرآیند با الکل رقیق خواهد شد اگر یکی از مزایای این روش این است که همراه با آب شدن چربی ها پوست نیز می تواند لیفت شود و به همین دلیل می باشد که این روش برای لیفتینگ پوست روش مناسبی است.
دلیل سفت شدن پوست در این روش این می باشد که پزشک با کمک دستگاه و ارسال انرژی خاصی کلاژن سازی در پوست را افزایش خواهد داد و در نتیجه سبب سفیدی پوست خواهد شد این روش برای انواع پوست ها می تواند روش قابل استفاده باشد و بدون نیاز به انجام جراحی و بیهوشی می توان آن را انجام داد. به یاد داشته باشید که داشتن یک رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش درست و مناسب در روند بهبودی لاغری شما بسیار موثر خواهد بود.

. روش پنجم: لاغری موضعی با مزوتراپی

مزوتراپی نیز یکی دیگر از روش‌های جدیدی است که با هدف کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن انجام می گیرد ‌ در این روش با صرف هزینه بسیار کم و تحمل حداقل درد و ناراحتی ممکن است به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید .
مزوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که در این روش نیاز به هیچ گونه بیهوشی نخواهید داشت و در نتیجه می‌توان بیان کرد عوارض این روش خیلی کمتر از روش‌های جراحی و ساکشن می باشد.
از جمله کاربردهای این روش می‌توان به مواردی مانند رفع سیاهی و کبودی در اطراف چشمها، رفع کچلی و  از بین بردن چین و چروک در صورت اشاره کرد . برای آشنایی بیشتر با مزایا و مزوتراپی می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آراد مشورت داشته باشید.

امبدینگ

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – امبدینگ

سوالات متداول

عوارض لاغری با نخ لاغری چیست؟

روش لاغری با نخ  عوارض بسیار کمی را با خود به دنبال دارد . برای مثال ممکن است تا ۴۸ ساعت درد خفیفی را در ناحیه تحت درمان قرار گرفته داشته باشید اما این درد بسیار پایین است و به راحتی نیز از بین می‌رود.

هزینه لاغری با کاشت چقدر است؟

لاغری با کمک نخ روشی است که در مقایسه با انجام جراحی هزینه بسیار کمتری را با خود به دنبال دارد به طور کلی هزینه لاغری با کمک کنه بسته به شرایط بدنی، تعداد نخ و تعداد جلسات سنجیده و بعد از معاینه پزشک مشخص خواهد شد.

مدت زمان هر جلسه لاغری با امبدینگ چقدر است؟

به طور کلی درمان با کمک امبدینگ به صورتی ماهی یکبار و  به مدت ۲۰ الی ۴۰ دقیقه روی بدن انجام می گیرد.  اما در بعضی موارد نیاز به تکرار مداوم ندارد مثلاً جذب این نخهایی که برای لاغری  استفاده می شود بین دو تا سه ماه است.
نخ هایی که در باسن استفاده می شود می‌تواند بین ۴۰ تا ۴۵ روز جذب بدن شود در هر دوی این موارد   در صورت رضایت فرد از نتیجه درمان با یک جلسه پایان خواهد یافت در غیر این صورت یکبار دیگر تا رسیدن به رضایت فرد متقاضی این روش درمانی انجام خواهد شد .
در خصوص چاقی به وسیله امبدینگ تعداد جلسات بیشتری نیاز می باشد در صورتی که بعد از چند جلسه بدن نتواند به درمان پاسخ دهد درمان کنار گذاشته می شود و بعد از چند ماه دوباره آغاز میشود.

آیا انجام لاغری با امبدینگ درد دارد؟

شاید باور کردن این نکته که لاغری با نخ دد دارد سخت باشد ولی از تکنیک‌هایی که امروزه استفاده می شود به طور کلی می‌توان گفت درد این روش بسیار کم و قابل ملاحظه می باشد به طوری که گاهی حتی افراد متوجه درد نمی شوند.

دوره نقاهت لاغری با امبدینگ چقدر است ؟

لاغری با کمک امبدینگ یک روش آسان و موثر می باشد که نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد ممکن است بعد از این درمان تا ۴۸ ساعت درد بسیار خفیفی را احساس کنید اما به گونه نخواهد بود که شما را از انجام فعالیت های روزمره باز دارد . شما باید بعد از استفاده از این روش برای لاغری خود نیز تلاش کنید رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و ورزش را انجام دهید تا بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود رقم بزنید.

آیا کاشت نخ برای درمان همه بیماری ها مفید است؟

مسلماً یک روش درمانی هر قدر که  خوب باشد قابل استفاده برای تمام بیماری ها نخواهد بود. البته در حال حاضر بیشتر افراد برای چاقی های موضعی و کاهش سایز و وزن می توانند از این روش درمانی کمک بگیرند.

در درمان با کاشت چه تعداد نخ وارد بدن خواهد شد؟

این مسئله بستگی به نوع بیماری و روش درمانی پزشک خواهد داشت. تعداد نخهایی که در این روش استفاده می شود بسیار مهم نیست البته این برخلاف نظر بعضی از دوستان است  که فکر میکنند هر چه تعداد نخ بیشتر باشد تاثیر درمانی بهترین دارد.

آیا نخ های امبدینگ به بدن ما دوخته میشود؟

در این روش درمانی از نخهای بخیه  کمک گرفته می‌شود اما این نخها به بدن شما هرگز دوخته نخواهند شد. این نخ ها توسط سوزن های مخصوص وارد نقاط مشخص شده اید در بدن می‌شوند و در زیر پوست کاشت می شود بعد از چند وقت این نخ ها جذب بدن خواهد شد و هیچ گونه اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

عمق کار گذاشتن نخ ها چقدر است؟

عمق فرو بردن نخ باید به گونه ای باشد که احتمال ایجاد خطر را افزایش ندهد که این احتمال کم است. ولی  عدم اسیب بیمار حتی به میزان جزئی می باشد و این عمق باید نهایتا دو سانتیمتر باشد. در مواردی که دختران جوان  فقط برای کاهش سایز از این روش استفاده می کنند عمق کاشت و گذاشتن نخ  از این هم کمتر است.

نتیجه گیری

لاغری با امبدینگ روشی است  که این روزها زیاد به گوش شما خورده است اما کمتر کسی در خصوص این روش درمانی اطلاعات دارد. این روش درمانی روش غیر تهاجمی می باشد که برای کاهش وزن و تناسب اندام می تواند یک روش مناسب محسوب شود . در این روش شما با کمترین هزینه میتوانید بیشترین بازدهی در زمینه تناسب اندام را داشته باشید از مزیت های اصلی این روش درمانی می توان به این اشاره کرد که این روش لاغری با کاشت نخ برای چاقی های موضعی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
زمانی که بافت چربی در نقطه خاصی از بدن شما تجمع پیدا کرد می‌توان بیان کرد که فرد دچار چاقی موضعی شده است ‌ تجمع پیدا کردن چربی در بدن معمولا می‌تواند در نقاط خاصی باشد همچون  ران ،لگن ،شکم و بازو  که این مسئله می‌تواند برای بعضی از افراد آزاردهنده باشد. چاقی های موضعی معمولاً با کمک رژیم غذایی سالم و ورزش و یا سبک زندگی نمی تواند به راحتی درمان شود و می توانید با استفاده از روش لاغری امبدینگ به کاهش وزن در نقاط خاصی از بدن خود بپردازید. این روش درمانی مزایای بیشماری را به دنبال دارد.

اگر علاقه دارید از مزایای این روش درمانی بهره مند شوید و زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات

https://aparat.com/v/zsiXy

نماشا

https://www.namasha.com/v/bDhypNJV