عوارض عمل چشم گربه ای

2 سال قبل در اصفهان ، اصفهان
کد آگهی : 6448
    شهراصفهان
    استاناصفهان

عوارض عمل چشم گربه ای

کانتوپلاستی (Canthoplasty) نوعی عمل زیبایی چشم است که در بین عوام به نام چشم گربه ای شناخته می شود. این عمل زیبایی در سال های اخیر طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است و با تغییراتی در پلک پایینی انجام می شود. این جراحی پلک باعث کشیده تر شدن و درشت شدن چشم های افراد می شود. همچنین این جراحی سبب زیبایی چشم ها و جذابیت چهره خواهد شد.

کسانی که قصد انجام این عمل را دارند سعی می کنند در مورد آن بیشتر تحقیق کنند زیرا با اینکه  عمل چشم گربه ای چندین سال است که در کلینیک های تخصصی انجام می شود ترس و نگرانی زیادی به همراه دارد. نگرانی های این افراد درباره آسیب دیدن بینایی و چشم ها وعوارض پس از عمل جراحی می باشد.

همانطور که گفتیم عمل کانتوپلاستی به نام عمل چشم گربه ای مرسوم است  که در این عمل تغییرات در جهت کشیدگی و تغییر حالت چشم ها صورت می گیرد. اما هدف مهم انجام آن درشت شدن چشم ها می باشد. با انجام این جراحی چهره زیبا و جوان تر به نظر می رسد .در عمل کانتوپلاستی با بازسازی گوشه های داخلی چشم جراحی روی پلک پایین صورت می گیرد.

کانتوپلاستی علاوه بر درشت شدن چشم ها مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم و افتادگی پلک ها را نیز از بین می برد. به طور کلی می توان گفت که عمل چشم گربه ای نوعی عمل لیفت چشم یا بلفاروپلاستی می باشد که به صورت جراحی انجام می شود .

همچنین این عمل می ‌تواند پوست های شل شده پیرامون چشم و چین و چروک های ایجاد شده را برطرف کند. خوشبختانه تغییراتی که این عمل در حالت ابرو ایجاد می کند چهره  هوشیار و زیبا به نظر می رسد .بنابراین این عمل سبب تقویت گوشه خارجی چشم ها ، رفع پف و چین و چروک زیر چشم و تغییر حالت ابرو و درشتی چشم ها می شود.

اگر عمل جراحی در مکان های تخصصی انجام شود شما هیچ عارضه خاصی را تجربه نخواهید کرد و پزشکان با مهارت بالا این عمل را انجام می دهند. ممکن است پس از جراحی شما مقداری درد داشته باشید که تا چند روز برطرف خواهد شد و متخصصان برای کنترل آن دارو ها و مسکن های مناسبی را تجویز می کنند.

نتایج قطعی عمل  چشم گربه ای پس از ۶ تا ۹ ماه قابل مشاهده می باشد. این عمل با انتخاب سبک صحیح زندگی ،قرار نگرفتن در معرض نور خورشید و مراقبت از پوست  ماندگاری همیشگی خواهد داشت. البته افزایش سن و روند پیری امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است شما پس از مدتی نیاز به ترمیم داشته باشید.

پس از مراجعه به کلینیک پزشک جلسات مشاوره را برای شما در نظر می گیرد. شما در این جلسات با مشاهده نمونه کار های پزشک می ‌توانید نسبت به نتایج عمل درکه واقع بینانه ای داشته باشید.

همچنین پزشک در جلسه مشاوره شما را در جریان  محدودیت ها، مراقبت ها و نتایج عمل قرار می دهد. سپس بر اساس شرایط شما نوع عمل کانتوپلاستی انتخاب می شود. عمل زیبایی چشم گربه ای در طی یک جلسه و به مدت ۲ تا ۴ جلسه ساعت طول می ‌کشد. البته مدت زمان عمل به نوع عمل بستگی دارد. سپس پس از ۳ تا ۴ روز در صورت غیر جذبی بودن بخیه ها باید مجدداً در کلینیک حضور پیدا کنید.

متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس شرایط و انتظارات شما بهترین روش عمل  زیبایی چشم را به شما پیشنهاد می‌کنند. رضایت زیبا جویان در این کلینیک نشانه مهارت و تخصص پزشکان این کلینیک می باشد.

لینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/9n24

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

مشاوره رایگان عمل چشم گربه ای

شیپور نیو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
  •  اصفهان اصفهان 

اشتراک گذاری آگهی

دکتر موسوی

مالک آگهی تاریخ عضویت: 17 مهر 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .