مزایای عمل بلفاروپلاستی

2 سال قبل در اصفهان
کد آگهی : 6587
    استاناصفهان

مزایای عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی و یا به اصطلاح جراحی پلک نوعی عمل جراحی است که در جهت بهبود یافتن ظاهر پلک ها انجام می شود . متخصصین این جراحی را بر دو پلک بالا و یا پایینی انجام خواهند داد . جراحی پلک با هدف زیبا سازی پوست پیرامون چشم و هم در جهت درمان رفع مشکلات عملکردی پلک انجام می شود.  در طی این مطلب ما قصد داریم در مورد جنبه های مختلف این جراحی گفت‌ و گو کنیم و در موردکاربرد ها ، مزایا و مراقبت های لازم پس از جراحی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.  زیرا مراقبت ها نقش مهمی در نتایج جراحی خواهد داشت و اندازه اهمیت چگونگی جراحی بر نتایج تاثیر گذار می باشد.

عمل جراحی پلک با برداشتن پوست و چربی های تجمع یافته در زیر پلک بالا و پایین که به دلیل افزایش سن اتفاق افتاده انجام می شود بنابراین می تواند چین و چروک ها و افتادگی پلک را نیز برطرف کند . همه ما می دانیم که چشم ها جزء عنصر های مهم زیبایی محسوب می‌ شوند و عمل جراحی پلک بهترین راه برای بازگرداندن جوانی به نواحی اطراف چشم می باشد.‌ این عمل جراحی به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود . بنابراین نیاز به بستری شدن در بیمارستان نمی باشد.  عوارض پس از این عمل در طی چند روز برطرف می شود و در طی چند هفته شما بهبودی خواهید رسید .‌جراحی پلک اگر توسط متخصصین با تجربه و در مراکز معتبر انجام شود عملی کم عارضه و بی خطر خواهد بود.

مزایا

  • از بین بردن افتادگی پوست یا پوست شل شده در بالای پلک که سبب ایجاد چین و چروک ها بر روی پلک شده اند و به نحوی انحنای سطحی کانتور پلک را دچار مشکل کرده اند.

  • از بین بردن افتادگی پلک به دلیل سنگین شدن پوست اضافه و ایجاد اختلال در بینایی فرد

  • درمان تورم و پف پلک ها ی بالا

  • درمان تورم و پف زیر چشم

  • از بین بردن افتادگی پلک پایین که باعث می شود که بخش های سفید چشم در زیر قرنیه بیشتر دیده شود.

  • حذف پوست اضافه و چین و چروک های ظریف بر پلک پایین

عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک در جهت زیبایی چهره و رفع مشکلات بینایی انجام می شود.  با انجام این عمل چشم های درشت تر و زیباتر خواهید داشت حالت چهره از حالت خستگی و کسلی به حالتی هوشیار و جذاب تبدیل می شود.

مراحل انجام جراحی پلک به صورت سر پایی خواهد بود و نیاز به بیهوشی ندارد.  بنابراین شما عوارض پس از بیهوشی را تجربه نخواهید کرد .

دوره نقاهت پس از انجام این عمل کوتاه مدت است و عوارض ناشی از عمل در طی چند روز برطرف می شود.

نتایج حاصل از عمل جراحی پلک دائمی و قطعی خواهد بود با انجام جراحی پلک زیبایی چشم ها چندین برابر می شود و باعث افزایش اعتماد به نفس افراد خواهد شد.

هزینه ها در این عمل جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • هزینه دارو های تجویز شده و مراقبت های پس از عمل

  • هزینه آزمایش های پزشکی از قبیل آزمایش خون قبل از عمل (پس از انجام جراحی پلک شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت بنابراین نیاز نیست که هزینه‌ ای در جهت بستری شدن در بیمارستان پرداخت کنید.)

  • میزان مهارت و تخصص پزشک

  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده در حین عمل

  • میزان مشکلات و اختلالات پوست اطراف چشم

  • مدت زمان انجام جراحی

  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

البته هزینه ها نسبت به اهداف و نظرات شما برای انجام این جراحی متفاوت می باشد.  اگر عمل بر یک پلک انجام شود هزینه ی کمتری نسبت به جراحی بر دو پلک خواهد داشت اگر می خواهید از هزینه های دقیق این عمل جراحی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

عمل جراحی بلفاروپلاستی در جهت درمان اختلالات بینایی و بهبود یافتن ساختار پلک ها انجام می شود.  پس از انجام این جراحی نمی توان شاهد نتایج قطعی عمل باشید و باید برای مشاهده نتایج صبور باشید و مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید .‌افرادی که جراحی پلک را انجام می دهند برای مشاهده نتایج عجله زیادی دارند در صورتی که لازم است بگوییم که پوست اطراف چشم شما دچار تغییراتی شده که برای ترمیم و بازسازی به زمان کافی نیاز دارد. کبودی و تورم ایجاد شده در اطراف چشم ها تا چند هفته با شما همراه است و به مرور زمان شدت آن کاهش می یابد.

جراحی پلک می تواند نتایج و تاثیرات چشمگیری بر زیبایی و بینایی شما داشته باشد . اما نتایج حاصل شده به مهارت و تخصص پزشک شما و اعمال مراقبت های توصیه شده بستگی دارد .‌بنابراین در این مدت برای مشاهده نتایج رفتار عجولانه نداشته باشید و با احتیاط کامل از چشم های خود مراقبت کنید.‌ در دوره بهبودی هر گونه سوال و ابهامی داشتید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید تا با دستور العمل‌ های لازم را در جهت سرعت بهبودی برای شما ارائه دهند.  نتایج تعیین جراحی پس از چند ماه قابل مشاهده است و شما پس از یک سال شاهد چشمانی زیبا،  خوش فرم و هوشیار خواهید بود.

نتایج حاصل از جراحی پلک دائمی و همیشگی است. اگر چه روند پیری امری اجتناب نا پذیر است و ممکن است مجدداً به مرور زمان پوست اطراف چشم  شما شل و افتاده شود. بنابراین شما با مراقبت های مناسب از پوست اطراف چشم می توانید تا آخر عمر از ماندگاری این فرایند زیبایی لذت ببرید.  قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  نوشیدن مایعات زیاد ، تغذیه مناسب،  استفاده از محصولات مرغوب و  خواب کافی در دائمی بودن نتایج بلفاروپلاستی نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/s2m1

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

مشاوره رایگان کلیه خدمات زیبایی

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

شیپور نیو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
  •   اصفهان 

اشتراک گذاری آگهی

دکتر موسوی

مالک آگهی تاریخ عضویت: 17 مهر 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .