بلفاروپلاستی جراحی پلک کلینیک آراد

2 سال قبل در اصفهان ، اصفهان
کد آگهی : 6418
    شهراصفهان
    استاناصفهان

بلفاروپلاستی جراحی پلک کلینیک آراد

هزینه جراحی پلک چقدر است ؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک به عنوان روشی موثر در ترمیم و بازسازی پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه جزء پر طرفدار ترین عمل های زیبایی محسوب می شود.  در هنگام انجام این فرایند زیبایی پوستی که از بالای چشم شل و آویزان شده است رفع  می‌ شود تا علائم ناشی از افزایش سن از چهره بر طرف شود.‌ عمل بلفاروپلاستی را می توان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد که بر اساس انواع آسیب های پوستی در پوست اطراف چشم مشخص می شود.  این عمل زیبایی و درمانی با لیفت چشم متفاوت است و معمولاً خانم ها در جهت زیبایی از این عمل استفاده می کنند.‌

این جراحی  می‌ تواند به شکل مطلوبی زیبایی چهره را تضمین کند.  بلفاروپلاستی  نوعی عمل  جراحی محسوب می شود و اگر با جنبه زیبایی مورد استفاده قرار گیرد هزینه های آن بر عهده متقاضی است و نباید انتظار داشته باشید که برای انجام این عمل هزینه کمی پرداخت کنید . عوامل مختلفی هزینه های این جراحی را تحت تاثیر قرار می دهد که بر اساس میزان آسیب های پوستی در ناحیه پلک ها و همچنین مراحل درمان محاسبه می شود.  هزینه این عمل جراحی در پلک بالا و پایین کاملاً متفاوت می باشد.

افتادگی پلک ها و پف بالا و پایین چشم  با عمل بلفاروپلاستی قابل درمان هستند اما هزینه هر کدام از آن ها متفاوت است که در ادامه مطلب در مورد عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

هزینه های جراحی به  عوامل مختلفی بستگی دارد که بر اساس نوع عمل،  ناحیه عمل ، مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک  و همچنین تجهیزات پزشک مورد محاسبه قرار می‌ گیرد.

برای جراحی باید هزینه های جانبی را نیز در نظر گرفت که شامل آزمایش ها و معاینات چشمی و دارو هایی و تجهیزات پزشکی که در طول درمان استفاده می شود،  می باشد.  اگر جراحی در جهت درمان افتادگی پلک و افزایش میدان دید ناشی از افزایش سن و یا عوامل ژنتیکی باشد بیمه بخشی از هزینه‌ ها را پرداخت خواهد کرد در غیر این صورت و با هدف زیبایی همه هزینه ها بر عهده متقاضی می باشد.  برای آگاهی بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید.

جراحی پلک یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی و درمانی در سر تا سر  دنیا می باشد که روز به روز محبوبیت آن افزایش می یابد.  با انجام این عمل،  جوانسازی پوست و  تقویت عضلات پلک ها و زیبایی چشم ها انجام خواهد شد.  در این مطلب شما با عوامل تاثیر گذار بر عمل بلفاروپلاستی آشنا شدید .

در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گفت و گو کنید.  شما می توانید با عمل جراحی پلک به نتایج بی‌ نظیری دست یابید و برای به دست آوردن نتایج مد نظر زیبایی و سلامتی خود را در اولویت قرار دهید و در جهت پرداخت هزینه کمتر از مراجعه به مکان‌ های نا معتبر بپرهیزید.  چون ممکن است بینایی شما  را دچار مشکل کند و مجبور شوید به عمل‌ های ترمیمی بپردازید.  با این شرایط هزینه های شما چندین برابر خواهد شد و دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری خواهید کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید

نشانی:

اصفهان خیابان توحید میانی بالای بانک پاسارگارد طبقه اول واحد اول

تلفن :

03136208604-09130323292

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی درکلینیک آراد

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شیپور نیو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
  •  اصفهان اصفهان 

اشتراک گذاری آگهی

دکتر موسوی

مالک آگهی تاریخ عضویت: 17 مهر 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .